abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118475256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nou ja het schept een soort precedentwerking die als vrijbrief gezien kan gaan worden... ;)
En als het dan weer uit de hand loopt en ze moeten weer gaan deleten, dan weet ik wel wie de pineut is en ben ik weer een teamgenoot kwijt en team Badr heeft het al zo moeilijk :( ;)

Maar aan de andere kant... ik spreek helemaal geen frans :')
In deze stond ik aan jou kant :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:52:57 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118476811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef schizovreemd het volgende:
Maar aan de andere kant... ik spreek helemaal geen frans :')
Dat komt mooi uit, want het Nederlands van zz is ook belabberd :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118479087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind haar wel leuk. Heeft iets weg van Sandra Bullock.
Serieus? Dat zie ik echt niet.
Ik vind deze dame nogal overdreven doen, Sandra Bullock vind ik meestal nogal down to earth.

Maar Badr had dus de verkeerde schoenen ingeleverd? Zeker per ongeluk een vergissing gemaakt :')
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:55:34 #254
184769 crew  Deisyy
pi_118479787
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik vind deze dame nogal overdreven doen, Sandra Bullock vind ik meestal nogal down to earth.

Maar Badr had dus de verkeerde schoenen ingeleverd? Zeker per ongeluk een vergissing gemaakt :')
Door omstandigheden (ik zat op mijn werk O-) ) heb ik het filmpje van Mags zonder geluid gekeken en mij viel het nogal op dat ze te vaak haar hoofd in haar nek gooide om "hartelijk" te lachen en nogal overdreven in de camera keek.

Maar ze heeft gelukkig wel haar eigen credit card :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:05:27 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118480183
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef piglet het volgende:

[..]

Iets heeft ze daarvan weg, vind ik dan.
Die schoenen, tsja, wel erg dom van Badr.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Door omstandigheden (ik zat op mijn werk O-) ) heb ik het filmpje van Mags zonder geluid gekeken en mij viel het nogal op dat ze te vaak haar hoofd in haar nek gooide om "hartelijk" te lachen en nogal overdreven in de camera keek.

Maar ze heeft gelukkig wel haar eigen credit card :')
Ze is dan ook een tv-dame, dus dan is het allemaal een beetje overdone.
Ze is wel een beetje 'overdreven', maar ach...... misschien is ze toch erg aardig.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118480942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Iets heeft ze daarvan weg, vind ik dan.
Die schoenen, tsja, wel erg dom van Badr.

[..]

Ze is dan ook een tv-dame, dus dan is het allemaal een beetje overdone.
Ze is wel een beetje 'overdreven', maar ach...... misschien is ze toch erg aardig.
O, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is hoor. Ik vond haar alleen nogal overdreven doen. Maar je hebt gelijk, da's misschien wel beroepsdeformatie ;)
pi_118488284
De nachtmerrie van Koen Everink 'Na klappen en schoppen kwam de doodsangst' 'Ik dacht dit is het einde'

'De doortraptheid van de daders zal ik nooit vergeten'

EEN GEZELLIG DANCEFEEST in de Amsterdam ArenA eindigde voor zakenman Koen Everink (38) met een geweldsexplosie, die zijn leven op z’n kop zette. De lichamelijke gevolgen van de zware mishandelingen door een aantal ’feestgangers’, onder wie volgens Everink kickbokskampioen Badr Hari, zijn nog altijd ingrijpend en hoogstwaarschijnlijk blijvend. Volgende week vrijdag staan Badr Hari en een medeverdachte voor het eerst terecht. Vandaag vertelt Koen Everink eenmalig zijn verhaal.

door JOHN VAN DEN HEUVEL

AMSTERDAM, zaterdag

Exact achttien seconden duurde de regen van slagen en schoppen. De Amsterdamse recherche wist het aan de hand van getuigenverklaringen en camerabeelden precies te reconstrueren. Voor Koen Everink, een selfmade miljonair die zijn vermogen verdiende met het succesvol verkopen van reizen, waren het de langste seconden uit zijn leven.

„De eerste stoten voelde ik toen ik op de grond lag. Vreemd genoeg had ik geen pijn. Het waren verdovende klappen. Ik kon ook nog denken. Zo voelt dus een klap van een profbokser, flitste door mijn hoofd. Daarna kreeg ik zoveel trappen en schoppen dat ik een soort doodsangst ervoer. Het geweld was zo hevig, dat ik dacht: dit is het einde.”

De emoties zitten nog altijd dicht aan de oppervlakte bij Koen Everink, bijna vier maanden nadat hij op dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA volledig in elkaar werd geslagen. Een rolstoel in de tuin en krukken in de gang zijn stille getuigen van zijn revalidatieproces. „Ik werk vier uur per dag intensief aan mijn herstel. Daarna ben ik kapot. Ik kan na de hele zomer aan bed, bank en rolstoel gekluisterd te zijn geweest, nu gelukkig weer lopen. Maar mijn grote hobby’s voetballen en tennissen zijn waarschijnlijk passé. Pas over jaren is duidelijk of en in hoeverre ik van mijn verwondingen zal herstellen”, zegt hij.

Skybox

Littekens markeren niet alleen zijn onderbeen en gezicht, ook in zijn geest blijven de gevolgen permanent aanwezig. „Dit zal ik nooit vergeten”, beseft Everink. „Het zinloze van dat geweld, maar ook de doortraptheid waarmee de daders hun verantwoordelijkheid proberen te ontlopen houdt me voortdurend bezig. Ik heb er nog nachtmerries van. Ik ben na de mishandeling door sommigen neergezet als een dronken, drugssnuivende losbol, die met beledigende teksten die skybox binnenviel. Niets is minder waar. Er is geen enkele aanleiding of rechtvaardiging voor deze afranseling.”

Getergd vertelt Koen Everink zijn verhaal. Eenmalig, benadrukt hij. „Ik wil geen bekende Nederlander worden. Ik vind het al erg genoeg dat ik soms op straat wordt aangesproken. Veel mensen zijn overigens lief en meelevend. Ik ga niet op de stoel van de rechter zitten en kom aanstaande vrijdag niet naar de rechtbank. Pas als de zaak inhoudelijk wordt behandeld, zal ik in de zaal aanwezig zijn. Ik krijg heel veel vragen over wat er is gebeurd, ook vanuit de media. Daarom heb ik besloten om eenmalig mijn verhaal te doen in De Telegraaf.”

Everink verheugde zich naar zijn zeggen vooraf erg op Sensation White. „Ik bezoek dat feest al tien jaar. Er was altijd een leuke sfeer. We waren die avond met een gezellige groep. Op een feest van Dance4life was een veiling voor een goed doel. Ik heb samen met een vriend nog geboden op een aantal veilingstukken. Ja, ik heb die avond zeker gedronken, in totaal zo’n twaalf bacardi-cola’s. Maar dat was vanaf zes uur ’s avonds tot drie uur ’s nachts dus in een periode van negen uur. Tussendoor heb ik veel water gedronken en gegeten. Ik was absoluut niet laveloos, zoals de zaakwaarnemer van Badr Hari in zijn verhoor bij de politie suggereerde. Er is verder ook geen enkele getuige die dat beweert.”

Volgens Koen Everink werd hij door een vrouwelijke kennis in de koninklijke loge uitgenodigd mee te lopen naar een naastgelegen skybox. „Ik was in een gezellige bui. Dat ben ik overigens altijd als ik uitga. Ik ben geen ruziezoeker en al helemaal geen type dat op zo’n feest mensen lallend ga lastigvallen. Drugs gebruik ik nooit. De sfeer in die skybox was helemaal niet gezellig. Ik zag wat mensen binnen staan, onder wie Estelle Cruijff, die ik een handje gaf. Later zag ik op afstand Badr Hari, die iets later binnenkwam. Na een drankje te hebben besteld, heb ik een paar minuten met mijn kennis aan de bar gestaan. Vervolgens besloot ik weer weg te gaan, maar ik moest nog even naar het toilet. Dat had ik beter niet kunnen doen.”

Hij vervolgt: „Toen ik de wc weer uitwilde, voelde ik dat de deur vanaf de buitenkant werd tegengehouden. Ik drukte de deur open en kreeg toen volgens getuigen meteen een keiharde vuistslag of kopstoot. Het moment dat ik me weer herinner, lag ik al op de grond en ik herkende toen Badr Hari. Ik zag en voelde dat de stoot van hem afkomstig was. Hij leek vooraf al geagiteerd en sloeg tijdens een gesprek met de huurder van de box met zijn vuist in zijn handpalm.” Everink kan niet precies meer zeggen hoeveel klappen en trappen hij van iedere dader afzonderlijk kreeg. Aangedaan: „Ik riep: niet doen, stop! Maar het bleef voor mijn gevoel eindeloos doorgaan. Ik ben als een beest afgeslacht door onder anderen een van de beste vechters ter wereld. Ik hoorde: opkankeren uit onze box! Het volgende moment van herinnering was toen ik naar buiten ben geduwd op de gang van de ArenA. Ik keek naar beneden en zag mijn voet letterlijk naast mijn onderbeen hangen. Een stuk bot stak eruit.”

De afranseling is vernietigend. In het ziekenhuis blijken Everinks jukbeen, oogkas en neus gebroken. Zijn lichaam vertoont overal kneuzingen en er wordt gevreesd voor hersen- en nekletsel. De voet van het slachtoffer wordt tijdens een urenlange operatie met een raamwerk van pinnen en platen weer aan het onderbeen vastgezet. Ook een hersteloperatie aan zijn neus vergt uren. De geestelijke schade is zo mogelijk nog groter. „De eerste dagen heb ik alleen maar gejankt”, herinnert Everink zich. „Van pijn en door de medicatie, maar ook van machteloosheid en boosheid. Waarom moest dit gebeuren? Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat Badr Hari in de box te horen kreeg dat ik bevriend ben met Jeroen van den Berg, die vorig jaar in Club Air ook door hem is mishandeld. Maar dat is toch geen reden om iemand zo in elkaar te slaan?”

Brieven

De vele uren dat hij aan bed was gekluisterd, leverden Everink naar eigen zeggen ook positieve ervaringen op. „Na jarenlang keihard werken kwam ik in de positie dat we onze reisonderneming (’Eliza was here’, red.) heel goed konden verkopen. Ik begon ooit met minder dan niets, maar ben wel een echte ondernemer, die met vallen en opstaan iets succesvols heeft bereikt. De mishandeling heeft me leren relativeren; ik ben blij dat ik nog leef. Ik heb ook gemerkt hoeveel sommige mensen echt om me geven. Ik kreeg meer dan duizend brieven, kaarten en bloemstukken, soms van wildvreemden. Neen, ik koester geen rancune naar de organisator van Sensation. Duncan Stutterheim en zijn vrouw waren een van de eersten die bloemen stuurden. Ze waren zo aangedaan dat ze de afterparty hebben afgeblazen. Wat kunnen zij eraan doen dat een stel idioten zo los gaat op een feestje?”

Over Badr Hari is Koen Everink duidelijk. „Kort na het incident werd gesuggereerd dat ik twijfelde over een aangifte tegen hem. Daar is geen sprake van. Ik heb zijn naam direct tegen de politie genoemd, omdat ik hem duidelijk herkende. Het is meer dan schandalig wat hij heeft gedaan en ik vind niet dat hij ermee mag wegkomen. Dat geldt ook voor de andere daders. Dat hij eerst ontkent en vervolgens zijn rol kleiner probeert te maken door naar anderen te wijzen vind ik helemaal triest. Wees een kerel en draag de gevolgen van je handelen.” Hij zwijgt even en vervolgt: „Weet je, of en hoelang hij in de gevangenis moet blijven interesseert me niet eens zoveel. Ik denk dat iemand die tot zoiets in staat is een groot psychisch probleem heeft. Daar moet hij aan worden behandeld. In belang van zichzelf, maar ook om te voorkomen dat hij in de toekomst nieuwe slachtoffers maakt. Deze man beseft kennelijk niet wat hij met zijn vechtcapaciteiten buiten de ring kan aanrichten.”

Over Estelle Cruijff zegt Everink: „Ik vind het jammer dat ze niet haar best doet om een bijdrage te leveren aan de waarheidsvinding. Ik heb haar op tv lang over haar echtscheidingsperikelen horen praten, maar bij de rechtercommissaris wil mevrouw Cruijff geen verklaring over mijn mishandeling afleggen. Ze is mentaal niet in staat dat te doen, zegt haar advocaat. Misschien wil ze in een helder moment eens denken aan welke mentale schade andere mensen hebben opgelopen door de daden van haar vriend. Want dat is het ongelooflijk trieste aan het hele verhaal. Deze zaak kent alleen maar verliezers.”

bron
pi_118488587
Ik mis de kritische vragen. Wat deed hij daar als getrouwde man? Hoe durft hij in de buurt van onze parel te komen en de hand te schudden van 1.80 gratie?

Maar allemaggies, wat een reden om iemand total loss te slaan. Niet dat welke reden dan ook zo'n mishandeling rechtvaardigt, maar dit is wel een heel minimale aanleiding...
pi_118488906
Het wordt toch ook steeds walgelijker he, wat die 'sporter' gedaan heeft.
Maar waar ik mij eerst nog lichtelijk over verbaasde vind ik inmiddels echt onbegrijpelijk: wat doet die blonde gescheiden moeder nog met hem en dan ook nog op vakantie met je vriendje, terwijl je hem enkele uren daarvoor met je neus op een complete afslachting hebt gestaan, dat is toch bizar?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_118488928
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
Maar waar ik mij eerst nog lichtelijk over verbaasde vind ik inmiddels echt onbegrijpelijk: wat doet die blonde gescheiden moeder nog met hem en dan ook nog op vakantie met je vriendje, terwijl je hem enkele uren daarvoor met je neus op een complete afslachting hebt gestaan, dat is toch bizar?
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaal :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 09:31:26 #261
43556 miss_dynastie
pi_118488947
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij moet haar wel heel erg haten dan, eigenlijk _O-
pi_118489844
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij moet haar wel heel erg haten dan, eigenlijk _O-
En terecht. Wat een stuk verdriet. En maar jenken dat mensen op internet zo slecht over d'r praten. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt nog dommer dan ze eruit ziet. Maar ze ziet iemand die wil veranderen, dus tja..Ik zou zeggen dat de eerste stap dan voor hem is om niet zo te liegen en te draaien en echt schoon schip te maken door zijn verantwoordelijkheid te nemen en diep, diep door het stof te gaan.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:41:29 #263
43556 miss_dynastie
pi_118489973
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

En terecht. Wat een stuk verdriet. En maar jenken dat mensen op internet zo slecht over d'r praten. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt nog dommer dan ze eruit ziet. Maar ze ziet iemand die wil veranderen, dus tja..Ik zou zeggen dat de eerste stap dan voor hem is om niet zo te liegen en te draaien en echt schoon schip te maken door zijn verantwoordelijkheid te nemen en diep, diep door het stof te gaan.
Nee, ik bedoel een stapje terug nog, toen 'ie haar weggaf aan Badboy ;)
pi_118489984
in het begin dacht ik echt dat het 'alleen maar' een dom wicht was, gedroeg zich als een verliefde bakvis ipv een volwassen vrouw / moeder.
had misschien nog niet helemaal door met wat voor vent ze zich nu had ingelaten, meer een 'beetje dom' actie.
Maar nu ze zich zo gedraagt als nu, dus al maanden nadat haar vriendje recht voor haar ogen iemand echt beestachtig aftuigt achter hem blijven staan, gezellig op vakantie gaan (maakt mij niet wijs dat ze het er niet tenminste wel 1 keer over gehad hebben) en dan nog mee liegen ook in alles, de smoesjes van het mentaal niet in staat zijn om een verklaring af te leggen.
nu is ze in mijn optiek echt gewoon keihard aan het liegen en zelf net zo crimineel bezig, meewerken aan het verbergen van strafbare feiten. dit is geen verliefde bakvis in een 'oops' momentje meer, dit is gewoon een bitch die goed past bij een gewelddadige agressieve idioot.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:04:58 #265
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118495321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef piglet het volgende:

[..]

O, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is hoor. Ik vond haar alleen nogal overdreven doen. Maar je hebt gelijk, da's misschien wel beroepsdeformatie ;)
:Y
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:17:06 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118495673
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ligt vast ook aan hem. :+
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:51:50 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118496812
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
Estelle is zo'n domme koe dat het mij niet eens meer verbaast dat ze in zijn buurt blijft hangen. Als ze al van hem af zou willen, zou ze dat waarschijnlijk ook niet durven. ):O

Maar hee, hij is in de basis een goeie kerel die in principe eigenlijk niemand iets kwaad doet, ze heeft het hem immers zelf gevraagd. We kennen haar toch? ):O
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_118497139
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:06:08 #269
184769 crew  Deisyy
pi_118497296
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Waar lees je dat dan?

Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit :')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:21:46 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_118497779
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:

Waar lees je dat dan?

Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit :')
Nee ze huilt aan de witte keukentafel ;) Zal ze spijt hebben dat ze met hem aangelegd heeft?
pi_118498480
Dat zegt-ie in dat filmpje? John? Of heb ik de verkeerde link geplaatst? :@

Ff kijken hoor.....
  Moderator zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:23:58 #272
184769 crew  Deisyy
pi_118499774
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zegt-ie in dat filmpje? John? Of heb ik de verkeerde link geplaatst? :@

Ff kijken hoor.....
Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?
pi_118500368
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getrapt :? met alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:59:50 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118500849
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getrapt :? met alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Sommige mensen hebben geen duidelijke reden (voor de ander) nodig om te handelen.
Vooral mensen die denken dat ze iedereen aan kunnen, zullen dat ook eerder doen, want 'wie' doet ze wat!

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 28-10-2012 01:31:16 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:02:59 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118500953
quote:
Vragen, vragen
Een misverstand is voor sommige mensen al snel een reden, en als dat dan ook nog eens mensen zijn die grenzeloos door het lint kunnen gaan dan krijg je dit soort dingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118501249
Ja o.k in een achenebbisj kroeg met volgezopen tokkies gebeurt dat wel, maar op die locatie met mensen die nogal in the picture staan. Er hangen camera's (helaas niet op de plek zelf).
Dan ben je toch enorm dom 8)7
pi_118502211
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?
Helemaal nergens nee? Mischien had ik dat zelf zo in mijn hoofdje geplant. Omdat ik het niet kon geloven dat Estelle zo erg in ontkenning is. Maar dan was ik het eigenlijk ook.
Dus hij mishandeld ook vrouwen. Okeej, ik ben er weer bij, hoor? Sorry.
pi_118503744
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.

Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
pi_118504080
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.

Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Ik herhaal het nog maar even, hoe onwijs dom ben je om dat in een skybox van de Arena te flikken, misschien omdat hij er altijd mee weggekomen is ? Te veel coke en flippen ofzo (en de mensen nu pas aangiften gaan doen) Ik begrijp er geen ruk van. :') Maar ja ik ben braaf ;)
pi_118504433
Ik begrijp sowieso hoe hij denkt met dingen weg te kunnen komen. Naast moreel verwerpelijk vind ik zijn acties ook nog eens oliedom. Gewoon de verkeerde schoenen brengen, terwijl je als BN-er op een feest bent waar iedereen je kent en er waarschijnlijk ook de nodige foto's gemaakt worden..
En dat gelieg over dingen die uiteindelijk toch wel uit gaan komen..
pi_118504908
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik begrijp sowieso hoe hij denkt met dingen weg te kunnen komen. Naast moreel verwerpelijk vind ik zijn acties ook nog eens oliedom. Gewoon de verkeerde schoenen brengen, terwijl je als BN-er op een feest bent waar iedereen je kent en er waarschijnlijk ook de nodige foto's gemaakt worden..
En dat gelieg over dingen die uiteindelijk toch wel uit gaan komen..
Het blijkt ook nu dat hij vaker met mishandeling weg kwam, dus ach nog een trapje kon er wel bij.
Nu komen de mensen pas naar voren, ook lekker slim. :')
Die schoenen heeft hij gewoon verwisseld met zijn neef, die danst beter :+ (nadat hij ze schoon gemaakt had met een theedoek)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:22:23 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118507764
Zijn de gedragen schoenen eigenlijk nog bij de politie terechtgekomen of is hij die "toevallig" tijdens zijn vakantie kwijtgeraakt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118508648
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Zijn de gedragen schoenen eigenlijk nog bij de politie terechtgekomen of is hij die "toevallig" tijdens zijn vakantie kwijtgeraakt?
Als ze waren gevonden was het klaar.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:03:45 #284
43556 miss_dynastie
pi_118509329
quote:
Vragen, vragen
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...
pi_118509611
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:11:10 #286
43556 miss_dynastie
pi_118509659
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.
Ja, hij heeft wel de verkeerde gepakt, want het is voor het eerst dat 'ie het met geld en dreigementen niet geregeld krijgt. Alsof je Batman himself tegenkomt :P
pi_118509727
Maar wat raar dat hij zelf de schoenen mee moet nemen, dan kan je er vanuit gaan dat hij andere schoenen meeneemt. Zelfs een zwakbegaafde kan dat nog wel bedenken.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:53:56 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118516512
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
Maar wat raar dat hij zelf de schoenen mee moet nemen, dan kan je er vanuit gaan dat hij andere schoenen meeneemt. Zelfs een zwakbegaafde kan dat nog wel bedenken.
Tenzij iemand onschuldig is ;)
Ik had rustig de juiste schoenen gebracht, want ik weet dat de afdruk van mijn schoenen niet op het lichaam van het slachtoffer staan, en dat er geen DNA van het slachtoffer op mijn schoenen zit.

Maar hij was door het slachtoffer al beschuldigd, dus het is behoorlijk naïef dat ze de verklaring van het slachtoffer kennelijk niet zo serieus namen dat ze de kleren en schoenen bij Badr zijn gaan halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:34:13 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118521313
quote:

Eh.... een jonge Arafat.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2012 @ 08:18:40 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118525074
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar lees je dat dan?

Da's dan ook ongeveer het enige dat wit gebleven is in de buurt van Badr.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 29 oktober 2012 @ 02:51:34 #291
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118565477
quote:

De winter zei dat alfamannetjes helemaal in de war raken en Badr gaan uitdagen als ze hem tegenkomen maar daar zit hij verkeerd mee, ze kennen juist de pikorde als geen ander en Badr zien ze juist als een meerdere die is juist populair in die kringen en iedereen wil zijn vriend zijn en zich bewijzen voor hem.
En als dan met iemand een incident ontstaat waar Badr bij betrokken is dan is het niet onwaarschijnlijk dat diegene al op de grond ligt voor Badr ook maar iets heeft kunnen doen.
Dat gebeurd vaak in drukke clubs.
Dat kan zo snel en hectisch gaan dat het slachtoffer vaak ook niet precies weet wat er nou gebeurd is en dat maakt de bewijslast wel lastig.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 29 oktober 2012 @ 02:52:32 #292
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118565481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Als ze waren gevonden was het klaar.
Ze liggen op een strand op Aruba ;)

Badr heeft overigens verklaard dat hij met zijn voet Everink heeft geraakt toen hij over hem heen stapte, dus zelfs als er bebloede schoenen gevonden zijn past dat nog prima in zijn verklaring :7

[ Bericht 20% gewijzigd door schizovreemd op 29-10-2012 02:57:52 ]
pi_118586030
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 02:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ze liggen op een strand op Aruba ;)

Badr heeft overigens verklaard dat hij met zijn voet Everink heeft geraakt toen hij over hem heen stapte, dus zelfs als er bebloede schoenen gevonden zijn past dat nog prima in zijn verklaring :7
Kijk ik te veel CSI :P Er zijn vast meer sporen/afdrukken. Zeker op witte kleding

[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 29-10-2012 17:54:51 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:44:33 #294
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118607463
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Kijk ik te veel CSI :P Er zijn vast meer sporen/afdrukken. Zeker op witte kleding
Dit onderzoek duurt geloof ik net zolang als een heel seizoen CSI ;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 oktober 2012 @ 03:43:32 #295
22592 crew  Ole
pi_118608844
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Verkeerd gelezen: Badr had Estelle gezegd dat hij dat noooit gedaan had. En zij geloofde dat op zijn blauwe bruine ogen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118612025
Estelle heeft er een probleem bij. Haar advocaat doet het niet meer.
Is dat zo?
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:10:11 #297
184769 crew  Deisyy
pi_118612027
Arme Estelle, het zit haar ook nooit mee :N

quote:
Moszkowicz levenslang geroyeerd
Advocaat Bram Moszkowicz is door de Raad van Discipline levenslang geroyeerd.
Foto: ANP
De bekende strafpleiter is uit zijn ambt gezet, omdat hij het aanzien van de advocatuur zou hebben aangetast.

Volgens de Raad heeft Moszkowicz er meermalen blijk van gegeven de klachten over zijn functioneren niet serieus te nemen. De Raad vreest dat er geen verbetering zal optreden omdat de advocaat geen blijk geeft van inzicht in de problemen.

Moszkowicz gaat in beroep tegen de uitspraak. Hij moet zich daarvoor binnen een termijn van dertig dagen melden bij het Hof van Discipline.
Bron
pi_118612109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef Smallish het volgende:
Estelle heeft er een probleem bij. Haar advocaat doet het niet meer.
Misschien doet hij haar wel.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:16:55 #299
184769 crew  Deisyy
pi_118612231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Misschien doet hij haar wel.
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn O-)
pi_118612299
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn O-)
Die heeft her en der nog wel wat contantjes hoor en anders kan hij lekker met Willem H. het schnabbelcircuit in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')