gelukkig zijn er tientallen cameraploegen aanwezigquote:
Ik zal wat as hun kant op sturen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Ja joh, je komt ze ook overal tegen![]()
En mensen zoals Albert Verlinde en Matthijs van Nieuwkerk die het lekker gaan opjutten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die hun leven laten beïnvloeden door sociale media.
Halfuurtje vliegenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wist niet dat die op zulke grote afstanden werden ingezet.
Dacht dat die wat meer regionaal zou zijn
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneemquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wehe GrunnigsTrots wordt dubbel gebashed.
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij GRIP 3 wordt het Gemeentelijk Beleidsteam (GBT) ingesteld. Indien eerder het gemeentelijk kernteam als actief was, wordt dit omgevormd tot het GBT. Het GBT staat onder directe aansturing van de burgemeester.
Van GRIP 3 is sprake wanneer het incident hoge impact heeft (denk aan de Turkish Airlines vliegtuigcrash) en bestuurlijke leiding vereist. Criterium hiervoor is het welzijn van (grote) groepen mensen, echter wel binnen de gemeentegrenzen.
Directe aanleiding voor GRIP 3 is activering van het sirenenet.
Mot ik wakker worden of kan ik me nog omdraaien?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zal wat as hun kant op sturen.
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Maar waar zijn die echte live beelden nou?
Volgende Project X dan maar in Amsterdam organiseren?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme wat een bazen daar. Als het niet zover was geweest was ik mee komen doen
Stoer jonge, stoer, ga nu maar naar bed want morgen moet je de aardappelen van het land halen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneem
wel de eerste keer alleen
De politie probeert nu gewoon de straten schoon te vegen, let maar op hoeveel ze er in de komende weken nog gaan aanhouden.quote:
Ho mensen, we hebben een stoere onder ons.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb me vermaakt hoor, heus niet de eerste keer dat ik het tegen de ME opneem
wel de eerste keer alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |