quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
Oude man die aan het slagveld woont:
"Ja ach, ik ben niet zo snel onder de indruk"
Nuchtere Noorderlingquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
dat met die Duitsers en Canadezen was veel mooier zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
Meisje van 19, las ik ergens. Doodgedrukt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
Daarom.
Is d'r nou echt iemand doood?Of is het een zieke geest die aan het trollen is. Ik lees het morgen wel.
Onzin. Vraag > aanbod.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Media heeft hier toch wel actief aan meegewerkt.
Nee, wel de Rabobankquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Wilders de Islam al de schuld gegeven? Of Brussel?
Via internet ging het al als een lopend vuurtje, internet verbieden? Gemeenten e.d. moeten hier, helaas, mee leren omgaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat deze mensen hier slachtoffers van de situatie zijn?
De gemeente had het dus stil willen houden, maar de media vonden het te spannend om niet op te pikken. Ik geloof echt niet dat het zonder media ook zo groot was geweest. Mensen zijn er nu bewust naar gaan zoeken, terwijl ze het anders alleen misschien via via hadden gehoord.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Meisje van 19, las ik ergens. Doodgedrukt.
Nou Merthe, leer daar maar mee te leven. Ik hoop dat je in elk geval genoten hebt van alle aandacht.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
"JE VERWACHT 'T NIET HE!!?!!"
- Bert Visscher
ja schuif dat in dat kind dr schoentjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou Merthe, leer daar maar mee te leven. Ik hoop dat je in elk geval genoten hebt van alle aandacht.
Alsof het haar schuld isquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die Grunnegers altijd omgaan met de media. Ook bij de overstromingen eerder dit jaar:quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
hehequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die Grunnegers altijd omgaan met de media. Ook bij de overstromingen eerder dit jaar:
Verslaggever:
Uw huis is helemaal ondergelopen. Dat moet verschrikkelijk zijn"
Boer:
Neuh....gebeurd wel vaker. Ik vaar zo met m'n bootje door de voordeur naar m'n trap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |