die foto bij dat artikel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:14 schreef piglet het volgende:
Ik vond de invalshoek van dit stuk wel grappig
[..]
Bron
O, o, o, wat een toestand voor Estelle!
Maar ik begrijp dat die 10 jaar brommen wel een beetje overdreven is, op poging tot doodslag staat maximaal 10 jaar. En dat krijg je vast alleen als het bewijsmateriaal heel erg overtuigend is. En dat is nog maar de vraag in deze zaak.
Ik denk niet dat Estelle een telefoon heeft die nog T9 gebruikt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:14 schreef Leandra het volgende:
Typisch, afdrogen en bedrogen zijn dezelfde cijfercombinatie, moet je met T9 nog uitkijken dat je ze niet verwisselt...
En Estelle helemaal
Oh ja, 3 november was het toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Doe jij hier een zouzou'tjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:19 schreef Copycat het volgende:
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Ik zou niet durven!quote:
en zo is het!quote:
Is dit mevrouw Cynix?quote:
Ik vind haar wel leuk. Heeft iets weg van Sandra Bullock.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef piglet het volgende:
Hadden jullie Ruud z'n nieuwe liefje gezien bij Shownieuws?
http://www.shownieuws.tv/(...)-zijn-nieuwe-liefde/
Haar lach werkte binnen een halve minuut al op mijn zenuwen
Why Badrquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef schizovreemd het volgende:
3 moderaters op een rij en de user is er niet bij..... feedback here I come
Kick enkel, bedoel je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef Soury het volgende:
Badri Hari loog over schoenen
AMSTERDAM - Badr Hari heeft de verkeerde schoenen aangeleverd toen de recherche hem daarom vroeg. Badr meende een paar witte schoenen te hebben gedragen met blauwe veters op de avond dat hij miljonair Koen Everink zou hebben mishandeld in de Amsterdam ArenA.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)over_schoenen__.html
Kick ass
Ik vind het wel verrassend nieuws, plus dat Santegoeds die wonden niet gezien heeft omdat Badr niet met zijn blote poten op zijn bureau heeft gezeten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kick enkel, bedoel je.
Niet echt verrassend nieuws, die andere patas zaten natuurlijk stijf onder het bloed.
Het is ook echt Story vs Privé in dezequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Story van deze week sneert Ruud nog even nr Stel: hij vond het zo leuk dat zijn nieuwe vlam cadeaus voor hem kocht van haar eigen geld want hij was gewend dat mensen cadeau kochten van ZIJN creditcard.
Fijntjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Story van deze week sneert Ruud nog even nr Stel: hij vond het zo leuk dat zijn nieuwe vlam cadeaus voor hem kocht van haar eigen geld want hij was gewend dat mensen cadeau kochten van ZIJN creditcard.
Nou ja het schept een soort precedentwerking die als vrijbrief gezien kan gaan worden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |