Ik heb voor de zekerheid mijn geboortedatum maar uit mijn profiel gehaald. En ik zal NOOIT, NOOIT, NOOIT ingaan op zo'n kalender-app verzoek voor mijn verjaardag. Ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Niets, maar veel mensen denken er anders over.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat heeft Mirthe hiermee te maken?
En dat heeft Volgut vanavond getest. Als minderjarige op FB zijn standaard al je uitnodigingen privé.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Waarom?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel voor de kosten op gaat draaien.
Hou nou toch op, ga JIJ dat het meiske uberhaubt aanrekenen? Wtf, zieke geest heb jij!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Meisje van 19, las ik ergens. Doodgedrukt.
Nou Merthe, leer daar maar mee te leven. Ik hoop dat je in elk geval genoten hebt van alle aandacht.
Pietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn boos vanwege de cartoons, ze zijn geprovoceerd, gekwetst, we moeten dat begrijpen
Ze heeft wel een dode op haar geweten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Flow3r het volgende:
Wat een onzin.Alsof een meisje van 16 geen fouten mag maken en dit had kunnen voorzien
Ja was eerder op de avond toen ME charges uitvoerde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef freecell het volgende:
Pow: ik hoorde dat er een verslaggever van Noord in elkaar geslagen is....
Welja
Nee, er is geen dode. Twitter onzin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze heeft wel een dode op haar geweten.
Nee. Niet waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mag ik wat humor inbrengen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Piet
Het zijn toch andere typetjes..
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
waar nog niets over bekend is dus laten we het niet voor waar aannemenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eeen wattes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Psy-freak het volgende:
SIGMA opgeroepen!
http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/
is dat bevestigd of lullen we allemaal weer eens zomaar wat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |