Haai Baaikequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Deze topique was ik aan het zoeken
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:36 schreef Ole het volgende:
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
quote:Estelle te zwak om te verhoren
Estelle Cruijff is niet in staat om een lang verhoor te ondergaan bij de rechter-commissaris over de mishandeling van Koen Everink in de Arena. Zij is nog altijd zo ontdaan dat ze hier te zwak voor is.
Foto: Redactie
Dat meldt de Telegraaf. Haar advocaat Bram Moszkowicz schakelde een psychoanalyticus in. Die oordeelde dat Estelle door haar geestelijke toestand onmogelijk over de gebeurtenissen kan praten.
De partner van Badr Hari moest gister voor de tweede keer voor ondervraging bij de rechter-commissaris verschijnen. Ook de eerste keer liet Estelle weten geen urenlange verhoorsessie aan te kunnen. Estelle wordt verhoord over de lezing die zij eerder zag. Toen zei ze niets gezien te hebben van de zware mishandeling van de zakenman, die nu minder valide is. Meerdere getuigen spreken die bewering tegen.
Het Openbaar Ministerie vindt het vreemd dat Estelle enkele weken geleden wel in staat was een urenlang interview aan het SBS-programma Shownieuws te geven en op feestjes te verschijnen.
Het OM wil nu dat een psycholoog van het Pieter Baan Centrum (PBC) haar gaat onderzoeken om uit te sluiten dat Estelle G. onder achtervolgings-, grootheidswanen te lijden heeft, schrijft De Telegraaf.
Justitie stelde begin deze maand al dat de blonde P.C. Hooft-diva volledig ontoerekeningsvatbaar was op basis van conclusies van een psycholoog en een psychiater die haar eerder onderzochten op aandringen van Moszkowicz. De rechtbank in Amsterdam besluit binnenkort in een tussenvonnis waarschijnlijk dat Estelle G. nader psychisch onderzocht moet gaan worden en stuurt haar ter observatie naar het PBC, op aandringen van het OM.
Psycho-analytici van de afdeling korsakov hebben in aanvang besloten om delen van de verhoorruimtes om te bouwen als P.C.hooftstraat om Estelle G. op haar gemak te estellen.
http://www.at5.nl/artikelen/87373/estelle-te-zwak-om-te-verhoren
Dit moet een grap zijn ..quote:Psycho-analytici van de afdeling korsakov hebben in aanvang besloten om delen van de verhoorruimtes om te bouwen als P.C.hooftstraat om Estelle G. op haar gemak te estellen
Geestelijk labiel?quote:Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom is Estelle niet in staat te getuigen?
Wat is er zo moelijk aan als ze niets gezien heeft?! Het is niet zo dat we in Rusland leven en gemarteld worden tijdens de verhoren.quote:
Het probleem is denk ik dat het hele 'ik heb niks gezien'-verhaal nogal ongeloofwaardig is, als er tien mensen hebben verklaard dat je er met je neus bovenop stond. Uitstel van executie...quote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er zo moelijk aan als ze niets gezien heeft?! Het is niet zo dat we in Rusland leven en gemarteld worden tijdens de verhoren.
Zou het de bedoeling zijn om de zaak zo lang mogelijk te vertragen zodat hij niet langer vastgezet kan worden?! Wat wil ze er mee bereiken?
Ja, inderdaad. Ik snap niet dat ze erin trappen. Af en toe neem ik justitie/OM niet serieus meer.quote:Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat het hele 'ik heb niks gezien'-verhaal nogal ongeloofwaardig is, als er tien mensen hebben verklaard dat je er met je neus bovenop stond. Uitstel van executie...
Ik denk eerder dat het tactiek is hoor. Ze houdt toch zoveel van Badr dat ze alles voor hem zou doen, dus haar geweten zou ze wat dat betreft in de ijskast kunnen stoppen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef eskil het volgende:
Denk dat ze in de war is omdat ze in conflict is met haar geweten. Dat ze niets gezien heeft geloof ik ook niet. Als Badr alleen die tik met vlakke hand heeft gegeven, kan ze dat toch gewoon zeggen( heeft hij toch al opgebiecht) om haar vriendje vrij te pleiten van de rest van de mishandeling.
Ik snap die tactiek dan alleen niet. Met haar zwijgen bevestigt zij juist zijn schuld, in mijn ogen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het tactiek is hoor. Ze houdt toch zoveel van Badr dat ze alles voor hem zou doen, dus haar geweten zou ze wat dat betreft in de ijskast kunnen stoppen.
Kan me wel voorstellen dat ze wel weet dat ze alle geloofwaardigheid naar de buitenwereld dan verliest.
Ik ook niet, maar in mijn ogen bevestigt zij inderdaad zijn schuld, want als je niets gezien hebt, heb je niets gezien en dan hoef je daar niet van ondersteboven te raken.quote:Op zondag 30 september 2012 15:12 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik snap die tactiek dan alleen niet. Met haar zwijgen bevestigt zij juist zijn schuld, in mijn ogen.
Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezenquote:
Dat gevoel had Everink ookquote:Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik snap niet dat ze erin trappen.
Volgens de laatste berichten valt het met de centen van brammetje vies tegen, maar dat is volgens mij een hele aparte gatequote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Andromache het volgende:
Brammetje heeft centen genoeg, en in de GGZ gaat het financieel niet zo best. Er is vast wel een noodlijdende psychiater bereid om tegen forse betaling een rapportje in elkaar te draaien waarin staat dat arme Stellemans echt niet kan getuigen. Jammerdebammer, daar speelt het OM de troef van het Pieter Baan Centrum. Beat that, Estelle!
Bram kan je ook met aandacht betalen.quote:
Omgquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:00 schreef OProg het volgende:
Bram kan je ook met aandacht betalen.
Des te meer hij krijgt bij een zaak, des te goedkoper het zal worden.
Oneens?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezen
Was het maar een grap![]()
Het is natuurlijk niet voor niks dat ze een zenuwinzinking krijgt nu het water haar tot aan de lippen stijgt,
Ik vind het heel erg nobel van Badr dat hij het heel de tijd zo voor haar opneemt, maar de waarheid moet nu maar eens boven water komen.
Het ligt er ook duimendik bovenop dat Estelle het was die na de opmerking over het geld van Ruud helemaal uit haar dak ging doordat ze het been van Everink per ongeluk aanzag voor een trampoline.
Het schijnt namelijk in werkelijkheid een levensgevaarlijk monster te zijn bij wie je niet in de zone moet komen.
Zo lopen er 14 aanklachten wegens mishandeling tegen Estelle, afkomstig van haar ex-vriendinnen (allemaal neukertjes van Ruud die ze stuk voor stuk hardhandig over het tuinhek heeft geflikkerd).
Ergens begrijp ik haar wel, want zo een opmerking over het geld van Ruud kan je gewoon echt niet maken, dat kan haar achtervolgen tot aan de alimentatie.
Was achteraf ook wel te verwachten allemaal... met een Cruijff in de Arena vallen er altijd slachtoffers.
De anti-Cruijff lobby in de arena kent het geluid van de zaag die constant aan de stoelpoten zaagt maar al te goed.
Maar het nichtje gaat gelijk voor de iets directere aanpak.
Ik zeg Estelle voor technisch directeur!
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]![]()
Vraag me af hoeveel mensen het gaan checken bij AT5. Maar je brengt wel wat leven in de brouwerij schizo, bij gebrek aan ZZ en Lientje.
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeft![]()
Maar goed, ik heb behalve Badr nu iedereen wel zo een beetje de schuld gegeven, dus ik kan wel wat nieuwe input uit de franse kranten gebruiken
In de PC Hooft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Ole het volgende:
Volgens mij zag ik Estelle gisteravond lopen
Is jouw vraag nu of ze wallen had van alle ellende of dat ze op de Wallen liep in verband met tegenvallende inkomsten (gebrek aan Gullits Goldcard)?quote:
Kan ze het ook niet aan een nieuwe Leco te zoeken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ole het volgende:
Ze had behoorlijk wat uitgroei iig. En het was in de Leidsekruisstraat. Vlakbij de kleine Cooldown
Er is niet veel bekend over de Belgische blondine (pleonasme)?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef eskil het volgende:
Wanneer is het voorarrest eigenlijk voorbij?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.
Volgens mij hoeven ze hem niet verplicht het hele voorarrest vast te houden, het lijkt me alleen sterk dat Estelle die niet anders doet dan uitstelle een eventueel vervroegde vrijlating op deze manier bewerkstelligt.quote:
Die blondine wier man ook gewoon de vriend bleek van Ruud jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Ruud Gullit zou zijn pijlen hebben gericht op een nieuwe vrouw. Ruud zou het erg gezellig hebben met een Mexicaanse dame, zo meldt Shownieuws. Ruud en de vrouw, van wie de naam nog niet bekend is, zouden momenteel samen zijn in Miami om elkaar beter te leren kennen.
De manager van Ruud wil vooralsnog geen commentaar geven op dit gerucht.
In juli werd de ex van Estelle ook al gespot met een vrouw aan zijn zijde. Op het strand van Ibzia leek Ruud het meer dan gezellig te hebben met een mooie blondine
Als-ie zich hier druk om kan maken, vermoed ik dat het wel goed gaat met Badr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
Badr Hari kwaad op Comedy Central
Eeen advertentie van televisiezender Comedy Central waarop Charlie Sheen te zien is in gesprek is met zijn psycholoog om te leren omgaan met zijn woedeaanvallen, heeft kwaad bloed gezet bij Badr Hari.
In de advertentie is de pyscholoog gekleed in een 'hoodie', met op de capuchon de naam Badr Hari. De advertentie is bedoeld ter promotie van de serie Anger management van Charlie Sheen.
De Telegraaf meldt dat de advocaat van Badr laat aan Shownieuws heeft gezegd dat 'dit onrechtmatig gebruik is van de naam Badr Hari. Als deze advertentie in de kranten verschijnt, gaan wij hier een zaak van maken.'
'Het is volstrekt duidelijk dat dit satire is', zegt Jens van den Brink, advocaat van Comedy Central. 'Niet ieder gebruik van een woord is merkinbreuk. We zullen afwachten. Wij zien het met vertrouwen tegemoet.'
Bron
Beau Monde stelt geen kritische vragen, dat is het verschil. Hun vragen zijn van het kaliber "hoe blijf je zo prachtig slank?". Ze zullen hoogstens vragen waar de die ge-wel-di-ge outfit vandaan had die ze droeg op gevangenisbezoek en welke creme goed werkt in die droge lucht van de PI-bezoekersruimte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Deze week in de Beau Monde een interview met Estelle over liefde, relaties en Johan Cruijff.
Dat kan ze dus wel nog
Zo te zien is het een (ghostwritten) interview van Estelle met die Keaton. Wie weet zet ze nu haar zinnen wel op hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Deze week in de Beau Monde een interview met Estelle over liefde, relaties en Johan Cruijff.
Dat kan ze dus wel nog
bronquote:Evert Santegoeds afgeluisterd in zaak-Hari
AMSTERDAM - De telefoongesprekken die Evert Santegoeds voerde met Estelle Cruijf zijn opgenomen door de recherche.
Dat gebeurde in de zaak rond Badr Hari, die vastzit op verdenking van poging tot doodslag. Santegoeds sprak de kickbokser, de vriend van Cruijff, kort na het vermeende incident en zou geen verwondingen aan diens handen hebben gezien.
"Het duurde heel lang", vertelde de showbizzdeskundige, die maandagmiddag werd gehoord door de recherche, maandagavond laat in Shownieuws. Hij wil niet ingaan op de inhoud van het gesprek, maar 'kan wel zeggen dat er echt heel uitgebreid rechercheonderzoek is verricht met heel veel taps'.
"Als ik Estelle belde, dan is dat wel opgenomen. En dat hebben we ons niet altijd gerealiseerd."
Onderzoek
"Er wordt heel veel onderzoek gedaan. Niet eens om die Badr per se achter de tralies te krijgen, maar om precies te achterhalen wat er gebeurd is die nacht, in die box, in de Arena", doet Santegoeds uit de doeken. "En daar zijn ze volop mee bezig daar op het hoofdbureau van politie." Hij heeft er uiteindelijk ruim drie uur gezeten.
Hari wordt verdacht van poging tot doodslag en zit sinds eind juli in voorarrest. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
Die kwijlnicht van een Santegoeds lijkt me echt wel iemand die ervan geniet dat hij een rol speelt in deze zaak. Hij voelt zich volgens mij even heel belangrijk. Wel drie uur! En afgeluisterd!quote:
Vanwege zijn geld dan of zo? Everink is nou niet bepaald een knappe kerel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef schizovreemd het volgende:
Die slettenbak was eerst met Ferhat en toen ging ze in dat alfahok opeens staan zoenen met die Everink dan lok je het ook gewoon uit, dat had zelfs zij moeten weten.
quote:
Ze hebben er dus WEL rekening mee gehouden. Hm, wat hadden ze dan te verbergen?!quote:"Als ik Estelle belde, dan is dat wel opgenomen. En dat hebben we ons niet altijd gerealiseerd.
Die gladde glibber is nu zelf ook eens in het nieuws. Nou ja, de bekende 15 minutes of fame.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-nieuwe-liefde.htmlquote:Ruud Gullit heeft nieuwe liefde
AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft een nieuwe vriendin. De ex-profvoetballer zegt weer helemaal gelukkig te zijn met Margarita.
Dat meldt de Story.
Begin juni werd bekend dat Gullit en Estelle Cruijf gingen scheiden.
Een vriendin die kan kaarten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Al een aantal jaar! Zou het een vriendin zijn van Estelle?
quote:10.10.2012 . 09.36 stuur doorFacebook Twitter Google+ E-mail Ruud Gullit is smoorverliefd en dat mag iedereen weten! Woensdagochtend zette de ex-proefvoetballer een reeks foto’s van z’n nieuwe lieffie online. Ze heet Margarita en lijkt in de verste verte niet op zijn aanstaande ex Estelle. Aan Story vertelt hij: “Zij laat mij voelen hoe het óók kan zijn in een liefdesrelatie”.
Ruud Gullit via Cloozup.com Foto’s! - 3 foto's stuur doorFacebook Twitter Google+ E-mail
Snoezig zo
Margarita en Ruud leerden elkaar drie maanden geleden kennen in St. Tropez en het was liefde op het eerste gezicht. Zij had geen idee wie hij was en dat vond hij wel fijn. Op de avond van hun ontmoeting hebben ze gezoend. De Mexicaanse is in de 40, woont in Miami en heeft een goede baan bij een media-concern.
Op de foto’s zien we het stelletje gelukkig in elkaars armen hangen. Ruud neemt zijn ‘darrrrrrling’ mee uit dansen in een salsa en merengue-club en schrijft bij een andere foto: ‘We krijgen het heel goed samen, Margarita en ik.”
Bekijk de knusse kiekjes van Ruud en Margarita hier.
Ruud luchtte zijn hart bij Story. Het interview lijkt een liefdevolle serenade aan zijn donkerharige latin-lover, maar is ook een mes in Estelle’s rug. Lees even mee: “Nooit eerder voelde ik me zo thuis bij iemand. Ik ben echt gelukkig nu. … Ze is ontzettend lief en zorgzaam. … Iedereen is dolblij voor me. Ze merken aan alles hoe enorm ik opgebloeid ben na de scheiding. Het klinkt misschien lullig, maar zo bedoel ik het niet. Het blijft echter een feit dat ik niet eerder in m’n leven zo goed in m’n vel heb gezeten.”
Nee joh, Ruud bedoelt het niet lullig joh. Het is gewoon een feit dat Margarita ex-vrouwen Yvonne de Vries, Christina Pensa en Estelle doet verbleken. Sterker nog: Ruud neemt haar lekker mee naar het kerstdiner bij z’n lieve moeder, daar is hij al jaren niet geweest, maar met deze lieve, leuke en zorgzame vrouw kan dat prima.
En zij zal ook wel bedrogen worden door Ruud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zijn die vrouwen toch ook dom, denken allemaal dat zij hem wél kunnen temmen
Leuke vrouw zo te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie ook de onderschriften!
Ik wel, ze heeft een goede baan, dus ze is een vrouw met hersens. En vrouwen met hersens rennen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg als Ruudje ze benadert. Tenzij ze hem dus niet kennenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef JaneDoe het volgende:
hahah, go ruud!
maar dat ze geen idee had wie ruud gullit is geloof ik dan weer niet op één of andere manier..
Waarom? Omdat ze het zo moeilijk heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef hondjes het volgende:
Showbizz wereldje, wat een raar wereldje.
Ik ben ineens voor Estelle.
ik en meer vrouwen in mijn omgeving hebben een goede baan en een stel hersens in aardige conditie, maar wij weten wel wanneer de beste voetballer ter wereld van 1988 voor onze neus staat...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft een goede baan, dus ze is een vrouw met hersens. En vrouwen met hersens rennen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg als Ruudje ze benadert. Tenzij ze hem dus niet kennen
kijk dat had ik er niet uit gehaald, dacht dat ze een nederlandse latina wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef piglet het volgende:
Ze is een Mexicaanse die in Miami woont? Dus ze spreekt waarschijnlijk geen Nederlands?
Ik weet niet in hoeverre het EK van 1988 nou precies geleefd heeft bij een dame van in de twintig uit Meximo... ik gok zomaar van nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik en meer vrouwen in mijn omgeving hebben een goede baan en een stel hersens in aardige conditie, maar wij weten wel wanneer de beste voetballer van ter wereld van 1988 voor onze neus staat...
ze is toch in de veertig staat in dat stuk? maar idd dat ze mexicaans is had ik geen rekening mee gehouden.. hoewel voetbal ook daar een zeer populaire sport isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het EK van 1988 nou precies geleefd heeft bij een dame van in de twintig uit Meximo... ik gok zomaar van niet
Ja, maar ik heb het over 1988, toen zal ze in de twintig zijn geweest (of net niet). Ik heb geen idee of Europees voetbal daar in die tijd leefde, maar ik vind het niet ongeloofwaardig dat ze geen idee had wie hij was (anders dan bij Sylvie die niet wist wie Raf wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is toch in de veertig staat in dat stuk? maar idd dat ze mexicaans is had ik geen rekening mee gehouden.. hoewel voetbal ook daar een zeer populaire sport is
waarschijnlijk waren ze er achter gekomen en wil hij t op zijn manier nat buiten brengen, gebeurt vaker bij bn'ersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
Voogdij ? Steady relatie beter voor de kids bladiebladibla ?quote:Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tvquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom gooit zo'n Gullit heel zijn hebbe en houwe bij RTL-Boulevard ?
Ik had plaatsvervangende schaamte net over zijn verhaal met de prille Mexicaanse liefde.
Dit was geen vuile was dit was een nieuwe schone onderbroek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tv
En dan moet hij het maar ook doen. Stelletje kinderen. Nah nah de nana.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tv
Ze hebben hem opgebeld, en hij heeft niet met vuile was gegooid. Waarschijnlijk wil hij geroddel vóór.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom gooit zo'n Gullit heel zijn hebbe en houwe bij RTL-Boulevard ?
Ik had plaatsvervangende schaamte net over zijn verhaal met de prille Mexicaanse liefde.
Mooi. Echte liefdequote:
Hoge hakkenquote:
Rijk de Gooijerquote:
Lees op bepaalde berichten , dat ze inderdaad een klote leven heeft gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze het zo moeilijk heeft?
Menig ander heeft het rotter getroffen, denk ik zomaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lees op bepaalde berichten , dat ze inderdaad een klote leven heeft gehad.
Ik weet niet wat ervan waar is, de tijd zal het leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |