Die ingooi van Willems zullen we morgenavond bij VI wel voorbij zien komen, wat een dingetje was dat zeg. Ik vond Strootman erg goed gisteren, beter dan een 7quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cijfers:
Waterman 6 (weinig te doen, maar wat ie deed was niet geweldig)
Manolev 7
Derijck 8 (eerste redelijke pot)
Marcelo 7
Willems 7 (incl ingooi)
Hutch 9 (was beest)
Stroot 7 (voor zijn doen matig)
Wijnaldum 5,5 (matig)
Narsingh 7 (mocht vaker scoren)
Lens 7 (en dat met blessure)
Mertens 9 (zou ie dan toch weer in vorm komen)
Matavz 8,5
Had een heel aantal matige passes enz.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die ingooi van Willems zullen we morgenavond bij VI wel voorbij zien komen, wat een dingetje was dat zeg. Ik vond Strootman erg goed gisteren, beter dan een 7
Bij die goal werd er amper hard ingespeeld man. Het waren allemaal boogballetjes en trage tikkies. Kijk nog eens goed, hij staat in de OP nota bene.quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? Als iedereen voor de man staat, scherp is en hard inspeelt is dat voor een beoogd topclub wel te doen. Er zijn wel meer mannen in PSVshirt geweest die dat voor elkaar kregen.
ach normaal gesproken heeft hij geen onaardige ingooien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die ingooi van Willems zullen we morgenavond bij VI wel voorbij zien komen, wat een dingetje was dat zeg. Ik vond Strootman erg goed gisteren, beter dan een 7
Die worden alleen beroerd gebruikt.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach normaal gesproken heeft hij geen onaardige ingooien.
Het zijn gewoon verkapte hoekschoppenquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Precies. Hij kan van alle spelers in de eredivisie het meest verre ingooien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zijn gewoon verkapte hoekschoppen
Kreeg de indruk dat hij de bal deze keer maar een meter of 5 wou gooien, maar de bal ging maar 1 meter ofzo, het zag er best knullig uit. Kan gebeuren....quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hutch stond/staat daar ook altijd als middenvelder. Ze kijken gewoon waar hij vorig jaar hele seizoen stond. Wijnaldum was vorig jaar altijd Rechts voor en daarom staat hij als aanvaller.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef HetBrabandertje het volgende:
Blijkbaar is aanvallende middenvelder ook al gelijk aan aanvaller... Maar Hutchinson zal dan morgen wel speler van de week zijn bij VI, dat zal Gijp niet leuk vinden
Bij dat moment van Narsingh gaf hij gelijk de pass, maar die kwam tegen zn andere voet aan geloof ik. Daardoor was de controle weg en duurde het te langquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind dat een 4 eigenlijk wel kan. Hij had tegen een team dat al knock-out was gemaakt gewoon moeite. Hij verpeste echt alle aanvallen.
Moment wanneer Narsingh buitenspel stond kwam door hem. Hij moest weer eerst aannemen en dan pas geven. En die keer dat PSV met drie man tegen over 2 verdediger en 1 keeper stond gaf hij aan Matavz in plaats van Narsingh. Hij mistte 4 100% kans.
Hij was gewoon bagger en een 4 is te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |