Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Bron?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Ambulance... toch een doodgedrukt iemand
Welke pret?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef VeX- het volgende:
Echt een onzin.
In andere landen breken ze de tent echt compleet af en vallen er doden omdat iemand aan de andere kant van de wereld een filmpje maakt.
Hier bederft de politie de pret met geweld en arrestaties omdat er een volksfeest wordt gevierd.
Lijkt me sterk, nog niks over bericht in de mediaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Geloof je nou nog steeds die twitter bullshit?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef VeX- het volgende:
Echt een onzin.
In andere landen breken ze de tent echt compleet af en vallen er doden omdat iemand aan de andere kant van de wereld een filmpje maakt.
Hier bederft de politie de pret met geweld en arrestaties omdat er een volksfeest wordt gevierd.
Want een ambulance komt alleen voor doden?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Ambulance = door persoon?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Ja, want ambulances rijden alleen voor doodgedrukte mensen!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Ken je klassiekers.quote:
en welk volksfeestquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
Is dat niet de dame van het RTL-ontbijtnieuws?
Welke voetbalclub is dat logo van?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke gasten komen toch alleen om te rellen, niet voor een Sweet-16 party. Die moet je bij het station al een knuppel in de nek leggen.
Het zijn ook wel 'types' allemaal...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke gasten komen toch alleen om te rellen, niet voor een Sweet-16 party. Die moet je bij het station al een knuppel in de nek leggen.
Een volksfeest zegt ie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef VeX- het volgende:
Veendamquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke voetbalclub is dat logo van?
BV Veendamquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke voetbalclub is dat logo van?
Saddam wist wel raad met dit soort mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef mootie het volgende:
Maar goed, beanbags of traangas lijkt me ook prima in dit soort gevallen.
Volksfeest impliceert aanwezigheid van proleten. Dat klopt hier wel aardig vermoed ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef VeX- het volgende:
Echt een onzin.
Femke Wolthuis +quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
Is dat niet de dame van het RTL-ontbijtnieuws?
En dan als ze 30 is eens vragen: hoe was jouw verjaardagsfeestje toen je 16 werd eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
Weer eens wat anders dan zo'n saaie kringverjaardag
Verjaardagen in een kring #2quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
Weer eens wat anders dan zo'n saaie kringverjaardag
Ik neem aan dat ze wel voor de kosten op gaat draaien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Wat heeft Mirthe hiermee te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Kan niet per ongeluk. Voor minderjarigen staan evenementen standaard op prive...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik heb voor de zekerheid mijn geboortedatum maar uit mijn profiel gehaald. En ik zal NOOIT, NOOIT, NOOIT ingaan op zo'n kalender-app verzoek voor mijn verjaardag. Ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Niets, maar veel mensen denken er anders over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat heeft Mirthe hiermee te maken?
En dat heeft Volgut vanavond getest. Als minderjarige op FB zijn standaard al je uitnodigingen privé.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel voor de kosten op gaat draaien.
Hou nou toch op, ga JIJ dat het meiske uberhaubt aanrekenen? Wtf, zieke geest heb jij!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Meisje van 19, las ik ergens. Doodgedrukt.
Nou Merthe, leer daar maar mee te leven. Ik hoop dat je in elk geval genoten hebt van alle aandacht.
Pietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn boos vanwege de cartoons, ze zijn geprovoceerd, gekwetst, we moeten dat begrijpen
Ze heeft wel een dode op haar geweten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Flow3r het volgende:
Wat een onzin.Alsof een meisje van 16 geen fouten mag maken en dit had kunnen voorzien
Ja was eerder op de avond toen ME charges uitvoerde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef freecell het volgende:
Pow: ik hoorde dat er een verslaggever van Noord in elkaar geslagen is....
Welja
Nee, er is geen dode. Twitter onzin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze heeft wel een dode op haar geweten.
Nee. Niet waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mag ik wat humor inbrengen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Piet
Het zijn toch andere typetjes..
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
waar nog niets over bekend is dus laten we het niet voor waar aannemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eeen wattes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/
is dat bevestigd of lullen we allemaal weer eens zomaar wat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, want als je een feestje wil geven en dat per ongeluk niet geheim houdt dan kun je verwachten dat er tienduizend mongolen op af komen om de boel te slopen en te vechten met de ME.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij heeft één tikje gehad van de ME, niets aan over gehouden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja was eerder op de avond toen ME charges uitvoerde.
Als je dom genoeg bent om dit te geloven, mag je sowieso geen mensen ergens de schuld van geven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kletskoekquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee dat hebben al die mongolen die naar Haren toe zijn gekomen op hun geweten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
wtf is een sigma ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
Mag wel, maar je legt de verkeerde link.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag ik wat humor inbrengen?
Een wat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
Hij werd neergehoekt, niet in elkaar gemeptquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja was eerder op de avond toen ME charges uitvoerde.
Een ambulance mag niet eens een overledene vervoeren. Gaat inderdaad niet op dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef QBay het volgende:
[..]
Want een ambulance komt alleen voor doden?
Ja wat is de definitie van ' in elkaar slaan 'quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij heeft één tikje gehad van de ME, niets aan over gehouden.
No shit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Het escaleert niet uit de hand. Het loopt uit de hand OF het escaleert. Dit is een contaminatie.
Het SIGMA (Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis)-team is opgeroepen.quote:
Ondersteuning binnen de GHORquote:
Duuuuuuh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Het escaleert niet uit de hand. Het loopt uit de hand OF het escaleert. Dit is een contaminatie.
NEE NIET SIGMA!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
Het is dus echt een slagveld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef David_ het volgende:
Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis-team
Beelden worden herhaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel planten heeft die mongool...das al de zesde buxus die ik hem zie gooien
flinke buxusbol is niet goedkoop trouwens!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb een google-add over potplanten nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Het is een herhaling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Taakstraf bij het tuincentrum dan maar? Of schoffelen, nog beter!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Dat is natuurlijk niet echt relevant. Ik zie zoveel mensen openbare verjaardagsfeestjes maken op Facebook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Oh ja, die hadden wij hier met Hemelvaartsdag ook. Vanwege het grote aantal dronken jongeren bij de recreatieplasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Het SIGMA (Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis)-team is opgeroepen.
100% Opzet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Merthe is wel oud genoeg om te weten dat dit uit de hand kon lopen.
Was geen buxusquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
flinke buxusbol is niet goedkoop trouwens!
Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie, die roept men op om ambu-personeel te ondersteunen bij grote incidenten en rampen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh nee dat verklaart een hoop.
Mooi mond balkje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciale killer-eenheid uit de Balkan. Ingevlogen op 4 uur standbye
Met extragratis balkje voor de mond?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die vloeken zo hard dat hun mondje gecensureert moet worden!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, je bent volgens mij de eerste die het merkt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
twitter:pauwenwitteman twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:15Als het lukt gaan we ook nog even live naar #haren. #1vdv #nederland1 reageer retweet
Is het boeiend? Zit bij me broer we hebben nu 701 op staan verder heb ik alles gemistquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Haha al sinds 8 uur aan het volgen
Jij was er?!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Blij dat wij er niet meer zijn,.Triestelingen.
Zie reactie #21.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, je bent volgens mij de eerste die het merkt.
+1 voor jou
Ik dacht dat je het expres deedquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, je bent volgens mij de eerste die het merkt.
+1 voor jou
Toevallig vandaag nog nieuwe lijst geplaatstquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef -Datdus- het volgende:
Beste gemeente 2012 zullen ze wel niet halen.
The irony.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Toevallig vandaag nog nieuwe lijst geplaatst
http://www.elsevier.nl/we(...)e-gemeenten-2012.htm
Soberso, om al heen te gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Blij dat wij er niet meer zijn,.Triestelingen.
twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
Ze hadden ook gewoon daar een feest moeten maken, en niet 2 lampen neerzetten en that's it.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef yavanna het volgende:
Die meiden duiden prima aan wat er o.a. mis gaat, de gemeente gaf aan dat er gefeest kon worden bij een sportveld en vervolgens is er geen enkele begeleiding daar naar toe en vinden alleen buurtbewoners het veld.
Tuurlijk, warzone.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:59:12Zit in oog vd storm. Om mij heen vecht ME op drie fronten. Ergste rellen nu in centrum. ME'er: 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' #projectx reageer retweet
Linie vasthouden, anders ben je omsingeld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Ziekebaard het volgende:
Waarin doet de ME niks als je een fiets naar ze toe gooit. Als je normaal een fiets naar een agent gooit blijft hij ook niet staan.
Of ze gaan gewoon wegquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Noek het volgende:
Mensen huilend op straat.it's my party and I cry if I want to..
Precies ja, bij elkaar blijven en langzaam met z'n allen naar voren gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Linie vasthouden, anders ben je omsingeld.
Ze hadden het nooit in de media moeten brengen/geen aandacht dan was er waarschijnlijk ook wel wat gebeurd maar was het nooit zo erg geëscaleerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef yavanna het volgende:
Die meiden duiden prima aan wat er o.a. mis gaat, de gemeente gaf aan dat er gefeest kon worden bij een sportveld en vervolgens is er geen enkele begeleiding daar naar toe en vinden alleen buurtbewoners het veld.
Waarom was je daar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef nietzman het volgende:
Oh hallo.
Ik was daar. Geen zak te beleven. Gewoon een dom boeren dorpsfeest. Boeie.
En mensen vertellen waar het was ipv de niet aldaar bekende mensen vanaf het station hun gang maar laten gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon daar een feest moeten maken, en niet 2 lampen neerzetten en that's it.
twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op nationale-recherche.nl. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
Het is de schuld van de (social) media, de gemeente, de ME, Merthe, maar vooral niet van de mensen die doelloos dingen vernielenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon daar een feest moeten maken, en niet 2 lampen neerzetten en that's it.
Bazenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op nationale-recherche.nl. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
Je gelooft toch niet dat die echt van Merthe zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Saragis het volgende:
Enkele relevante tweets zichtbaar van mevrouw zelf ->
http://favstar.fm/users/merthemw
hahah die laatstequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef Saragis het volgende:
Enkele relevante tweets zichtbaar van mevrouw zelf ->
http://favstar.fm/users/merthemw
Dat kan zij toch niets aan doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
zou zo geniaal zijn als ze gewoon 10.000 van die kneuzen een boete geven van 10.000 euro of zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef hole1988 het volgende:
check de datumsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat die echt van Merthe zijn?
Die natuurlijk vooral, maar die kun je niet stoppen, en dan moet je het gewoon zo goed mogelijk proberen op te lossen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is de schuld van de (social) media, de gemeente, de ME, Merthe, maar vooral niet van de mensen die doelloos dingen vernielen
En internet verbieden en vergeet de alcohol niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden het nooit in de media moeten brengen dan was er waarschijnlijk ook wel wat gebeurd maar was het nooit zo erg geëscaleerd.
het was niet de fiets van de ME'er... hij had een blauwequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:04 schreef Ziekebaard het volgende:
Waarin doet de ME niks als je een fiets naar ze toe gooit. Als je normaal een fiets naar een agent gooit blijft hij ook niet staan.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het was niet de fiets van de ME'er... hij had een blauwe
En Haren dus op 1. De ironie!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Toevallig vandaag nog nieuwe lijst geplaatst
http://www.elsevier.nl/we(...)e-gemeenten-2012.htm
Die idioten hadden gewoon niet naar Haren toe moeten gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden het nooit in de media moeten brengen/geen aandacht dan was er waarschijnlijk ook wel wat gebeurd maar was het nooit zo erg geëscaleerd.
nee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef JamFlava het volgende:
Iedereen die zich heeft aangemeld op facebook boetes geven
Lijkt me wel, foto klopt en data gaan terug tot bijna een jaar. Opzich ook helemaal geen vreemde tweets eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat die echt van Merthe zijn?
Wat een NSB praktijken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef ACT-F het volgende:
En de politie had zo'n mooi draaiboek:
[ afbeelding ]
WBEOAHAHAHA dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, waarom aandacht aan geven. Als ze het gewoon genegeerd hadden en intern wat dingen hadden geregeld zoals ME/politie/etc. had er veel minder aandacht voor geweest, nu heeft de media het enorm opgeblazen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
En internet verbieden en vergeet de alcohol niet.
Sommige dingen hou je niet tegen, daar moeten gemeenten op inspringen ipv toekijken hoe de boel uit de hand loopt.
Maar deden dat wel. Dan moet een gemeente daar op inspringen, zoals gemeenten ook actie ondernemen bij b.v. voetbalwedstrijden. Jammer dat het nodig is, uiteraard.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Die idioten hadden gewoon niet naar Haren toe moeten gaan.
Ja, want mensen aangeven om hun afkomst die vervolgens afgevoerd worden is hetzelfde als criminelen aangevenquote:
Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig. Maar denk eens praktisch. Je kunt wel heel principieel zeggen dat zulk volk niet moet worden beloond met een feest (want dat is het dan misschien wel een beetje). Maar als je het zoals nu doet, dan wordt het geheid rellen. Dan heb je dus straten vol schade aan auto's en gebouwen en straatmeubilair.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is de schuld van de (social) media, de gemeente, de ME, Merthe, maar vooral niet van de mensen die doelloos dingen vernielen
wat houdt dat in?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zag net een medewerker van ons voorbij lopen. Uitzendkracht, die gooi ik er maandag direct uit.
Ik zag net een medewerker van ons voorbij lopen. Uitzendkracht, die gooi ik er maandag direct uit.
zegt de andere uitzendkrachtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Echt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Helemaal mee eens, laat ze inderdaad verder maar opdraaien voor de schade.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Die idioten hadden gewoon niet naar Haren toe moeten gaan.
Je mag toch gewoon voorbij lopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die staan nog in de file op de afritquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Noek het volgende:
Hoe is het met de Hell's angels of hebben ze pech onderweg?
quote:tebby,
Het klopt inderdaad dat het sigma team zich moet ''klaar stomen''
En er is ook een kans dat het leger zich er mee gaat bemoeien.
Maar naar mijn mening had de ME (nog) niet moeten ingrijpen want het was volkomen rustig(nouja in iedergeval beter dan nu).
die foto was me ook al opgevallen dacht toen ook wel van acht ze zullen het nog wel mee gaan maken daar zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Er is toch telkens gezegd: er is geen feest, er komt geen feest, kom NIET naar Haren. En dan wel komen en de boel gaan slopen, dat gaat er bij mij niet in. Ik kan daar geen begrip voor opbrengen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig. Maar denk eens praktisch. Je kunt wel heel principieel zeggen dat zulk volk niet moet worden beloond met een feest (want dat is het dan misschien wel een beetje). Maar als je het zoals nu doet, dan wordt het geheid rellen. Dan heb je dus straten vol schade aan auto's en gebouwen en straatmeubilair.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Jep, hij rende voorbij bij een charge.
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
Provincie (of regio, not sure) wijde calamiteit. Meestal afgegeven bij branden met giftige stoffen.quote:
Haha dat hoorde ik ook. Wat bedoelde hij wel eigenlijk?quote:
Echt waar, dit is geen Photoshop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
WBEOAHAHAHA dat meen je niet![]()
![]()
De media speelt ongetwijfeld een rol, maar een mediaverbod opleggen gaat m.i. veel te ver. Uiteindelijk ligt het aan de zeer vervelende rellende mensen aldaar en een gemeente die er helaas niet goed mee is omgegaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, waarom aandacht aan geven. Als ze het gewoon genegeerd hadden en intern wat dingen hadden geregeld zoals ME/politie/etc. had er veel minder aandacht voor geweest, nu heeft de media het enorm opgeblazen.
Helemaal de '90's request vergetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
Ook van die meiden die net bijvoorbeeld voor de camera het helemaal geweldig vonden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef mootie het volgende:
Wel vreselijk genant als je daar bent en on stream te zien bent.
iig ff melden morgen bij de politiequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Jep, hij rende voorbij bij een charge.
Geweldig, doe eerst alsof je gewoon vraag hoe z'n weekend wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Mwa, ben de vestigingsmanager, komt helemaal goed.
100%quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig ff melden morgen bij de politie
Ik heb alleen de eerste 2 nummers meegekregenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Helemaal de '90's request vergeten
Procedure ivm inzet SIGMA-team.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Frutsel het volgende:
Traumahelicopter onderweg naar Haren aldus RTV Noord
[Radio3 #3577] Meer SPRINGEN!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Helemaal de '90's request vergeten
Pfff... Heftig!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Frutsel het volgende:
Eerder gaf iemand op de live stream ook dat de ME te snel te hard ingreep. e MEquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon met scherp schieten, doe je de maatschappij ook een plezier ook mee
Lijkt me sterk want dan was ie hier al over gekomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef Frutsel het volgende:
Idd! En door games!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik heb gehoort dat er veel stonende junks tussen zijn die de politie gooien met stenen! deze probleem komt door de koffieshops die legaal zijn hier in nederland!
Ja! Zo is het!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik heb gehoort dat er veel stonende junks tussen zijn die de politie gooien met stenen! deze probleem komt door de koffieshops die legaal zijn hier in nederland!
Die foto was toch nep?!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
die foto was me ook al opgevallen dacht toen ook wel van acht ze zullen het nog wel mee gaan maken daar zo
draaiboeken zijn leuk voor een vast groep maar niet voor een onbekende aantal mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |