quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn all-time FOK!vrindjes. Zoek je naam.
[..]
Ander account zal het wel worden, het wordt te confronterend als je > 100k posts hebt ofzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Waarom ga je weg? Alsof je van de hak op de tak even niet meer op deze site komt. Geloof het niet.
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef andreas612 het volgende:
pirania, toffe peer, t ga je goed jong
quote:
Ook datquote:
quote:
Thanksquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef andreas612 het volgende:
pirania, toffe peer, t ga je goed jong
quote:
Ook datquote:
quote:
Thanksquote:
Wat een reactiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef Faux. het volgende:
Sommige reacties in dit topicNiet snappen wat een held piranja is
Pier, ik zal jou en je Fibonaccireeks- en UNIX time-topics missenJe hebt de Wiki in leven gehouden door elke dag de recente wijzigingen spamvrij te houden en met je tool om dynamische wiki-lijstjes te maken. Je hebt het FoBo gemodereerd maar ook verbeterd toen je nog een devver was (jaja, die mooie grabbelton AJAX-refresh hebben we aan onze pir te danken). FOK! mag je dankbaar zijn, ik mag je dankbaar zijn. Ik heb ontzettend veel van je geleerd en je motiveerde me om mooie dingen te doen. Daarom doet het me ook pijn om je weg te zien gaan, hoewel deze OP precies in de stijl is die ik verwachtte, omdat je me ooit streng zei: ken je FOK!klassiekers. Vaarwel, piranja, en ik hoop dat we blijven praten via MSN. Het ga je goed!
Het klinkt zo triest als je het zo zegtquote:
Dag apsel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:35 schreef Omdatappel het volgende:
PiRANiA, noooo.
Was altijd tof.
Veel succes en plezier met dat wat je gaat doen. Het ga je goed.
Bijna-buurman? watwatwat?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:37 schreef Doodloper het volgende:
ik dacht dat je dood was
toedels bijna-buurman-zonder-dat-je-het-weet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn all-time FOK!vrindjes. Zoek je naam.
[..]
Dag hoorquote:
Oke doei.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Bedankt voor je interessante dingen.
Doei
Ha!quote:
Ik blijf hopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
'Dag mooie wereld', als in, 'het is nu toch al te laat, een leven zal ik nooit meer vinden'?
Bart-Janquote:
Ik heb mezelf al emotioneel voorbereidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:30 schreef Kerol het volgende:
Waarom ga je weg? Alsof je van de hak op de tak even niet meer op deze site komt. Geloof het niet.
Sta je er niet tussen? Redikuleus! hvjwjnmkquote:
Doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:08 schreef koekii het volgende:
Ik ga die gifjes van je stelenHou je taai
![]()
Ik heb wel 100k posts, gaat even duren voordat iemand met 100k posts uit de top500 verdwijntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Iwanius het volgende:
En weer iemand die verder met zijn leven gaat en de vergetelheid in.
Het is mooi geweest. En 100k is inderdaad confronterond:quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ander account zal het wel worden, het wordt te confronterend als je > 100k posts hebt ofzo.
Boeiendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:30 schreef Marsenal het volgende:
Waarom vertrek je eigenlijk, Pirania?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |