Hij werd neergehoekt, niet in elkaar gemeptquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja was eerder op de avond toen ME charges uitvoerde.
Een ambulance mag niet eens een overledene vervoeren. Gaat inderdaad niet op dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef QBay het volgende:
[..]
Want een ambulance komt alleen voor doden?
Ja wat is de definitie van ' in elkaar slaan 'quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij heeft één tikje gehad van de ME, niets aan over gehouden.
No shit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Het escaleert niet uit de hand. Het loopt uit de hand OF het escaleert. Dit is een contaminatie.
Het SIGMA (Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis)-team is opgeroepen.quote:
Ondersteuning binnen de GHORquote:
Duuuuuuh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Het escaleert niet uit de hand. Het loopt uit de hand OF het escaleert. Dit is een contaminatie.
NEE NIET SIGMA!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/
Het is dus echt een slagveld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef David_ het volgende:
Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis-team
Beelden worden herhaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel planten heeft die mongool...das al de zesde buxus die ik hem zie gooien
flinke buxusbol is niet goedkoop trouwens!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb een google-add over potplanten nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Het is een herhaling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Taakstraf bij het tuincentrum dan maar? Of schoffelen, nog beter!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |