abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118907418
Bazoer mag lekker opflikkeren, met zijn tientallen zaakwaarnemers.. Die heeft het te hoog zitten, maar zulke spelertjes heb ik niets mee en heeft PSV helemaal niks aan. Zelfs als hij blijft met een te hoog salaris. Flikker toch op

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2012 21:12:06 ]
pi_118907830
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Bazoer mag lekker opflikkeren, met zijn tientallen zaakwaarnemers.. Die heeft het te hoog zitten, maar zulke spelertjes heb ik niets mee en heeft PSV helemaal niks aan. Zelfs als hij blijft met een te hoog salaris. Flikker toch op
Het is jammer dat dat soort typetjes al op zo'n jonge leeftijd verpest worden. Waarschijnlijk hebben ze hem echt het gevoel gegeven dat hij het bij City helemaal gaat maken. Natuurlijk gaat hij dat dan geloven, want hij wil dat graag geloven en ziet bij PSV nu al dat hij zijn leeftijdsgenoten al 2 jaar voorbij is. Helaas werkt het in het echte leven niet zoals de mensen hem willen laten geloven.

En bij City natuurlijk al helemaal niet. De kans dat je daar als niet gearriveerde ster ooit doorbreekt is natuurlijk 0,0. Hij speelt over drie jaar ergens in het Championship, ironisch genoeg waarschijnlijk wel tegen een salaris dat 3x zo hoog is als de best betaalde speler van de Eredivisie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118907856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Geen problemen als hij blijft. Maar moet wel realistisch blijven natuurlijk. Kan niet zo zijn dat de ene 10 ruggen verdient en de andere een half miljoen. Mocht hij gaan kan ik daar ook prima mee leven. Als jij veel meer kunt verdienen ga je misschien ook. Een Bakalli bijvoorbeeld kiest voor zijn toekomst. Bazoer kiest waarschijnlijk voor het geld. Ik kan me personnlijk beter vinden in de keuze van Bakalli.
pi_118907908
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is jammer dat dat soort typetjes al op zo'n jonge leeftijd verpest worden. Waarschijnlijk hebben ze hem echt het gevoel gegeven dat hij het bij City helemaal gaat maken. Natuurlijk gaat hij dat dan geloven, want hij wil dat graag geloven en ziet bij PSV nu al dat hij zijn leeftijdsgenoten al 2 jaar voorbij is. Helaas werkt het in het echte leven niet zoals de mensen hem willen laten geloven.

En bij City natuurlijk al helemaal niet. De kans dat je daar als niet gearriveerde ster ooit doorbreekt is natuurlijk 0,0. Hij speelt over drie jaar ergens in het Championship, ironisch genoeg waarschijnlijk wel tegen een salaris dat 3x zo hoog is als de best betaalde speler van de Eredivisie.
Voor het geld zou ik het misschien ook doen, neem ik hem niet kwalijk hoor. Maar als je echt een toptalent bent, dan moet zoiets je niet aanspreken en je voeten laten spreken. Dan komt het geld vanzelf wel aanzetten
pi_118908058
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Voor het geld zou ik het misschien ook doen, neem ik hem niet kwalijk hoor. Maar als je echt een toptalent bent, dan moet zoiets je niet aanspreken en je voeten laten spreken. Dan komt het geld vanzelf wel aanzetten
Dat is de andere kant. Ik heb het kei naar mijn zin op mijn werk, krijg genoeg waardering en verdien ook niet slecht. Maar als er morgen een bedrijf komt dat me 5x zo veel salaris biedt, dan zwaai ik met mijn handje naar mijn baas en begin ik bij mijn nieuwe werkgever.

Ook als dat betekent dat ik dan wat minder baanbrekend werk moet gaan doen op een lager niveau. En al helemaal als ik weet dat ik me in 3 of 4 jaar financieel onafhankelijk kan werken en daarna weer lekker kan gaan doen wat ik wil.
pi_118908112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat is de andere kant. Ik heb het kei naar mijn zin op mijn werk, krijg genoeg waardering en verdien ook niet slecht. Maar als er morgen een bedrijf komt dat me 5x zo veel salaris biedt, dan zwaai ik met mijn handje naar mijn baas en begin ik bij mijn nieuwe werkgever.

Ook als dat betekent dat ik dan wat minder baanbrekend werk moet gaan doen op een lager niveau. En al helemaal als ik weet dat ik me in 3 of 4 jaar financieel onafhankelijk kan werken en daarna weer lekker kan gaan doen wat ik wil.
mmwah, dat ligt toch wel anders neem ik aan. Kantoorbaantje of voetbalbaantje.. Nogal een verschil, daarmee bedoel ik niet met wat ze doen.
pi_118908419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

mmwah, dat ligt toch wel anders neem ik aan. Kantoorbaantje of voetbalbaantje.. Nogal een verschil, daarmee bedoel ik niet met wat ze doen.
Als je het vergelijkt met een 13 in dozijn pennelikkerbaantje wel ja.....

Er zijn genoeg baantjes die te vergelijken zijn. Ik ken toevallig een zeer (ZEEEEER) getalenteerd onderzoeker. Doet onderzoek bij een academisch ziekenhuis en is bezig met baanbrekende onderzoeken naar kanker. Verdient weinig, want niet in het bedrijfsleven. Maar, mogelijk wel in de toekomst een grote doorbraak met ook natuurlijk persoonlijke glorie. Nu heeft een pharmaceut interesse in zijn diensten, maar dan moet hij wel zijn onderzoek opzeggen en in een team commerciële belangen nastreven. Maar 4x zo veel salaris....

Ik vind dat te vergelijken, omdat ook hij zijn ontwikkeling onderbreekt voor snel gewin.

Wat zou jij doen?
pi_118908539
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Er zijn genoeg baantjes die te vergelijken zijn. Ik ken toevallig een zeer (ZEEEEER) getalenteerd onderzoeker. Doet onderzoek bij een academisch ziekenhuis en is bezig met baanbrekende onderzoeken naar kanker. Verdient weinig, want niet in het bedrijfsleven. Maar, mogelijk wel in de toekomst een grote doorbraak met ook natuurlijk persoonlijke glorie. Nu heeft een pharmaceut interesse in zijn diensten, maar dan moet hij wel zijn onderzoek opzeggen en in een team commerciële belangen nastreven. Maar 4x zo veel salaris....

Ik vind dat te vergelijken, omdat ook hij zijn ontwikkeling onderbreekt voor snel gewin.

Wat zou jij doen?
Klopt, je hebt gelijk. 4x meer salaris ga ik ook voor, dat ontken ik sowieso niet.
pi_118909256
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Klopt, je hebt gelijk. 4x meer salaris ga ik ook voor, dat ontken ik sowieso niet.
Maar het blijft jammer, want in beide gevallen wint de commercie het van de individuele vooruitgang. Ik vind dat je iedereen moet stimuleren om het beste uit zichzelf te halen, via de weg die het beste bij die persoon past.

Maar goed, nu dwaal ik wel erg af, want in mijn hoofd gaat het al lang niet meer over voetbal als ik het over dit soort zaken heb. ;)

Hoe dan ook. Voetballers van onder de 18 die naar een Europese topclub verkassen (al twijfel ik op dit moment of je City zo mag noemen......) redden het vrijwel nooit. Ik kan er geen 5 opnoemen die vanuit de eredivisie naar Engeland, Spanje of Italie zijn gegaan en daar de top hebben gehaald op 16 of 17 jarige leeftijd.
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 22:57:57 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118915339
Ik zou maar niet meer naar City gaan als ik Bazoer was. Ze zijn nog slechter dan Ajax :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118916121
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou maar niet meer naar City gaan als ik Bazoer was. Ze zijn nog slechter dan Ajax :')
Des te meer kans om door te breken ;)
pi_118916169
Dadelijk gaat ie nog naar Ajax :o
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118916289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ovaa?
  woensdag 7 november 2012 @ 00:17:32 #264
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118919289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vaak zie je dat die jongens die terugkomen het uiteindelijk niet redden. Ik denk dat de kans om het in hier te maken groter is dan bij een Man City of Chelsea. Daar moet namelijk meteen gepresteerd worden. Doordat er veel geld is krijgen talenten vaak niet de tijd zichzelf te ontwikkelen en wordt er gekozen een topper aan te trekken die die ervaring wel al heeft. Dus op de korte termijn kan een talent aardig wat geld maken. Maar op lange termijn denk ik dat hij meer kans heeft op een leuke carrière wanneer hij in Nederland blijft en wellicht na een aantal seizoenen naar het buitenland vertrekt. Maar ja, vertel dat een zaakwaarnemer maar eens. :D
Het klopt dat je uiteindelijk niets meer van ze hoort. Van Aanholt is de eerste die het op de rebound toch lijkt te redden. Hoewel de verhalen over hem ook niet negatief waren. Maar de redenatie die ik aangaf blijft natuurlijk een logische. Verder daalt het niveau in Nederland steeds verder af, en is de kans vanuit dat opzicht ook groter.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:

Verdedigers kunnen vaak heel goed penals nemen. Ik noem een Jaap Stam, een Frank de Boer.
Seedorf, Van Basten.... Je hebt penalty-falers in iedere linie wel zitten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118925554
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het klopt dat je uiteindelijk niets meer van ze hoort. Van Aanholt is de eerste die het op de rebound toch lijkt te redden. Hoewel de verhalen over hem ook niet negatief waren. Maar de redenatie die ik aangaf blijft natuurlijk een logische. Verder daalt het niveau in Nederland steeds verder af, en is de kans vanuit dat opzicht ook groter.
Je redenatie is logisch ja. Maar juist door dat het niveau wat verder afzakt heeft dat talent eerder kans om hier door te breken en dan een stap naar het buitenland te zetten. Ik denk dat voor de hele grote talenten dat de juist te bewandelen weg is.
quote:
[..]

Seedorf, Van Basten.... Je hebt penalty-falers in iedere linie wel zitten.
Herken de ironie in de post. ;)
pi_118925565
Strootman niet mee naar Zweden. Geen Bommel, geen Strootman, geen Lens. Vroegtijdige uitschakeling lonkt.
pi_118925963
Jaja, PSV krijgt het moeilijk tegen AIK, nog moeilijker dan 2 weken terug.
  woensdag 7 november 2012 @ 09:44:40 #268
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_118926009
Ach ja, liever kampioen dan kwartfinale EL..
  woensdag 7 november 2012 @ 09:49:18 #269
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_118926128
Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn als PSV vroegtijdig wordt uitgeschakeld. Des te beter kan de focus op de competitie gericht worden, en gezien de blessures welke steeds meer aan de orde zijn, lijkt me dat ook verstandig.
Mannen als van Bommel, Strootman, Lens, Toivonen zijn gewoon bepalende spelers, die je in de competitie hard nodig hebt.
pi_118926370
Ik wil ze gewoon iedere wedstrijd zien winnen. Ook tegen een gemankeerde ploeg als AIK. Daarentegen ben ik ook niet rouwig wanneer PSV uitgeschakelt zou worden.
pi_118928507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef Lemming22 het volgende:
Ach ja, liever kampioen dan kwartfinale EL..
EL winnen is ook wel leuk. En is in principe best mogelijk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118928664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ovaa?
Que? Ik ken Ovaa, maar wat bedoel je er mee?
  woensdag 7 november 2012 @ 11:17:54 #273
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_118928683
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

EL winnen is ook wel leuk. En is in principe best mogelijk.
Die kans acht ik een stuk kleiner dan kampioen worden (en dat wordt al geen makkie). Niet de moeite waard om de gok voor te nemen met alle consequenties voor de competitie (en toekomstige financien) van dien. Want de selectie is niet sterk en breed genoeg om op 2 (of 3) fronten mee te strijden.
pi_118929022
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Die kans acht ik een stuk kleiner dan kampioen worden (en dat wordt al geen makkie). Niet de moeite waard om de gok voor te nemen met alle consequenties voor de competitie (en toekomstige financien) van dien. Want de selectie is niet sterk en breed genoeg om op 2 (of 3) fronten mee te strijden.
Wat mij betreft mag na de winterstop ook de focus exclusief op de competitie maar ik vind zolang je in de EL zit je als club met de sterkste opstelling moet spelen en proberen tot het einde mee te strijden. Goed presteren in Europa is altijd goed voor het aanzien van de club, interesse van en voor spelers, en UEFA-coëfficienten.

Maar inderdaad worden er door veel clubs punten verloren na een Europees duel. Misschien dat het door de vermoeidheid komt door al het reizen en verschillende tijdzones. Het is ook wel scheef dat clubs die CL spelen (zoals Ajax) 2 dagen langer hebben om daarvan te kunnen herstellen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118929620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Strootman niet mee naar Zweden. Geen Bommel, geen Strootman, geen Lens. Vroegtijdige uitschakeling lonkt.
Duimen, dus.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')