Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Hoi Fred Teevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik heb gehoort dat er veel stonende junks tussen zijn die de politie gooien met stenen! deze probleem komt door de koffieshops die legaal zijn hier in nederland!
Ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Annabel moest naar het station, dat is wel toepasselijk
er zijn mensen die ergens verstand van hebben, Hij heeft hetquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Annabel moest naar het station, dat is wel toepasselijk
Daar heeft de Lifeliner niets mee nodig..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, die traumaheli is standaard ivm inzet SIGMA-team!
ja echt achterlijke mensen. Zostraks ook zo'n figuur die zn jas over z'n gezicht trekt maar ontussen gewoon vol in beeld blijft staan. Hoe dom ben je dan?quote:
deze problemen zouden er niet zijn als koffieshops worden verboden! die vieze ongewassen werkloze stinkjunks zorgen altijd dat er problemen komen! als ze naar de kroeg waren gegaan waren deze problemen er niet geweest!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Zo is het!
Stonende junks altijd.
Snel Inzetbare Groep ter Medische Assistentiequote:
Dank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Daar heeft de Lifeliner niets mee nodig..
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef LXIV het volgende:
Een dorp waar sinds boer Henk in 1913 tijdens het fietsen zijn linkerklomp kwijtraakte verder helemaal nooit iets gebeurd is, is nu een trending topic wereldwijd. Hoe is het toch mogelijk.
Ik vind dat het de schuld is van videospelletjes.
Waar is Surveillance-Fiets als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef freecell het volgende:
Het wordt fiets zonder jou Annabel!
Gemeente faalt behoorlijk idd. De gemeente heeft ook aangegeven dat er een alternatieve feest zou komen en daarna opeens weer niet. Men had betere politie begeleiding moeten inzetten, want men denkt daar nog dat een dranghekje volstaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon de hele bende compleet afgesloten vanmiddag zodat iedereen die er kwam gewoon weer weg moest?
Het komt door die kankerverwekkende zonnebanken. Daar gaan mensen zich raar van gedragen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!
Denk je? of puur voor het geval dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
Zo'n team is onderweg om een tentenkamp te bouwen. Veel gewonden dus.
[ afbeelding ]
MMT is een mobiel medisch team.. Geen Heliquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."
Hij vliegt hier volgens mij net weer weg (UMCG)quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, die traumaheli is standaard ivm inzet SIGMA-team!
10 tot 20 gewonden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze bereiden zich voor op MOGELIJK veel gewonden. Bij ons stond met Hemelvaart zo'n tent, puur voor de dronken jongeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Ga daar dan ook niet heen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
verbietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik hoop dat de nieuwe kabinet de koffieshops meteen verbiet na deze problemen en junks die wiet roken meteen in een strafkamp stopt!
Ze hadden in Haren maar wat moeten regelen voor ons, aldus Casper uit Winschoten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
En Casper geeft de ME de schuld. Casper is een mongool.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat kan ik bevestigen, mijn oog zit nog wel een week dichtquote:
Je moet die mensen gewoon laten feesten, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat die commentator het niet snapt.
Ik zie helemaal niets op P2000, vaag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Psy-freak het volgende:
Lifeliner onderweg
[url]http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/url]
Whehe de hardste klappen ga je nog virtueel krijgen in dit topicquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Logisch. Als mensen willen feesten dan moet de gemeente daar voor zorgen. Dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze hadden in Haren maar wat moeten regelen voor ons, aldus Casper uit Winschoten.
Clapclap die bereikt wel even 10.000 mensen online met zijn tekstenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Haha ja was mij ook al opgevallen. Held![]()
Ja Fred Teeven, goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik hoop dat de nieuwe kabinet de koffieshops meteen verbiet na deze problemen en junks die wiet roken meteen in een strafkamp stopt!
MMT kan uitrukken met Heli of auto. Dit geval een Heli;quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
MMT is een mobiel medisch team.. Geen Heli
twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:16:38Lifeliner 1 is approaching the hospital of Groningen and is in the descend for landing. Time: 2315 LT reageer retweet
Beter al die mensen op een veld naar sterretje? luisteren, dan al die mensen laten aanrommellen op straat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef BanzaiNL het volgende:
Op SBS6 werd net gemeld dat Sterretje – ja, dat stuk verdriet – onderweg is naar Haren om te komen draaien. Het niveau ligt blijkbaar bijzonder hoor!
heb je je bazenhelden niet op kunnen trommelen om iedereen wel eens even te laten zien wat feesten is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Inderdaad. Gewoon het leger er op af sturen en 25 willekeurige 'feestgangers' een nekschot geven. Dan kan de volgende keer iemand uitnodigen wat hij wil, dan komt er niemand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef BakkerHenk het volgende:
mompelt iets met kogeltjes en knietjes....
Mooi!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
+1quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop dat de ME gewoon gaat schieten, gadverdamme zeg, wat een debielen.
het is coffeeshop en verbied. En het heeft niks met drugs te maken, maar meer met alcohol en VMBO zwakstroom.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef netletspo-ovi het volgende:
Ooh fok, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Whehe de hardste klappen ga je nog virtueel krijgen in dit topic
Ik kan ook niets vinden over de inzet van de LL voor Haren hoor. Alleen dezequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets op P2000, vaag.
http://www.p2000-online.net/alleregiosf.html
twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:16:38Lifeliner 1 is approaching the hospital of Groningen and is in the descend for landing. Time: 2315 LT reageer retweet
ik ben echt gegaan en heb echt de klappen gekregenquote:
Ben wel blij dat je weer veilig thuis bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
22:53:41 21-09-12 GROUP-1 01-901 A1 GRONINGEN UMC GRONINGEN HANZEPLEIN 1 MKA 01 RIT:328quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets op P2000, vaag.
http://www.p2000-online.net/alleregiosf.html
ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon het leger er op af sturen en 25 willekeurige 'feestgangers' een nekschot geven. Dan kan de volgende keer iemand uitnodigen wat hij wil, dan komt er niemand.
Inderdaad! M'n buxussen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop dat de ME gewoon gaat schieten, gadverdamme zeg, wat een debielen.
Weet je zeker dat je niet gewoon van je fiets geflikkerd bent?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat kan ik bevestigen, mijn oog zit nog wel een week dicht
Wat begrijp je niet aan landing?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MMT kan uitrukken met Heli of auto. Dit geval een Heli;twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:16:38Lifeliner 1 is approaching the hospital of Groningen and is in the descend for landing. Time: 2315 LT reageer retweet
Wat dacht je van de rol van Albert Verlinde en Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is de schuld van de politie.
hij is gewoon naar de voetbal gegaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben wel blij dat je weer veilig thuis bent.
En waarom kreeg je klappen? Was je een van die klapmongolen die spullen sloopte? Of wrong time, wrong place?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben echt gegaan en heb echt de klappen gekregen
Zucht - idioot -quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Dat ie aan het landen is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan landing?
So...we meet again..quote:
En wat heb je geleerd voor de volgende keer? Of is daar net even te weinig grijze massa voor aanwezig?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ah, wat een bangbroek is 't dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is gewoon naar de voetbal gegaan
Jammer genoeg waren de klappen niet hard genoeg aangezien je hier nog kan posten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Amsterdam-Amstelland. Vaagquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
22:53:41 21-09-12 GROUP-1 01-901 A1 GRONINGEN UMC GRONINGEN HANZEPLEIN 1 MKA 01 RIT:328
0120901 MKA Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland (Traumaheli Lifeliner 1 / MMT 901)
Pics en helaas, terecht. Je hoorde daar niet te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Niet hard genoeg aangezien je hier nog kunt postenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
omdat ik dacht dat de 3000+ man achter me wel tegen 5agentjes durfden,maar zat ik er ff naastquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
En waarom kreeg je klappen? Was je een van die klapmongolen die spullen sloopte? Of wrong time, wrong place?
Ze konden er wel heen, maar er is blijkbaar totaal geen begeleiding om die mensen naar dat onvindbare veld te krijgen. Sowieso heeft de gemeente niets georganiseerd op het veld zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef ACT-F het volgende:
Schuld van de burgemeester. Eerst aangeven dat ze op het voetbalveld terecht kunnen, en dan weer niet.
Remember, remeber, the fifth of ....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
So...we meet again..
Ik dacht dat jij aan het slapen was [ afbeelding ]
Volgens mij communiceert de gemeente al dagen dat er geen feestje is en dat mensen uit de buurt moeten blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef ACT-F het volgende:
Schuld van de burgemeester. Eerst aangeven dat ze op het voetbalveld terecht kunnen, en dan weer niet.
Helemaal in Ijslandquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Remember, remeber, the fifth of ....
Ja, maar komen er van de rellende idioten langs, mij versturen in me slaap...
Op HV roepen ze van welquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand of het al GRIP 3 is ?
Ja, dat is hetquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Er was toch ook duidelijk aangegeven dat je niet moest gaan. Dan maar voelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik hoorde het ook maar op RTV Noord, was inderdaad onbevestigd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee is niet waar, aldus Politie Groningen, nog nergens bevestigd of gemeld
Zie het zo voor me, jij dapper vooraan en de rest die een stap naar achteren doetquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat ik dacht dat de 3000+ man achter me wel tegen 5agentjes durfden,maar zat ik er ff naast
Ah, op die manier. Wist niet dat die op zulke grote afstanden werden ingezet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de Lifeliner die uit Amsterdam komt.
ik stond helemaal voor aanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef tralalala het volgende:
Als je niet voorin staat krijg je geen klappen van de ME.
Simpel lijkt me.
Is inmiddels aangekondigd , wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik denk eerder 1 auto, 1 schuur, 1 tuin en 1 dranghek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef De_Guidance het volgende:
Het is een soort slagveld, zegt NOS op 3. Er staat een auto in de fik, de Albert Heijn is geplunderd, auto's zijn gesloopt, schuren in tuinen van bewoners zijn opengebroken en er is met dranghekken gegooid.
Wat een mooie haiku.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef waspoedertje het volgende:
Neeee man wat is deze
Sukkels
Is het nog in volle gang ?
Stoer man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik stond helemaal voor aan
Het is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
quote:Update 23:08
Er is opgeschaald naar GRIP 3. Er is een lifeliner (traumaheli) onderweg.
Las ergens dat de 4 (uit Groningen) al elders ingezet was, dus vandaar de LL1quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wist niet dat die op zulke grote afstanden werden ingezet.
Dacht dat die wat meer regionaal zou zijn
http://nl.wikipedia.org/w(...)ngs_Procedure#GRIP_3quote:
quote:Niet alleen de directe omgeving wordt beïnvloed door het incident (men spreekt in sommige gevallen van een ramp), maar een groter gebied ondervindt de gevolgen, bijvoorbeeld een (deel van een) gemeente. De burgemeester van de getroffen gemeente komt bijeen met het volledige Gemeentelijk Beleidsteam om op bestuurlijk niveau sturing te geven aan de bestrijding van de gevolgen van het incident. De Commissaris van de Koningin (CdK) van de betreffende provincie wordt geïnformeerd. Tevens wordt de Minister van Binnenlandse Zaken via het Nationaal CrisisCentrum (NCC) geïnformeerd. Als er zaken door de gemeente geregeld moeten worden, zoals opvang of registratie dan wordt het Gemeentelijk Rampenmanagementteam (GRMT) bijeen geroepen.
Bij GRIP 3 wordt het Gemeentelijk Beleidsteam (GBT) ingesteld. Indien eerder het gemeentelijk kernteam als actief was, wordt dit omgevormd tot het GBT. Het GBT staat onder directe aansturing van de burgemeester.quote:
gelukkig zijn er tientallen cameraploegen aanwezigquote:
Ik zal wat as hun kant op sturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Ja joh, je komt ze ook overal tegen![]()
En mensen zoals Albert Verlinde en Matthijs van Nieuwkerk die het lekker gaan opjutten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die hun leven laten beïnvloeden door sociale media.
Halfuurtje vliegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wist niet dat die op zulke grote afstanden werden ingezet.
Dacht dat die wat meer regionaal zou zijn
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneemquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wehe GrunnigsTrots wordt dubbel gebashed.
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij GRIP 3 wordt het Gemeentelijk Beleidsteam (GBT) ingesteld. Indien eerder het gemeentelijk kernteam als actief was, wordt dit omgevormd tot het GBT. Het GBT staat onder directe aansturing van de burgemeester.
Van GRIP 3 is sprake wanneer het incident hoge impact heeft (denk aan de Turkish Airlines vliegtuigcrash) en bestuurlijke leiding vereist. Criterium hiervoor is het welzijn van (grote) groepen mensen, echter wel binnen de gemeentegrenzen.
Directe aanleiding voor GRIP 3 is activering van het sirenenet.
Mot ik wakker worden of kan ik me nog omdraaien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zal wat as hun kant op sturen.
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Maar waar zijn die echte live beelden nou?
Volgende Project X dan maar in Amsterdam organiseren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme wat een bazen daar. Als het niet zover was geweest was ik mee komen doen
Stoer jonge, stoer, ga nu maar naar bed want morgen moet je de aardappelen van het land halen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneem
wel de eerste keer alleen
De politie probeert nu gewoon de straten schoon te vegen, let maar op hoeveel ze er in de komende weken nog gaan aanhouden.quote:
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
laat die smerige stinkjunks maar werken ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
prima. Taakstraf voor een ieder van 100 uur minstens.
Slim. Ik zou ook trek hebben als ik wat fietsen had gekopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Doler12 het volgende:
Hehe gewoon patat verkopen wat een baas!
gouden handel toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Patatkraam nog open.. zie je het voor je?_!!!!!!
RTV Noord zou het iets na elven hebben gemeld dat er is opgeschaald naar GRIP 3quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
pics iddquote:
Meest actuele is de radio zender die je hoort op RTV Noordquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Dat is echt héél opmerkelijk,bijna geen enkele ( live ) verslaggever.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Als iemand 16 is,8 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de tijd dat je je tof waande als je met je vrienden door Intertoys of Bart Smit liep om enkel naar speelgoed te kijken?²
Nou he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Noek het volgende:
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.
Een patatje oorlog voor het rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Revanches het volgende:
Iemand patat?
De een zn dood is de ander zn brood.
Idd, zij had dit moeten voorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix laat het weer afweten. Zij neemt haar rol niet echt serieus.²
Wees er maar trost op!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Zit nou alweer thuis achter de laptop?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.
Ultieme aso opstellingquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
schijt aan iedereen die het tokkie vind, ik heb me vermaakt en daar gaat het om
Alleen zijn de kogels en het personeel wegbezuinigd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon het leger er op af sturen en 25 willekeurige 'feestgangers' een nekschot geven. Dan kan de volgende keer iemand uitnodigen wat hij wil, dan komt er niemand.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
Ff los van al die dudes die daar stoer proberen te zijn, wtf moet je als meisje daarzo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er ergens beelden te zien? En zo ja?²
ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
Die teksten bovenin bij de live stream
Doe maar een pyroclastische wolk op ze afsturen, dat houd ze wel tegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Mot ik wakker worden of kan ik me nog omdraaien?
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er ergens beelden te zien? En zo ja?²
Doe maar flink.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Rekening kan ook doorgestuurd worden dus blijkbaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Geert Wilders via Twitter: "Het is de schuld van de Marokkanen".quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
Die teksten bovenin bij de live stream
Net was het weer een stukkie livequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Breaking news: de patatkraam is nog open!!!quote:
Precies én tevens exactly! Pak je laptop en ga onder de wol. Kijk onnozel uit je ogen en raak je vochtige gelaat regelmatig aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef beantherio het volgende:
Waarom wil je je vrije vrijdagavond "of all places" in Haren spenderen? Is kansloos bezig zijn in suffe kutdorpen het nieuwe een leuke uitgaansavond hebben? Ik snap hier werkelijk geen ruk van.
Geneukt wordenquote:
Je bent niet eens geweest joh. Niemand komt weg behalve jijquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
quote:Update 23:20
Politie kan noch bevestigen noch ontkennen of er een dode is gevallen. De A28 tussen Groningen en Assen is afgesloten. Er zijn zeker vier aanhoudingen verricht.
Neehee, is niet waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is er bevestiging van het doodgedrukte meisje?
Nee, is niet waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja, misschien, eens kijken of ik ergens nog eentje zo heb liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doe maar een pyroclastische wolk op ze afsturen, dat houd ze wel tegen [ afbeelding ]
Nee, is ontkend door de Politie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is wel een heel mooi dorp, dat wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef beantherio het volgende:
Waarom wil je je vrije vrijdagavond "of all places" in Haren spenderen? Is kansloos bezig zijn in suffe kutdorpen het nieuwe een leuke uitgaansavond hebben? Ik snap hier werkelijk geen ruk van.
Want ze moet met de schaal bitterballen rond?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix laat het weer afweten. Zij neemt haar rol niet echt serieus.²
Hoe kan ze nou bevestigen man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
ja nou, het is heus niet de eerste keer dat ik ga rellenquote:
LULquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja nou, het is heus niet de eerste keer dat ik ga rellen
dan kun je klappen krijgen, so be itt
daarvoor ga je rellen, nergens anders om
Ok. Bedankt. En... THANK FUCKING GOD.quote:
WELKOM TERUG.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies én tevens exactly! Pak je laptop en ga onder de wol. Kijk onnozel uit je ogen en raak je vochtige gelaat regelmatig aan.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |