Wanneer ben je eigenlijk newbie afquote:
het pad dat*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef KingRoland het volgende:
lijkt op een R&P TT
het gaat je goed!mag Allah bij je staan bij het pad die je gaat nemen.
Sneekquote:
Inderdaad. Kyrie Eleison down the road that you must travelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:41 schreef KingRoland het volgende:
lijkt op een R&P TT
het gaat je goed!mag Allah bij je staan bij het pad die je gaat nemen.
Maar ja, jij weet er dan ook de bliksem vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zeg gehackt account en hoax.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, jij weet er dan ook de bliksem van
Wat 10 views?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:05 schreef Marsenal het volgende:
[EN 1977] Davinia Taylor <---- 10 views
[EN 1972] Lisa Tamsin Faulkner <---- 10 views
[US 1981] Ellen Muth #2 <----- 9 views, ik wil een bonussnoepje
Oja, en niet op klikken, dan vernietig je het bewijsmateriaal.
Klik hier maar: http://forum.fok.nl/user/history/136730/19
[CA 1974] Natasha T. Henstridgequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:05 schreef Marsenal het volgende:
[EN 1977] Davinia Taylor <---- 10 views
[EN 1972] Lisa Tamsin Faulkner <---- 10 views
[US 1981] Ellen Muth #2 <----- 9 views, ik wil een bonussnoepje
Oja, en niet op klikken, dan vernietig je het bewijsmateriaal.
Klik hier maar: http://forum.fok.nl/user/history/136730/19
Heeft hij wel gehad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
en geeneens een abo. Al die jaren voor nop geprofiteerd van ons.
Idd, zonder hem en Rezania durfde ik niet eens naar binnen joh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inclusief een toffe meet zelfs!
Bye Karinaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
We gaan je missen, dat deden wel al in de TV SC. Tot ziens.
Ik geloof je nietquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
chufi
Maraca
Stephan1237
sinterklaaskapoentje
TheKC
thewishmaster
Karina
xxiessiexx
Irritatie100
Doler12
Huppelmuts
9611Niels
djkoelkast
AskMe
tralalala
aloa
Ajacied422
teamlead
naatje_1
Bart
SperzieboonToon
Jor_Dii
tong80
Juicyhil
DeLuna
tomtomaat
RacerDKB
8108139dpths
SuperrrTuxxx
-Datdus-
PrintScreen
gebrokenglas
roos85
sharr
WcPot
Knetterkrankjorum
Salatrel
Briggy
Danny
iBenny
GlowMouse
dragems
Arcee
Paul
Rnie
Graseter
LightLuke
Dagoduck
Dalando
tho_Omas
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn all-time FOK!vrindjes. Zoek je naam.
[..]
Als jij weg gaat ga ik jou wel missen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:26 schreef vosss het volgende:
Godzijdank sta ik daar niet bij.
Ik zal je niet missen in elk geval, maar wel goed dat je PP gestemd hebt
Nog 11 en dan kan je inloggen met je kloonquote:
Godsklere ben jij homo of wat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij weg gaat ga ik jou wel missen hoor
Nummer 7quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ander account zal het wel worden, het wordt te confronterend als je > 100k posts hebt ofzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Waarom ga je weg? Alsof je van de hak op de tak even niet meer op deze site komt. Geloof het niet.
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef andreas612 het volgende:
pirania, toffe peer, t ga je goed jong
quote:
Ook datquote:
quote:
Thanksquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef andreas612 het volgende:
pirania, toffe peer, t ga je goed jong
quote:
Ook datquote:
quote:
Thanksquote:
Wat een reactiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef Faux. het volgende:
Sommige reacties in dit topicNiet snappen wat een held piranja is
Pier, ik zal jou en je Fibonaccireeks- en UNIX time-topics missenJe hebt de Wiki in leven gehouden door elke dag de recente wijzigingen spamvrij te houden en met je tool om dynamische wiki-lijstjes te maken. Je hebt het FoBo gemodereerd maar ook verbeterd toen je nog een devver was (jaja, die mooie grabbelton AJAX-refresh hebben we aan onze pir te danken). FOK! mag je dankbaar zijn, ik mag je dankbaar zijn. Ik heb ontzettend veel van je geleerd en je motiveerde me om mooie dingen te doen. Daarom doet het me ook pijn om je weg te zien gaan, hoewel deze OP precies in de stijl is die ik verwachtte, omdat je me ooit streng zei: ken je FOK!klassiekers. Vaarwel, piranja, en ik hoop dat we blijven praten via MSN. Het ga je goed!
Het klinkt zo triest als je het zo zegtquote:
Dag apsel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:35 schreef Omdatappel het volgende:
PiRANiA, noooo.
Was altijd tof.
Veel succes en plezier met dat wat je gaat doen. Het ga je goed.
Bijna-buurman? watwatwat?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:37 schreef Doodloper het volgende:
ik dacht dat je dood was
toedels bijna-buurman-zonder-dat-je-het-weet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dag hoorquote:
Oke doei.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Bedankt voor je interessante dingen.
