Helemaal nergens nee? Mischien had ik dat zelf zo in mijn hoofdje geplant. Omdat ik het niet kon geloven dat Estelle zo erg in ontkenning is. Maar dan was ik het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?
Ik herhaal het nog maar even, hoe onwijs dom ben je om dat in een skybox van de Arena te flikken, misschien omdat hij er altijd mee weggekomen is ? Te veel coke en flippen ofzo (en de mensen nu pas aangiften gaan doen) Ik begrijp er geen ruk van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.
Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Het blijkt ook nu dat hij vaker met mishandeling weg kwam, dus ach nog een trapje kon er wel bij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik begrijp sowieso hoe hij denkt met dingen weg te kunnen komen. Naast moreel verwerpelijk vind ik zijn acties ook nog eens oliedom. Gewoon de verkeerde schoenen brengen, terwijl je als BN-er op een feest bent waar iedereen je kent en er waarschijnlijk ook de nodige foto's gemaakt worden..
En dat gelieg over dingen die uiteindelijk toch wel uit gaan komen..
Als ze waren gevonden was het klaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Zijn de gedragen schoenen eigenlijk nog bij de politie terechtgekomen of is hij die "toevallig" tijdens zijn vakantie kwijtgeraakt?
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getraptmet alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...
Ja, hij heeft wel de verkeerde gepakt, want het is voor het eerst dat 'ie het met geld en dreigementen niet geregeld krijgt. Alsof je Batman himself tegenkomtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.
Tenzij iemand onschuldig isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
Maar wat raar dat hij zelf de schoenen mee moet nemen, dan kan je er vanuit gaan dat hij andere schoenen meeneemt. Zelfs een zwakbegaafde kan dat nog wel bedenken.
Eh.... een jonge Arafat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.
Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Da's dan ook ongeveer het enige dat wit gebleven is in de buurt van Badr.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar lees je dat dan?
Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit
De winter zei dat alfamannetjes helemaal in de war raken en Badr gaan uitdagen als ze hem tegenkomen maar daar zit hij verkeerd mee, ze kennen juist de pikorde als geen ander en Badr zien ze juist als een meerdere die is juist populair in die kringen en iedereen wil zijn vriend zijn en zich bewijzen voor hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze liggen op een strand op Arubaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze waren gevonden was het klaar.
Kijk ik te veel CSIquote:Op maandag 29 oktober 2012 02:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ze liggen op een strand op Aruba
Badr heeft overigens verklaard dat hij met zijn voet Everink heeft geraakt toen hij over hem heen stapte, dus zelfs als er bebloede schoenen gevonden zijn past dat nog prima in zijn verklaring![]()
Dit onderzoek duurt geloof ik net zolang als een heel seizoen CSIquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk ik te veel CSIEr zijn vast meer sporen/afdrukken. Zeker op witte kleding
Verkeerd gelezen: Badr had Estelle gezegd dat hij dat noooit gedaan had. En zij geloofde dat op zijn blauwe bruine ogenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Bronquote:Moszkowicz levenslang geroyeerd
Advocaat Bram Moszkowicz is door de Raad van Discipline levenslang geroyeerd.
Foto: ANP
De bekende strafpleiter is uit zijn ambt gezet, omdat hij het aanzien van de advocatuur zou hebben aangetast.
Volgens de Raad heeft Moszkowicz er meermalen blijk van gegeven de klachten over zijn functioneren niet serieus te nemen. De Raad vreest dat er geen verbetering zal optreden omdat de advocaat geen blijk geeft van inzicht in de problemen.
Moszkowicz gaat in beroep tegen de uitspraak. Hij moet zich daarvoor binnen een termijn van dertig dagen melden bij het Hof van Discipline.
Misschien doet hij haar wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef Smallish het volgende:
Estelle heeft er een probleem bij. Haar advocaat doet het niet meer.
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien doet hij haar wel.
Die heeft her en der nog wel wat contantjes hoor en anders kan hij lekker met Willem H. het schnabbelcircuit in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |