abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 29 september 2012 @ 13:36:23 #1
22592 crew  Ole
pi_117386819

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:04:21 #2
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 september 2012 @ 21:33:10 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_117404206
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Deze topique was ik aan het zoeken
Haai Baaike :*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_117404912
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:36 schreef Ole het volgende:

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
_O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 21:51:59 #5
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117404960
Ik dacht dat er de volgende keer dan wel een heel traumateam mee zou gaan, maar dit is nog mooier dan ik zelf kon bedenken :+

quote:
Estelle te zwak om te verhoren

Estelle Cruijff is niet in staat om een lang verhoor te ondergaan bij de rechter-commissaris over de mishandeling van Koen Everink in de Arena. Zij is nog altijd zo ontdaan dat ze hier te zwak voor is.

Foto: Redactie

Dat meldt de Telegraaf. Haar advocaat Bram Moszkowicz schakelde een psychoanalyticus in. Die oordeelde dat Estelle door haar geestelijke toestand onmogelijk over de gebeurtenissen kan praten.

De partner van Badr Hari moest gister voor de tweede keer voor ondervraging bij de rechter-commissaris verschijnen. Ook de eerste keer liet Estelle weten geen urenlange verhoorsessie aan te kunnen. Estelle wordt verhoord over de lezing die zij eerder zag. Toen zei ze niets gezien te hebben van de zware mishandeling van de zakenman, die nu minder valide is. Meerdere getuigen spreken die bewering tegen.

Het Openbaar Ministerie vindt het vreemd dat Estelle enkele weken geleden wel in staat was een urenlang interview aan het SBS-programma Shownieuws te geven en op feestjes te verschijnen.
Het OM wil nu dat een psycholoog van het Pieter Baan Centrum (PBC) haar gaat onderzoeken om uit te sluiten dat Estelle G. onder achtervolgings-, grootheidswanen te lijden heeft, schrijft De Telegraaf.

Justitie stelde begin deze maand al dat de blonde P.C. Hooft-diva volledig ontoerekeningsvatbaar was op basis van conclusies van een psycholoog en een psychiater die haar eerder onderzochten op aandringen van Moszkowicz. De rechtbank in Amsterdam besluit binnenkort in een tussenvonnis waarschijnlijk dat Estelle G. nader psychisch onderzocht moet gaan worden en stuurt haar ter observatie naar het PBC, op aandringen van het OM.
Psycho-analytici van de afdeling korsakov hebben in aanvang besloten om delen van de verhoorruimtes om te bouwen als P.C.hooftstraat om Estelle G. op haar gemak te estellen.

http://www.at5.nl/artikelen/87373/estelle-te-zwak-om-te-verhoren
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2012 @ 22:06:44 #6
43556 miss_dynastie
pi_117405565
Dat zou wat zijn, in het gesticht belanden vanwege je foute vriendje _O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:21:11 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 september 2012 @ 22:21:59 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_117406332
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hoi Tong80 :*
;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:49:57 #9
16305 Jappie
parttime reverend
pi_117407711
quote:
Psycho-analytici van de afdeling korsakov hebben in aanvang besloten om delen van de verhoorruimtes om te bouwen als P.C.hooftstraat om Estelle G. op haar gemak te estellen
Dit moet een grap zijn .. :o
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:37:19 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_117409462
Zit hij eigenlijk nog vast? Het is allemaal wat moeilijker te volgen vanuit het buitenland.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_117409903
Voor zover bekend zit hij nog vast, en ik neem aan dat ze het voorarrest niet vervroegd opheffen omdat z'n vriendinnetje niet in staat is te getuigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 30 september 2012 @ 10:54:29 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117417718
quote:
5s.gif Op zondag 30 september 2012 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom is Estelle niet in staat te getuigen? :@
Geestelijk labiel? :Y
pi_117419810
Nouja zeg, moet niet gekker worden dit :D
  zondag 30 september 2012 @ 14:22:05 #15
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117422526
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 11:20 schreef eskil het volgende:

[..]

Geestelijk labiel? :Y
Wat is er zo moelijk aan als ze niets gezien heeft?! Het is niet zo dat we in Rusland leven en gemarteld worden tijdens de verhoren.
Zou het de bedoeling zijn om de zaak zo lang mogelijk te vertragen zodat hij niet langer vastgezet kan worden?! Wat wil ze er mee bereiken?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 14:24:53 #16
43556 miss_dynastie
pi_117422599
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat is er zo moelijk aan als ze niets gezien heeft?! Het is niet zo dat we in Rusland leven en gemarteld worden tijdens de verhoren.
Zou het de bedoeling zijn om de zaak zo lang mogelijk te vertragen zodat hij niet langer vastgezet kan worden?! Wat wil ze er mee bereiken?
Het probleem is denk ik dat het hele 'ik heb niks gezien'-verhaal nogal ongeloofwaardig is, als er tien mensen hebben verklaard dat je er met je neus bovenop stond. Uitstel van executie...
  zondag 30 september 2012 @ 14:29:23 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117422748
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik dat het hele 'ik heb niks gezien'-verhaal nogal ongeloofwaardig is, als er tien mensen hebben verklaard dat je er met je neus bovenop stond. Uitstel van executie...
Ja, inderdaad. Ik snap niet dat ze erin trappen. Af en toe neem ik justitie/OM niet serieus meer.
Het zou wat worden als je bij elke zaak rekening moet gaan houden met getuigen die direct betrokken zijn bij de zaak, de boel vertragen.
Natuurlijk heeft ze het gezien, en in ieder geval heeft hij haar verteld wat er gebeurd zou zijn.
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is.
Ik vond haar tijdens het gesprek met Santegoeds overigens helemaal niet zo labiel; ze zuchtte wel veel om een Beatrix-effect te bereiken. Dat was niet meer dan een charme-offensief.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 30-09-2012 18:12:32 ]
pi_117423182
Denk dat ze in de war is omdat ze in conflict is met haar geweten. Dat ze niets gezien heeft geloof ik ook niet. Als Badr alleen die tik met vlakke hand heeft gegeven, kan ze dat toch gewoon zeggen( heeft hij toch al opgebiecht) om haar vriendje vrij te pleiten van de rest van de mishandeling.
  zondag 30 september 2012 @ 14:54:33 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117423566
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef eskil het volgende:
Denk dat ze in de war is omdat ze in conflict is met haar geweten. Dat ze niets gezien heeft geloof ik ook niet. Als Badr alleen die tik met vlakke hand heeft gegeven, kan ze dat toch gewoon zeggen( heeft hij toch al opgebiecht) om haar vriendje vrij te pleiten van de rest van de mishandeling.
Ik denk eerder dat het tactiek is hoor. Ze houdt toch zoveel van Badr dat ze alles voor hem zou doen, dus haar geweten zou ze wat dat betreft in de ijskast kunnen stoppen.
Kan me wel voorstellen dat ze wel weet dat ze alle geloofwaardigheid naar de buitenwereld dan verliest.
pi_117423594
Ze gedraagt zich als een standaard pubermeisje met een fout vriendje.

Gedrag dat om te kotsen is bij een volwassen moeder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117424224
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het tactiek is hoor. Ze houdt toch zoveel van Badr dat ze alles voor hem zou doen, dus haar geweten zou ze wat dat betreft in de ijskast kunnen stoppen.
Kan me wel voorstellen dat ze wel weet dat ze alle geloofwaardigheid naar de buitenwereld dan verliest.
Ik snap die tactiek dan alleen niet. Met haar zwijgen bevestigt zij juist zijn schuld, in mijn ogen.
  zondag 30 september 2012 @ 15:13:20 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117424255
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:12 schreef eskil het volgende:

[..]

Ik snap die tactiek dan alleen niet. Met haar zwijgen bevestigt zij juist zijn schuld, in mijn ogen.
Ik ook niet, maar in mijn ogen bevestigt zij inderdaad zijn schuld, want als je niets gezien hebt, heb je niets gezien en dan hoef je daar niet van ondersteboven te raken.
  zondag 30 september 2012 @ 15:38:03 #23
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117425083
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dit moet een grap zijn .. :o
Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezen :Y

Was het maar een grap :{w
Het is natuurlijk niet voor niks dat ze een zenuwinzinking krijgt nu het water haar tot aan de lippen stijgt,
Ik vind het heel erg nobel van Badr dat hij het heel de tijd zo voor haar opneemt, maar de waarheid moet nu maar eens boven water komen.
Het ligt er ook duimendik bovenop dat Estelle het was die na de opmerking over het geld van Ruud helemaal uit haar dak ging doordat ze het been van Everink per ongeluk aanzag voor een trampoline.

Het schijnt namelijk in werkelijkheid een levensgevaarlijk monster te zijn bij wie je niet in de zone moet komen.
Zo lopen er 14 aanklachten wegens mishandeling tegen Estelle, afkomstig van haar ex-vriendinnen (allemaal neukertjes van Ruud die ze stuk voor stuk hardhandig over het tuinhek heeft geflikkerd).
Ergens begrijp ik haar wel, want zo een opmerking over het geld van Ruud kan je gewoon echt niet maken, dat kan haar achtervolgen tot aan de alimentatie.

Was achteraf ook wel te verwachten allemaal... met een Cruijff in de Arena vallen er altijd slachtoffers.
De anti-Cruijff lobby in de arena kent het geluid van de zaag die constant aan de stoelpoten zaagt maar al te goed.
Maar het nichtje gaat gelijk voor de iets directere aanpak.
Ik zeg Estelle voor technisch directeur!

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 30-09-2012 16:01:29 ]
  zondag 30 september 2012 @ 15:40:56 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117425168
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Ik snap niet dat ze erin trappen.
Dat gevoel had Everink ook :@
  zondag 30 september 2012 @ 23:18:47 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_117448549
Brammetje heeft centen genoeg, en in de GGZ gaat het financieel niet zo best. Er is vast wel een noodlijdende psychiater bereid om tegen forse betaling een rapportje in elkaar te draaien waarin staat dat arme Stellemans echt niet kan getuigen. Jammerdebammer, daar speelt het OM de troef van het Pieter Baan Centrum. Beat that, Estelle!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_117454590
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Andromache het volgende:
Brammetje heeft centen genoeg, en in de GGZ gaat het financieel niet zo best. Er is vast wel een noodlijdende psychiater bereid om tegen forse betaling een rapportje in elkaar te draaien waarin staat dat arme Stellemans echt niet kan getuigen. Jammerdebammer, daar speelt het OM de troef van het Pieter Baan Centrum. Beat that, Estelle!
Volgens de laatste berichten valt het met de centen van brammetje vies tegen, maar dat is volgens mij een hele aparte gate
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:55:27 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:00:50 #28
14505 OProg
A Life in Music
pi_117454701
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Bram is een dure advocaat ;(
Bram kan je ook met aandacht betalen. :'(

Des te meer hij krijgt bij een zaak, des te goedkoper het zal worden. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:00:25 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117455805
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:00 schreef OProg het volgende:

Bram kan je ook met aandacht betalen. :'(

Des te meer hij krijgt bij een zaak, des te goedkoper het zal worden. :')
Omg :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:03:05 #30
14505 OProg
A Life in Music
pi_117455874
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Omg :)
Oneens? :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_117458798
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nee dat is geen grap, anders moet je even 5 euro aan at5 doneren dan krijg je een inlogcode en dan kan je het hele bericht lezen :Y

Was het maar een grap :{w
Het is natuurlijk niet voor niks dat ze een zenuwinzinking krijgt nu het water haar tot aan de lippen stijgt,
Ik vind het heel erg nobel van Badr dat hij het heel de tijd zo voor haar opneemt, maar de waarheid moet nu maar eens boven water komen.
Het ligt er ook duimendik bovenop dat Estelle het was die na de opmerking over het geld van Ruud helemaal uit haar dak ging doordat ze het been van Everink per ongeluk aanzag voor een trampoline.

Het schijnt namelijk in werkelijkheid een levensgevaarlijk monster te zijn bij wie je niet in de zone moet komen.
Zo lopen er 14 aanklachten wegens mishandeling tegen Estelle, afkomstig van haar ex-vriendinnen (allemaal neukertjes van Ruud die ze stuk voor stuk hardhandig over het tuinhek heeft geflikkerd).
Ergens begrijp ik haar wel, want zo een opmerking over het geld van Ruud kan je gewoon echt niet maken, dat kan haar achtervolgen tot aan de alimentatie.

Was achteraf ook wel te verwachten allemaal... met een Cruijff in de Arena vallen er altijd slachtoffers.
De anti-Cruijff lobby in de arena kent het geluid van de zaag die constant aan de stoelpoten zaagt maar al te goed.
Maar het nichtje gaat gelijk voor de iets directere aanpak.
Ik zeg Estelle voor technisch directeur!
_O-
Vraag me af hoeveel mensen het gaan checken bij AT5. Maar je brengt wel wat leven in de brouwerij schizo, bij gebrek aan ZZ en Lientje.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:52:50 #32
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117502781
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

_O-
Vraag me af hoeveel mensen het gaan checken bij AT5. Maar je brengt wel wat leven in de brouwerij schizo, bij gebrek aan ZZ en Lientje.
Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeft ;)

Maar goed, ik heb behalve Badr nu iedereen wel zo een beetje de schuld gegeven, dus ik kan wel wat nieuwe input uit de franse kranten gebruiken O-)
pi_117502950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat een beetje fact-checker daar toch wel 5 euro voor over heeft ;)

Maar goed, ik heb behalve Badr nu iedereen wel zo een beetje de schuld gegeven, dus ik kan wel wat nieuwe input uit de franse kranten gebruiken O-)
Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?

Ik vond het altijd bijzonder nobel voor je hoe je opkwam voor de zwakkeren. Verder zal ik vast de enige zijn, maar mis ZZ en S wel een beetje -O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:01:05 #34
22592 crew  Ole
pi_117507843
Volgens mij zag ik Estelle gisteravond lopen :o
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:03:57 #35
43556 miss_dynastie
pi_117507992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Ole het volgende:
Volgens mij zag ik Estelle gisteravond lopen :o
In de PC Hooft?
pi_117508112
Wallen?
pi_117508219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef GJonline het volgende:
Wallen?
Is jouw vraag nu of ze wallen had van alle ellende of dat ze op de Wallen liep in verband met tegenvallende inkomsten (gebrek aan Gullits Goldcard)?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:36:15 #38
22592 crew  Ole
pi_117509456
Ze had behoorlijk wat uitgroei iig. En het was in de Leidsekruisstraat. Vlakbij de kleine Cooldown :P
  Trouwste user 2022 woensdag 3 oktober 2012 @ 00:41:16 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_117533189
AMSTERDAM - Ruud Gullit zou zijn pijlen hebben gericht op een nieuwe vrouw. Ruud zou het erg gezellig hebben met een Mexicaanse dame, zo meldt Shownieuws. Ruud en de vrouw, van wie de naam nog niet bekend is, zouden momenteel samen zijn in Miami om elkaar beter te leren kennen.

De manager van Ruud wil vooralsnog geen commentaar geven op dit gerucht.

In juli werd de ex van Estelle ook al gespot met een vrouw aan zijn zijde. Op het strand van Ibzia leek Ruud het meer dan gezellig te hebben met een mooie blondine

pi_117534005
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ole het volgende:
Ze had behoorlijk wat uitgroei iig. En het was in de Leidsekruisstraat. Vlakbij de kleine Cooldown :P
Kan ze het ook niet aan een nieuwe Leco te zoeken?
Het arme schaap...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:45:33 #41
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_117547016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Heb je het barmeisje al de schuld gegeven?De rondborstige blondine? De organistor van dergelijke pulpfeestjes die doodleuk een drankgelag faciliteert voor getrouwde mannen?

Er is niet veel bekend over de Belgische blondine (pleonasme)?
Behalve dan dat ze Saskia (codenaam?) heet en aanstichter is van al het geweld.
Everink noemde als enig plausibel motief dat hij niet met de Belgische had moeten zoenen.

Die slettenbak was eerst met Ferhat en toen ging ze in dat alfahok opeens staan zoenen met die Everink dan lok je het ook gewoon uit, dat had zelfs zij moeten weten.
Dus waarschijnlijk was ze zich dan ook van geen kwaad bewust en wilde de belgische blondine, Everink alleen acute mond-op-mondbeademing geven omdat ze vond dat die Ferhat er opeens zo bleek uitzag :')

Hoe dan ook zij is de bron van al het kwaad.
En dit alles aangewakkerd door een sexy barmeisje.
http://www.telegraaf.nl/b(...)sexy_barvrouw__.html
No woman no cry.

Wat die Duncan Strot-teklein er verder mee te maken heeft, krijg ik me vinger niet zo snel in.
Maar als zijn bitches gewoon getrouwde mannen lopen af te werken tijdens die hoerenfeesten van hem en moet ik het denk ik richting de vrouwenhandel zoeken.
Dan kan het geen toeval zijn dat Everink ook in de vrouwenhandel zit, hij heeft immers Eliza verkocht.
pi_117555662
Wanneer is het voorarrest eigenlijk voorbij?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:38:00 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117572795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef eskil het volgende:
Wanneer is het voorarrest eigenlijk voorbij?
7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 oktober 2012 @ 23:42:07 #44
22592 crew  Ole
pi_117572954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

7 augustus is het voorarrest met 90 dagen verlengd, dus dan mogen ze hem nog een maand vasthouden.
:% Moeten we nog zo lang wachten :'(
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:45:20 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117573096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Ole het volgende:

[..]

:% Moeten we nog zo lang wachten :'(
Volgens mij hoeven ze hem niet verplicht het hele voorarrest vast te houden, het lijkt me alleen sterk dat Estelle die niet anders doet dan uitstelle een eventueel vervroegde vrijlating op deze manier bewerkstelligt.

Beetje onhandig van Uitstelle dus, dat ze dit doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 oktober 2012 @ 00:03:26 #46
22592 crew  Ole
pi_117573770
Dus estel dat Estelle wel getuigt.. Dan zouden ze misschien Badr toch weer in vrijheid kunnen Estellen :?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:16:29 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117574156
Ik denk dat de kans groter is dat hij zijn voorarrest niet de volledige 90 dagen hoeft uit te zitten als Estelle zsm een verklaring aflegt, dat ze hem niet aflegt maakt een korter voorarrest iig niet geloofwaardig.

En ergens kan ik me ook niet voorstellen dat Bram en Benedicte dat niet heel goed weten, dus ik vraag me af waarom dat niet gewoon zsm geregeld wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 oktober 2012 @ 00:33:27 #48
163650 Greys
pi_117574616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Ruud Gullit zou zijn pijlen hebben gericht op een nieuwe vrouw. Ruud zou het erg gezellig hebben met een Mexicaanse dame, zo meldt Shownieuws. Ruud en de vrouw, van wie de naam nog niet bekend is, zouden momenteel samen zijn in Miami om elkaar beter te leren kennen.

De manager van Ruud wil vooralsnog geen commentaar geven op dit gerucht.

In juli werd de ex van Estelle ook al gespot met een vrouw aan zijn zijde. Op het strand van Ibzia leek Ruud het meer dan gezellig te hebben met een mooie blondine

Die blondine wier man ook gewoon de vriend bleek van Ruud ja :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:45:49 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117574912
Hij wisselt wel af; Nederlands, Italiaans, Nederlands, Mexicaans...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 07:34:25 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_117576886
Badr Hari kwaad op Comedy Central
Eeen advertentie van televisiezender Comedy Central waarop Charlie Sheen te zien is in gesprek is met zijn psycholoog om te leren omgaan met zijn woedeaanvallen, heeft kwaad bloed gezet bij Badr Hari.
In de advertentie is de pyscholoog gekleed in een 'hoodie', met op de capuchon de naam Badr Hari. De advertentie is bedoeld ter promotie van de serie Anger management van Charlie Sheen.

De Telegraaf meldt dat de advocaat van Badr laat aan Shownieuws heeft gezegd dat 'dit onrechtmatig gebruik is van de naam Badr Hari. Als deze advertentie in de kranten verschijnt, gaan wij hier een zaak van maken.'

'Het is volstrekt duidelijk dat dit satire is', zegt Jens van den Brink, advocaat van Comedy Central. 'Niet ieder gebruik van een woord is merkinbreuk. We zullen afwachten. Wij zien het met vertrouwen tegemoet.'
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')