Doei
Ha!quote:
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
'Dag mooie wereld', als in, 'het is nu toch al te laat, een leven zal ik nooit meer vinden'?
Bart-Janquote:
Ik heb mezelf al emotioneel voorbereidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Waarom ga je weg? Alsof je van de hak op de tak even niet meer op deze site komt. Geloof het niet.
Sta je er niet tussen? Redikuleus! hvjwjnmkquote:
Doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:08 schreef koekii het volgende:
Ik ga die gifjes van je stelenHou je taai
![]()
Ik heb wel 100k posts, gaat even duren voordat iemand met 100k posts uit de top500 verdwijntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Iwanius het volgende:
En weer iemand die verder met zijn leven gaat en de vergetelheid in.
Het is mooi geweest. En 100k is inderdaad confronterond:quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ander account zal het wel worden, het wordt te confronterend als je > 100k posts hebt ofzo.
Boeiendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Marsenal het volgende:
Waarom vertrek je eigenlijk, Pirania?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sorry ging fout baas tnx voor alles!
Wat een kwaliteitspost.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
R29lZC4gTWlqbiAxMDAuMDAwZSBwb3N0LiBUb2NoIGVlbiBhcGFydCBtb21lbnQuIElrIGdhIG51IHVpdGxvZ2dlbi4gTGV1ayBkYXQgamUgZGV6ZSB0ZWtzdCBoZWJ0IHdldGVuIHRlIGRlY29kZXJlbiA7KS4gTWlqbiBsYWF0c3RlIGRyaWUgcG9zdHMgemlqbiBvcCBkZXplbGZkZSBtYW5pZXIgZ2UtZW5jb2RlLiBWZXJ0ZWx0IGllbWFuZCBLYXJpbmEgZXZlbiBkYXQgaGV0IGdlZW4gb256aW4gaXM/IA0KDQpDaWFvIQ==
Faalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
R29lZC4gTWlqbiAxMDAuMDAwZSBwb3N0LiBUb2NoIGVlbiBhcGFydCBtb21lbnQuIElrIGdhIG51IHVpdGxvZ2dlbi4gTGV1ayBkYXQgamUgZGV6ZSB0ZWtzdCBoZWJ0IHdldGVuIHRlIGRlY29kZXJlbiA7KS4gTWlqbiBsYWF0c3RlIGRyaWUgcG9zdHMgemlqbiBvcCBkZXplbGZkZSBtYW5pZXIgZ2UtZW5jb2RlLiBWZXJ0ZWx0IGllbWFuZCBLYXJpbmEgZXZlbiBkYXQgaGV0IGdlZW4gb256aW4gaXM/IA0KDQpDaWFvIQ==
QFTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
Karina, deze is voor jou:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Goed. Mijn 100.000e post. Toch een apart moment. Ik ga nu uitloggen. Leuk dat je deze tekst hebt weten te decoderen. Mijn laatste drie posts zijn op dezelfde manier ge-encode. Vertelt iemand Karina even dat het geen onzin is?
Ciao!
1 2 3 4 5 6 7 | mysql> SELECT count(*) FROM `messages` WHERE user=136730; +----------+ | count(*) | +----------+ | 100000 | +----------+ 1 row in set (0.07 sec) |
iedereen na 2002 dacht ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk newbie af...ik post hier alweer 3,5 jaar rond.
Na 2002? Dat klinkt niet logisch.quote:
geen 'drop' ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Arcee het volgende:
Ik heb niet snel dat ik een kloon meen te herkennen, maar bij TS heb ik toch sterk het idee dat ik hem gewoon weer zie posten.Wie is het dan?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik heb niet snel dat ik een kloon meen te herkennen, maar bij TS heb ik toch sterk het idee dat ik hem gewoon weer zie posten.Ik heb zolang als ik op FOK! zit nog nooit een kloon herkentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik een kloon aanmaak dan ben ik binnen de 100 posts altijd al ontmaskert
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Repetitie filmpjes van het NOS journaal ontdekken!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Lieve FOK!vrienden. Na een bijna zeven jaar (waarvan een lange tijd als mod) is het tijd om ermee te stoppen.
[ afbeelding ]We zijn bijna 100.000 posts en 1656 topics verder (waarvan 16% in B&H, en ik heb een topic met maar 10 views, een snoepje voor degene die hem vindt) en ik heb ongeveer 121.959 plaatjes gepost. Ik heb veel mooie topics gezien, veel gelachen, en heb zelfs een aantal FOK!kers in het echt gezien.
[ afbeelding ]Voor mij persoonlijk was de ontdekking van de boobies-filmpjes mijn 'grootste' moment op FOK, heb ik een aantal jaar het eerste topic gehad, naast nog een aantal zeer bijzondere topics. Ook het record van meeste posts op een dag is een ruime tijd van mij geweest.
[ afbeelding ]Zo, genoeg over mij. Er was meer te vinden op FOK!. Er waren een aantal aantal hoogtepunten, maar ook dieptepunten. De FOK!Bijbel is natuurlijk waarmee ik begin. Dan was er RobbieRicardo die dacht een stuk Jupiter gekocht te hebben, en kastanova die gebanned werd van zijn werk. We hadden Yildiz de huisterrorrist, kooien, mensen die moeite hadden met rekenen en JK die uitgebreid moest uitleggen hoe PI's werken. _Led_'s vuilnisbaktopics heb ik ook regelmatig gepost. Wat een lol allemaal. Ik moet zeggen dat ik me deze tijd prima heb vermaakt. Bedankt![ afbeelding ]Aan al m'n fans: so long, and thanks for all the fish!
Bedankt iedereen voor de gezelligheid (ook bedankt voor alle naamtopics, haha.). Misschien tot in een volgend leven
Als je z'n kloon nu nog niet herkend hebt na die 1234 (geen grap) posts van hem..quote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zou hij nog steeds aan het fappen zijn, of heeft hij gewoon een kloon gemaakt?
quote:Op maandag 24 december 2012 04:09 schreef Quotidien het volgende:
Wait a minute - je hebt dit topic gewoon voor jezelf gemaakt?
Tering zeg, nog nooit zo'n misplaatste arrogantie gezien.
Leuke plaatjes en filmpjes ja, blabla. Al ben je de koningin, dan ga je jezelf toch ook niet zitten ophemelen? Kan ik nog een heel betoog over houden maar jij bent dom dus laat maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat je Piranja nooit goed gekend hebt
Ophemelenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Leuke plaatjes en filmpjes ja, blabla. Al ben je de koningin, dan ga je jezelf toch ook niet zitten ophemelen? Kan ik nog een heel betoog over houden maar jij bent dom dus laat maar.
Gebruikt ie programma's voor, naïef kuiken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef Quotidien het volgende:
Ik zie nu trouwens ook die topics die dan het eerste in het hele jaar zijn. Sowieso triest dat je op zo'n moment voor je pc gaat zitten om dat te posten. Maar om dat nou ook nog eens keitrots hier in z'n eigen topic over zichzelf te vertellen, dat is gewoon in en in triest.
Ik ben een fan. Problem?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:15 schreef Quotidien het volgende:
EN DAN AAN HET EIND: "AAN AL MN FANS"
Die gast is écht niet helemaal lekker.
Beetje jammer alleen dat dit topic niet meer is dan een meldtopic over zijn 100.000e post. Hij post hier namelijk nog net zo actief door op z'n kloontje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ophemelen
Hij vertelt zijn rijke FOK!geschiedenis, dat voor mij en vele anderen gewoon een leuk stuk is om te lezen. Alleen azijnpissers als jij doen daar huillie huillie over. Ga lekker weg als t je niet bevalt.
Had je anders verwacht danquote:Op woensdag 26 december 2012 05:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dit topic niet meer is dan een meldtopic over zijn 100.000e post. Hij post hier namelijk nog net zo actief door op z'n kloontje.
Ik heb niet snel dat ik een kloon meen te herkennen, maar bij TS heb ik toch sterk het idee dat ik hem gewoon weer zie posten.Nu lees ik dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik nieuwsgierig. Hup Arcee! Vertel.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat is wel de meest spastische reactie op een postmijlpaal ooit idd.:')quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Net als die du_ke faalbaas, die heet nu 99.999
* Arcee zal nóóit een kloon verraden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Nu lees ik dit.
En nu ben ik nieuwsgierig. Hup Arcee! Vertel.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee zal nóóit een kloon verraden.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee zal nóóit een kloon verraden.
quote:
Hij gebruikt daar ook zijn oude site voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
De babe topics.Het is hem echt
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Heeft zijn kloon al in dit topic gepost
quote:
Vriend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
TS is µ.(µ)quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu lees ik dit.
En nu ben ik nieuwsgierig. Hup Arcee! Vertel.
Zie nu pas dat dat uit december komtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben er inmiddels ook een paar weken achter.
Ja ik schrok in eerste instantie ook van de titel... en inderdaad het is maar een forum, zo groots is het ook weer niet toch.. maar goed, het ga je goed, geniet van de tijd waarvan je anders op FOK zat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef CAT988h het volgende:
Sorry, maar hoezo ''Dag mooie wereld'' ? Het leek net of je er een eind aan ging maken.![]()
Het is ''maar'' een forum. Zeker niet het eind van de wereld, en als je er zoveel tijd aan spendeerde gaat er juist een wereld voor je open, lijkt mij.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef CAT988h het volgende:
Sorry, maar hoezo ''Dag mooie wereld'' ? Het leek net of je er een eind aan ging maken.![]()
Het is ''maar'' een forum. Zeker niet het eind van de wereld, en als je er zoveel tijd aan spendeerde gaat er juist een wereld voor je open, lijkt mij.
Godver mensen, het is sarcastisch zie de PIquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:23 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ja ik schrok in eerste instantie ook van de titel... en inderdaad het is maar een forum, zo groots is het ook weer niet toch.. maar goed, het ga je goed, geniet van de tijd waarvan je anders op FOK zat.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |