Als je z'n kloon nu nog niet herkend hebt na die 1234 (geen grap) posts van hem..quote:Op zondag 23 december 2012 22:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zou hij nog steeds aan het fappen zijn, of heeft hij gewoon een kloon gemaakt?
quote:Op maandag 24 december 2012 04:09 schreef Quotidien het volgende:
Wait a minute - je hebt dit topic gewoon voor jezelf gemaakt?
Tering zeg, nog nooit zo'n misplaatste arrogantie gezien.
Leuke plaatjes en filmpjes ja, blabla. Al ben je de koningin, dan ga je jezelf toch ook niet zitten ophemelen? Kan ik nog een heel betoog over houden maar jij bent dom dus laat maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat je Piranja nooit goed gekend hebt
Ophemelenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Leuke plaatjes en filmpjes ja, blabla. Al ben je de koningin, dan ga je jezelf toch ook niet zitten ophemelen? Kan ik nog een heel betoog over houden maar jij bent dom dus laat maar.
Gebruikt ie programma's voor, naïef kuiken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:12 schreef Quotidien het volgende:
Ik zie nu trouwens ook die topics die dan het eerste in het hele jaar zijn. Sowieso triest dat je op zo'n moment voor je pc gaat zitten om dat te posten. Maar om dat nou ook nog eens keitrots hier in z'n eigen topic over zichzelf te vertellen, dat is gewoon in en in triest.
Ik ben een fan. Problem?quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:15 schreef Quotidien het volgende:
EN DAN AAN HET EIND: "AAN AL MN FANS"
Die gast is écht niet helemaal lekker.
Beetje jammer alleen dat dit topic niet meer is dan een meldtopic over zijn 100.000e post. Hij post hier namelijk nog net zo actief door op z'n kloontje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ophemelen
Hij vertelt zijn rijke FOK!geschiedenis, dat voor mij en vele anderen gewoon een leuk stuk is om te lezen. Alleen azijnpissers als jij doen daar huillie huillie over. Ga lekker weg als t je niet bevalt.
Had je anders verwacht danquote:Op woensdag 26 december 2012 05:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dit topic niet meer is dan een meldtopic over zijn 100.000e post. Hij post hier namelijk nog net zo actief door op z'n kloontje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |