abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118873764
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef ValHallen het volgende:
Hutchinson is zo'n speler die je kampioen maakt. Zoals Simons, Vogel jullie ook kampioen maakten.
Timmy en Vogel hadden alleen veel meer kwaliteit. Vooral Simons vond ik echt geweldig. Zonde dat ze hem weg hebben gedaan.

Hutch heeft nu ongeveer voor het eerst dit seizoen echt goed gespeeld he, man of the match niveau. Eerst maar ff aankijken of hij dit niveau vol kan houden.
pi_118873769
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Vond dat middenveld dat er zondag stond (Brama, Janssen, Schilder) eerlijk gezegd absoluut niet kampioen waardig hoor. Pure middelmaat. Met Fer en die nieuwe jongen erbij is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar is het niet van het niveau van PSV. Jammer van die prutsers bij ons achterin.
In hun beste basiself zouden Woutje Drama en Janssen ook bankzitters zijn. Schilder is echt een uitstekende speler.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 5 november 2012 @ 23:54:12 #203
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118875295
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Adames het volgende:

[..]

als hij niet zou opkomen heb je gelijk
Dat zie ik als een van zijn beperkingen en trekjes. Maar dan nog vind ik hem beter. Sterker nog, verdedigend is hij helemaal niet zo sterk. Het is juist doordat hij de druk houdt, dat er over links niet zo makkelijk aangevallen kan worden tegen PSV met Manolev. Pieters is een betere verdediger, maar er waren veel meer succesvolle aanvallen over zijn zijde. Dat werd ook minder wel Willems. Wellicht door dezelfde reden, hoewel Willems in het begin niet zoveel durfde op te komen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118876227
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175949

Gewoon nog een middenvelder kopen, waarom ook niet.
pi_118877123
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:

Goede verdedigers genoeg jwz :') :').
pi_118877626
Ik ben benieuwd wat Gouweleeuw zou moeten kosten, die zie ik liever komen dan nog een (aanvallende) middenvelder/aanvaller op dit moment.

[ Bericht 10% gewijzigd door MRN89 op 06-11-2012 04:54:22 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 07:35:11 #207
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_118878051
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:

Als ik tussen de regels doorlees in verschillende artikelen, krijg ik het vermoeden dat verwacht wordt dat Van Bommel dit seizoen nog (veel) meer wedstrijden gaat missen. Misschien is zijn blessure iets chronisch of een gevolg van overbelasting ofzo. En door de afwezigheid van Toivonen is het middenveld te licht. Een andere reden kan ik me niet bedenken, want hoe kan heel de directie en technische staf vinden dat de verdediging voldoende is.... Ik hoop toch dat ze inzien dat dat niet het geval is :'(
pi_118878325
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Timmy en Vogel hadden alleen veel meer kwaliteit. Vooral Simons vond ik echt geweldig. Zonde dat ze hem weg hebben gedaan.

Hutch heeft nu ongeveer voor het eerst dit seizoen echt goed gespeeld he, man of the match niveau. Eerst maar ff aankijken of hij dit niveau vol kan houden.
Op het middenveld kan hij dat. De laatste keer dat hij bij PSV regelmatig op het middenveld speelde is hij niet voor niets uitgeroepen tot MVP van PSV dat seizoen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118878432
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 07:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Als ik tussen de regels doorlees in verschillende artikelen, krijg ik het vermoeden dat verwacht wordt dat Van Bommel dit seizoen nog (veel) meer wedstrijden gaat missen. Misschien is zijn blessure iets chronisch of een gevolg van overbelasting ofzo. En door de afwezigheid van Toivonen is het middenveld te licht. Een andere reden kan ik me niet bedenken, want hoe kan heel de directie en technische staf vinden dat de verdediging voldoende is.... Ik hoop toch dat ze inzien dat dat niet het geval is :'(
Blijkbaar hebben we een goede defensie, Rutten klaage niet en nu Advocaat ook niet. Dan hebben wij blijkbaar geen kijk erop ;(
pi_118878492
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Idd, zoals hier al gezegd, door Gijp en door personen de klakkeloos alles overnemen wat er uit de monden van Gijp en De Snor komt.
Misschien is het wat weggezakt door de kritiek op de aanvalsdrift, maar als verdediger is hij echt niet denderend hoor. Hij stond enorm vaak uit positie, waardoor anderen weer zijn klusjes op moesten lossen, hij was erg onrustig en er was geregeld miscommunicatie. Een algemene bron van onrust dus. Zijn puur verdedigende kwaliteiten vind ik niet zo bijzonder. Statistiekjes vertellen maar een beperkt verhaal, ik kijk liever naar de speler zelf.
We gaan toch niet doen alsof een Manolev die zijn aanvallende intenties inperkt ineens een topverdediger is? No way!
Ten eerste, Pieters is ook maar een matige verdediger, dus dat er van die kant behoorlijk wat goals kwamen, verbaast me niks. Maar je kunt toch niet zeggen dat Manolev een betere back is dan Pieters omdat vanaf links meer tegentreffers komen? Misschien komen er per duel wel drie keer zoveel voorzetten vanaf rechts, die gewoon niet worden afgemaakt.
pi_118879043
Feit blijft dat in de paar wedstrijden dat het middenveld goed stond, ook Derijck en Marcelo top speelde. Dat is geen toeval, daar zit een logica achter die ik hier al vaker heb uitgelegd.

Natuurlijk zijn het geen topverdedigers. Maar het is makkelijker om matige verdedigers te ontlasten met een goed middenveld, dan dat het is om goede verdedigers te gebruiken om een matig middenveld beter te laten draaien. Althans, in het type voetbal dat Advocaat duidelijk met PSV wil spelen.

Daarom snap ik het wel. Het is misschien makkelijker voor de PSV-haters omdat ze dan weer wat te zeiken hebben, maar daar heb ik schijt aan. Liever dat ze nu zeiken over onze aankopen, dan dat ze op het einde van het seizoen zeiken omdat we weer geen kampioen zijn
pi_118879864
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:27 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ten eerste, Pieters is ook maar een matige verdediger, dus dat er van die kant behoorlijk wat goals kwamen, verbaast me niks. Maar je kunt toch niet zeggen dat Manolev een betere back is dan Pieters omdat vanaf links meer tegentreffers komen? Misschien komen er per duel wel drie keer zoveel voorzetten vanaf rechts, die gewoon niet worden afgemaakt.
Ik snap je reactie niet.
Nergens zeg ik dat Manolev beter is dan Pieters en ik zeg ook nergens dat ik Pieters wel een goede verdediger vind.
Ik reageerde in eerste instantie op een post van jou waarin je stelt dat Manolev wel een prima verdediger is en onterecht enkel op zijn aanvallende rariteiten wordt afgerekend.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Sowieso vind ik dat je een speler in zijn totaliteit moet beoordelen, dus bij de speler Manolev vind ik dat je zijn ongelukkige aanvalsdrift mee moet nemen. Maar zelfs als je Manolev beoordeelt op zijn puur verdedigende kwaliteiten vind ik niet dat er veel over blijft (wat ik in mijn vorige post al aangaf). Hij blijft vooral een bron van onrust. Voor mij geen prima verdediger.

Het is trouwens wel wat flauw van Gijpie om hem er keer op keer uit te halen, dat lijkt wel wat op karaktermoord. Maar wat Buitendam daar eerder al over zei vind ik ook, het is een belichting van wat Manolev doet. Het zou erger zijn als Manolev gewoon goed speelt en er 1 zo'n foutje constant wordt uitgelicht. Helaas is het zo dat wanneer Manolev naar voren gaat het vrijwel altijd eindigt in een onbesuisde, ondoordachte slechte bal of een voorzet die nog niet een beetje in de buurt komt van waar hij zou moeten komen.

Die bal van afgelopen zaterdag dat ze met zijn drieën alleen op de keeper afgaan was met helemaal ontgaan :D Dat is wel een schoolvoorbeeld van het slechte overzicht en het ontbreken van de kunst om op het juiste moment het juiste met de bal te doen van Manolev.

[ Bericht 0% gewijzigd door vivelafete op 06-11-2012 09:52:09 ]
pi_118881144
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Feit blijft dat in de paar wedstrijden dat het middenveld goed stond, ook Derijck en Marcelo top speelde. Dat is geen toeval, daar zit een logica achter die ik hier al vaker heb uitgelegd.

Natuurlijk zijn het geen topverdedigers. Maar het is makkelijker om matige verdedigers te ontlasten met een goed middenveld, dan dat het is om goede verdedigers te gebruiken om een matig middenveld beter te laten draaien. Althans, in het type voetbal dat Advocaat duidelijk met PSV wil spelen.
Het is een wisselwerking tussen de verdediging en het middenveld, het ligt idd niet puur aan 1 kant. Het is alleen zo lekker zijn als je weet dat je een verdediging hebt waar je van uit kunt gaan als je ergens op het veld een fout maakt of balverlies lijdt. Dat is nu gewoon niet het geval. Individueel houdt het bepaald niet over (zo schat Marcello vrijwel elke hoge bal verkeerd in, wat erg vaak gevaar oplevert), maar ook het samenspel is niet goed. Er is vaak chaos en miscommunicatie. We hebben ook geen verdediger waar je bang van wordt, een type Stam of Alex. Al ontbreekt zo'n type bij elke club in Nederland.

De verdedigende kant is dus niet al te best, aanvallend is het ook pover, wat vooral tot uiting komt tegen ploegen die zich ingraven (en de ruimtes dus klein zijn). Dan moet het het goed verzorgde voetbal van de verdediging komen omdat die relatief gezien veel meer aan de bal zijn. Wij hebben geen verdedigers die goed verzorgt kunnen voetballen. En het ontbreekt ook aan creativiteit en vertrouwen, waardoor het vaak stilstaat. Dat zijn tenenkrommende en saaie wedstrijden.

quote:
Daarom snap ik het wel. Het is misschien makkelijker voor de PSV-haters omdat ze dan weer wat te zeiken hebben, maar daar heb ik schijt aan. Liever dat ze nu zeiken over onze aankopen, dan dat ze op het einde van het seizoen zeiken omdat we weer geen kampioen zijn
Ik heb ook niet zo veel tegen kopen. De uitlating van Sanders valt te prijzen (geen winstoogmerk, maar goed voetbal). Ik heb wel wat tegen de manier waarop patsertje Brands koopt. Daar zit haast geen (goede) gedachte achter. Wat dat betreft kan ik me soms best wel vinden in de PSV-haters.
Overigens blijft het altijd mooier om een eigen jeugdspeler het goed te zien doen.
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 11:52:54 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118883305
Ik zie graag een verdedigende speler komen die ook kan opbouwen. Eentje die CV kan spelen wanneer nodig en CVM kan spelen wanneer nodig. Al denk ik dat we écht geen verdedigers nodig hebben, buiten misschien de RB-positie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118884269
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap, denk ik. Twente heeft een betere basiself, maar een complete flapdrol als trainer.
Als Twente Djuricic haalt zie ik ze wel als absolute favoriet samen met Tadic en Chadli. Als PSV (Advocaat) dan toch zo nodig een middenvelder moet aantrekken dan is Djuricic de beste optie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118884696
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als Twente Djuricic haalt zie ik ze wel als absolute favoriet samen met Tadic en Chadli. Als PSV (Advocaat) dan toch zo nodig een middenvelder moet aantrekken dan is Djuricic de beste optie.
Ik zie Djuricic niet naar Twente gaan eerlijk gezegd. Als ik trouwens PSV was zou ik proberen Van Ginkel binnen te hengelen. Al zal daar inmiddels ook wel een flink prijskaartje aan hangen.
pi_118884796
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik zie Djuricic niet naar Twente gaan eerlijk gezegd. Als ik trouwens PSV was zou ik proberen Van Ginkel binnen te hengelen. Al zal daar inmiddels ook wel een flink prijskaartje aan hangen.
Die is niet betaalbaar. Vitesse zal daar de hoofdprijs voor vragen. Djuricic heeft een aflopend contract en zal deze zomer sowieso verkocht worden door Heerenveen.

Tadic is zijn vriend en landgenoot, dus zie 'm best wel naar Twente gaan.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:59:09 #218
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118885517
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik zou van Ginkel laten waar die zit en me concentreren op Locadia.
Dit, dus.
pi_118885642
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Inderdaad. PSV moet eens van die koopzucht af en concentreren op de eigen jeugd. En als er dan toch zo nodig gekocht moet worden dan een verdediger. Met Hutchinson op het middenveld ging het prima. Wijnaldum gewoon lekker een jaartje daar laten staan. Van Bommel is dit weekend waarschijnlijk ook weer fit.
pi_118886426
Dinsdag 18 december 2012
20.45 uur: Rijnsburgse Boys – PSV
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:40:56 #221
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118889074
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Inderdaad. PSV moet eens van die koopzucht af en concentreren op de eigen jeugd. En als er dan toch zo nodig gekocht moet worden dan een verdediger. Met Hutchinson op het middenveld ging het prima. Wijnaldum gewoon lekker een jaartje daar laten staan. Van Bommel is dit weekend waarschijnlijk ook weer fit.
Ik vraag me dan ook af waarom Advocaat zo nodig een middenvelder wil. Het probleem zit toch duidelijk bij de verdediging? Kennelijk ziet Advocaat dat anders.... Het lijkt me niet dat hij kijkt naar de leeftijd van Van Bommel, aangezien een jonge speler die de helft van de kwaliteiten van Van Bommel heeft, al niet haalbaar is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118889246
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

2 compleet verschillende spelers.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:06:21 #223
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_118890051
We hebben helemaal geen nieuwe spelers nodig. Bij andere elftallen kunnen ze toch ook jeugdspelers erin zetten zonder al te veel problemen?
Dan moet 1 jeugdspeler in het hele elftal toch wel te doen zijn voor PSV.
pi_118890370
Heel raar is het niet om naar een middenvelder te kijken (niet kopen nu) want van Bommel kan.. na dit jaar stoppen en ik verwacht dat Toivonen verkocht gaat worden. Maar belangrijkste is de verdediging.

Maar je kan ook gewoon de jeugd de kans geven en/of Hutchinson op zijn goede plek zetten en met Manolev spelen.
pi_118891114
Zoals Sleegers al twitterde, gewoon een middenvelder huren voor een half seizoen. City heeft vast nog wel iets lopen dat niet aan spelen toekomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')