abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118034313
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ten eerste mogen mannen natuurlijk ook niet vreemd gaan, volgens mij vindt niemand dat. Anders graag citaten.
Ten tweede vindt volgens mij ook niemand het vreemd dat Estelle op haar beurt óók eens vreemd gaat. Dat ze dat nou net met de verkeerde doet is haar wel aan te rekenen.
Het gaat mij om de vergevingsgezindheid richting Ruud (zie dit topic voor de citaten met 'Team Ruud', 'Ik ben blij voor hem', etc.) terwijl Estelle nog steeds onder vuur ligt en niet alleen vanwege haar keuze bij Badr te blijven na de hele Sensation affaire. Dat laatste vind ik uiteraard ook, tja hoe moet ik dat netjes zeggen: een beetje dom :)
pi_118034340
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef piglet het volgende:

[..]

Er werd hier gezegd dat hij al 3 maanden verkering met z'n nieuwe vlam heeft, dat is in mijn berekening 1 maand na de aankondiging. Maar zelfs al hebben ze net een paar weken wat, 4 maanden nadat bekend wordt dat je gaat scheiden na 12 jaar huwelijk is toch belachelijk snel voor een nieuwe relatie???

Een relatie starten voor je uberhaupt aan je partner hebt duidelijk gemaakt dat je wil scheiden is uiteraard nog stommer ;)
Het is inderdaad allebei belachelijk snel en helaas niet ongebruikelijk in dat wereldje. Lullig voor die kinderen, die krijgen nogal wat voor hun kiezen.

Ik denk dat er bij Ruud sprake is van een hogere gunfactor is door alle zaken eromheen.
pi_118034573
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het is inderdaad allebei belachelijk snel en helaas niet ongebruikelijk in dat wereldje. Lullig voor die kinderen, die krijgen nogal wat voor hun kiezen.

Ik denk dat er bij Ruud sprake is van een hogere gunfactor is door alle zaken eromheen.
Snap ik wel hoor, er heeft zich ook heel wat afgespeeld in het kamp van Estelle en Badr :)
Daarom vind ik het juist ook zo sneu voor de betrokken kinderen denk ik.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:21:55 #154
43556 miss_dynastie
pi_118035263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:00 schreef MightyMightyM het volgende:
En da's best een goed media-offensief, als notoire vreemdganger :D _O-
pi_118035645
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef piglet het volgende:

Ook blijf ik me verbazen dat mannen blijkbaar vreemd mogen gaan bij de vleet zonder dat het ze echt aangerekend wordt en dat als een vrouw als Estelle op een niet zo'n nette manier een einde aan haar huwelijk maakt, ze met de grond gelijk gemaakt wordt.
Daar verbaas ik me ook over :) Maar ik gok dat veel vrouwen Estelle gewoon vervelend vinden en Ruud, ach, Ruud is maar een man. Estelle is een lekker blond wijf dat veel winkelt :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_118040762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:05 schreef Leandra het volgende:
7 augustus voorarrest verlengd met 90 dagen, dat maakt zo ongeveer 5 november, dat is niet "een paar dagen" maar een kleine 3 weken.
http://misterdaily.nl/2012/08/08/lekker-badderen-met-hari/#

3 kleine weken is ook een paar dagen, of niet?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:55:10 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118041171
Nee, een paar dagen staat gelijk aan twee, drie dagen. Eigenlijk alleen aan twee, aangezien een paar gelijk staat aan twee. Maar daar doen we niet zo moeilijk over.

Drie weken is wel een paar weken, niet een paar dagen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118041612
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
Nee, een paar dagen staat gelijk aan twee, drie dagen. Eigenlijk alleen aan twee, aangezien een paar gelijk staat aan twee. Maar daar doen we niet zo moeilijk over.

Drie weken is wel een paar weken, niet een paar dagen.
Daar kun je over bakkeleien, maar ik vraag me vooral af wat zouzou ermee wil zeggen..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:19:23 #159
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118042172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Daar kun je over bakkeleien, maar ik vraag me vooral af wat zouzou ermee wil zeggen..
Dat als het even meezit Badr binnenkort weer vrij man is natuurlijk *O*
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 01:01:46 #160
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_118067623
Is Estelle nou eindelijk al eens verhoord?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_118069507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat als het even meezit Badr binnenkort weer vrij man is natuurlijk *O*
Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komt :{w
Jij lijkt me echt zo een doorgeflipte Badr-groupie met een plakbaard op zijn rug (8>
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_118069995
quote:
Badr Hari loog over theedoek'
AMSTERDAM - De politie heeft bewijs in handen waaruit zou blijken dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen over de vermeende mishandeling waarvoor hij in voorarrest zit.

Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Volgens de krant heeft de politie een theedoek in handen waarop bloedsporen zitten van zowel Hari als Koen Everink, de zakenman die mishandeld zou zijn door de kickboxer.
Hari zelf ontkent dat hij Everink heeft mishandeld. Hij zou hem slechts met de buitenkant van zijn hand een klap hebben gegeven.
De Telegraaf stelt dat het onmogelijk is dat het om slechts een enkele tik zou gaan, als de doek vol met bloedsporen zit van Hari en het slachtoffer.
Sensation
In juli deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Op 2 november staat de eerste pro-formazitting gepland in Amsterdam.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_118070057
quote:
Familie Hari ook gezocht

Inmiddels is de recherche ook op zoek naar twee familieleden van Badr Hari. De recherche wil graag spreken met een neef en een broer van de vechtsporter in verband met een andere zware mishandeling in een Amsterdamse horecazaak.

Het slachtoffer zegt zeker te weten dat Badr Hari de dader was, maar deze beweert zelf dat mogelijk zijn neef en broer achter die mishandeling zitten.

De politie heeft de mannen ontboden op het bureau, maar ze zijn niet verschenen, waarna een opsporingsbevel is uitgevaardigd.
bron

quote:
Bloedsporen nieuw bewijs
Badr Hari loog over theedoek

De politie heeft nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen nadat hij ervan werd beschuldigd zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Een theedoek, waarover Hari verklaarde dat hij ’er alleen maar glazen mee had afgedroogd’, blijkt niet alleen vol met bloedsporen te zitten van de vechtsportkampioen, maar is ook besmeurd met bloed van Everink.

Uit dna-onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut blijkt dat de kans kleiner is dan één op een miljard dat de gevonden bloedsporen van andere personen zijn. Het technisch bewijs versterkt de verdenking van het openbaar ministerie dat de rol van Badr Hari bij de mishandeling van Koen Everink in juli in de Amsterdam ArenaA veel groter is dan hij zelf beweert.

De kickbokser verklaarde in een interview na de afranseling dat hij niets had gezien en slechts met zijn handen door het haar van zijn vriendin Estelle Cruijff had gestreeld. Later, toen andere getuigen en het slachtoffer belastende verklaringen aflegden, paste Hari zijn lezing aan. Hij zou Everink slechts met de buitenkant van zijn hand een tik in het gezicht hebben gegeven.

Skybox

Die uitleg past volgens het openbaar ministerie niet bij de recent bekend geworden uitslag van het sporenonderzoek van de in de skybox gevonden theedoek.

Als Hari inderdaad slechts één tik gaf, is het onmogelijk dat de doek, die hij volgens getuigen daarna om zijn vuist geklemd hield, vol zit met bloedsporen van Hari en het slachtoffer. Badr Hari zit nog altijd in voorarrest. Op 2 november staat een eerste pro-formazitting in Amsterdam gepland. De voorlopige hechtenis van een tweede verdachte, de Turk Ferhat Y. uit Eindhoven, is met dertig dagen verlengd.
bron
pi_118070076
Benieuwd hoe Estelle zich hier weer uit gaat lullen :)
Als ze weer in staat is om te praten..
pi_118070079
Estelle moet dr ogen uit dr kop schamen. Het is het schoolvoorbeeld van het foute vriendje, celeb-stylo. Ruud zou zn kinderen bij haar weg moeten halen. Wat een walgelijk mens :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118070354
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 08:20:56 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_118070379
Ik begrijp die Estelle echt niet, ze is toch geen naïef meisje van 18 dat hoteldebotel is van een vriendje? Ze is een volwassen vrouw met kinderen. Laat die Badr toch lekker in zijn sop gaarkoken, wat moet je met zo een kerel :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:25:58 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118070416
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Maar dat kan ook mijn hang naar (nog meer) drama zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:40:01 #169
16305 Jappie
parttime reverend
pi_118070582
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:40:50 #170
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_118070601
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Of toch zwanger?
pi_118070653
Hmmm 2 november een pro-forma zitting.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:10:01 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118071125
quote:
Ze is een grote meid, ze moet maar eens op zoek naar een écht betrouwbare man...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118071195
quote:
Of ze durft niet toe te geven dat ze het mis had wat betreft die warme en grootse liefde.
Don't you love her madly?
pi_118071272
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Of ze durft niet toe te geven dat ze het mis had wat betreft die warme en grootse liefde.
Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:26:57 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118071513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef zouzou het volgende:

[..]

http://misterdaily.nl/2012/08/08/lekker-badderen-met-hari/#

3 kleine weken is ook een paar dagen, of niet?
Ja joh, en 2 decennia is een paar jaar....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:47:07 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118071939
quote:
Nou, op zoek naar die andere 5 met hetzelfde DNA-profiel dan maar...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118072277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_118073544
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.
Ja, ze kan toch gewoon nog een keer tegenover Evert gaan zitten zuchten, nu omdat ze zich zo vreselijk heeft vergist in Badr? Dan is het klaar en kan ze verder met haar leven.
Al zou het me inderdaad niet zoveel verbazen als ze doodsbang is n.a.v. wat ze gezien heeft.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:55:30 #179
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118073659
Nah, die foto's van de vakantie gaven mij geen beeld van een doodsbange vrouw hoor.
Ik denk dat ze erg verliefd is en hem niet in een kwaad daglicht wilde stellen.
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 11:04:35 #180
184769 crew  Deisyy
pi_118073912
Toen dacht Estelle misschien nog weg te komen met haar leugens en wist ze nog niet dat ze klem zou komen te zitten in deze relatie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:36:20 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118074945
Ze zit het meest klem door haar leugens, waar ze zelf ook in lijkt te geloven...

Lekkere relatie ondertussen:
Begonnen op ??
Begin juni scheiding bekend gemaakt
Week later relatie met Badr toegegeven
Vakantie met Badr
8 juli sensation
9 juli samen liegen tegen Evert
10 juli het land uit gevlucht op vakantie met Badr
27? juli Badr afgeleverd bij de politie
Eind augustus voor het eerst op bezoek in de bak

Beetje beroerd fundament onder je relatie lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118075011
Wordt tijd dat Estelle ook wat harder wordt aangepakt door het OM.
pi_118075502
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:55 schreef Flow3r het volgende:
Nah, die foto's van de vakantie gaven mij geen beeld van een doodsbange vrouw hoor.
Ik denk dat ze erg verliefd is en hem niet in een kwaad daglicht wilde stellen.
Dit lijkt mij ook aannemelijk. Veel van die agressieve testoteronbonken hanteren het principe dat je alleen mannen slaat. Maar zeker weten kun je het natuurlijk nooit..
pi_118078439
quote:
Een ding is zeker: Badr zal, als hij wordt veroordeeld voor (meervoudige) mishandeling strafvermindering krijgen omdat de Amsterdamse politie in nooit eerder vertoonde mate heeft gelekt naar de media. Sinds vandaag weten we sinds het lek ook dat Badr Hari een regen aan slagen heeft toegediend aan miljonair Koen Everink, op 7 juli in skybox 233 van de Amsterdam ArenA tijdens dansfeest Sensation. En we weten ook waarom Badr Hari er zo op los sloeg. Miljonair Everink, zelf ook in scheiding liggend, zei olijk tegen de kickbokser, in gezelschap van nieuwe liefde Estelle Cruijff: ‘Was het geld bij Gullit (Estelle’s ex, red) op?’.

Weinig mensen zullen het op dit moment met Badr Hari eens zijn, maar de rechter zal hem bij een mogelijke veroordeling toch gelijk moeten geven als hij aanvoert dat hij benadeeld is door het lekken van allerhande belastende zaken voor hem in dit onderzoek.

Want gelekt wordt er door de Amsterdamse rechercheurs die de kickbokser koste wat kost achter de tralies willen zien, omdat dat tot nu toe nooit is gelukt. Volgens de recherchuers omdat Badr Hari de vermeende slachtoffers zou hebben afgekocht, volgens de bokser omdat hij onschuldig is.

Wat de waarheid ook is in deze zaak laat de Amsterdamse politie alles lekken wat maar nadelig kan zijn voor Badr Hari. Zo weten we sinds vandaag dat Badr Hari Koen Evernk tijdens Sensation een regen van slagen heeft toegediend en dat tal van getuigen dat hebben bevestigd.

Zelfs de Eidhovenaar die voor hetzelfde feit vast zit, de mishandeling van Everink, zou dat hebben bevestigd. Staat allemaal in het proces-verbaal dat John van den Heuvel heeft ingezien.

Zo heeft de verslaggever ook kunnen lezen dat die slagenregen, althans volgens Badr Hari, begon nadat Everink de deur opendeed van skybox 233 de kickbokser en Estelle Gulliut zah en toen olijk meende te moeten zeggen: ‘Was het geld bij Gullit op’?
bron

:').
pi_118079979
Badr probeert kennelijk ook nog eens de schuld op zijn broer en zijn neef te schuiven. Wat matennaaier zeg!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:52:06 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118080085
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:46:33 #187
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118091810
Bloed van Badr Hari én van Coen Everink op dezelfde theedoek.

Het was dus geen zacht klapje met de palm van zijn hand, daarvan ga je niet bloeden.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 19:22:00 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118093385
quote:
Nee, ik denk dat je gelijk hebt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_118094390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Damm die koopt hij dan af :o
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:54:43 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118094874
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Damm die koopt hij dan af :o
Dat...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:56:28 #191
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118094950
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:58:10 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118095025
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Die broer en neef gaat niet om sensation ;)

En het zal bij de rechter best wat uitmaken of je voor een, twee of drie zaken voorkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:59:46 #193
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118095114
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die broer en neef gaat niet om sensation ;)

En het zal bij de rechter best wat uitmaken of je voor een, twee of drie zaken voorkomt.
Ah, oja dat is ook zo :@
Afwachten maar, ben benieuwd hoe het verder gaat :P
pi_118095141
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat...
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraak :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 oktober 2012 @ 20:15:50 #195
163650 Greys
pi_118096048
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht ook direct toen ik dat hoorde 'oh die nemen voor hem wel een deel van de schuld op zich, al dan niet tegen riante betaling'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 woensdag 17 oktober 2012 @ 20:39:24 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_118097363
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Is onbekend. Nu op NED-1

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:16:08 #197
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118111415
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 03:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komt :{w
Jij lijkt me echt zo een doorgeflipte Badr-groupie met een plakbaard op zijn rug (8>
Ksssssst in je hok jij }:|
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:37:44 #198
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118111953
quote:
Bedoel je mij soms? }:|
Ik zie in de nieuwste berichten alleen maar meer ontlastend bewijs.
Zo komen er nu weer andere verdachten in beeld, je kan denken dat het een vooropgezet spel is, maar kennelijk is er een grond voor om ze te verhoren, dus dat zal uitgezocht moeten worden.
Ik heb uit de media vernomen dat zijn broertje in het Amsterdamse uitgaansleven wel een reputatie als lastpak geniet dus ik zou er niet van opkijken.
Ze lijken me vooralsnog iig niet erg happig om voor Badr volgzaam de schuld op zich te nemen, getuige het feit dat ze niet zijn komen opdagen.

En de meest voor de hand liggende manier van hoe het bloed op de theedoek terecht kwam?
Ik lees verhalen over "bloedsporen" van Badr en "besmeurd" met bloed van Everink.
Hari heeft verklaard geslagen te hebben met de rug van zijn hand dus het kan makkelijk zijn dat hij daarbij door de tanden van Everink een klein wondje op de rug van zijn hand opgelopen had.
Hij is gezien op camerabeelden waarbij hij zijn hand steeds naar zijn mond brengt alsof hij aan een wondje sabbelt. Dat kan nooit een ernstige wond geweest zijn als de volgende dag? al bijna niks meer te zien is.
De telegraaf brengt het waarschijnlijk echt weer op een sensatie manier, maar "vol met bloedsporen" dat hoeft absuluut niet veel bloed te zijn, dat ze het hebben over sporen wijst eerder juist op geringe hoeveelheid.
Dan het Everink gedeelte van het bloed daar was de theedoek volgens de telegraaf besmeurd mee.
Aangezien Badr pas met de theedoek is gezien na het incident, ligt het meest voor de hand dat het bloed van Everink er later op terecht is gekomen.
Al met al past het nieuws mi nog steeds prima in zijn verklaring.

Natuurlijk is de kans dat het zijn bloed niet is te verwaarlozen, maar dat is mi niet het punt waar je je op moet focussen in deze, dat is weer typisch telegraafberichtgeving gericht aan de haters :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:51:17 #199
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118112268
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...
Hij had een baard, wat heeft hij geschoren dan? :o
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:51:45 #200
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118112273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraak :')
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')