Gemeente faalt behoorlijk idd. De gemeente heeft ook aangegeven dat er een alternatieve feest zou komen en daarna opeens weer niet. Men had betere politie begeleiding moeten inzetten, want men denkt daar nog dat een dranghekje volstaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon de hele bende compleet afgesloten vanmiddag zodat iedereen die er kwam gewoon weer weg moest?
Het komt door die kankerverwekkende zonnebanken. Daar gaan mensen zich raar van gedragen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het de schuld van Aspartaam in light-frisdrank!
Denk je? of puur voor het geval dat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
Zo'n team is onderweg om een tentenkamp te bouwen. Veel gewonden dus.
[ afbeelding ]
MMT is een mobiel medisch team.. Geen Heliquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. "5 ambulances uit eigen regio. MMT. OvD-G alarmeren. HS-GHOR infomeren ..."
Hij vliegt hier volgens mij net weer weg (UMCG)quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, die traumaheli is standaard ivm inzet SIGMA-team!
10 tot 20 gewonden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ze bereiden zich voor op MOGELIJK veel gewonden. Bij ons stond met Hemelvaart zo'n tent, puur voor de dronken jongeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:16 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Ga daar dan ook niet heen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |