abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 02:16:54 #201
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118112858
Ga je lekker?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:08:36 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_118115029
Weten we eigenlijk hoe het met Everink is?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:15 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118129627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Bedoel je mij soms? }:|
Ik zie in de nieuwste berichten alleen maar meer ontlastend bewijs.
Zo komen er nu weer andere verdachten in beeld, je kan denken dat het een vooropgezet spel is, maar kennelijk is er een grond voor om ze te verhoren, dus dat zal uitgezocht moeten worden.
Ik heb uit de media vernomen dat zijn broertje in het Amsterdamse uitgaansleven wel een reputatie als lastpak geniet dus ik zou er niet van opkijken.
Ze lijken me vooralsnog iig niet erg happig om voor Badr volgzaam de schuld op zich te nemen, getuige het feit dat ze niet zijn komen opdagen.

En de meest voor de hand liggende manier van hoe het bloed op de theedoek terecht kwam?
Ik lees verhalen over "bloedsporen" van Badr en "besmeurd" met bloed van Everink.
Hari heeft verklaard geslagen te hebben met de rug van zijn hand dus het kan makkelijk zijn dat hij daarbij door de tanden van Everink een klein wondje op de rug van zijn hand opgelopen had.
Hij is gezien op camerabeelden waarbij hij zijn hand steeds naar zijn mond brengt alsof hij aan een wondje sabbelt. Dat kan nooit een ernstige wond geweest zijn als de volgende dag? al bijna niks meer te zien is.
De telegraaf brengt het waarschijnlijk echt weer op een sensatie manier, maar "vol met bloedsporen" dat hoeft absuluut niet veel bloed te zijn, dat ze het hebben over sporen wijst eerder juist op geringe hoeveelheid.
Dan het Everink gedeelte van het bloed daar was de theedoek volgens de telegraaf besmeurd mee.
Aangezien Badr pas met de theedoek is gezien na het incident, ligt het meest voor de hand dat het bloed van Everink er later op terecht is gekomen.
Al met al past het nieuws mi nog steeds prima in zijn verklaring.

Natuurlijk is de kans dat het zijn bloed niet is te verwaarlozen, maar dat is mi niet het punt waar je je op moet focussen in deze, dat is weer typisch telegraafberichtgeving gericht aan de haters :P
Als ik me niet vergis is er toen al gesproken over een bebloede theedoek.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118129750
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:08 schreef Muis006 het volgende:
Weten we eigenlijk hoe het met Everink is?
Nee het is stil, ook rondom Estelle :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118129930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

*O*
Qui qui, we shall see :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118130389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Bedoel je mij soms? }:|
Nee, ik bedoel meer de mensen die serieus met allerlei onzinredeneringen voor Badr opkomen. :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:13:18 #207
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118157601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 02:16 schreef static het volgende:
Ga je lekker?
Heb je het tegen ons? ;)
Nou ja het kon beter, maar iemand moest het een keer zeggen toch :+
Voor de rest gaat het prima met onze post-identiteitscrisis 8)7
Op een kleine lekkage na dan }:|
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:14:30 #208
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118157625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is er toen al gesproken over een bebloede theedoek.
Wanneer precies?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:15:14 #209
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118157635
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Qui qui, we shall see :{w
Wie :?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:16:34 #210
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118157655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer de mensen die serieus met allerlei onzinredeneringen voor Badr opkomen. :P
Onzinredeneringen?
Je hebt pas recht van spreken als je het weerlegt :Y
pi_118159876
Die opmerking dat het geld bij Ruud zeker op was is zo vaak voorbij gekomen, dat ik begin te denken dat dat echt de aanleiding was.
Maar ik heb van Estelle het idee dat ze zo'n opmerking best kan handelen want ik heb weleens gezien dat ze best wat zelfspot had met betrekking tot het beeld van haar als PC Hooft-verslaafde. Dus dat maakt het in mijn ogen nog sneuer dat haar lover er direct op los moest slaan.
Don't you love her madly?
pi_118160761
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Onzinredeneringen?
Je hebt pas recht van spreken als je het weerlegt :Y
Heb ik bij Z en die andere S al zo vaak gedaan.

In de Metro:
quote:
Slachtoffer Badr Hari eist schadevergoeding
Zakenman Koen Everink zal behalve schadevergoeding ook smartengeld eisen van kickbokser Badr Hari. Dat heeft Everinks advocaat Alexander de Swart gezegd. Hoe hoog het schadebdrag zal zijn, is nog niet te zeggen, omdat nog onduidelijk is hoe lang Everinks revalidatie, volgens zijn advocaat vijf uur per dag, nog in beslag neemt.
Everink werd in juli tijdens dancefeest Sensation in de Arena ernstig mishandeld. Hari wordt verdacht van poging tot doodslag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Hari van nog vijf mishandelingen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:53:14 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118176856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wanneer precies?
Weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat er weleens gesproken is over een bebloede handdoek.
Maar ik kan me vergissen hoor. Voor mij toch niet zo belangrijk want ook het likken aan zijn hand is een welles-en-nietes-verhaal geweest.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:46:35 #214
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118245410
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:48 schreef Lovechild het volgende:
Die opmerking dat het geld bij Ruud zeker op was is zo vaak voorbij gekomen, dat ik begin te denken dat dat echt de aanleiding was.
Maar ik heb van Estelle het idee dat ze zo'n opmerking best kan handelen want ik heb weleens gezien dat ze best wat zelfspot had met betrekking tot het beeld van haar als PC Hooft-verslaafde. Dus dat maakt het in mijn ogen nog sneuer dat haar lover er direct op los moest slaan.
Dat iets vaak voorbij komt hoeft helemaal niet te betekenen dat het ook waar is.
Voor zover ik weet, heeft alleen Badr deze verklaring afgelegd en zei hij dat het de aanleiding was van zijn klap omdat hij er woest over werd.
Volgens mij is hij vlak voor het incident gezien dat hij met iemand stond te praten en toen met zijn vuist in zijn hand sloeg.
Ik denk nog steeds dat Ferhat de man is waarmee hij stond te praten en dat die het Badr heeft ingefluisterd omdat hij kwaad was dat Everink er met de Belgische vandoor ging.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:47:30 #215
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118245441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Heb ik bij Z en die andere S al zo vaak gedaan.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden ;)
Behalve bij sensation dan, want daar krijgt Badr overal de schuld van :{
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:53:56 #216
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118245647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Weet ik niet precies meer, maar ik dacht dat er weleens gesproken is over een bebloede handdoek.
Maar ik kan me vergissen hoor. Voor mij toch niet zo belangrijk want ook het likken aan zijn hand is een welles-en-nietes-verhaal geweest.
Ja er was sprake van een bebloede handdoek, de Belgische heeft een handdoek gevuld met ijs om zijn bebloede gezicht te ijs'en.
Misschien is het dezelfde doek?

Dat likken is niet zozeer een wel-en-nietes-verhaal, dat is juist een van de weinige dingen die op beeld staat.
pi_118260048
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat iets vaak voorbij komt hoeft helemaal niet te betekenen dat het ook waar is.
Voor zover ik weet, heeft alleen Badr deze verklaring afgelegd en zei hij dat het de aanleiding was van zijn klap omdat hij er woest over werd.
Volgens mij is hij vlak voor het incident gezien dat hij met iemand stond te praten en toen met zijn vuist in zijn hand sloeg.
Ik denk nog steeds dat Ferhat de man is waarmee hij stond te praten en dat die het Badr heeft ingefluisterd omdat hij kwaad was dat Everink er met de Belgische vandoor ging.
Ik zeg ook heul niet dat het waar ís :{w
Don't you love her madly?
pi_118400944
Hadden jullie Ruud z'n nieuwe liefje gezien bij Shownieuws?
http://www.shownieuws.tv/(...)-zijn-nieuwe-liefde/

Haar lach werkte binnen een halve minuut al op mijn zenuwen :o
pi_118448708
OM: Badr Hari jaren opsluiten

AMSTERDAM - Justitie klaagt kickbokskampioen Badr Hari onder meer aan voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Dat betekent dat het openbaar ministerie hem voor een hele lange tijd uit de maatschappij wil hebben. Op het delict staat namelijk maximaal tien jaar gevangenisstraf. Dat valt op te maken uit de officiële dagvaarding, die hem deze week in zijn cel is overhandig

bron:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/13119773/__OM__Badr_Hari_jaren_opsluiten__.html

:W
pi_118448885
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Copycat het volgende:
Soms krijg ik het benauwde idee dat Estelle 'gevangen' zit in die relatie. Dat ze geen kant op kan, zonder represailles.
Maar dat kan ook mijn hang naar (nog meer) drama zijn.
Of dat ze min of meer gevangen zat en daardoor een krachtig figuur uitzocht.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:22:39 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118448956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:15 schreef hondjes het volgende:

Of dat ze min of meer gevangen zat en daardoor een krachtig figuur uitzocht.
Dat geloof ik niet zo. Volgens mij had ze juist alle vrijheid bij Ruud.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_118449477
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit. In interviews deden beide het voorkomen alsof ze al jaren in totale onverschilligheid langs elkaar heen leefden. En na die belofte van Ruud denk ik eerder dat hij haar gaat redden uit de klauwen van Badr dan dat onze parel dat andersom heeft gedaan.
pi_118449648
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zocht gewoon een nog grotere lul dan die van Ruud, en aangezien Badri een wandelende lul met vingers is, missie geslaagd!
pi_118449723
Ik vond de invalshoek van dit stuk wel grappig

quote:
OM: Badr moet 10 jaar brommen
Estelle wordt gevangenisvrouw als het aan het Openbaar Ministerie ligt. De politie wil de opvliegende karatekid langdurig opsluiten. Hoe we dat weten? In de officiële dagvaarding, die Badr deze week in zijn cel gepresenteerd kreeg staat dat hij wordt aangeklaagd voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink, de zakenman die hij in elkaar stampte op het White Sensation feestje, waar hij eerst nog zo romantisch met het haar speelde van Estelle. Weet u nog? Na de molestatie van Everdink dacht Badr nog weg te komen met een ongeloofwaardig huilverhaal op de pagina van Wilmaaaaaaaaa. Op een poging tot het doodmaken van een mens staat maximaal tien jaar gevangenisstraf. Daarnaast wordt Badr nog acht andere zaken ten laste gelegd, bij elkaar opgeteld goed voor nog véél meer bromtijd. Arme Estelle. Hoe lang nog? Over een paar dagen hoort ze ook of haar advocaat Moszkowicz haar nog kan bijstaan, want die hangt een schorsing boven het hoofd vanwege financieel geldgegoochel. Wat een bende.

Bron

O, o, o, wat een toestand voor Estelle!

Maar ik begrijp dat die 10 jaar brommen wel een beetje overdreven is, op poging tot doodslag staat maximaal 10 jaar. En dat krijg je vast alleen als het bewijsmateriaal heel erg overtuigend is. En dat is nog maar de vraag in deze zaak.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:19:23 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_118449826
Maar toch is hij binnen een paar dagen vrij ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')