En zij zal ook wel bedrogen worden door Ruud.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zijn die vrouwen toch ook dom, denken allemaal dat zij hem wél kunnen temmen
Leuke vrouw zo te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie ook de onderschriften!
Ik wel, ze heeft een goede baan, dus ze is een vrouw met hersens. En vrouwen met hersens rennen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg als Ruudje ze benadert. Tenzij ze hem dus niet kennenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef JaneDoe het volgende:
hahah, go ruud!
maar dat ze geen idee had wie ruud gullit is geloof ik dan weer niet op één of andere manier..
Waarom? Omdat ze het zo moeilijk heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:37 schreef hondjes het volgende:
Showbizz wereldje, wat een raar wereldje.
Ik ben ineens voor Estelle.
ik en meer vrouwen in mijn omgeving hebben een goede baan en een stel hersens in aardige conditie, maar wij weten wel wanneer de beste voetballer ter wereld van 1988 voor onze neus staat...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft een goede baan, dus ze is een vrouw met hersens. En vrouwen met hersens rennen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg als Ruudje ze benadert. Tenzij ze hem dus niet kennen
kijk dat had ik er niet uit gehaald, dacht dat ze een nederlandse latina wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef piglet het volgende:
Ze is een Mexicaanse die in Miami woont? Dus ze spreekt waarschijnlijk geen Nederlands?
Ik weet niet in hoeverre het EK van 1988 nou precies geleefd heeft bij een dame van in de twintig uit Meximo... ik gok zomaar van nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik en meer vrouwen in mijn omgeving hebben een goede baan en een stel hersens in aardige conditie, maar wij weten wel wanneer de beste voetballer van ter wereld van 1988 voor onze neus staat...
ze is toch in de veertig staat in dat stuk? maar idd dat ze mexicaans is had ik geen rekening mee gehouden.. hoewel voetbal ook daar een zeer populaire sport isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het EK van 1988 nou precies geleefd heeft bij een dame van in de twintig uit Meximo... ik gok zomaar van niet
Ja, maar ik heb het over 1988, toen zal ze in de twintig zijn geweest (of net niet). Ik heb geen idee of Europees voetbal daar in die tijd leefde, maar ik vind het niet ongeloofwaardig dat ze geen idee had wie hij was (anders dan bij Sylvie die niet wist wie Raf wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is toch in de veertig staat in dat stuk? maar idd dat ze mexicaans is had ik geen rekening mee gehouden.. hoewel voetbal ook daar een zeer populaire sport is
waarschijnlijk waren ze er achter gekomen en wil hij t op zijn manier nat buiten brengen, gebeurt vaker bij bn'ersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef mootie het volgende:
Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
Voogdij ? Steady relatie beter voor de kids bladiebladibla ?quote:Wat bezielt die mensen toch om een 'relatie' van 3 maanden wereldkundig te maken. Hoppa, meteen de Story erbij, wat maakt het uit.
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tvquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom gooit zo'n Gullit heel zijn hebbe en houwe bij RTL-Boulevard ?
Ik had plaatsvervangende schaamte net over zijn verhaal met de prille Mexicaanse liefde.
Dit was geen vuile was dit was een nieuwe schone onderbroek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tv
En dan moet hij het maar ook doen. Stelletje kinderen. Nah nah de nana.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dat deed Estelle toch ook met Evert Santegoeds voor SBS6 haar vuile was over Ruud bespreken op tv
Ze hebben hem opgebeld, en hij heeft niet met vuile was gegooid. Waarschijnlijk wil hij geroddel vóór.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom gooit zo'n Gullit heel zijn hebbe en houwe bij RTL-Boulevard ?
Ik had plaatsvervangende schaamte net over zijn verhaal met de prille Mexicaanse liefde.
Mooi. Echte liefdequote:
Hoge hakkenquote:
Rijk de Gooijerquote:
Lees op bepaalde berichten , dat ze inderdaad een klote leven heeft gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze het zo moeilijk heeft?
Menig ander heeft het rotter getroffen, denk ik zomaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lees op bepaalde berichten , dat ze inderdaad een klote leven heeft gehad.
Ik weet niet wat ervan waar is, de tijd zal het leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |