Alleen zijn de kogels en het personeel wegbezuinigd...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon het leger er op af sturen en 25 willekeurige 'feestgangers' een nekschot geven. Dan kan de volgende keer iemand uitnodigen wat hij wil, dan komt er niemand.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
Ff los van al die dudes die daar stoer proberen te zijn, wtf moet je als meisje daarzo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er ergens beelden te zien? En zo ja?²
ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
Die teksten bovenin bij de live stream
Doe maar een pyroclastische wolk op ze afsturen, dat houd ze wel tegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Mot ik wakker worden of kan ik me nog omdraaien?
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn er ergens beelden te zien? En zo ja?²
Doe maar flink.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
schijt aan iedereen die het tokkie vind, ik heb me vermaakt en daar gaat het om
Rekening kan ook doorgestuurd worden dus blijkbaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Geert Wilders via Twitter: "Het is de schuld van de Marokkanen".quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef schommelstoel het volgende:
Die teksten bovenin bij de live stream
Net was het weer een stukkie livequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Breaking news: de patatkraam is nog open!!!quote:
Precies én tevens exactly! Pak je laptop en ga onder de wol. Kijk onnozel uit je ogen en raak je vochtige gelaat regelmatig aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef beantherio het volgende:
Waarom wil je je vrije vrijdagavond "of all places" in Haren spenderen? Is kansloos bezig zijn in suffe kutdorpen het nieuwe een leuke uitgaansavond hebben? Ik snap hier werkelijk geen ruk van.
Geneukt wordenquote:
Je bent niet eens geweest joh. Niemand komt weg behalve jijquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
quote:Update 23:20
Politie kan noch bevestigen noch ontkennen of er een dode is gevallen. De A28 tussen Groningen en Assen is afgesloten. Er zijn zeker vier aanhoudingen verricht.
Neehee, is niet waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is er bevestiging van het doodgedrukte meisje?
Nee, is niet waar.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja, misschien, eens kijken of ik ergens nog eentje zo heb liggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doe maar een pyroclastische wolk op ze afsturen, dat houd ze wel tegen [ afbeelding ]
Nee, is ontkend door de Politie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is wel een heel mooi dorp, dat wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef beantherio het volgende:
Waarom wil je je vrije vrijdagavond "of all places" in Haren spenderen? Is kansloos bezig zijn in suffe kutdorpen het nieuwe een leuke uitgaansavond hebben? Ik snap hier werkelijk geen ruk van.
Want ze moet met de schaal bitterballen rond?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix laat het weer afweten. Zij neemt haar rol niet echt serieus.²
Hoe kan ze nou bevestigen man.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
ja nou, het is heus niet de eerste keer dat ik ga rellenquote:
LULquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja nou, het is heus niet de eerste keer dat ik ga rellen
dan kun je klappen krijgen, so be itt
daarvoor ga je rellen, nergens anders om
Ok. Bedankt. En... THANK FUCKING GOD.quote:
WELKOM TERUG.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies én tevens exactly! Pak je laptop en ga onder de wol. Kijk onnozel uit je ogen en raak je vochtige gelaat regelmatig aan.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |