abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117583488
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
Badr Hari kwaad op Comedy Central
Eeen advertentie van televisiezender Comedy Central waarop Charlie Sheen te zien is in gesprek is met zijn psycholoog om te leren omgaan met zijn woedeaanvallen, heeft kwaad bloed gezet bij Badr Hari.
In de advertentie is de pyscholoog gekleed in een 'hoodie', met op de capuchon de naam Badr Hari. De advertentie is bedoeld ter promotie van de serie Anger management van Charlie Sheen.

De Telegraaf meldt dat de advocaat van Badr laat aan Shownieuws heeft gezegd dat 'dit onrechtmatig gebruik is van de naam Badr Hari. Als deze advertentie in de kranten verschijnt, gaan wij hier een zaak van maken.'

'Het is volstrekt duidelijk dat dit satire is', zegt Jens van den Brink, advocaat van Comedy Central. 'Niet ieder gebruik van een woord is merkinbreuk. We zullen afwachten. Wij zien het met vertrouwen tegemoet.'
Bron
Als-ie zich hier druk om kan maken, vermoed ik dat het wel goed gaat met Badr.
pi_117585680
Deze week in de Beau Monde een interview met Estelle over liefde, relaties en Johan Cruijff.
Dat kan ze dus wel nog ;)
pi_117587449
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Deze week in de Beau Monde een interview met Estelle over liefde, relaties en Johan Cruijff.
Beau Monde stelt geen kritische vragen, dat is het verschil. Hun vragen zijn van het kaliber "hoe blijf je zo prachtig slank?". Ze zullen hoogstens vragen waar de die ge-wel-di-ge outfit vandaan had die ze droeg op gevangenisbezoek en welke creme goed werkt in die droge lucht van de PI-bezoekersruimte.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:54:47 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_117620435
_O-

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:03:10 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117620632
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Zo te zien is het een (ghostwritten) interview van Estelle met die Keaton. Wie weet zet ze nu haar zinnen wel op hem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:15:37 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_117642180
Ze was met haar oom Johan wezen golfen zei ze tegen Keaton in Beau Monde *)
pi_117763975
quote:
Evert Santegoeds afgeluisterd in zaak-Hari
AMSTERDAM - De telefoongesprekken die Evert Santegoeds voerde met Estelle Cruijf zijn opgenomen door de recherche.

Dat gebeurde in de zaak rond Badr Hari, die vastzit op verdenking van poging tot doodslag. Santegoeds sprak de kickbokser, de vriend van Cruijff, kort na het vermeende incident en zou geen verwondingen aan diens handen hebben gezien.

"Het duurde heel lang", vertelde de showbizzdeskundige, die maandagmiddag werd gehoord door de recherche, maandagavond laat in Shownieuws. Hij wil niet ingaan op de inhoud van het gesprek, maar 'kan wel zeggen dat er echt heel uitgebreid rechercheonderzoek is verricht met heel veel taps'.

"Als ik Estelle belde, dan is dat wel opgenomen. En dat hebben we ons niet altijd gerealiseerd."

Onderzoek

"Er wordt heel veel onderzoek gedaan. Niet eens om die Badr per se achter de tralies te krijgen, maar om precies te achterhalen wat er gebeurd is die nacht, in die box, in de Arena", doet Santegoeds uit de doeken. "En daar zijn ze volop mee bezig daar op het hoofdbureau van politie." Hij heeft er uiteindelijk ruim drie uur gezeten.

Hari wordt verdacht van poging tot doodslag en zit sinds eind juli in voorarrest. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
bron
pi_117765283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Die kwijlnicht van een Santegoeds lijkt me echt wel iemand die ervan geniet dat hij een rol speelt in deze zaak. Hij voelt zich volgens mij even heel belangrijk. Wel drie uur! En afgeluisterd!
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:12:35 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117780290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef schizovreemd het volgende:
Die slettenbak was eerst met Ferhat en toen ging ze in dat alfahok opeens staan zoenen met die Everink dan lok je het ook gewoon uit, dat had zelfs zij moeten weten.
Vanwege zijn geld dan of zo? Everink is nou niet bepaald een knappe kerel.
Of was-ie dat vóór de afranseling nog wel? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 17:58:54 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117781908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:28 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
quote:
"Als ik Estelle belde, dan is dat wel opgenomen. En dat hebben we ons niet altijd gerealiseerd.
Ze hebben er dus WEL rekening mee gehouden. Hm, wat hadden ze dan te verbergen?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:04:56 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_117784573
"Er wordt heel veel onderzoek gedaan. Niet eens om die Badr per se achter de tralies te krijgen, maar om precies te achterhalen wat er gebeurd is die nacht, in die box, in de Arena",

Die Santegoeds :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:19:48 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117785315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:
Die Santegoeds :D
Die gladde glibber is nu zelf ook eens in het nieuws. Nou ja, de bekende 15 minutes of fame.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117803969
Showbizz wereldje, wat een raar wereldje.
Ik ben ineens voor Estelle.
pi_117805761
quote:
Ruud Gullit heeft nieuwe liefde
AMSTERDAM - Ruud Gullit heeft een nieuwe vriendin. De ex-profvoetballer zegt weer helemaal gelukkig te zijn met Margarita.

Dat meldt de Story.
Begin juni werd bekend dat Gullit en Estelle Cruijf gingen scheiden.
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-nieuwe-liefde.html

Ik moest meteen aan dat nummer van Marco Borsato denken :')
know'm sayin?
word? word.
pi_117806025
AMSTERDAM - Ruud Gullit is smoorverliefd op zijn nieuwe vriendin Margaritha.

Ruud en Margaritha genieten momenteel van een vakantie op Miami. De tortelduifjes vermaken zich uitstekend.

Op Twitter laat Gullit weten dat hij een heerljike dag met haar op het strand heeft doorgebracht en dat de oud-voetballer met zijn vlam de salsa heeft gedanst in een salsaclub.

De twee zouden elkaar al een aantal jaar kennen.

http://www.telegraaf.nl/p(...)smoorverliefd__.html

_O- Rub it in Ruud!
pi_117806408
Al een aantal jaar! Zou het een vriendin zijn van Estelle?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:40:16 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117806442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Al een aantal jaar! Zou het een vriendin zijn van Estelle?
Een vriendin die kan kaarten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:40:30 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117806446
Ik verwachtte eerst een foto van Ruud bij een basic pizza.
Je zou toch eens een poosje single zijn ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 10:58:27 #69
43556 miss_dynastie
pi_117806896
Wat zijn die vrouwen toch ook dom, denken allemaal dat zij hem wél kunnen temmen :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:02:15 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117806993
Ach, in het ergste geval is het een mislukte poging die tijdens het proberen een luxe leventje oplevert....
Het resultaat is misschien net zo kansloos als bij een draaideurcrimineel, maar de weg er naartoe een stuk aangenamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:30:22 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117807889
-oud nieuws, zie ik al-
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_117811123
En maar weer gelijk op vakantie.
Don't you love her madly?
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 oktober 2012 @ 14:25:27 #73
22592 crew  Ole
pi_117813432
Er zijn foto's *O*

quote:
10.10.2012 . 09.36 stuur doorFacebook Twitter Google+ E-mail Ruud Gullit is smoorverliefd en dat mag iedereen weten! Woensdagochtend zette de ex-proefvoetballer een reeks foto’s van z’n nieuwe lieffie online. Ze heet Margarita en lijkt in de verste verte niet op zijn aanstaande ex Estelle. Aan Story vertelt hij: “Zij laat mij voelen hoe het óók kan zijn in een liefdesrelatie”.

Ruud Gullit via Cloozup.com Foto’s! - 3 foto's stuur doorFacebook Twitter Google+ E-mail
Snoezig zo

Margarita en Ruud leerden elkaar drie maanden geleden kennen in St. Tropez en het was liefde op het eerste gezicht. Zij had geen idee wie hij was en dat vond hij wel fijn. Op de avond van hun ontmoeting hebben ze gezoend. De Mexicaanse is in de 40, woont in Miami en heeft een goede baan bij een media-concern.

Op de foto’s zien we het stelletje gelukkig in elkaars armen hangen. Ruud neemt zijn ‘darrrrrrling’ mee uit dansen in een salsa en merengue-club en schrijft bij een andere foto: ‘We krijgen het heel goed samen, Margarita en ik.”

Bekijk de knusse kiekjes van Ruud en Margarita hier.

Ruud luchtte zijn hart bij Story. Het interview lijkt een liefdevolle serenade aan zijn donkerharige latin-lover, maar is ook een mes in Estelle’s rug. Lees even mee: “Nooit eerder voelde ik me zo thuis bij iemand. Ik ben echt gelukkig nu. … Ze is ontzettend lief en zorgzaam. … Iedereen is dolblij voor me. Ze merken aan alles hoe enorm ik opgebloeid ben na de scheiding. Het klinkt misschien lullig, maar zo bedoel ik het niet. Het blijft echter een feit dat ik niet eerder in m’n leven zo goed in m’n vel heb gezeten.”

Nee joh, Ruud bedoelt het niet lullig joh. Het is gewoon een feit dat Margarita ex-vrouwen Yvonne de Vries, Christina Pensa en Estelle doet verbleken. Sterker nog: Ruud neemt haar lekker mee naar het kerstdiner bij z’n lieve moeder, daar is hij al jaren niet geweest, maar met deze lieve, leuke en zorgzame vrouw kan dat prima.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 oktober 2012 @ 14:28:06 #74
22592 crew  Ole
pi_117813528
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117813685
Ouder dan Estelle!
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo