En wat heb je geleerd voor de volgende keer? Of is daar net even te weinig grijze massa voor aanwezig?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben echt gegaan en heb echt de klappen gekregen
Ah, wat een bangbroek is 't dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is gewoon naar de voetbal gegaan
Jammer genoeg waren de klappen niet hard genoeg aangezien je hier nog kan posten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
Amsterdam-Amstelland. Vaagquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
22:53:41 21-09-12 GROUP-1 01-901 A1 GRONINGEN UMC GRONINGEN HANZEPLEIN 1 MKA 01 RIT:328
0120901 MKA Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland (Traumaheli Lifeliner 1 / MMT 901)
Pics en helaas, terecht. Je hoorde daar niet te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben echt gegaan en heb echt de klappen gekregen
Niet hard genoeg aangezien je hier nog kunt postenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom er net vandaan, keiharde klappen gehad van de ME en niemand die wat deed
omdat ik dacht dat de 3000+ man achter me wel tegen 5agentjes durfden,maar zat ik er ff naastquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
En waarom kreeg je klappen? Was je een van die klapmongolen die spullen sloopte? Of wrong time, wrong place?
Ze konden er wel heen, maar er is blijkbaar totaal geen begeleiding om die mensen naar dat onvindbare veld te krijgen. Sowieso heeft de gemeente niets georganiseerd op het veld zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef ACT-F het volgende:
Schuld van de burgemeester. Eerst aangeven dat ze op het voetbalveld terecht kunnen, en dan weer niet.
Remember, remeber, the fifth of ....quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
So...we meet again..
Ik dacht dat jij aan het slapen was [ afbeelding ]
Volgens mij communiceert de gemeente al dagen dat er geen feestje is en dat mensen uit de buurt moeten blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:20 schreef ACT-F het volgende:
Schuld van de burgemeester. Eerst aangeven dat ze op het voetbalveld terecht kunnen, en dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |