Waar?quote:
Gelukkig is het een deskundigequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
"Te snel opgetreden" aldus buurtbewoner.
Oh nice, valt mee dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 6 man, volgens een of andere anonieme TwitteraarWat een kutmedium is dat toch op dit soort momenten.
Ik heb tot nu toe bijna alleen maar Nederlanders gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is multicultureel. Net als in Londen.
ONZ en hier. Niveauverschil is kleiner dan je zou denken.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, zeik niet. Ga terug naar je ONZ-autistenhoekje, ja?
ja en 3 dagen in het nieuws om NIET, ik herhaal NIET te komen,quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Volgut het volgende:
[..]
Was toch wel zo'n 3 dagen op het journaal enzo, niet goed gelukt dus.
Ik zeg toch niet dat deze mensen hier slachtoffers van de situatie zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef yavanna het volgende:
re
[..]
Het is de schuld van alcohol, zonder alcohol zouden er legio minder relschoppers zijn. Rekening dan maar naar de regering.
Mensen die zichzelf niet in de hand hebben, daar ligt de schuld en de gemeente die dit niet goed heeft aangepakt.
Daarom.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gezeik, waarom moet alles kapot
Ik denk dat het best wel een goed idee is om Project X commercieel te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
Onzin om een evenement te organiseren NAV dit
ik zie ook een heleboel mensen in dit topic die ik normaal nooit tegenkomquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
ONZ en hier. Niveauverschil is kleiner dan je zou denken.
[..]
Das een beetje overrated vind ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
ONZ en hier. Niveauverschil is kleiner dan je zou denken.
[..]
Nee dat zit NIET standaard in ieder kabelpakket. Ziggo heeft in Den Haag onlangs een stel regionale zenders eruit gegooid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef wytdyk het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/
Verder wordt het gewoon LIVE uitgezonden op TV Noord, dat zit standaard in ieder kabelzenderpakket. Gewoon even zoeken.
je begrijpt nu ook beter dat de autoriteiten in bijvoorbeeld China streng moeten blijvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Daar moet eigenlijk gewoon echt een regel voor komen. De wereld is overbevolkt, dit moet gewoon als vrijwillige aanmelding gelden voor een project om zelfstandig bij te dragen om dat probleem te verminderen
Ook voor het eerst dat dat vervelend kan zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee dat zit NIET standaard in ieder kabelpakket. Ziggo heeft in Den Haag onlangs een stel regionale zenders eruit gegooid.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is multicultureel. Net als in Londen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |