Wie verbreekt het?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef BrandX het volgende:
En ja, ik weet ook wel dat ik als mod nu de zeikerd aan het uithangen ben, maar zie het (als je kan) even zo:Posthunten is iets wat normaliter niet wordt toegestaan op FOK!. Er zijn er die voor minder de kliko in gaan. De FA"s zijn (terecht) niet zo dol op dit soort activiteiten en dbase vervuiling. Een record gericht verbreken mag dan ook alleen wanneer men enigszins nuttig post op zo'n dag. Zoals ik in het vorige topic al aangaf. Na deze dag is het dan ook de bedoeling dat dit topic weer rustig wegzakt Ik probeer deze actie in goede banen te leiden, waardoor ik af en toe even 'streng' moet optreden en hoop dat jullie wat willen meewerken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:55 schreef BrandX het volgende:
En ja, ik weet ook wel dat ik als mod nu de zeikerd aan het uithangen ben, maar zie het (als je kan) even zo:Posthunten is iets wat normaliter niet wordt toegestaan op FOK!. Er zijn er die voor minder de kliko in gaan. De FA"s zijn (terecht) niet zo dol op dit soort activiteiten en dbase vervuiling. Een record gericht verbreken mag dan ook alleen wanneer men enigszins nuttig post op zo'n dag. Zoals ik in het vorige topic al aangaf. Na deze dag is het dan ook de bedoeling dat dit topic weer rustig wegzakt Ik probeer deze actie in goede banen te leiden, waardoor ik af en toe even 'streng' moet optreden en hoop dat jullie wat willen meewerken
Nee, de mijne.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk van niet.
Vol.
PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 4.
Ja.quote:
Spemmert.quote:
Jullie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef Aalbers het volgende:
Gaan jullie nu echt proberen records te breken?
Nee. Want het lukt toch niet vandaag.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef Aalbers het volgende:
Gaan jullie nu echt proberen records te breken?
ff je best doen en je bent Henry voorbijquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Want het lukt toch niet vandaag.
Ja, maar geen 2000.quote:
Het scheelt als je al besluit wanneer en hoelang je slaapt, wie er allemaal meehelpt, als je geen boodschappen hoeft te doen...quote:
NEE.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |