quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ook al mag het niet, toch moet ik dit even gepost hebben. Hij heeft zijn postdagrecord zonder op te vallen gemaakt, japsnars en nectar niet, dus aanbid hier pirania, omdat hij eigenlijk nog steeds de nummer 1 hoort te zijn.
Maar Jap en Nectar hadden het aangekondigd, en als hun dat niet hadden gedaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever levenlozen bij wie je het niet door hebt: nuttige posts, dan deze gasten
Dan hadden ze nog steeds opgevallen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Maar Jap en Nectar hadden het aangekondigd, en als hun dat niet hadden gedaan?
dit dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hadden ze nog steeds opgevallen.
Ik heb opgevallen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hadden ze nog steeds opgevallen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik aanbid geen enkele kneus die enkel post om maar een zo hoog mogelijk postaantal te krijgen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik aanbid geen enkele kneus die enkel post om maar een zo hoog mogelijk postaantal te krijgen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb liever levenlozen bij wie je het niet door hebt: nuttige posts, dan deze gasten
Dit en dat dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |