Wie verbreekt het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Ja maar, net alsof ik nooit oneven getallen postquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar de oneven getallen rekent ie ook uit hoor
Wat is een mea culpaquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef BrandX het volgende:
En hou het on topic
(jaja, daar is ze weer, mea culpa![]()
)
Ik ga wel eens een poging maken na mijn examensquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef henrydg het volgende:
Ik ben benieuwd wie PiRANiA ooit zal verbreken
Mijn roosje ofzo? Mijn kooltje?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Wat is een mea culpa
( haha mea cup a )
Zullen we elkaar helpen dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef BaasD het volgende:
[..]
Ik ga wel eens een poging maken na mijn examens
Tenzijquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef BaasD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
SAMENZWERING TEGEN MIJ!?!???quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef henrydg het volgende:
[..]
Wat is een mea culpa
( haha mea cup a )
even c/p uit wiki. tis vooral gekscherend bedoelt dus.quote:Mea Culpa is een Latijnse uitdrukking, letterlijk vertaald "mijn schuld", of "mijn eigen schuld". Om deze zin kracht bij te zetten kan het woord "maxima" worden toegevoegd, wat resulteert in "mea maxima culpa," vertaalbaar als "mijn grote schuld".
De uitdrukking komt van origine uit een traditioneel gebed van de Westerse Rooms-katholieke Kerk, genaamd 'Confiteor' ('Ik beken'), waarin iemand zijn fouten tegenover God bekent.
Eerst maar eens in totáál 1950 posts zien te krijgen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef BaasD het volgende:
Hè dat is offtopic he !!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
even c/p uit wiki. tis vooral gekscherend bedoelt dus.
Nee maar, twee mensen op 1 is toch leuk, zeker als het 2000 posts zijn, dan heb je er 4000 en 4 is mijn lievelingscijferquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:21 schreef henrydg het volgende:
[..]
TenzijDan kan ik nog steeds een poging wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'wat niet rekt, dat scheurt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |