Snel Inzetbare Groep ter Medische Assistentiequote:
Dank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Daar heeft de Lifeliner niets mee nodig..
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef LXIV het volgende:
Een dorp waar sinds boer Henk in 1913 tijdens het fietsen zijn linkerklomp kwijtraakte verder helemaal nooit iets gebeurd is, is nu een trending topic wereldwijd. Hoe is het toch mogelijk.
Ik vind dat het de schuld is van videospelletjes.
Waar is Surveillance-Fiets als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef freecell het volgende:
Het wordt fiets zonder jou Annabel!
Gemeente faalt behoorlijk idd. De gemeente heeft ook aangegeven dat er een alternatieve feest zou komen en daarna opeens weer niet. Men had betere politie begeleiding moeten inzetten, want men denkt daar nog dat een dranghekje volstaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon de hele bende compleet afgesloten vanmiddag zodat iedereen die er kwam gewoon weer weg moest?
Het komt door die kankerverwekkende zonnebanken. Daar gaan mensen zich raar van gedragen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |