Denk je? of puur voor het geval dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
Zo'n team is onderweg om een tentenkamp te bouwen. Veel gewonden dus.
[ afbeelding ]
MMT is een mobiel medisch team.. Geen Heliquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."
Hij vliegt hier volgens mij net weer weg (UMCG)quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, die traumaheli is standaard ivm inzet SIGMA-team!
10 tot 20 gewonden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze bereiden zich voor op MOGELIJK veel gewonden. Bij ons stond met Hemelvaart zo'n tent, puur voor de dronken jongeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Ga daar dan ook niet heen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
verbietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik hoop dat de nieuwe kabinet de koffieshops meteen verbiet na deze problemen en junks die wiet roken meteen in een strafkamp stopt!
Ze hadden in Haren maar wat moeten regelen voor ons, aldus Casper uit Winschoten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
En Casper geeft de ME de schuld. Casper is een mongool.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat kan ik bevestigen, mijn oog zit nog wel een week dichtquote:
Je moet die mensen gewoon laten feesten, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat die commentator het niet snapt.
Ik zie helemaal niets op P2000, vaag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Psy-freak het volgende:
Lifeliner onderweg
[url]http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/url]
Whehe de hardste klappen ga je nog virtueel krijgen in dit topicquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |