Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
Hoi Fred Teevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:12 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik heb gehoort dat er veel stonende junks tussen zijn die de politie gooien met stenen! deze probleem komt door de koffieshops die legaal zijn hier in nederland!
Ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Annabel moest naar het station, dat is wel toepasselijk
er zijn mensen die ergens verstand van hebben, Hij heeft hetquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Annabel moest naar het station, dat is wel toepasselijk
Daar heeft de Lifeliner niets mee nodig..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, die traumaheli is standaard ivm inzet SIGMA-team!
ja echt achterlijke mensen. Zostraks ook zo'n figuur die zn jas over z'n gezicht trekt maar ontussen gewoon vol in beeld blijft staan. Hoe dom ben je dan?quote:
deze problemen zouden er niet zijn als koffieshops worden verboden! die vieze ongewassen werkloze stinkjunks zorgen altijd dat er problemen komen! als ze naar de kroeg waren gegaan waren deze problemen er niet geweest!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Zo is het!
Stonende junks altijd.
Snel Inzetbare Groep ter Medische Assistentiequote:
Dank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:15 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Daar heeft de Lifeliner niets mee nodig..
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef LXIV het volgende:
Een dorp waar sinds boer Henk in 1913 tijdens het fietsen zijn linkerklomp kwijtraakte verder helemaal nooit iets gebeurd is, is nu een trending topic wereldwijd. Hoe is het toch mogelijk.
Ik vind dat het de schuld is van videospelletjes.
Waar is Surveillance-Fiets als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef freecell het volgende:
Het wordt fiets zonder jou Annabel!
Gemeente faalt behoorlijk idd. De gemeente heeft ook aangegeven dat er een alternatieve feest zou komen en daarna opeens weer niet. Men had betere politie begeleiding moeten inzetten, want men denkt daar nog dat een dranghekje volstaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon de hele bende compleet afgesloten vanmiddag zodat iedereen die er kwam gewoon weer weg moest?
Het komt door die kankerverwekkende zonnebanken. Daar gaan mensen zich raar van gedragen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!
Denk je? of puur voor het geval dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
Zo'n team is onderweg om een tentenkamp te bouwen. Veel gewonden dus.
[ afbeelding ]
MMT is een mobiel medisch team.. Geen Heliquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."
Hij vliegt hier volgens mij net weer weg (UMCG)quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, die traumaheli is standaard ivm inzet SIGMA-team!
10 tot 20 gewonden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze bereiden zich voor op MOGELIJK veel gewonden. Bij ons stond met Hemelvaart zo'n tent, puur voor de dronken jongeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Ga daar dan ook niet heen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
verbietquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik hoop dat de nieuwe kabinet de koffieshops meteen verbiet na deze problemen en junks die wiet roken meteen in een strafkamp stopt!
Ze hadden in Haren maar wat moeten regelen voor ons, aldus Casper uit Winschoten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
En Casper geeft de ME de schuld. Casper is een mongool.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat kan ik bevestigen, mijn oog zit nog wel een week dichtquote:
Je moet die mensen gewoon laten feesten, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer dat die commentator het niet snapt.
Ik zie helemaal niets op P2000, vaag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Psy-freak het volgende:
Lifeliner onderweg
[url]http://www.rampen-info.nl/223903/onlusten-haren/url]
Whehe de hardste klappen ga je nog virtueel krijgen in dit topicquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Logisch. Als mensen willen feesten dan moet de gemeente daar voor zorgen. Dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze hadden in Haren maar wat moeten regelen voor ons, aldus Casper uit Winschoten.
Clapclap die bereikt wel even 10.000 mensen online met zijn tekstenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Haha ja was mij ook al opgevallen. Held![]()
Ja Fred Teeven, goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef netletspo-ovi het volgende:
ik hoop dat de nieuwe kabinet de koffieshops meteen verbiet na deze problemen en junks die wiet roken meteen in een strafkamp stopt!
MMT kan uitrukken met Heli of auto. Dit geval een Heli;quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
MMT is een mobiel medisch team.. Geen Heli
twitter:LuchtvaartN_NL twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:16:38Lifeliner 1 is approaching the hospital of Groningen and is in the descend for landing. Time: 2315 LT reageer retweet
Beter al die mensen op een veld naar sterretje? luisteren, dan al die mensen laten aanrommellen op straat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef BanzaiNL het volgende:
Op SBS6 werd net gemeld dat Sterretje – ja, dat stuk verdriet – onderweg is naar Haren om te komen draaien. Het niveau ligt blijkbaar bijzonder hoor!
heb je je bazenhelden niet op kunnen trommelen om iedereen wel eens even te laten zien wat feesten is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Inderdaad. Gewoon het leger er op af sturen en 25 willekeurige 'feestgangers' een nekschot geven. Dan kan de volgende keer iemand uitnodigen wat hij wil, dan komt er niemand.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef BakkerHenk het volgende:
mompelt iets met kogeltjes en knietjes....
Mooi!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
+1quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik hoop dat de ME gewoon gaat schieten, gadverdamme zeg, wat een debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |