abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:43:03 #226
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118891537
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:

[..]

2 compleet verschillende spelers.
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar dat doet niet af aan het feit dat er niet weer voor de volle mep gekocht hoeft te worden als je een behoorlijk getalenteerde speler uit eigen jeugd tot je beschikking hebt. Met de redenatie dat we een speler nog niet hebben vanwege andere kwaliteiten houd je nooit op met kopen, natuurlijk.
Dit, dus.
pi_118897057
RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:34:18 Manchester City heeft zich officieel bij #PSV gemeld voor toptalent Riechedly #Bazoer (16). reageer retweet
RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:35:43 #Bazoer was afgelopen weekend in #Manchester. Lees morgen alles over hem en #PSV in het #ED reageer retweet
Aiai...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118897275
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:34:18 Manchester City heeft zich officieel bij #PSV gemeld voor toptalent Riechedly #Bazoer (16). reageer retweet
RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:35:43 #Bazoer was afgelopen weekend in #Manchester. Lees morgen alles over hem en #PSV in het #ED reageer retweet
Aiai...
:{

pi_118897330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Aiai...
Rik Elfrink, de "PSV-watcher" die vorige maand nog liep te verkondigen dat alles rond was en hij bij ging tekenen :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_118897767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zoals Sleegers al twitterde, gewoon een middenvelder huren voor een half seizoen. City heeft vast nog wel iets lopen dat niet aan spelen toekomt.
Krijg je straks iets van het niveautje Boyata :')
pi_118897905
quote:
Aiai...
Gaat fout ja. Jongen kan zich daar voor zijn 20e financieel afhankelijk spelen. Aan de andere kant, hoeveel grote talenten die vroegtijdig naar het buitenland zijn verkast zijn daadwerkelijk op een hoog niveau doorgebroken?
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:11:15 #232
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118897916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gaat fout ja. Jongen kan zich daar voor zijn 20e financieel afhankelijk spelen. Aan de andere kant, hoeveel grote talenten die vroegtijdig naar het buitenland zijn verkast zijn daadwerkelijk op een hoog niveau doorgebroken?
Vanuit PSV? Precies 0.
Dit, dus.
pi_118897951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik snap die gedachtegang van die spelers nooit. Alsof je met een salaris van minstens 3-5 ton niet rond kan komen.. :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118898074
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vanuit PSV? Precies 0.
Ook vanuit Ajax of Feyenoord. Bruma was een mega talent. Van Aanholt ook. Bouy en zo zijn er nog een heel aantal.
pi_118898180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik snap die gedachtegang van die spelers nooit. Alsof je met een salaris van minstens 3-5 ton niet rond kan komen.. :')
Ik denk dat ze dat in den beginne niet gaan verdienen. Positieve is dat we met Koch, Hendrix en Hermanson 3 verdedigende talenten. Bazoer is eenzelfde type als Koch en Hermansson. Van die 3 is Bazoer wel het meest getalenteerd. Gezien zijn leeftijd dan hè.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:19:41 #236
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118898216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat verdienen ze niet. Verder wordt het ook niet geheel vrijgegeven als ik me niet vergis.
Een oud-collega van mij heeft bij PSV gespeeld, en gaf het op zijn 18e op om een professionele voetbalcarrière na te jagen. (kreeg bij PSV te horen dat er geen plek meer voor hem was). Gedurende zijn tijd bij PSV kreeg hij wel premies en een salaris. Ik weet niet of die 130.000 inclusief salaris was gedurende de tijd dat hij daar gezeten heeft.

In feite krijg je pas een volwaardig contract wanneer je deel uitmaakt van het eerste en dus voor Jong PSV kan spelen. Je krijgt dan ook een auto, etc. etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:

Ook vanuit Ajax of Feyenoord. Bruma was een mega talent. Van Aanholt ook. Bouy en zo zijn er nog een heel aantal.
Maar je kan wel op je 20e/21e terugkomen naar Nederland en dan als miljonair opnieuw beginnen.... Kortom, je zou kunnen zeggen dat dat pad juist meer zekerheid biedt dan wanneer je in Nederland begint. De garantie dat je het gaat maken heb je immers nooit. Je kunt beter daar mislukken en het daarna hier proberen, dan hier mislukken en dan nooit meer een optie te hebben.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kenju op 06-11-2012 18:25:16 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118898283
quote:

[..]

Het blijft een carriere met risico's waarbij je compleet afhankelijk bent van je lichaam als je verder geen opleiding hebt gedaan. Als je een auto ongeluk krijgt bijvoorbeeld en nooit meer kunt voetballen ben je in ieder geval wel al financieel onafhankelijk.
pi_118898481
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat in den beginne niet gaan verdienen. Positieve is dat we met Koch, Hendrix en Hermanson 3 verdedigende talenten. Bazoer is eenzelfde type als Koch en Hermansson. Van die 3 is Bazoer wel het meest getalenteerd. Gezien zijn leeftijd dan hè.
True. Maar het zal iniedergeval wel (ver) boven modaal zijn.. En uiteindelijk komt zo'n jongen er (via PSV) wel. Hij moet een keuze maken. alleen Geld(meteen) of Geld(opbouwend) en voetbal.. Gek genoeg kiezen ze vaak voor optie 1 :( ;)
pi_118898528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het blijft een carriere met risico's waarbij je compleet afhankelijk bent van je lichaam als je verder geen opleiding hebt gedaan. Als je een auto ongeluk krijgt bijvoorbeeld en nooit meer kunt voetballen ben je in ieder geval wel al financieel onafhankelijk.
Jaaaaa.. oke, natuurlijk :P Maar dat is meestal nou niet de reden voor zo'n jongen om voor het grote geld te kiezen natuurlijk.
pi_118898675
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bouy is pas 19, die heeft nog tijd zat.
pi_118898759

:D
pi_118898843
Nu zie ik dat Riechedly Bazoer een neger is.
Hij is weg. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118898921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Jaaaaa.. oke, natuurlijk :P Maar dat is meestal nou niet de reden voor zo'n jongen om voor het grote geld te kiezen natuurlijk.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je uit een gezin komt die elke maand moeite heeft om rond te komen en je in een klap voor je hele familie kunt zorgen door bij een grote club te tekenen. Maar het blijft natuurlijk zonde, in principe kun je die hele jeugdopleiding net zo goed opdoeken want de echte grote talenten worden weg gekocht.

De Nederlandse clubs zijn geen haar beter want wij vissen in een andere vijver zoals Scandinavië. De FIFA/UEFA zou hier iets aan moeten doen. Tot je 18e niet naar het buitenland ofzo.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:54:41 #244
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_118899655
Ze zouden sowieso iets moeten doen aan die misselijke lui van zaakwaarnemers die alleen voor hun eigen portemonnee handelen en totaal niet bezig zijn met carrièreplanning van hun cliënten (een aantal dan). En dan heeft zo'n Bazoer, een gastje van 16, drie van dat soort misbaksels. Wat een situatie :')
pi_118899828
Ach, met die talenten is het altijd afwachten of ze het later wel zo goed kunnen. Zijn er toch best veel die door hun fysiek voordeel hebben en uiteindelijk maar matige spelers blijken op het moment dat ze bij het eerste team komen.

Ben er niet heel rouwig om. Als je voor zoiets gaat zit het met je mentaliteit toch niet helemaal snor.
pi_118901612
Jammer van Bazoer, is een groot talent. Maar deze jongen heeft volgens mij niet de juiste mentaliteit.
Kijk hoe hij zijn goal op 1:15 viert |:( (Hij moet minder naar Ronaldo kijken)

pi_118906147
apart dat een verdediger de penalty neemt
pi_118906430
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar je kan wel op je 20e/21e terugkomen naar Nederland en dan als miljonair opnieuw beginnen.... Kortom, je zou kunnen zeggen dat dat pad juist meer zekerheid biedt dan wanneer je in Nederland begint. De garantie dat je het gaat maken heb je immers nooit. Je kunt beter daar mislukken en het daarna hier proberen, dan hier mislukken en dan nooit meer een optie te hebben.
Vaak zie je dat die jongens die terugkomen het uiteindelijk niet redden. Ik denk dat de kans om het in hier te maken groter is dan bij een Man City of Chelsea. Daar moet namelijk meteen gepresteerd worden. Doordat er veel geld is krijgen talenten vaak niet de tijd zichzelf te ontwikkelen en wordt er gekozen een topper aan te trekken die die ervaring wel al heeft. Dus op de korte termijn kan een talent aardig wat geld maken. Maar op lange termijn denk ik dat hij meer kans heeft op een leuke carrière wanneer hij in Nederland blijft en wellicht na een aantal seizoenen naar het buitenland vertrekt. Maar ja, vertel dat een zaakwaarnemer maar eens. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Bouy is pas 19, die heeft nog tijd zat.
Klopt. Denk echter dat hij dit seizoen bij Ajax veel minuten had kunnen maken. Bruma is trouwens ook nog maar 20 jaar hoor. Kijk naar een BMI, de Vrij of een Kongolo. 'Generatiegenoten' die wekelijks spelen en zich in de kijker spelen. Bruma zit de helft van de tijd op de bank of speelt op rechtsback.
pi_118906481
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef Adames het volgende:
apart dat een verdediger de penalty neemt
Verdedigers kunnen vaak heel goed penals nemen. Ik noem een Jaap Stam, een Frank de Boer.
pi_118906588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Verdedigers kunnen vaak heel goed penals nemen. Ik noem een Jaap Stam, een Frank de Boer.
memorabele penalty's ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')