quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Arcee het volgende:
Ik heb niet snel dat ik een kloon meen te herkennen, maar bij TS heb ik toch sterk het idee dat ik hem gewoon weer zie posten.Nu lees ik dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik nieuwsgierig. Hup Arcee! Vertel.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat is wel de meest spastische reactie op een postmijlpaal ooit idd.:')quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
Net als die du_ke faalbaas, die heet nu 99.999
* Arcee zal nóóit een kloon verraden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Nu lees ik dit.
En nu ben ik nieuwsgierig. Hup Arcee! Vertel.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee zal nóóit een kloon verraden.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
* Arcee zal nóóit een kloon verraden.
quote:
Hij gebruikt daar ook zijn oude site voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
De babe topics.Het is hem echt
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Heeft zijn kloon al in dit topic gepost
quote:
Vriend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn all-time FOK!vrindjes. Zoek je naam.
[..]
TS is µ.(µ)quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu lees ik dit.
En nu ben ik nieuwsgierig. Hup Arcee! Vertel.
Zie nu pas dat dat uit december komtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben er inmiddels ook een paar weken achter.
Ja ik schrok in eerste instantie ook van de titel... en inderdaad het is maar een forum, zo groots is het ook weer niet toch.. maar goed, het ga je goed, geniet van de tijd waarvan je anders op FOK zat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef CAT988h het volgende:
Sorry, maar hoezo ''Dag mooie wereld'' ? Het leek net of je er een eind aan ging maken.![]()
Het is ''maar'' een forum. Zeker niet het eind van de wereld, en als je er zoveel tijd aan spendeerde gaat er juist een wereld voor je open, lijkt mij.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef CAT988h het volgende:
Sorry, maar hoezo ''Dag mooie wereld'' ? Het leek net of je er een eind aan ging maken.![]()
Het is ''maar'' een forum. Zeker niet het eind van de wereld, en als je er zoveel tijd aan spendeerde gaat er juist een wereld voor je open, lijkt mij.
Godver mensen, het is sarcastisch zie de PIquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:23 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ja ik schrok in eerste instantie ook van de titel... en inderdaad het is maar een forum, zo groots is het ook weer niet toch.. maar goed, het ga je goed, geniet van de tijd waarvan je anders op FOK zat.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |