Haai Baaikequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Deze topique was ik aan het zoeken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:36 schreef Ole het volgende:
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
quote:Estelle te zwak om te verhoren
Estelle Cruijff is niet in staat om een lang verhoor te ondergaan bij de rechter-commissaris over de mishandeling van Koen Everink in de Arena. Zij is nog altijd zo ontdaan dat ze hier te zwak voor is.
Foto: Redactie
Dat meldt de Telegraaf. Haar advocaat Bram Moszkowicz schakelde een psychoanalyticus in. Die oordeelde dat Estelle door haar geestelijke toestand onmogelijk over de gebeurtenissen kan praten.
De partner van Badr Hari moest gister voor de tweede keer voor ondervraging bij de rechter-commissaris verschijnen. Ook de eerste keer liet Estelle weten geen urenlange verhoorsessie aan te kunnen. Estelle wordt verhoord over de lezing die zij eerder zag. Toen zei ze niets gezien te hebben van de zware mishandeling van de zakenman, die nu minder valide is. Meerdere getuigen spreken die bewering tegen.
Het Openbaar Ministerie vindt het vreemd dat Estelle enkele weken geleden wel in staat was een urenlang interview aan het SBS-programma Shownieuws te geven en op feestjes te verschijnen.
Het OM wil nu dat een psycholoog van het Pieter Baan Centrum (PBC) haar gaat onderzoeken om uit te sluiten dat Estelle G. onder achtervolgings-, grootheidswanen te lijden heeft, schrijft De Telegraaf.
Justitie stelde begin deze maand al dat de blonde P.C. Hooft-diva volledig ontoerekeningsvatbaar was op basis van conclusies van een psycholoog en een psychiater die haar eerder onderzochten op aandringen van Moszkowicz. De rechtbank in Amsterdam besluit binnenkort in een tussenvonnis waarschijnlijk dat Estelle G. nader psychisch onderzocht moet gaan worden en stuurt haar ter observatie naar het PBC, op aandringen van het OM.
Psycho-analytici van de afdeling korsakov hebben in aanvang besloten om delen van de verhoorruimtes om te bouwen als P.C.hooftstraat om Estelle G. op haar gemak te estellen.
http://www.at5.nl/artikelen/87373/estelle-te-zwak-om-te-verhoren
Dit moet een grap zijn ..quote:Psycho-analytici van de afdeling korsakov hebben in aanvang besloten om delen van de verhoorruimtes om te bouwen als P.C.hooftstraat om Estelle G. op haar gemak te estellen
Geestelijk labiel?quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom is Estelle niet in staat te getuigen?
Wat is er zo moelijk aan als ze niets gezien heeft?! Het is niet zo dat we in Rusland leven en gemarteld worden tijdens de verhoren.quote:
Het probleem is denk ik dat het hele 'ik heb niks gezien'-verhaal nogal ongeloofwaardig is, als er tien mensen hebben verklaard dat je er met je neus bovenop stond. Uitstel van executie...quote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er zo moelijk aan als ze niets gezien heeft?! Het is niet zo dat we in Rusland leven en gemarteld worden tijdens de verhoren.
Zou het de bedoeling zijn om de zaak zo lang mogelijk te vertragen zodat hij niet langer vastgezet kan worden?! Wat wil ze er mee bereiken?
Ja, inderdaad. Ik snap niet dat ze erin trappen. Af en toe neem ik justitie/OM niet serieus meer.quote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat het hele 'ik heb niks gezien'-verhaal nogal ongeloofwaardig is, als er tien mensen hebben verklaard dat je er met je neus bovenop stond. Uitstel van executie...
Ik denk eerder dat het tactiek is hoor. Ze houdt toch zoveel van Badr dat ze alles voor hem zou doen, dus haar geweten zou ze wat dat betreft in de ijskast kunnen stoppen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef eskil het volgende:
Denk dat ze in de war is omdat ze in conflict is met haar geweten. Dat ze niets gezien heeft geloof ik ook niet. Als Badr alleen die tik met vlakke hand heeft gegeven, kan ze dat toch gewoon zeggen( heeft hij toch al opgebiecht) om haar vriendje vrij te pleiten van de rest van de mishandeling.
Ik snap die tactiek dan alleen niet. Met haar zwijgen bevestigt zij juist zijn schuld, in mijn ogen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tactiek is hoor. Ze houdt toch zoveel van Badr dat ze alles voor hem zou doen, dus haar geweten zou ze wat dat betreft in de ijskast kunnen stoppen.
Kan me wel voorstellen dat ze wel weet dat ze alle geloofwaardigheid naar de buitenwereld dan verliest.
Ik ook niet, maar in mijn ogen bevestigt zij inderdaad zijn schuld, want als je niets gezien hebt, heb je niets gezien en dan hoef je daar niet van ondersteboven te raken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:12 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik snap die tactiek dan alleen niet. Met haar zwijgen bevestigt zij juist zijn schuld, in mijn ogen.
Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezenquote:
Dat gevoel had Everink ookquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik snap niet dat ze erin trappen.
Volgens de laatste berichten valt het met de centen van brammetje vies tegen, maar dat is volgens mij een hele aparte gatequote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Andromache het volgende:
Brammetje heeft centen genoeg, en in de GGZ gaat het financieel niet zo best. Er is vast wel een noodlijdende psychiater bereid om tegen forse betaling een rapportje in elkaar te draaien waarin staat dat arme Stellemans echt niet kan getuigen. Jammerdebammer, daar speelt het OM de troef van het Pieter Baan Centrum. Beat that, Estelle!
Bram kan je ook met aandacht betalen.quote:
Omgquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:00 schreef OProg het volgende:
Bram kan je ook met aandacht betalen.
Des te meer hij krijgt bij een zaak, des te goedkoper het zal worden.
Oneens?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezen
Was het maar een grap![]()
Het is natuurlijk niet voor niks dat ze een zenuwinzinking krijgt nu het water haar tot aan de lippen stijgt,
Ik vind het heel erg nobel van Badr dat hij het heel de tijd zo voor haar opneemt, maar de waarheid moet nu maar eens boven water komen.
Het ligt er ook duimendik bovenop dat Estelle het was die na de opmerking over het geld van Ruud helemaal uit haar dak ging doordat ze het been van Everink per ongeluk aanzag voor een trampoline.
Het schijnt namelijk in werkelijkheid een levensgevaarlijk monster te zijn bij wie je niet in de zone moet komen.
Zo lopen er 14 aanklachten wegens mishandeling tegen Estelle, afkomstig van haar ex-vriendinnen (allemaal neukertjes van Ruud die ze stuk voor stuk hardhandig over het tuinhek heeft geflikkerd).
Ergens begrijp ik haar wel, want zo een opmerking over het geld van Ruud kan je gewoon echt niet maken, dat kan haar achtervolgen tot aan de alimentatie.
Was achteraf ook wel te verwachten allemaal... met een Cruijff in de Arena vallen er altijd slachtoffers.
De anti-Cruijff lobby in de arena kent het geluid van de zaag die constant aan de stoelpoten zaagt maar al te goed.
Maar het nichtje gaat gelijk voor de iets directere aanpak.
Ik zeg Estelle voor technisch directeur!
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]![]()
Vraag me af hoeveel mensen het gaan checken bij AT5. Maar je brengt wel wat leven in de brouwerij schizo, bij gebrek aan ZZ en Lientje.
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeft![]()
Maar goed, ik heb behalve Badr nu iedereen wel zo een beetje de schuld gegeven, dus ik kan wel wat nieuwe input uit de franse kranten gebruiken
In de PC Hooft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Ole het volgende:
Volgens mij zag ik Estelle gisteravond lopen
Is jouw vraag nu of ze wallen had van alle ellende of dat ze op de Wallen liep in verband met tegenvallende inkomsten (gebrek aan Gullits Goldcard)?quote:
Kan ze het ook niet aan een nieuwe Leco te zoeken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ole het volgende:
Ze had behoorlijk wat uitgroei iig. En het was in de Leidsekruisstraat. Vlakbij de kleine Cooldown
Er is niet veel bekend over de Belgische blondine (pleonasme)?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef eskil het volgende:
Wanneer is het voorarrest eigenlijk voorbij?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.
Volgens mij hoeven ze hem niet verplicht het hele voorarrest vast te houden, het lijkt me alleen sterk dat Estelle die niet anders doet dan uitstelle een eventueel vervroegde vrijlating op deze manier bewerkstelligt.quote:
Die blondine wier man ook gewoon de vriend bleek van Ruud jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Ruud Gullit zou zijn pijlen hebben gericht op een nieuwe vrouw. Ruud zou het erg gezellig hebben met een Mexicaanse dame, zo meldt Shownieuws. Ruud en de vrouw, van wie de naam nog niet bekend is, zouden momenteel samen zijn in Miami om elkaar beter te leren kennen.
De manager van Ruud wil vooralsnog geen commentaar geven op dit gerucht.
In juli werd de ex van Estelle ook al gespot met een vrouw aan zijn zijde. Op het strand van Ibzia leek Ruud het meer dan gezellig te hebben met een mooie blondine
Als-ie zich hier druk om kan maken, vermoed ik dat het wel goed gaat met Badr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
Badr Hari kwaad op Comedy Central
Eeen advertentie van televisiezender Comedy Central waarop Charlie Sheen te zien is in gesprek is met zijn psycholoog om te leren omgaan met zijn woedeaanvallen, heeft kwaad bloed gezet bij Badr Hari.
In de advertentie is de pyscholoog gekleed in een 'hoodie', met op de capuchon de naam Badr Hari. De advertentie is bedoeld ter promotie van de serie Anger management van Charlie Sheen.
De Telegraaf meldt dat de advocaat van Badr laat aan Shownieuws heeft gezegd dat 'dit onrechtmatig gebruik is van de naam Badr Hari. Als deze advertentie in de kranten verschijnt, gaan wij hier een zaak van maken.'
'Het is volstrekt duidelijk dat dit satire is', zegt Jens van den Brink, advocaat van Comedy Central. 'Niet ieder gebruik van een woord is merkinbreuk. We zullen afwachten. Wij zien het met vertrouwen tegemoet.'
Bron
Beau Monde stelt geen kritische vragen, dat is het verschil. Hun vragen zijn van het kaliber "hoe blijf je zo prachtig slank?". Ze zullen hoogstens vragen waar de die ge-wel-di-ge outfit vandaan had die ze droeg op gevangenisbezoek en welke creme goed werkt in die droge lucht van de PI-bezoekersruimte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Deze week in de Beau Monde een interview met Estelle over liefde, relaties en Johan Cruijff.
Dat kan ze dus wel nog
Zo te zien is het een (ghostwritten) interview van Estelle met die Keaton. Wie weet zet ze nu haar zinnen wel op hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Deze week in de Beau Monde een interview met Estelle over liefde, relaties en Johan Cruijff.
Dat kan ze dus wel nog
bronquote:Evert Santegoeds afgeluisterd in zaak-Hari
AMSTERDAM - De telefoongesprekken die Evert Santegoeds voerde met Estelle Cruijf zijn opgenomen door de recherche.
Dat gebeurde in de zaak rond Badr Hari, die vastzit op verdenking van poging tot doodslag. Santegoeds sprak de kickbokser, de vriend van Cruijff, kort na het vermeende incident en zou geen verwondingen aan diens handen hebben gezien.
"Het duurde heel lang", vertelde de showbizzdeskundige, die maandagmiddag werd gehoord door de recherche, maandagavond laat in Shownieuws. Hij wil niet ingaan op de inhoud van het gesprek, maar 'kan wel zeggen dat er echt heel uitgebreid rechercheonderzoek is verricht met heel veel taps'.
"Als ik Estelle belde, dan is dat wel opgenomen. En dat hebben we ons niet altijd gerealiseerd."
Onderzoek
"Er wordt heel veel onderzoek gedaan. Niet eens om die Badr per se achter de tralies te krijgen, maar om precies te achterhalen wat er gebeurd is die nacht, in die box, in de Arena", doet Santegoeds uit de doeken. "En daar zijn ze volop mee bezig daar op het hoofdbureau van politie." Hij heeft er uiteindelijk ruim drie uur gezeten.
Hari wordt verdacht van poging tot doodslag en zit sinds eind juli in voorarrest. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
Die kwijlnicht van een Santegoeds lijkt me echt wel iemand die ervan geniet dat hij een rol speelt in deze zaak. Hij voelt zich volgens mij even heel belangrijk. Wel drie uur! En afgeluisterd!quote:
Vanwege zijn geld dan of zo? Everink is nou niet bepaald een knappe kerel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef schizovreemd het volgende:
Die slettenbak was eerst met Ferhat en toen ging ze in dat alfahok opeens staan zoenen met die Everink dan lok je het ook gewoon uit, dat had zelfs zij moeten weten.
quote:
Ze hebben er dus WEL rekening mee gehouden. Hm, wat hadden ze dan te verbergen?!quote:"Als ik Estelle belde, dan is dat wel opgenomen. En dat hebben we ons niet altijd gerealiseerd.
Die gladde glibber is nu zelf ook eens in het nieuws. Nou ja, de bekende 15 minutes of fame.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-nieuwe-liefde.htmlquote:Ruud Gullit heeft nieuwe liefde
AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft een nieuwe vriendin. De ex-profvoetballer zegt weer helemaal gelukkig te zijn met Margarita.
Dat meldt de Story.
Begin juni werd bekend dat Gullit en Estelle Cruijf gingen scheiden.
Een vriendin die kan kaarten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Al een aantal jaar! Zou het een vriendin zijn van Estelle?
quote:10.10.2012 . 09.36 stuur doorFacebook Twitter Google+ E-mail Ruud Gullit is smoorverliefd en dat mag iedereen weten! Woensdagochtend zette de ex-proefvoetballer een reeks foto’s van z’n nieuwe lieffie online. Ze heet Margarita en lijkt in de verste verte niet op zijn aanstaande ex Estelle. Aan Story vertelt hij: “Zij laat mij voelen hoe het óók kan zijn in een liefdesrelatie”.
Ruud Gullit via Cloozup.com Foto’s! - 3 foto's stuur doorFacebook Twitter Google+ E-mail
Snoezig zo
Margarita en Ruud leerden elkaar drie maanden geleden kennen in St. Tropez en het was liefde op het eerste gezicht. Zij had geen idee wie hij was en dat vond hij wel fijn. Op de avond van hun ontmoeting hebben ze gezoend. De Mexicaanse is in de 40, woont in Miami en heeft een goede baan bij een media-concern.
Op de foto’s zien we het stelletje gelukkig in elkaars armen hangen. Ruud neemt zijn ‘darrrrrrling’ mee uit dansen in een salsa en merengue-club en schrijft bij een andere foto: ‘We krijgen het heel goed samen, Margarita en ik.”
Bekijk de knusse kiekjes van Ruud en Margarita hier.
Ruud luchtte zijn hart bij Story. Het interview lijkt een liefdevolle serenade aan zijn donkerharige latin-lover, maar is ook een mes in Estelle’s rug. Lees even mee: “Nooit eerder voelde ik me zo thuis bij iemand. Ik ben echt gelukkig nu. … Ze is ontzettend lief en zorgzaam. … Iedereen is dolblij voor me. Ze merken aan alles hoe enorm ik opgebloeid ben na de scheiding. Het klinkt misschien lullig, maar zo bedoel ik het niet. Het blijft echter een feit dat ik niet eerder in m’n leven zo goed in m’n vel heb gezeten.”
Nee joh, Ruud bedoelt het niet lullig joh. Het is gewoon een feit dat Margarita ex-vrouwen Yvonne de Vries, Christina Pensa en Estelle doet verbleken. Sterker nog: Ruud neemt haar lekker mee naar het kerstdiner bij z’n lieve moeder, daar is hij al jaren niet geweest, maar met deze lieve, leuke en zorgzame vrouw kan dat prima.
En zij zal ook wel bedrogen worden door Ruud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zijn die vrouwen toch ook dom, denken allemaal dat zij hem wél kunnen temmen
Leuke vrouw zo te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie ook de onderschriften!
Ik wel, ze heeft een goede baan, dus ze is een vrouw met hersens. En vrouwen met hersens rennen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg als Ruudje ze benadert. Tenzij ze hem dus niet kennenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef JaneDoe het volgende:
hahah, go ruud!
maar dat ze geen idee had wie ruud gullit is geloof ik dan weer niet op één of andere manier..
Waarom? Omdat ze het zo moeilijk heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef hondjes het volgende:
Showbizz wereldje, wat een raar wereldje.
Ik ben ineens voor Estelle.
ik en meer vrouwen in mijn omgeving hebben een goede baan en een stel hersens in aardige conditie, maar wij weten wel wanneer de beste voetballer ter wereld van 1988 voor onze neus staat...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft een goede baan, dus ze is een vrouw met hersens. En vrouwen met hersens rennen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg als Ruudje ze benadert. Tenzij ze hem dus niet kennen
kijk dat had ik er niet uit gehaald, dacht dat ze een nederlandse latina wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef piglet het volgende:
Ze is een Mexicaanse die in Miami woont? Dus ze spreekt waarschijnlijk geen Nederlands?
Ik weet niet in hoeverre het EK van 1988 nou precies geleefd heeft bij een dame van in de twintig uit Meximo... ik gok zomaar van nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik en meer vrouwen in mijn omgeving hebben een goede baan en een stel hersens in aardige conditie, maar wij weten wel wanneer de beste voetballer van ter wereld van 1988 voor onze neus staat...
ze is toch in de veertig staat in dat stuk? maar idd dat ze mexicaans is had ik geen rekening mee gehouden.. hoewel voetbal ook daar een zeer populaire sport isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het EK van 1988 nou precies geleefd heeft bij een dame van in de twintig uit Meximo... ik gok zomaar van niet
Ja, maar ik heb het over 1988, toen zal ze in de twintig zijn geweest (of net niet). Ik heb geen idee of Europees voetbal daar in die tijd leefde, maar ik vind het niet ongeloofwaardig dat ze geen idee had wie hij was (anders dan bij Sylvie die niet wist wie Raf wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is toch in de veertig staat in dat stuk? maar idd dat ze mexicaans is had ik geen rekening mee gehouden.. hoewel voetbal ook daar een zeer populaire sport is
waarschijnlijk waren ze er achter gekomen en wil hij t op zijn manier nat buiten brengen, gebeurt vaker bij bn'ersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
Voogdij ? Steady relatie beter voor de kids bladiebladibla ?quote:Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tvquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom gooit zo'n Gullit heel zijn hebbe en houwe bij RTL-Boulevard ?
Ik had plaatsvervangende schaamte net over zijn verhaal met de prille Mexicaanse liefde.
Dit was geen vuile was dit was een nieuwe schone onderbroek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tv
En dan moet hij het maar ook doen. Stelletje kinderen. Nah nah de nana.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tv
Ze hebben hem opgebeld, en hij heeft niet met vuile was gegooid. Waarschijnlijk wil hij geroddel vóór.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom gooit zo'n Gullit heel zijn hebbe en houwe bij RTL-Boulevard ?
Ik had plaatsvervangende schaamte net over zijn verhaal met de prille Mexicaanse liefde.
Mooi. Echte liefdequote:
Hoge hakkenquote:
Rijk de Gooijerquote:
Lees op bepaalde berichten , dat ze inderdaad een klote leven heeft gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze het zo moeilijk heeft?
Menig ander heeft het rotter getroffen, denk ik zomaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lees op bepaalde berichten , dat ze inderdaad een klote leven heeft gehad.
Ik weet niet wat ervan waar is, de tijd zal het leren.
quote:
Heerlijk voor de kinderen ook weer. Go Ruud. Ik roep al vanaf dag één dat ze allebei net zo stom doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
Ik dacht een Marokkaanse neus te spotten, dacht meteen dat Stellemans en Ruud dus allebei een Marokkaan haddenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijk dat had ik er niet uit gehaald, dacht dat ze een nederlandse latina was
Dat is iig een stap trap in de goede richtingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef hondjes het volgende:
Showbizz wereldje, wat een raar wereldje.
Ik ben ineens voor Estelle.
Ik zou niet weten wat Ruud nou stom doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk voor de kinderen ook weer. Go Ruud. Ik roep al vanaf dag één dat ze allebei net zo stom doen
Vriendin van Ruud komt uit Mexicoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht een Marokkaanse neus te spotten, dacht meteen dat Stellemans en Ruud dus allebei een Marokkaan hadden
Geheel met jouw eens!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou niet weten wat Ruud nou stom doet.
Heb je gehoord wat hij zei bij Boulevard? Serieus, waarom kon hij niet gewoon zeggen: Ja ik heb een relatie, ze komt uit Mexico, klaar. De rest gaat jullie niks aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat Ruud nou stom doet.
Ik vond het allemaal wel meevallen. Hij is vrij man en ik kan me heel goed voorstellen dat het hem goed doet na die hele affaire waarin hij in verzeild geraakt is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat hij zei bij Boulevard? Serieus, waarom kon hij niet gewoon zeggen: Ja ik heb een relatie, ze komt uit Mexico, klaar. De rest gaat jullie niks aan.
Ik snap echt niet waarom mensen nog meer randzaken moeten delen.
Het is een 'relatie' van 3 maanden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:43 schreef JaneDoe het volgende:
hij klonk heel blij en verliefd
wij onbekende nederlanders hebben ook wel eens zulk leuk nieuws dat we t met iedereen willen delen en niet voor ons willen/kunnen houden.. dat je t van de daken zou kunnen schreeuwen!
ik herken mezelf wel er in
kinderen waren al op de hoogte en geen slecht woord over stellemans, prima toch
juist doordat het pas 3 maanden is zit je op die roze wolk en ben je hoteldebotelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een 'relatie' van 3 maanden.
Kom op zeg, ze kunnen toch wel een beetje realistisch blijven.
Het hele idee dat je meteen naar Boulevard en de Story rent!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
juist doordat het pas 3 maanden is zit je op die roze wolk en ben je hoteldebotel
heb t gezien bij boulevard, wat was er niet realistisch aan dan?
Misschien krijgt hij er wel geld voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:12 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen nog meer randzaken moeten delen.
Hij zal een bericht getweet hebben en naar aanleiding daarvan staan Boulevard en Story op de stoep. Kan je het maar even beter even voor zijn en ze een item geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele idee dat je meteen naar Boulevard en de Story rent!
Als je het dan perse wereldkundig wil maken, twitter dan even een berichtje.
Dit is zoooo overdreven.
En dan houd je het op: Ja, ik ga weer met iemand om.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hij zal een bericht getweet hebben en naar aanleiding daarvan staan Boulevard en Story op de stoep. Kan je het maar even beter even voor zijn en ze een item geven.
Hij is gebeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele idee dat je meteen naar Boulevard en de Story rent!
Als je het dan perse wereldkundig wil maken, twitter dan even een berichtje.
Dit is zoooo overdreven.
Ja dahaag. Een beetje koeltjes gaan lopen doen over je nieuwe liefde na zo'n klote tijd, is meer dan normaal. Lijkt me ook wel zo leuk naar de nieuwe liefde, als je hoort dat je vrijer zo blij met je is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan houd je het op: Ja, ik ga weer met iemand om.
Net zo hendig.
Misschien is het ook gewoon zo. Als hij echt extra voorzichtig wil zijn, zou hij inderdaad heel erg moeten oppassen wat hij zegt, dat ben ik met je eens. Ik denk zelf dat ze een beetje meer bij elkaar passen (was zij niet een tikje ouder dan Stellemans?)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:35 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud weet dondersgoed hoe zijn "nooit eerder voelde ik me zo thuis bij iemand" overkomt. Het lijkt positief over zijn huidige liefje, maar een dergelijke uitspraak is volgens mij altijd een sneer naar de voorganger. Anders zou hij wel gewoon zeggen dat hij zich erg thuis voelt bij haar.
Nog altijd team Ruud maar dit is niet zo chique
Ik zou het zelf ook niet zo de wereld in tetteren, maar dat maakt hem toch geen schoft? Hooguit wat (al dan niet gespeeld) naïef. Of misschien is-ie wel écht in de wolkjes. Nou, ik vind het prima.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:34 schreef mootie het volgende:
Het is een 'relatie' van 3 maanden.
Kom op zeg, ze kunnen toch wel een beetje realistisch blijven.
Oh nee, ik heb ook nergens gezet dat ik het een schoft vind. Ik vind het gewoon apart, that's all.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet zo de wereld in tetteren, maar dat maakt hem toch geen schoft? Hooguit wat (al dan niet gespeeld) naïef. Of misschien is-ie wel écht in de wolkjes. Nou, ik vind het prima.
quote:Ruud Gullit gezicht website vreemdgangers van onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit was afgelopen weekend te zien op een spandoek van een datingsite voor mensen met een relatie.
De website VictoriaMilan.nl had het doek aan een brug op het Westergasfabriekterrein gehangen. De tekst naast Gullits hoofd: 'Hoi Ruud.' 'Hoi...' 'Nieuwe vriendin?' 'Klopt...' 'Tot binnenkort ;-)'
Gullit, die nietsvermoedend rondliep op een evenement op het terrein, kon er wel om lachen. "Je bent een publiek figuur dus alles kan en alles mag. Ik heb er niet zoveel problemen mee," aldus de oud-voetballer.
Ruud, die afgelopen zomer brak met Estelle Cruijff, is weer verliefd. "We hebben het heel leuk samen. Mijn Margaritha en ik", maakte hij vorige week nog via Twitter wereldkundig.
Wát doet Ruud?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef zouzou het volgende:
maar nu Ruud doet het zelfs dan Badr Hari,
Oh,ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef Ole het volgende:
Sorry zouzou maar ik begrijp écht niet wat je nu wil zeggen
Dat heb je gehoord van wie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:52 schreef zouzou het volgende:
[..]
Oh,ok.
Ik bedoel dat Badr hari zal ook juridisch stappen nemen tegen een Amerikaanse reclame
over geweld ...badr Hari naam ..op een capuchon.
toen veel mensen hebben kritieke gegeven,(ik heb gelezen..) dat Badr Hari moet zijn mond houden etc....
Nu doet het Ruud ook over juridisch stappen omdat zijn naam staat op een dating reclame...
bij Ruud iedereen vind het normaal, zie andere topic badr Hari.
En nog een paar dag dan is Badr Hari vrij.
Rustig ,dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wát doet Ruud?
Zijn hoogzwangere vriendin in de steek laten?
Iemand die naar hem keek in elkaar slaan?
Wat bedoel je?
Maar zouzou, volgens mij valt het wel mee met de reacties op Badr' s juridische stappen naar aanleiding van die reclame? Het lijkt er soms op alsof je een hetze tegen je idool wilt zien..quote:Ruud Gullit onderneemt stappen tegen datingsite van onze redactie
AMSTERDAM - Ruud Gullit onderneemt stappen tegen de datingsite die zijn naam en foto heeft gebruikt voor commerciële doeleinden.
De oud-voetballer liep afgelopen weekend nietsvermoedend rond op een evenement toen hem werd verteld dat er buiten een spandoek van een datingsite voor vreemdgangers hing met zijn foto erop.
Gullit gaf in een eerste reactie aan hier geen problemen mee te hebben, totdat hij erachter kwam dat de spandoek werd gebruikt voor commerciële doeleinden. "Dit is allemaal heel misleidend. Natuurlijk geef ik hier geen toestemming voor en wens hier niet mee geassocieerd te worden," vertelt Gullit aan De Telegraaf.
"Ik onderzoek nu de juridische mogelijkheden", schrijft de oud-voetballer op Twitter.
Ja ,precies, Estelle is een keer naar zoveel tijd vreemde gegaan,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Ok, Ruud heeft dus ongeveer een maand of 2 na de aankondiging van de scheiding (na een huwelijk van 12 jaar!) een nieuwe vlam opgedoken en niemand vindt dit te snel? Ik kan me echt niks voorstellen bij zo snel omschakelen naar een ander. Dat vond ik bij Estelle al dom, maar bij hem net zo.
Er zijn wel kinderen bij betrokken die nog amper bekomen zijn van de schrik dat papa en mama niet meer samen zijn! En mama's nieuwe vriend zit al een tijdje in de cel dus ik denk dat ze liever iets meer rust in hun leven hadden gehad, dan ook meteen weer een nieuwe vrouw bij papa op de bank.
Ook blijf ik me verbazen dat mannen blijkbaar vreemd mogen gaan bij de vleet zonder dat het ze echt aangerekend wordt en dat als een vrouw als Estelle op een niet zo'n nette manier een einde aan haar huwelijk maakt, ze met de grond gelijk gemaakt wordt.
Vergeet niet dat zijn moeder ook met Daphne belt. Dat maakt het geoorloofd om over je kind te praten alsof het niks meer dan een ongelukje is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:03 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, als je maar keurig je alimentatie betaalt dan mag je verder een lakse klootzak zijn.
Als een moeder geen alimentatie hoeft dan mag ze haar kind ook bij de vader weghouden?
Wat een kul-redenering, "ze kreeg geld voor de baby..." alsof het een cadeautje is.
Zoals het ook Ruuds leven is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja ,precies, Estelle is een keer naar zoveel tijd vreemde gegaan,
ze mag ook, of is een goede keuze of een slecht..dat is ook haar leven.
zo is het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Zoals het ook Ruuds leven is.
Ik vind het allebei snel maar dat moeten ze vooral zelf weten..
Waar wordt Ruuds vreemdgaan goedgepraat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Ok, Ruud heeft dus ongeveer een maand of 2 na de aankondiging van de scheiding (na een huwelijk van 12 jaar!) een nieuwe vlam opgedoken en niemand vindt dit te snel? Ik kan me echt niks voorstellen bij zo snel omschakelen naar een ander. Dat vond ik bij Estelle al dom, maar bij hem net zo.
Er zijn wel kinderen bij betrokken die nog amper bekomen zijn van de schrik dat papa en mama niet meer samen zijn! En mama's nieuwe vriend zit al een tijdje in de cel dus ik denk dat ze liever iets meer rust in hun leven hadden gehad, dan ook meteen weer een nieuwe vrouw bij papa op de bank.
Ook blijf ik me verbazen dat mannen blijkbaar vreemd mogen gaan bij de vleet zonder dat het ze echt aangerekend wordt en dat als een vrouw als Estelle op een niet zo'n nette manier een einde aan haar huwelijk maakt, ze met de grond gelijk gemaakt wordt.
De aankondiging van de scheiding was in juni, het is nu oktober.... op mijn kalender is dat 4 maanden later maar als ik de verkeerde kalender heb dan hoor ik dat graag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Ten eerste mogen mannen natuurlijk ook niet vreemd gaan, volgens mij vindt niemand dat. Anders graag citaten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
Er werd hier gezegd dat hij al 3 maanden verkering met z'n nieuwe vlam heeft, dat is in mijn berekening 1 maand na de aankondiging. Maar zelfs al hebben ze net een paar weken wat, 4 maanden nadat bekend wordt dat je gaat scheiden na 12 jaar huwelijk is toch belachelijk snel voor een nieuwe relatie???quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De aankondiging van de scheiding was in juni, het is nu oktober.... op mijn kalender is dat 4 maanden later maar als ik de verkeerde kalender heb dan hoor ik dat graag.
Estelle kondigde een week na de aankondiging van haar scheiding de verse verkering al aan, dan heeft Ruud er toch even 18 keer zo lang over gedaan.
Het gaat mij om de vergevingsgezindheid richting Ruud (zie dit topic voor de citaten met 'Team Ruud', 'Ik ben blij voor hem', etc.) terwijl Estelle nog steeds onder vuur ligt en niet alleen vanwege haar keuze bij Badr te blijven na de hele Sensation affaire. Dat laatste vind ik uiteraard ook, tja hoe moet ik dat netjes zeggen: een beetje domquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ten eerste mogen mannen natuurlijk ook niet vreemd gaan, volgens mij vindt niemand dat. Anders graag citaten.
Ten tweede vindt volgens mij ook niemand het vreemd dat Estelle op haar beurt óók eens vreemd gaat. Dat ze dat nou net met de verkeerde doet is haar wel aan te rekenen.
Het is inderdaad allebei belachelijk snel en helaas niet ongebruikelijk in dat wereldje. Lullig voor die kinderen, die krijgen nogal wat voor hun kiezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef piglet het volgende:
[..]
Er werd hier gezegd dat hij al 3 maanden verkering met z'n nieuwe vlam heeft, dat is in mijn berekening 1 maand na de aankondiging. Maar zelfs al hebben ze net een paar weken wat, 4 maanden nadat bekend wordt dat je gaat scheiden na 12 jaar huwelijk is toch belachelijk snel voor een nieuwe relatie???
Een relatie starten voor je uberhaupt aan je partner hebt duidelijk gemaakt dat je wil scheiden is uiteraard nog stommer
Snap ik wel hoor, er heeft zich ook heel wat afgespeeld in het kamp van Estelle en Badrquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het is inderdaad allebei belachelijk snel en helaas niet ongebruikelijk in dat wereldje. Lullig voor die kinderen, die krijgen nogal wat voor hun kiezen.
Ik denk dat er bij Ruud sprake is van een hogere gunfactor is door alle zaken eromheen.
En da's best een goed media-offensief, als notoire vreemdgangerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik denk dat er bij Ruud sprake is van een hogere gunfactor is door alle zaken eromheen.
Daar verbaas ik me ook overquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:
http://misterdaily.nl/2012/08/08/lekker-badderen-met-hari/#quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:05 schreef Leandra het volgende:
7 augustus voorarrest verlengd met 90 dagen, dat maakt zo ongeveer 5 november, dat is niet "een paar dagen" maar een kleine 3 weken.
Daar kun je over bakkeleien, maar ik vraag me vooral af wat zouzou ermee wil zeggen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
Nee, een paar dagen staat gelijk aan twee, drie dagen. Eigenlijk alleen aan twee, aangezien een paar gelijk staat aan twee. Maar daar doen we niet zo moeilijk over.
Drie weken is wel een paar weken, niet een paar dagen.
Dat als het even meezit Badr binnenkort weer vrij man is natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Daar kun je over bakkeleien, maar ik vraag me vooral af wat zouzou ermee wil zeggen..
Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat als het even meezit Badr binnenkort weer vrij man is natuurlijk
quote:Badr Hari loog over theedoek'
AMSTERDAM - De politie heeft bewijs in handen waaruit zou blijken dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen over de vermeende mishandeling waarvoor hij in voorarrest zit.
Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Volgens de krant heeft de politie een theedoek in handen waarop bloedsporen zitten van zowel Hari als Koen Everink, de zakenman die mishandeld zou zijn door de kickboxer.
Hari zelf ontkent dat hij Everink heeft mishandeld. Hij zou hem slechts met de buitenkant van zijn hand een klap hebben gegeven.
De Telegraaf stelt dat het onmogelijk is dat het om slechts een enkele tik zou gaan, als de doek vol met bloedsporen zit van Hari en het slachtoffer.
Sensation
In juli deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Op 2 november staat de eerste pro-formazitting gepland in Amsterdam.
bronquote:Familie Hari ook gezocht
Inmiddels is de recherche ook op zoek naar twee familieleden van Badr Hari. De recherche wil graag spreken met een neef en een broer van de vechtsporter in verband met een andere zware mishandeling in een Amsterdamse horecazaak.
Het slachtoffer zegt zeker te weten dat Badr Hari de dader was, maar deze beweert zelf dat mogelijk zijn neef en broer achter die mishandeling zitten.
De politie heeft de mannen ontboden op het bureau, maar ze zijn niet verschenen, waarna een opsporingsbevel is uitgevaardigd.
bronquote:Bloedsporen nieuw bewijs
Badr Hari loog over theedoek
De politie heeft nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen nadat hij ervan werd beschuldigd zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Een theedoek, waarover Hari verklaarde dat hij ’er alleen maar glazen mee had afgedroogd’, blijkt niet alleen vol met bloedsporen te zitten van de vechtsportkampioen, maar is ook besmeurd met bloed van Everink.
Uit dna-onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut blijkt dat de kans kleiner is dan één op een miljard dat de gevonden bloedsporen van andere personen zijn. Het technisch bewijs versterkt de verdenking van het openbaar ministerie dat de rol van Badr Hari bij de mishandeling van Koen Everink in juli in de Amsterdam ArenaA veel groter is dan hij zelf beweert.
De kickbokser verklaarde in een interview na de afranseling dat hij niets had gezien en slechts met zijn handen door het haar van zijn vriendin Estelle Cruijff had gestreeld. Later, toen andere getuigen en het slachtoffer belastende verklaringen aflegden, paste Hari zijn lezing aan. Hij zou Everink slechts met de buitenkant van zijn hand een tik in het gezicht hebben gegeven.
Skybox
Die uitleg past volgens het openbaar ministerie niet bij de recent bekend geworden uitslag van het sporenonderzoek van de in de skybox gevonden theedoek.
Als Hari inderdaad slechts één tik gaf, is het onmogelijk dat de doek, die hij volgens getuigen daarna om zijn vuist geklemd hield, vol zit met bloedsporen van Hari en het slachtoffer. Badr Hari zit nog altijd in voorarrest. Op 2 november staat een eerste pro-formazitting in Amsterdam gepland. De voorlopige hechtenis van een tweede verdachte, de Turk Ferhat Y. uit Eindhoven, is met dertig dagen verlengd.
Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Of toch zwanger?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Maar dat kan ook mijn hang naar (nog meer) drama zijn.
Ze is een grote meid, ze moet maar eens op zoek naar een écht betrouwbare man...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Of ze durft niet toe te geven dat ze het mis had wat betreft die warme en grootse liefde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of ze durft niet toe te geven dat ze het mis had wat betreft die warme en grootse liefde.
Ja joh, en 2 decennia is een paar jaar....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef zouzou het volgende:
[..]
http://misterdaily.nl/2012/08/08/lekker-badderen-met-hari/#
3 kleine weken is ook een paar dagen, of niet?
Nou, op zoek naar die andere 5 met hetzelfde DNA-profiel dan maar...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.
Ja, ze kan toch gewoon nog een keer tegenover Evert gaan zitten zuchten, nu omdat ze zich zo vreselijk heeft vergist in Badr? Dan is het klaar en kan ze verder met haar leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.
Dit lijkt mij ook aannemelijk. Veel van die agressieve testoteronbonken hanteren het principe dat je alleen mannen slaat. Maar zeker weten kun je het natuurlijk nooit..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:55 schreef Flow3r het volgende:
Nah, die foto's van de vakantie gaven mij geen beeld van een doodsbange vrouw hoor.
Ik denk dat ze erg verliefd is en hem niet in een kwaad daglicht wilde stellen.
bronquote:Een ding is zeker: Badr zal, als hij wordt veroordeeld voor (meervoudige) mishandeling strafvermindering krijgen omdat de Amsterdamse politie in nooit eerder vertoonde mate heeft gelekt naar de media. Sinds vandaag weten we sinds het lek ook dat Badr Hari een regen aan slagen heeft toegediend aan miljonair Koen Everink, op 7 juli in skybox 233 van de Amsterdam ArenA tijdens dansfeest Sensation. En we weten ook waarom Badr Hari er zo op los sloeg. Miljonair Everink, zelf ook in scheiding liggend, zei olijk tegen de kickbokser, in gezelschap van nieuwe liefde Estelle Cruijff: ‘Was het geld bij Gullit (Estelle’s ex, red) op?’.
Weinig mensen zullen het op dit moment met Badr Hari eens zijn, maar de rechter zal hem bij een mogelijke veroordeling toch gelijk moeten geven als hij aanvoert dat hij benadeeld is door het lekken van allerhande belastende zaken voor hem in dit onderzoek.
Want gelekt wordt er door de Amsterdamse rechercheurs die de kickbokser koste wat kost achter de tralies willen zien, omdat dat tot nu toe nooit is gelukt. Volgens de recherchuers omdat Badr Hari de vermeende slachtoffers zou hebben afgekocht, volgens de bokser omdat hij onschuldig is.
Wat de waarheid ook is in deze zaak laat de Amsterdamse politie alles lekken wat maar nadelig kan zijn voor Badr Hari. Zo weten we sinds vandaag dat Badr Hari Koen Evernk tijdens Sensation een regen van slagen heeft toegediend en dat tal van getuigen dat hebben bevestigd.
Zelfs de Eidhovenaar die voor hetzelfde feit vast zit, de mishandeling van Everink, zou dat hebben bevestigd. Staat allemaal in het proces-verbaal dat John van den Heuvel heeft ingezien.
Zo heeft de verslaggever ook kunnen lezen dat die slagenregen, althans volgens Badr Hari, begon nadat Everink de deur opendeed van skybox 233 de kickbokser en Estelle Gulliut zah en toen olijk meende te moeten zeggen: ‘Was het geld bij Gullit op’?
Nee, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Damm die koopt hij dan afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Die broer en neef gaat niet om sensationquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
Ah, oja dat is ook zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die broer en neef gaat niet om sensation
En het zal bij de rechter best wat uitmaken of je voor een, twee of drie zaken voorkomt.
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraakquote:
Ik dacht ook direct toen ik dat hoorde 'oh die nemen voor hem wel een deel van de schuld op zich, al dan niet tegen riante betaling'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Is onbekend. Nu op NED-1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
Ksssssst in je hok jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komt![]()
Jij lijkt me echt zo een doorgeflipte Badr-groupie met een plakbaard op zijn rug
Bedoel je mij soms?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hij had een baard, wat heeft hij geschoren dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraak
Als ik me niet vergis is er toen al gesproken over een bebloede theedoek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bedoel je mij soms?![]()
Ik zie in de nieuwste berichten alleen maar meer ontlastend bewijs.
Zo komen er nu weer andere verdachten in beeld, je kan denken dat het een vooropgezet spel is, maar kennelijk is er een grond voor om ze te verhoren, dus dat zal uitgezocht moeten worden.
Ik heb uit de media vernomen dat zijn broertje in het Amsterdamse uitgaansleven wel een reputatie als lastpak geniet dus ik zou er niet van opkijken.
Ze lijken me vooralsnog iig niet erg happig om voor Badr volgzaam de schuld op zich te nemen, getuige het feit dat ze niet zijn komen opdagen.
En de meest voor de hand liggende manier van hoe het bloed op de theedoek terecht kwam?
Ik lees verhalen over "bloedsporen" van Badr en "besmeurd" met bloed van Everink.
Hari heeft verklaard geslagen te hebben met de rug van zijn hand dus het kan makkelijk zijn dat hij daarbij door de tanden van Everink een klein wondje op de rug van zijn hand opgelopen had.
Hij is gezien op camerabeelden waarbij hij zijn hand steeds naar zijn mond brengt alsof hij aan een wondje sabbelt. Dat kan nooit een ernstige wond geweest zijn als de volgende dag? al bijna niks meer te zien is.
De telegraaf brengt het waarschijnlijk echt weer op een sensatie manier, maar "vol met bloedsporen" dat hoeft absuluut niet veel bloed te zijn, dat ze het hebben over sporen wijst eerder juist op geringe hoeveelheid.
Dan het Everink gedeelte van het bloed daar was de theedoek volgens de telegraaf besmeurd mee.
Aangezien Badr pas met de theedoek is gezien na het incident, ligt het meest voor de hand dat het bloed van Everink er later op terecht is gekomen.
Al met al past het nieuws mi nog steeds prima in zijn verklaring.
Natuurlijk is de kans dat het zijn bloed niet is te verwaarlozen, maar dat is mi niet het punt waar je je op moet focussen in deze, dat is weer typisch telegraafberichtgeving gericht aan de haters
Nee het is stil, ook rondom Estellequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:08 schreef Muis006 het volgende:
Weten we eigenlijk hoe het met Everink is?
Qui qui, we shall seequote:
Heb je het tegen ons?quote:
Wanneer precies?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is er toen al gesproken over een bebloede theedoek.
Wiequote:
Onzinredeneringen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer de mensen die serieus met allerlei onzinredeneringen voor Badr opkomen.
Heb ik bij Z en die andere S al zo vaak gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Onzinredeneringen?
Je hebt pas recht van spreken als je het weerlegt
quote:Slachtoffer Badr Hari eist schadevergoeding
Zakenman Koen Everink zal behalve schadevergoeding ook smartengeld eisen van kickbokser Badr Hari. Dat heeft Everinks advocaat Alexander de Swart gezegd. Hoe hoog het schadebdrag zal zijn, is nog niet te zeggen, omdat nog onduidelijk is hoe lang Everinks revalidatie, volgens zijn advocaat vijf uur per dag, nog in beslag neemt.
Everink werd in juli tijdens dancefeest Sensation in de Arena ernstig mishandeld. Hari wordt verdacht van poging tot doodslag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Hari van nog vijf mishandelingen.
Weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat er weleens gesproken is over een bebloede handdoek.quote:
Dat iets vaak voorbij komt hoeft helemaal niet te betekenen dat het ook waar is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:48 schreef Lovechild het volgende:
Die opmerking dat het geld bij Ruud zeker op was is zo vaak voorbij gekomen, dat ik begin te denken dat dat echt de aanleiding was.
Maar ik heb van Estelle het idee dat ze zo'n opmerking best kan handelen want ik heb weleens gezien dat ze best wat zelfspot had met betrekking tot het beeld van haar als PC Hooft-verslaafde. Dus dat maakt het in mijn ogen nog sneuer dat haar lover er direct op los moest slaan.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen dadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb ik bij Z en die andere S al zo vaak gedaan.
Ja er was sprake van een bebloede handdoek, de Belgische heeft een handdoek gevuld met ijs om zijn bebloede gezicht te ijs'en.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat er weleens gesproken is over een bebloede handdoek.
Maar ik kan me vergissen hoor. Voor mij toch niet zo belangrijk want ook het likken aan zijn hand is een welles-en-nietes-verhaal geweest.
Ik zeg ook heul niet dat het waar ísquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat iets vaak voorbij komt hoeft helemaal niet te betekenen dat het ook waar is.
Voor zover ik weet, heeft alleen Badr deze verklaring afgelegd en zei hij dat het de aanleiding was van zijn klap omdat hij er woest over werd.
Volgens mij is hij vlak voor het incident gezien dat hij met iemand stond te praten en toen met zijn vuist in zijn hand sloeg.
Ik denk nog steeds dat Ferhat de man is waarmee hij stond te praten en dat die het Badr heeft ingefluisterd omdat hij kwaad was dat Everink er met de Belgische vandoor ging.
Of dat ze min of meer gevangen zat en daardoor een krachtig figuur uitzocht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:15 schreef hondjes het volgende:
Of dat ze min of meer gevangen zat en daardoor een krachtig figuur uitzocht.
Dit. In interviews deden beide het voorkomen alsof ze al jaren in totale onverschilligheid langs elkaar heen leefden. En na die belofte van Ruud denk ik eerder dat hij haar gaat redden uit de klauwen van Badr dan dat onze parel dat andersom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.
Ze zocht gewoon een nog grotere lul dan die van Ruud, en aangezien Badri een wandelende lul met vingers is, missie geslaagd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.
Bronquote:OM: Badr moet 10 jaar brommen
Estelle wordt gevangenisvrouw als het aan het Openbaar Ministerie ligt. De politie wil de opvliegende karatekid langdurig opsluiten. Hoe we dat weten? In de officiële dagvaarding, die Badr deze week in zijn cel gepresenteerd kreeg staat dat hij wordt aangeklaagd voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink, de zakenman die hij in elkaar stampte op het White Sensation feestje, waar hij eerst nog zo romantisch met het haar speelde van Estelle. Weet u nog? Na de molestatie van Everdink dacht Badr nog weg te komen met een ongeloofwaardig huilverhaal op de pagina van Wilmaaaaaaaaa. Op een poging tot het doodmaken van een mens staat maximaal tien jaar gevangenisstraf. Daarnaast wordt Badr nog acht andere zaken ten laste gelegd, bij elkaar opgeteld goed voor nog véél meer bromtijd. Arme Estelle. Hoe lang nog? Over een paar dagen hoort ze ook of haar advocaat Moszkowicz haar nog kan bijstaan, want die hangt een schorsing boven het hoofd vanwege financieel geldgegoochel. Wat een bende.
die foto bij dat artikel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef piglet het volgende:
Ik vond de invalshoek van dit stuk wel grappig
[..]
Bron
O, o, o, wat een toestand voor Estelle!
Maar ik begrijp dat die 10 jaar brommen wel een beetje overdreven is, op poging tot doodslag staat maximaal 10 jaar. En dat krijg je vast alleen als het bewijsmateriaal heel erg overtuigend is. En dat is nog maar de vraag in deze zaak.
Ik denk niet dat Estelle een telefoon heeft die nog T9 gebruikt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:14 schreef Leandra het volgende:
Typisch, afdrogen en bedrogen zijn dezelfde cijfercombinatie, moet je met T9 nog uitkijken dat je ze niet verwisselt...
En Estelle helemaal
Oh ja, 3 november was het toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Doe jij hier een zouzou'tjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Ik zou niet durven!quote:
en zo is het!quote:
Is dit mevrouw Cynix?quote:
Ik vind haar wel leuk. Heeft iets weg van Sandra Bullock.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef piglet het volgende:
Hadden jullie Ruud z'n nieuwe liefje gezien bij Shownieuws?
http://www.shownieuws.tv/(...)-zijn-nieuwe-liefde/
Haar lach werkte binnen een halve minuut al op mijn zenuwen
Why Badrquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:
3 moderaters op een rij en de user is er niet bij..... feedback here I come
Kick enkel, bedoel je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef Soury het volgende:
Badri Hari loog over schoenen
AMSTERDAM - Badr Hari heeft de verkeerde schoenen aangeleverd toen de recherche hem daarom vroeg. Badr meende een paar witte schoenen te hebben gedragen met blauwe veters op de avond dat hij miljonair Koen Everink zou hebben mishandeld in de Amsterdam ArenA.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)over_schoenen__.html
Kick ass
Ik vind het wel verrassend nieuws, plus dat Santegoeds die wonden niet gezien heeft omdat Badr niet met zijn blote poten op zijn bureau heeft gezeten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kick enkel, bedoel je.
Niet echt verrassend nieuws, die andere patas zaten natuurlijk stijf onder het bloed.
Het is ook echt Story vs Privé in dezequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Story van deze week sneert Ruud nog even nr Stel: hij vond het zo leuk dat zijn nieuwe vlam cadeaus voor hem kocht van haar eigen geld want hij was gewend dat mensen cadeau kochten van ZIJN creditcard.
Fijntjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Story van deze week sneert Ruud nog even nr Stel: hij vond het zo leuk dat zijn nieuwe vlam cadeaus voor hem kocht van haar eigen geld want hij was gewend dat mensen cadeau kochten van ZIJN creditcard.
Nou ja het schept een soort precedentwerking die als vrijbrief gezien kan gaan worden...quote:
In deze stond ik aan jou kantquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou ja het schept een soort precedentwerking die als vrijbrief gezien kan gaan worden...
En als het dan weer uit de hand loopt en ze moeten weer gaan deleten, dan weet ik wel wie de pineut is en ben ik weer een teamgenoot kwijt en team Badr heeft het al zo moeilijk![]()
Maar aan de andere kant... ik spreek helemaal geen frans
Dat komt mooi uit, want het Nederlands van zz is ook belabberdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef schizovreemd het volgende:
Maar aan de andere kant... ik spreek helemaal geen frans
Serieus? Dat zie ik echt niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Heeft iets weg van Sandra Bullock.
Door omstandigheden (ik zat op mijn werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Serieus? Dat zie ik echt niet.
Ik vind deze dame nogal overdreven doen, Sandra Bullock vind ik meestal nogal down to earth.
Maar Badr had dus de verkeerde schoenen ingeleverd? Zeker per ongeluk een vergissing gemaakt
Iets heeft ze daarvan weg, vind ik dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Serieus? Dat zie ik echt niet.
Ik vind deze dame nogal overdreven doen, Sandra Bullock vind ik meestal nogal down to earth.
Maar Badr had dus de verkeerde schoenen ingeleverd? Zeker per ongeluk een vergissing gemaakt
Ze is dan ook een tv-dame, dus dan is het allemaal een beetje overdone.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door omstandigheden (ik zat op mijn werk) heb ik het filmpje van Mags zonder geluid gekeken en mij viel het nogal op dat ze te vaak haar hoofd in haar nek gooide om "hartelijk" te lachen en nogal overdreven in de camera keek.
Maar ze heeft gelukkig wel haar eigen credit card
O, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is hoor. Ik vond haar alleen nogal overdreven doen. Maar je hebt gelijk, da's misschien wel beroepsdeformatiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iets heeft ze daarvan weg, vind ik dan.
Die schoenen, tsja, wel erg dom van Badr.
[..]
Ze is dan ook een tv-dame, dus dan is het allemaal een beetje overdone.
Ze is wel een beetje 'overdreven', maar ach...... misschien is ze toch erg aardig.
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
Het wordt toch ook steeds walgelijker he, wat die 'sporter' gedaan heeft.
Maar waar ik mij eerst nog lichtelijk over verbaasde vind ik inmiddels echt onbegrijpelijk: wat doet die blonde gescheiden moeder nog met hem en dan ook nog op vakantie met je vriendje, terwijl je hem enkele uren daarvoor met je neus op een complete afslachting hebt gestaan, dat is toch bizar?
Hij moet haar wel heel erg haten dan, eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaal
En terecht. Wat een stuk verdriet. En maar jenken dat mensen op internet zo slecht over d'r praten. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt nog dommer dan ze eruit ziet. Maar ze ziet iemand die wil veranderen, dus tja..Ik zou zeggen dat de eerste stap dan voor hem is om niet zo te liegen en te draaien en echt schoon schip te maken door zijn verantwoordelijkheid te nemen en diep, diep door het stof te gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij moet haar wel heel erg haten dan, eigenlijk
Nee, ik bedoel een stapje terug nog, toen 'ie haar weggaf aan Badboyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En terecht. Wat een stuk verdriet. En maar jenken dat mensen op internet zo slecht over d'r praten. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt nog dommer dan ze eruit ziet. Maar ze ziet iemand die wil veranderen, dus tja..Ik zou zeggen dat de eerste stap dan voor hem is om niet zo te liegen en te draaien en echt schoon schip te maken door zijn verantwoordelijkheid te nemen en diep, diep door het stof te gaan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef piglet het volgende:
[..]
O, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is hoor. Ik vond haar alleen nogal overdreven doen. Maar je hebt gelijk, da's misschien wel beroepsdeformatie
Dat ligt vast ook aan hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaal
Estelle is zo'n domme koe dat het mij niet eens meer verbaast dat ze in zijn buurt blijft hangen. Als ze al van hem af zou willen, zou ze dat waarschijnlijk ook niet durven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
Het wordt toch ook steeds walgelijker he, wat die 'sporter' gedaan heeft.
Maar waar ik mij eerst nog lichtelijk over verbaasde vind ik inmiddels echt onbegrijpelijk: wat doet die blonde gescheiden moeder nog met hem en dan ook nog op vakantie met je vriendje, terwijl je hem enkele uren daarvoor met je neus op een complete afslachting hebt gestaan, dat is toch bizar?
Waar lees je dat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Nee ze huilt aan de witte keukentafelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar lees je dat dan?
Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit
Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zegt-ie in dat filmpje? John? Of heb ik de verkeerde link geplaatst?![]()
Ff kijken hoor.....
Sommige mensen hebben geen duidelijke reden (voor de ander) nodig om te handelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getraptmet alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Een misverstand is voor sommige mensen al snel een reden, en als dat dan ook nog eens mensen zijn die grenzeloos door het lint kunnen gaan dan krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getraptmet alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Helemaal nergens nee? Mischien had ik dat zelf zo in mijn hoofdje geplant. Omdat ik het niet kon geloven dat Estelle zo erg in ontkenning is. Maar dan was ik het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?
Ik herhaal het nog maar even, hoe onwijs dom ben je om dat in een skybox van de Arena te flikken, misschien omdat hij er altijd mee weggekomen is ? Te veel coke en flippen ofzo (en de mensen nu pas aangiften gaan doen) Ik begrijp er geen ruk van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.
Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Het blijkt ook nu dat hij vaker met mishandeling weg kwam, dus ach nog een trapje kon er wel bij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik begrijp sowieso hoe hij denkt met dingen weg te kunnen komen. Naast moreel verwerpelijk vind ik zijn acties ook nog eens oliedom. Gewoon de verkeerde schoenen brengen, terwijl je als BN-er op een feest bent waar iedereen je kent en er waarschijnlijk ook de nodige foto's gemaakt worden..
En dat gelieg over dingen die uiteindelijk toch wel uit gaan komen..
Als ze waren gevonden was het klaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Zijn de gedragen schoenen eigenlijk nog bij de politie terechtgekomen of is hij die "toevallig" tijdens zijn vakantie kwijtgeraakt?
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Vragen, vragen
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...
Ja, hij heeft wel de verkeerde gepakt, want het is voor het eerst dat 'ie het met geld en dreigementen niet geregeld krijgt. Alsof je Batman himself tegenkomtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.
Tenzij iemand onschuldig isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
Maar wat raar dat hij zelf de schoenen mee moet nemen, dan kan je er vanuit gaan dat hij andere schoenen meeneemt. Zelfs een zwakbegaafde kan dat nog wel bedenken.
Eh.... een jonge Arafat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.
Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Da's dan ook ongeveer het enige dat wit gebleven is in de buurt van Badr.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar lees je dat dan?
Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit
De winter zei dat alfamannetjes helemaal in de war raken en Badr gaan uitdagen als ze hem tegenkomen maar daar zit hij verkeerd mee, ze kennen juist de pikorde als geen ander en Badr zien ze juist als een meerdere die is juist populair in die kringen en iedereen wil zijn vriend zijn en zich bewijzen voor hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze liggen op een strand op Arubaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze waren gevonden was het klaar.
Kijk ik te veel CSIquote:Op maandag 29 oktober 2012 02:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ze liggen op een strand op Aruba
Badr heeft overigens verklaard dat hij met zijn voet Everink heeft geraakt toen hij over hem heen stapte, dus zelfs als er bebloede schoenen gevonden zijn past dat nog prima in zijn verklaring![]()
Dit onderzoek duurt geloof ik net zolang als een heel seizoen CSIquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk ik te veel CSIEr zijn vast meer sporen/afdrukken. Zeker op witte kleding
Verkeerd gelezen: Badr had Estelle gezegd dat hij dat noooit gedaan had. En zij geloofde dat op zijn blauwe bruine ogenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Bronquote:Moszkowicz levenslang geroyeerd
Advocaat Bram Moszkowicz is door de Raad van Discipline levenslang geroyeerd.
Foto: ANP
De bekende strafpleiter is uit zijn ambt gezet, omdat hij het aanzien van de advocatuur zou hebben aangetast.
Volgens de Raad heeft Moszkowicz er meermalen blijk van gegeven de klachten over zijn functioneren niet serieus te nemen. De Raad vreest dat er geen verbetering zal optreden omdat de advocaat geen blijk geeft van inzicht in de problemen.
Moszkowicz gaat in beroep tegen de uitspraak. Hij moet zich daarvoor binnen een termijn van dertig dagen melden bij het Hof van Discipline.
Misschien doet hij haar wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef Smallish het volgende:
Estelle heeft er een probleem bij. Haar advocaat doet het niet meer.
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien doet hij haar wel.
Die heeft her en der nog wel wat contantjes hoor en anders kan hij lekker met Willem H. het schnabbelcircuit in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn
Dan heeft hij zijn zwart ontvangen gelden niet goed benut.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |