quote:
Het gaat erom wie het zegt. Dit had ik niet verwacht van Geo4kant.quote:
owja iddquote:Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom wie het zegt. Dit had ik niet verwacht van Geo4kant.
Staat er al?quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand hier een gif van maken en in OP zetten?
Oh ja. Jij bent sneeeeeeeel.quote:
Los van de het totale gebrek aan behoefte om in te grijpen van minimaal 8 spelers van Heracles, was het een prachtgoal.quote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
Volgens mij heeft Matavz nog nooit zo hard een bal ingeschoten. Mooie goal.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, opvallend weinig kwallende Ajacieden hier vandaag in het PSV-topic.
Ook wel eens lekker.
Edit: Ik mis ze wel. Misschien moet ik even bij hun gaan kijken....
Terwijl de 3-0 eigenlijk de belangrijkste goal was.quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:
De ontlading bij Wijnaldum na die 4-0 is ook op z'n zachtst gezegd bijzonder te noemen.
Wat een mongool.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-11-2012 om 16:10:57Randstad speelt tot nu toe marginale rol in eredivisie. #Feyenoord en #Ajax al op negen punten van #PSV en tien punten van #Twente zo. reageer retweet
Haten op de randstad iddquote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Wat een mongool.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-11-2012 om 16:10:57Randstad speelt tot nu toe marginale rol in eredivisie. #Feyenoord en #Ajax al op negen punten van #PSV en tien punten van #Twente zo. reageer retweet
quote:Op zondag 4 november 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Los van de het totale gebrek aan behoefte om in te grijpen van minimaal 8 spelers van Heracles, was het een prachtgoal.
Sterke vergelijking. Een bal binnen de 16 op 5 vierkante meter 4x over mogen spelen zonder dat er een been van de tegenstander beweegt is gewoon ongelooflijk.quote:Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als Barcelona weer eens scoort. "pak die messi toch eens aan!!!!"
Misschien moet hij het aantal spelers afkomstig uit de Randstad in de top 5 eens afzetten tegen de spelers die elders vandaan komen.....quote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Het is niet echt boeiende informatie, maar om hem een mongool te noemenquote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Want? Als iedereen voor de man staat, scherp is en hard inspeelt is dat voor een beoogd topclub wel te doen. Er zijn wel meer mannen in PSVshirt geweest die dat voor elkaar kregen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sterke vergelijking. Een bal binnen de 16 op 5 vierkante meter 4x over mogen spelen zonder dat er een been van de tegenstander beweegt is gewoon ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |