Volgens de laatste berichten valt het met de centen van brammetje vies tegen, maar dat is volgens mij een hele aparte gatequote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Andromache het volgende:
Brammetje heeft centen genoeg, en in de GGZ gaat het financieel niet zo best. Er is vast wel een noodlijdende psychiater bereid om tegen forse betaling een rapportje in elkaar te draaien waarin staat dat arme Stellemans echt niet kan getuigen. Jammerdebammer, daar speelt het OM de troef van het Pieter Baan Centrum. Beat that, Estelle!
Bram kan je ook met aandacht betalen.quote:
Omgquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:00 schreef OProg het volgende:
Bram kan je ook met aandacht betalen.
Des te meer hij krijgt bij een zaak, des te goedkoper het zal worden.
Oneens?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezen
Was het maar een grap![]()
Het is natuurlijk niet voor niks dat ze een zenuwinzinking krijgt nu het water haar tot aan de lippen stijgt,
Ik vind het heel erg nobel van Badr dat hij het heel de tijd zo voor haar opneemt, maar de waarheid moet nu maar eens boven water komen.
Het ligt er ook duimendik bovenop dat Estelle het was die na de opmerking over het geld van Ruud helemaal uit haar dak ging doordat ze het been van Everink per ongeluk aanzag voor een trampoline.
Het schijnt namelijk in werkelijkheid een levensgevaarlijk monster te zijn bij wie je niet in de zone moet komen.
Zo lopen er 14 aanklachten wegens mishandeling tegen Estelle, afkomstig van haar ex-vriendinnen (allemaal neukertjes van Ruud die ze stuk voor stuk hardhandig over het tuinhek heeft geflikkerd).
Ergens begrijp ik haar wel, want zo een opmerking over het geld van Ruud kan je gewoon echt niet maken, dat kan haar achtervolgen tot aan de alimentatie.
Was achteraf ook wel te verwachten allemaal... met een Cruijff in de Arena vallen er altijd slachtoffers.
De anti-Cruijff lobby in de arena kent het geluid van de zaag die constant aan de stoelpoten zaagt maar al te goed.
Maar het nichtje gaat gelijk voor de iets directere aanpak.
Ik zeg Estelle voor technisch directeur!
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]![]()
Vraag me af hoeveel mensen het gaan checken bij AT5. Maar je brengt wel wat leven in de brouwerij schizo, bij gebrek aan ZZ en Lientje.
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeft![]()
Maar goed, ik heb behalve Badr nu iedereen wel zo een beetje de schuld gegeven, dus ik kan wel wat nieuwe input uit de franse kranten gebruiken
In de PC Hooft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Ole het volgende:
Volgens mij zag ik Estelle gisteravond lopen
Is jouw vraag nu of ze wallen had van alle ellende of dat ze op de Wallen liep in verband met tegenvallende inkomsten (gebrek aan Gullits Goldcard)?quote:
Kan ze het ook niet aan een nieuwe Leco te zoeken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ole het volgende:
Ze had behoorlijk wat uitgroei iig. En het was in de Leidsekruisstraat. Vlakbij de kleine Cooldown
Er is niet veel bekend over de Belgische blondine (pleonasme)?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef eskil het volgende:
Wanneer is het voorarrest eigenlijk voorbij?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.
Volgens mij hoeven ze hem niet verplicht het hele voorarrest vast te houden, het lijkt me alleen sterk dat Estelle die niet anders doet dan uitstelle een eventueel vervroegde vrijlating op deze manier bewerkstelligt.quote:
Die blondine wier man ook gewoon de vriend bleek van Ruud jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Ruud Gullit zou zijn pijlen hebben gericht op een nieuwe vrouw. Ruud zou het erg gezellig hebben met een Mexicaanse dame, zo meldt Shownieuws. Ruud en de vrouw, van wie de naam nog niet bekend is, zouden momenteel samen zijn in Miami om elkaar beter te leren kennen.
De manager van Ruud wil vooralsnog geen commentaar geven op dit gerucht.
In juli werd de ex van Estelle ook al gespot met een vrouw aan zijn zijde. Op het strand van Ibzia leek Ruud het meer dan gezellig te hebben met een mooie blondine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |