Hij werd neergehoekt, niet in elkaar gemeptquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja was eerder op de avond toen ME charges uitvoerde.
Een ambulance mag niet eens een overledene vervoeren. Gaat inderdaad niet op dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef QBay het volgende:
[..]
Want een ambulance komt alleen voor doden?
Ja wat is de definitie van ' in elkaar slaan 'quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ga toch weg. Hij heeft één tikje gehad van de ME, niets aan over gehouden.
No shit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Het escaleert niet uit de hand. Het loopt uit de hand OF het escaleert. Dit is een contaminatie.
Het SIGMA (Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis)-team is opgeroepen.quote:
Ondersteuning binnen de GHORquote:
Duuuuuuh.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens. Het escaleert niet uit de hand. Het loopt uit de hand OF het escaleert. Dit is een contaminatie.
NEE NIET SIGMA!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/
Het is dus echt een slagveld.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef David_ het volgende:
Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis-team
Beelden worden herhaaldquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Hoeveel planten heeft die mongool...das al de zesde buxus die ik hem zie gooien
flinke buxusbol is niet goedkoop trouwens!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb een google-add over potplanten nuquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Het is een herhaling.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Taakstraf bij het tuincentrum dan maar? Of schoffelen, nog beter!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef Frutsel het volgende:
Dat is natuurlijk niet echt relevant. Ik zie zoveel mensen openbare verjaardagsfeestjes maken op Facebook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Oh ja, die hadden wij hier met Hemelvaartsdag ook. Vanwege het grote aantal dronken jongeren bij de recreatieplasquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Het SIGMA (Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie van het Rode Kruis)-team is opgeroepen.
100% Opzet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Merthe is wel oud genoeg om te weten dat dit uit de hand kon lopen.
Was geen buxusquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
flinke buxusbol is niet goedkoop trouwens!
Snel Inzetbare Groep Ter Medische Assistentie, die roept men op om ambu-personeel te ondersteunen bij grote incidenten en rampen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh nee dat verklaart een hoop.
Mooi mond balkje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciale killer-eenheid uit de Balkan. Ingevlogen op 4 uur standbye
Met extragratis balkje voor de mond?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die vloeken zo hard dat hun mondje gecensureert moet worden!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |