laat die smerige stinkjunks maar werken ja!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
prima. Taakstraf voor een ieder van 100 uur minstens.
Slim. Ik zou ook trek hebben als ik wat fietsen had gekopt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Doler12 het volgende:
Hehe gewoon patat verkopen wat een baas!
gouden handel toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Patatkraam nog open.. zie je het voor je?_!!!!!!
RTV Noord zou het iets na elven hebben gemeld dat er is opgeschaald naar GRIP 3quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand of het al GRIP 3 is ?
pics iddquote:
Meest actuele is de radio zender die je hoort op RTV Noordquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Dat is echt héél opmerkelijk,bijna geen enkele ( live ) verslaggever.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Die zijn niet live, allemaal herhalingen. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens anders iets is. Iemand?
Als iemand 16 is,8 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de tijd dat je je tof waande als je met je vrienden door Intertoys of Bart Smit liep om enkel naar speelgoed te kijken?²
Nou he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:25 schreef Noek het volgende:
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.
Een patatje oorlog voor het rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Revanches het volgende:
Iemand patat?
De een zn dood is de ander zn brood.
Idd, zij had dit moeten voorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix laat het weer afweten. Zij neemt haar rol niet echt serieus.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |