Daar kun je over bakkeleien, maar ik vraag me vooral af wat zouzou ermee wil zeggen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Copycat het volgende:
Nee, een paar dagen staat gelijk aan twee, drie dagen. Eigenlijk alleen aan twee, aangezien een paar gelijk staat aan twee. Maar daar doen we niet zo moeilijk over.
Drie weken is wel een paar weken, niet een paar dagen.
Dat als het even meezit Badr binnenkort weer vrij man is natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:06 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Daar kun je over bakkeleien, maar ik vraag me vooral af wat zouzou ermee wil zeggen..
Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat als het even meezit Badr binnenkort weer vrij man is natuurlijk
quote:Badr Hari loog over theedoek'
AMSTERDAM - De politie heeft bewijs in handen waaruit zou blijken dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen over de vermeende mishandeling waarvoor hij in voorarrest zit.
Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Volgens de krant heeft de politie een theedoek in handen waarop bloedsporen zitten van zowel Hari als Koen Everink, de zakenman die mishandeld zou zijn door de kickboxer.
Hari zelf ontkent dat hij Everink heeft mishandeld. Hij zou hem slechts met de buitenkant van zijn hand een klap hebben gegeven.
De Telegraaf stelt dat het onmogelijk is dat het om slechts een enkele tik zou gaan, als de doek vol met bloedsporen zit van Hari en het slachtoffer.
Sensation
In juli deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Op 2 november staat de eerste pro-formazitting gepland in Amsterdam.
bronquote:Familie Hari ook gezocht
Inmiddels is de recherche ook op zoek naar twee familieleden van Badr Hari. De recherche wil graag spreken met een neef en een broer van de vechtsporter in verband met een andere zware mishandeling in een Amsterdamse horecazaak.
Het slachtoffer zegt zeker te weten dat Badr Hari de dader was, maar deze beweert zelf dat mogelijk zijn neef en broer achter die mishandeling zitten.
De politie heeft de mannen ontboden op het bureau, maar ze zijn niet verschenen, waarna een opsporingsbevel is uitgevaardigd.
bronquote:Bloedsporen nieuw bewijs
Badr Hari loog over theedoek
De politie heeft nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen nadat hij ervan werd beschuldigd zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Een theedoek, waarover Hari verklaarde dat hij ’er alleen maar glazen mee had afgedroogd’, blijkt niet alleen vol met bloedsporen te zitten van de vechtsportkampioen, maar is ook besmeurd met bloed van Everink.
Uit dna-onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut blijkt dat de kans kleiner is dan één op een miljard dat de gevonden bloedsporen van andere personen zijn. Het technisch bewijs versterkt de verdenking van het openbaar ministerie dat de rol van Badr Hari bij de mishandeling van Koen Everink in juli in de Amsterdam ArenaA veel groter is dan hij zelf beweert.
De kickbokser verklaarde in een interview na de afranseling dat hij niets had gezien en slechts met zijn handen door het haar van zijn vriendin Estelle Cruijff had gestreeld. Later, toen andere getuigen en het slachtoffer belastende verklaringen aflegden, paste Hari zijn lezing aan. Hij zou Everink slechts met de buitenkant van zijn hand een tik in het gezicht hebben gegeven.
Skybox
Die uitleg past volgens het openbaar ministerie niet bij de recent bekend geworden uitslag van het sporenonderzoek van de in de skybox gevonden theedoek.
Als Hari inderdaad slechts één tik gaf, is het onmogelijk dat de doek, die hij volgens getuigen daarna om zijn vuist geklemd hield, vol zit met bloedsporen van Hari en het slachtoffer. Badr Hari zit nog altijd in voorarrest. Op 2 november staat een eerste pro-formazitting in Amsterdam gepland. De voorlopige hechtenis van een tweede verdachte, de Turk Ferhat Y. uit Eindhoven, is met dertig dagen verlengd.
Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Of toch zwanger?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Maar dat kan ook mijn hang naar (nog meer) drama zijn.
Ze is een grote meid, ze moet maar eens op zoek naar een écht betrouwbare man...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Of ze durft niet toe te geven dat ze het mis had wat betreft die warme en grootse liefde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of ze durft niet toe te geven dat ze het mis had wat betreft die warme en grootse liefde.
Ja joh, en 2 decennia is een paar jaar....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef zouzou het volgende:
[..]
http://misterdaily.nl/2012/08/08/lekker-badderen-met-hari/#
3 kleine weken is ook een paar dagen, of niet?
Nou, op zoek naar die andere 5 met hetzelfde DNA-profiel dan maar...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft gelogen?! Je verwacht het niet he...Ik verwacht nu dat bepaalde mensen hier gaan zeggen dat je die kans van minder dan 1 op een miljard echt niet moet uitvlakken..
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze staat ook gewoon erg voor schut na alle openbare liefdesverklaringen en leugens. Te beginnen bij het verhaal dat hij echt geen vlieg kwaad deed, want ze had het hem zelf gevraagd.
Ja, ze kan toch gewoon nog een keer tegenover Evert gaan zitten zuchten, nu omdat ze zich zo vreselijk heeft vergist in Badr? Dan is het klaar en kan ze verder met haar leven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Sjonge zeg dan gewoon:' ik had t mis!'. En ga verder met je leven. Ipv dit onnozele gedoe.
Dit lijkt mij ook aannemelijk. Veel van die agressieve testoteronbonken hanteren het principe dat je alleen mannen slaat. Maar zeker weten kun je het natuurlijk nooit..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:55 schreef Flow3r het volgende:
Nah, die foto's van de vakantie gaven mij geen beeld van een doodsbange vrouw hoor.
Ik denk dat ze erg verliefd is en hem niet in een kwaad daglicht wilde stellen.
bronquote:Een ding is zeker: Badr zal, als hij wordt veroordeeld voor (meervoudige) mishandeling strafvermindering krijgen omdat de Amsterdamse politie in nooit eerder vertoonde mate heeft gelekt naar de media. Sinds vandaag weten we sinds het lek ook dat Badr Hari een regen aan slagen heeft toegediend aan miljonair Koen Everink, op 7 juli in skybox 233 van de Amsterdam ArenA tijdens dansfeest Sensation. En we weten ook waarom Badr Hari er zo op los sloeg. Miljonair Everink, zelf ook in scheiding liggend, zei olijk tegen de kickbokser, in gezelschap van nieuwe liefde Estelle Cruijff: ‘Was het geld bij Gullit (Estelle’s ex, red) op?’.
Weinig mensen zullen het op dit moment met Badr Hari eens zijn, maar de rechter zal hem bij een mogelijke veroordeling toch gelijk moeten geven als hij aanvoert dat hij benadeeld is door het lekken van allerhande belastende zaken voor hem in dit onderzoek.
Want gelekt wordt er door de Amsterdamse rechercheurs die de kickbokser koste wat kost achter de tralies willen zien, omdat dat tot nu toe nooit is gelukt. Volgens de recherchuers omdat Badr Hari de vermeende slachtoffers zou hebben afgekocht, volgens de bokser omdat hij onschuldig is.
Wat de waarheid ook is in deze zaak laat de Amsterdamse politie alles lekken wat maar nadelig kan zijn voor Badr Hari. Zo weten we sinds vandaag dat Badr Hari Koen Evernk tijdens Sensation een regen van slagen heeft toegediend en dat tal van getuigen dat hebben bevestigd.
Zelfs de Eidhovenaar die voor hetzelfde feit vast zit, de mishandeling van Everink, zou dat hebben bevestigd. Staat allemaal in het proces-verbaal dat John van den Heuvel heeft ingezien.
Zo heeft de verslaggever ook kunnen lezen dat die slagenregen, althans volgens Badr Hari, begon nadat Everink de deur opendeed van skybox 233 de kickbokser en Estelle Gulliut zah en toen olijk meende te moeten zeggen: ‘Was het geld bij Gullit op’?
Nee, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Damm die koopt hij dan afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Die broer en neef gaat niet om sensationquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
Ah, oja dat is ook zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die broer en neef gaat niet om sensation
En het zal bij de rechter best wat uitmaken of je voor een, twee of drie zaken voorkomt.
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraakquote:
Ik dacht ook direct toen ik dat hoorde 'oh die nemen voor hem wel een deel van de schuld op zich, al dan niet tegen riante betaling'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Leandra het volgende:
Die wellicht zomaar de schuld op zich zullen nemen....
Is onbekend. Nu op NED-1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Kan toch niet? Hoe zit het dan met dat bloed en zijn DNA?
Ksssssst in je hok jijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent echt een harifiele badrfakker en ik hoop dat jij eens flink in zijn zone komt![]()
Jij lijkt me echt zo een doorgeflipte Badr-groupie met een plakbaard op zijn rug
Bedoel je mij soms?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:17 schreef MightyMightyM het volgende:
Hij had een baard, wat heeft hij geschoren dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dit een theedoek uit de prive omgeving van Badr is en dat de aangetroffen bloedsporen middels scheerwondjes op de theedoek terecht zijn gekomen. De bloedsporen van Everink zijn naderhand toegevoegd..er lag immers toch genoeg...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjeee dan word het weer iedereen en niemand heeft het gedaan dus vrijspraak
Als ik me niet vergis is er toen al gesproken over een bebloede theedoek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bedoel je mij soms?![]()
Ik zie in de nieuwste berichten alleen maar meer ontlastend bewijs.
Zo komen er nu weer andere verdachten in beeld, je kan denken dat het een vooropgezet spel is, maar kennelijk is er een grond voor om ze te verhoren, dus dat zal uitgezocht moeten worden.
Ik heb uit de media vernomen dat zijn broertje in het Amsterdamse uitgaansleven wel een reputatie als lastpak geniet dus ik zou er niet van opkijken.
Ze lijken me vooralsnog iig niet erg happig om voor Badr volgzaam de schuld op zich te nemen, getuige het feit dat ze niet zijn komen opdagen.
En de meest voor de hand liggende manier van hoe het bloed op de theedoek terecht kwam?
Ik lees verhalen over "bloedsporen" van Badr en "besmeurd" met bloed van Everink.
Hari heeft verklaard geslagen te hebben met de rug van zijn hand dus het kan makkelijk zijn dat hij daarbij door de tanden van Everink een klein wondje op de rug van zijn hand opgelopen had.
Hij is gezien op camerabeelden waarbij hij zijn hand steeds naar zijn mond brengt alsof hij aan een wondje sabbelt. Dat kan nooit een ernstige wond geweest zijn als de volgende dag? al bijna niks meer te zien is.
De telegraaf brengt het waarschijnlijk echt weer op een sensatie manier, maar "vol met bloedsporen" dat hoeft absuluut niet veel bloed te zijn, dat ze het hebben over sporen wijst eerder juist op geringe hoeveelheid.
Dan het Everink gedeelte van het bloed daar was de theedoek volgens de telegraaf besmeurd mee.
Aangezien Badr pas met de theedoek is gezien na het incident, ligt het meest voor de hand dat het bloed van Everink er later op terecht is gekomen.
Al met al past het nieuws mi nog steeds prima in zijn verklaring.
Natuurlijk is de kans dat het zijn bloed niet is te verwaarlozen, maar dat is mi niet het punt waar je je op moet focussen in deze, dat is weer typisch telegraafberichtgeving gericht aan de haters
Nee het is stil, ook rondom Estellequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:08 schreef Muis006 het volgende:
Weten we eigenlijk hoe het met Everink is?
Qui qui, we shall seequote:
Heb je het tegen ons?quote:
Wanneer precies?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is er toen al gesproken over een bebloede theedoek.
Wiequote:
Onzinredeneringen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer de mensen die serieus met allerlei onzinredeneringen voor Badr opkomen.
Heb ik bij Z en die andere S al zo vaak gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Onzinredeneringen?
Je hebt pas recht van spreken als je het weerlegt
quote:Slachtoffer Badr Hari eist schadevergoeding
Zakenman Koen Everink zal behalve schadevergoeding ook smartengeld eisen van kickbokser Badr Hari. Dat heeft Everinks advocaat Alexander de Swart gezegd. Hoe hoog het schadebdrag zal zijn, is nog niet te zeggen, omdat nog onduidelijk is hoe lang Everinks revalidatie, volgens zijn advocaat vijf uur per dag, nog in beslag neemt.
Everink werd in juli tijdens dancefeest Sensation in de Arena ernstig mishandeld. Hari wordt verdacht van poging tot doodslag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Hari van nog vijf mishandelingen.
Weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat er weleens gesproken is over een bebloede handdoek.quote:
Dat iets vaak voorbij komt hoeft helemaal niet te betekenen dat het ook waar is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:48 schreef Lovechild het volgende:
Die opmerking dat het geld bij Ruud zeker op was is zo vaak voorbij gekomen, dat ik begin te denken dat dat echt de aanleiding was.
Maar ik heb van Estelle het idee dat ze zo'n opmerking best kan handelen want ik heb weleens gezien dat ze best wat zelfspot had met betrekking tot het beeld van haar als PC Hooft-verslaafde. Dus dat maakt het in mijn ogen nog sneuer dat haar lover er direct op los moest slaan.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen dadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb ik bij Z en die andere S al zo vaak gedaan.
Ja er was sprake van een bebloede handdoek, de Belgische heeft een handdoek gevuld met ijs om zijn bebloede gezicht te ijs'en.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat er weleens gesproken is over een bebloede handdoek.
Maar ik kan me vergissen hoor. Voor mij toch niet zo belangrijk want ook het likken aan zijn hand is een welles-en-nietes-verhaal geweest.
Ik zeg ook heul niet dat het waar ísquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat iets vaak voorbij komt hoeft helemaal niet te betekenen dat het ook waar is.
Voor zover ik weet, heeft alleen Badr deze verklaring afgelegd en zei hij dat het de aanleiding was van zijn klap omdat hij er woest over werd.
Volgens mij is hij vlak voor het incident gezien dat hij met iemand stond te praten en toen met zijn vuist in zijn hand sloeg.
Ik denk nog steeds dat Ferhat de man is waarmee hij stond te praten en dat die het Badr heeft ingefluisterd omdat hij kwaad was dat Everink er met de Belgische vandoor ging.
Of dat ze min of meer gevangen zat en daardoor een krachtig figuur uitzocht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:15 schreef hondjes het volgende:
Of dat ze min of meer gevangen zat en daardoor een krachtig figuur uitzocht.
Dit. In interviews deden beide het voorkomen alsof ze al jaren in totale onverschilligheid langs elkaar heen leefden. En na die belofte van Ruud denk ik eerder dat hij haar gaat redden uit de klauwen van Badr dan dat onze parel dat andersom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.
Ze zocht gewoon een nog grotere lul dan die van Ruud, en aangezien Badri een wandelende lul met vingers is, missie geslaagd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.
Bronquote:OM: Badr moet 10 jaar brommen
Estelle wordt gevangenisvrouw als het aan het Openbaar Ministerie ligt. De politie wil de opvliegende karatekid langdurig opsluiten. Hoe we dat weten? In de officiële dagvaarding, die Badr deze week in zijn cel gepresenteerd kreeg staat dat hij wordt aangeklaagd voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink, de zakenman die hij in elkaar stampte op het White Sensation feestje, waar hij eerst nog zo romantisch met het haar speelde van Estelle. Weet u nog? Na de molestatie van Everdink dacht Badr nog weg te komen met een ongeloofwaardig huilverhaal op de pagina van Wilmaaaaaaaaa. Op een poging tot het doodmaken van een mens staat maximaal tien jaar gevangenisstraf. Daarnaast wordt Badr nog acht andere zaken ten laste gelegd, bij elkaar opgeteld goed voor nog véél meer bromtijd. Arme Estelle. Hoe lang nog? Over een paar dagen hoort ze ook of haar advocaat Moszkowicz haar nog kan bijstaan, want die hangt een schorsing boven het hoofd vanwege financieel geldgegoochel. Wat een bende.
die foto bij dat artikel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef piglet het volgende:
Ik vond de invalshoek van dit stuk wel grappig
[..]
Bron
O, o, o, wat een toestand voor Estelle!
Maar ik begrijp dat die 10 jaar brommen wel een beetje overdreven is, op poging tot doodslag staat maximaal 10 jaar. En dat krijg je vast alleen als het bewijsmateriaal heel erg overtuigend is. En dat is nog maar de vraag in deze zaak.
Ik denk niet dat Estelle een telefoon heeft die nog T9 gebruikt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:14 schreef Leandra het volgende:
Typisch, afdrogen en bedrogen zijn dezelfde cijfercombinatie, moet je met T9 nog uitkijken dat je ze niet verwisselt...
En Estelle helemaal
Oh ja, 3 november was het toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Doe jij hier een zouzou'tjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Ik zou niet durven!quote:
en zo is het!quote:
Is dit mevrouw Cynix?quote:
Ik vind haar wel leuk. Heeft iets weg van Sandra Bullock.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef piglet het volgende:
Hadden jullie Ruud z'n nieuwe liefje gezien bij Shownieuws?
http://www.shownieuws.tv/(...)-zijn-nieuwe-liefde/
Haar lach werkte binnen een halve minuut al op mijn zenuwen
Why Badrquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:
3 moderaters op een rij en de user is er niet bij..... feedback here I come
Kick enkel, bedoel je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef Soury het volgende:
Badri Hari loog over schoenen
AMSTERDAM - Badr Hari heeft de verkeerde schoenen aangeleverd toen de recherche hem daarom vroeg. Badr meende een paar witte schoenen te hebben gedragen met blauwe veters op de avond dat hij miljonair Koen Everink zou hebben mishandeld in de Amsterdam ArenA.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)over_schoenen__.html
Kick ass
Ik vind het wel verrassend nieuws, plus dat Santegoeds die wonden niet gezien heeft omdat Badr niet met zijn blote poten op zijn bureau heeft gezeten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kick enkel, bedoel je.
Niet echt verrassend nieuws, die andere patas zaten natuurlijk stijf onder het bloed.
Het is ook echt Story vs Privé in dezequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Story van deze week sneert Ruud nog even nr Stel: hij vond het zo leuk dat zijn nieuwe vlam cadeaus voor hem kocht van haar eigen geld want hij was gewend dat mensen cadeau kochten van ZIJN creditcard.
Fijntjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Story van deze week sneert Ruud nog even nr Stel: hij vond het zo leuk dat zijn nieuwe vlam cadeaus voor hem kocht van haar eigen geld want hij was gewend dat mensen cadeau kochten van ZIJN creditcard.
Nou ja het schept een soort precedentwerking die als vrijbrief gezien kan gaan worden...quote:
In deze stond ik aan jou kantquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou ja het schept een soort precedentwerking die als vrijbrief gezien kan gaan worden...
En als het dan weer uit de hand loopt en ze moeten weer gaan deleten, dan weet ik wel wie de pineut is en ben ik weer een teamgenoot kwijt en team Badr heeft het al zo moeilijk![]()
Maar aan de andere kant... ik spreek helemaal geen frans
Dat komt mooi uit, want het Nederlands van zz is ook belabberdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef schizovreemd het volgende:
Maar aan de andere kant... ik spreek helemaal geen frans
Serieus? Dat zie ik echt niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Heeft iets weg van Sandra Bullock.
Door omstandigheden (ik zat op mijn werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Serieus? Dat zie ik echt niet.
Ik vind deze dame nogal overdreven doen, Sandra Bullock vind ik meestal nogal down to earth.
Maar Badr had dus de verkeerde schoenen ingeleverd? Zeker per ongeluk een vergissing gemaakt
Iets heeft ze daarvan weg, vind ik dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:39 schreef piglet het volgende:
[..]
Serieus? Dat zie ik echt niet.
Ik vind deze dame nogal overdreven doen, Sandra Bullock vind ik meestal nogal down to earth.
Maar Badr had dus de verkeerde schoenen ingeleverd? Zeker per ongeluk een vergissing gemaakt
Ze is dan ook een tv-dame, dus dan is het allemaal een beetje overdone.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door omstandigheden (ik zat op mijn werk) heb ik het filmpje van Mags zonder geluid gekeken en mij viel het nogal op dat ze te vaak haar hoofd in haar nek gooide om "hartelijk" te lachen en nogal overdreven in de camera keek.
Maar ze heeft gelukkig wel haar eigen credit card
O, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is hoor. Ik vond haar alleen nogal overdreven doen. Maar je hebt gelijk, da's misschien wel beroepsdeformatiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iets heeft ze daarvan weg, vind ik dan.
Die schoenen, tsja, wel erg dom van Badr.
[..]
Ze is dan ook een tv-dame, dus dan is het allemaal een beetje overdone.
Ze is wel een beetje 'overdreven', maar ach...... misschien is ze toch erg aardig.
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
Het wordt toch ook steeds walgelijker he, wat die 'sporter' gedaan heeft.
Maar waar ik mij eerst nog lichtelijk over verbaasde vind ik inmiddels echt onbegrijpelijk: wat doet die blonde gescheiden moeder nog met hem en dan ook nog op vakantie met je vriendje, terwijl je hem enkele uren daarvoor met je neus op een complete afslachting hebt gestaan, dat is toch bizar?
Hij moet haar wel heel erg haten dan, eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaal
En terecht. Wat een stuk verdriet. En maar jenken dat mensen op internet zo slecht over d'r praten. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt nog dommer dan ze eruit ziet. Maar ze ziet iemand die wil veranderen, dus tja..Ik zou zeggen dat de eerste stap dan voor hem is om niet zo te liegen en te draaien en echt schoon schip te maken door zijn verantwoordelijkheid te nemen en diep, diep door het stof te gaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij moet haar wel heel erg haten dan, eigenlijk
Nee, ik bedoel een stapje terug nog, toen 'ie haar weggaf aan Badboyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En terecht. Wat een stuk verdriet. En maar jenken dat mensen op internet zo slecht over d'r praten. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt nog dommer dan ze eruit ziet. Maar ze ziet iemand die wil veranderen, dus tja..Ik zou zeggen dat de eerste stap dan voor hem is om niet zo te liegen en te draaien en echt schoon schip te maken door zijn verantwoordelijkheid te nemen en diep, diep door het stof te gaan.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef piglet het volgende:
[..]
O, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is hoor. Ik vond haar alleen nogal overdreven doen. Maar je hebt gelijk, da's misschien wel beroepsdeformatie
Dat ligt vast ook aan hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar Ruud had haar weggegeven he. Dus het was volkomen logisch allemaal
Estelle is zo'n domme koe dat het mij niet eens meer verbaast dat ze in zijn buurt blijft hangen. Als ze al van hem af zou willen, zou ze dat waarschijnlijk ook niet durven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:27 schreef WRH het volgende:
Het wordt toch ook steeds walgelijker he, wat die 'sporter' gedaan heeft.
Maar waar ik mij eerst nog lichtelijk over verbaasde vind ik inmiddels echt onbegrijpelijk: wat doet die blonde gescheiden moeder nog met hem en dan ook nog op vakantie met je vriendje, terwijl je hem enkele uren daarvoor met je neus op een complete afslachting hebt gestaan, dat is toch bizar?
Waar lees je dat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Nee ze huilt aan de witte keukentafelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar lees je dat dan?
Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit
Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:41 schreef tesssssssss het volgende:
Dat zegt-ie in dat filmpje? John? Of heb ik de verkeerde link geplaatst?![]()
Ff kijken hoor.....
Sommige mensen hebben geen duidelijke reden (voor de ander) nodig om te handelen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getraptmet alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Een misverstand is voor sommige mensen al snel een reden, en als dat dan ook nog eens mensen zijn die grenzeloos door het lint kunnen gaan dan krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel moeite met dat verhaal van Everink, er moet toch iets gezegd zijn of voorgevallen.
Niemand wordt toch zomaar in elkaar getraptmet alle risico's van dien. In een vip box vol met mensen.
Aan de andere kant waarom zou hij iets verzwijgen, zelfs als hij b.v. tegen Estelle een opmerking over een credit card heeft gemaakt is dat nooit geen reden om iemand zo toe te takelen. Dus hij heeft toch geen reden om "iets" te verbergen.
Vragen, vragen
Helemaal nergens nee? Mischien had ik dat zelf zo in mijn hoofdje geplant. Omdat ik het niet kon geloven dat Estelle zo erg in ontkenning is. Maar dan was ik het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar in dit topic lees je dat Badr geen dames slaat?
Ik herhaal het nog maar even, hoe onwijs dom ben je om dat in een skybox van de Arena te flikken, misschien omdat hij er altijd mee weggekomen is ? Te veel coke en flippen ofzo (en de mensen nu pas aangiften gaan doen) Ik begrijp er geen ruk van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.
Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Het blijkt ook nu dat hij vaker met mishandeling weg kwam, dus ach nog een trapje kon er wel bij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik begrijp sowieso hoe hij denkt met dingen weg te kunnen komen. Naast moreel verwerpelijk vind ik zijn acties ook nog eens oliedom. Gewoon de verkeerde schoenen brengen, terwijl je als BN-er op een feest bent waar iedereen je kent en er waarschijnlijk ook de nodige foto's gemaakt worden..
En dat gelieg over dingen die uiteindelijk toch wel uit gaan komen..
Als ze waren gevonden was het klaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef Leandra het volgende:
Zijn de gedragen schoenen eigenlijk nog bij de politie terechtgekomen of is hij die "toevallig" tijdens zijn vakantie kwijtgeraakt?
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef Soury het volgende:
Vragen, vragen
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke risico's? Hij is tot op heden letterlijk met alles weggekomen, blijkt. Niet zo gek dat iemand dan gaat denken dat 'ie God himself is. Hij heeft een keer de verkeerde gepakt. Iemand die niet bang is, iemand die geen prijs heeft waarvoor 'ie z'n mond houdt. Risico van het vak, kennelijk...
Ja, hij heeft wel de verkeerde gepakt, want het is voor het eerst dat 'ie het met geld en dreigementen niet geregeld krijgt. Alsof je Batman himself tegenkomtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Een terras ergens is niet het zelfde als een skybox in de Arena, dom en risico vol. Verder zeg ik het zelfde als jij. Hij heeft niet de verkeerde gepakt, dat is ook zo raar, het was random meppen blijkbaar.
Tenzij iemand onschuldig isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Ziba het volgende:
Maar wat raar dat hij zelf de schoenen mee moet nemen, dan kan je er vanuit gaan dat hij andere schoenen meeneemt. Zelfs een zwakbegaafde kan dat nog wel bedenken.
Eh.... een jonge Arafat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je er al op los ramt als iemand te dichtbij komt, dan heb je echt niet zoveel redenen nodig. Er zit een kronkel in zijn kop en op zo'n feest met veel mensen (alphamannetjes) in een kleine ruimte kan elke blik dan al aanleiding zijn. En zie ook niet in waarom Everink zou liegen; al heeft hij dat over die creditcard gezegd, het blijft buitenproportioneel.
Gek hoofd trekt Badr op die foto: als ie een theedoek om zijn hoofd bindt, zou hij wat weg hebben van Osama Bin Laden.
Da's dan ook ongeveer het enige dat wit gebleven is in de buurt van Badr.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Waar lees je dat dan?
Ik ben benieuwd of Estelle nog steeds met haar moeder lachend aan de witte keukentafel zit
De winter zei dat alfamannetjes helemaal in de war raken en Badr gaan uitdagen als ze hem tegenkomen maar daar zit hij verkeerd mee, ze kennen juist de pikorde als geen ander en Badr zien ze juist als een meerdere die is juist populair in die kringen en iedereen wil zijn vriend zijn en zich bewijzen voor hem.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze liggen op een strand op Arubaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze waren gevonden was het klaar.
Kijk ik te veel CSIquote:Op maandag 29 oktober 2012 02:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ze liggen op een strand op Aruba
Badr heeft overigens verklaard dat hij met zijn voet Everink heeft geraakt toen hij over hem heen stapte, dus zelfs als er bebloede schoenen gevonden zijn past dat nog prima in zijn verklaring![]()
Dit onderzoek duurt geloof ik net zolang als een heel seizoen CSIquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk ik te veel CSIEr zijn vast meer sporen/afdrukken. Zeker op witte kleding
Verkeerd gelezen: Badr had Estelle gezegd dat hij dat noooit gedaan had. En zij geloofde dat op zijn blauwe bruine ogenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
Ik lees hier in het topic dat Badr Hari geen vrouwen mishandeld, maar hij heeft toch ook een ex-vriendin mishandeld? Tenminste als ik John van de heuvel mag geloven dan? http://www.telegraaf.nl/s/13120125
Bronquote:Moszkowicz levenslang geroyeerd
Advocaat Bram Moszkowicz is door de Raad van Discipline levenslang geroyeerd.
Foto: ANP
De bekende strafpleiter is uit zijn ambt gezet, omdat hij het aanzien van de advocatuur zou hebben aangetast.
Volgens de Raad heeft Moszkowicz er meermalen blijk van gegeven de klachten over zijn functioneren niet serieus te nemen. De Raad vreest dat er geen verbetering zal optreden omdat de advocaat geen blijk geeft van inzicht in de problemen.
Moszkowicz gaat in beroep tegen de uitspraak. Hij moet zich daarvoor binnen een termijn van dertig dagen melden bij het Hof van Discipline.
Misschien doet hij haar wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef Smallish het volgende:
Estelle heeft er een probleem bij. Haar advocaat doet het niet meer.
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien doet hij haar wel.
Die heeft her en der nog wel wat contantjes hoor en anders kan hij lekker met Willem H. het schnabbelcircuit in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn
Dan heeft hij zijn zwart ontvangen gelden niet goed benut.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik las in een ander topic namelijk dat Bram zijn centjes op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |