http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Maar waar zijn die echte live beelden nou?
Volgende Project X dan maar in Amsterdam organiseren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme wat een bazen daar. Als het niet zover was geweest was ik mee komen doen
Stoer jonge, stoer, ga nu maar naar bed want morgen moet je de aardappelen van het land halen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneem
wel de eerste keer alleen
De politie probeert nu gewoon de straten schoon te vegen, let maar op hoeveel ze er in de komende weken nog gaan aanhouden.quote:
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneem
wel de eerste keer alleen
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
laat die smerige stinkjunks maar werken ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
prima. Taakstraf voor een ieder van 100 uur minstens.
Slim. Ik zou ook trek hebben als ik wat fietsen had gekopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Doler12 het volgende:
Hehe gewoon patat verkopen wat een baas!
gouden handel toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Patatkraam nog open.. zie je het voor je?_!!!!!!
RTV Noord zou het iets na elven hebben gemeld dat er is opgeschaald naar GRIP 3quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand of het al GRIP 3 is ?
pics iddquote:
Meest actuele is de radio zender die je hoort op RTV Noordquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Dat is echt héél opmerkelijk,bijna geen enkele ( live ) verslaggever.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Als iemand 16 is,8 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de tijd dat je je tof waande als je met je vrienden door Intertoys of Bart Smit liep om enkel naar speelgoed te kijken?²
Nou he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Noek het volgende:
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.
Een patatje oorlog voor het rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Revanches het volgende:
Iemand patat?
De een zn dood is de ander zn brood.
Idd, zij had dit moeten voorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix laat het weer afweten. Zij neemt haar rol niet echt serieus.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |