SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ja!quote:Op zondag 9 september 2012 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gaaf! Die had ik ook nog bijna gelopen, als BtB er niet geweest was vandaag. Geboortestad
Mooie tijd hoor!! Was het een leuke loop?was mijn 2e loop en vond het erg goed georganiseerd.
Vooraf een gezamenlijke warmingup, DJ, route liep soms dwars door de woonwijken dus veel publiek![]()
Bewoners hadden hun eigen waterpost gemaakt, deelden ze sinaasappelpartjes uit en er stonden hier en daar zelfs heerlijk koele douches!![]()
Al met al een hele leuke loop, fantastische sfeer en daarom volgend jaar weer op de agenda
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Woei, vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen, de B2B 3 em. Ik heb echt heel erg lekker gelopenTijd was 31,17 en daar ben ik eigenlijk best trots op
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Dan denk ik dat ik 'm volgend jaar ook ga lopen!quote:Op zondag 9 september 2012 18:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja!was mijn 2e loop en vond het erg goed georganiseerd.
Vooraf een gezamenlijke warmingup, DJ, route liep soms dwars door de woonwijken dus veel publiek![]()
Bewoners hadden hun eigen waterpost gemaakt, deelden ze sinaasappelpartjes uit en er stonden hier en daar zelfs heerlijk koele douches!![]()
Al met al een hele leuke loop, fantastische sfeer en daarom volgend jaar weer op de agenda
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
White cowboy, dit is de reden dat ik denk dat ik het wel degelijk kan :-)
http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Let vooral op het hoogte profiel ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
mooie dag 31 mei![]()
Kijk nu alweer uit om overmorgen lekker te lopen... Woensdag hopelijk ook nog met de Nike Run Club lopen. Echt een top initiatief![]()
31 mei FTWquote:Op zondag 9 september 2012 18:53 schreef linebear het volgende:
mooie dag 31 mei![]()
Kijk nu alweer uit om overmorgen lekker te lopen... Woensdag hopelijk ook nog met de Nike Run Club lopen. Echt een top initiatief
Veel plezier vast dinsdag
Ik kijk er nu vooral naar uit om te douchen en daarna lekker met de beentjes omhoog op de bank te liggen
Deze statistiekjes zijn veel tofferder dan voorheen![]()
Garmin: http://connect.garmin.com/activity/220695584#
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/hJhMIgQCaq8♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
U hebt onvoldoende machtigingen om de activiteit met id 220695584 te weergeven.quote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef Yuki het volgende:
Garmin: http://connect.garmin.com/activity/220695584#![]()
![]()
Stomquote:Op zondag 9 september 2012 19:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
U hebt onvoldoende machtigingen om de activiteit met id 220695584 te weergeven.
Even kijken of ik dat kan fixen...
Doet hij het nu wel?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
si!quote:Op zondag 9 september 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stom
Even kijken of ik dat kan fixen...
Doet hij het nu wel?![]()
![]()
Mooiquote:
Ik denk dat ik de rest van de avond ga kwijlen op m'n GarminDamn, wat is het fijn om fatsoenlijke grafiekjes te zien achteraf. Da's nog beter dan het voordeel ten opzichte van niet met een zware telefoon aan m'n arm hoeven lopen
Herkenbare hartslag, ik had ook zo'n soort gemiddelde+max. Een teken dat je je best hebt gedaanquote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef Yuki het volgende:
Garmin: http://connect.garmin.com/activity/220695584#
Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/hJhMIgQCaq8![]()
![]()
Hmm... Dit is dan wel weer even jammer
Plaats: 472
Naam: Yuki
Brutotijd: 36:51
Nettotijd: 35:28
Da's gewoon 28 sec langzamer dan Garmin aan gaf!Terwijl ik op start heb gedrukt toen ik over de start ging en op stop toen ik over de finish kwam...
Haha, eerlijk is eerlijk: ik moet bekennen dat ik al mn garmin runs nog upload naar nikequote:Op zondag 9 september 2012 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi
Ik denk dat ik de rest van de avond ga kwijlen op m'n GarminDamn, wat is het fijn om fatsoenlijke grafiekjes te zien achteraf. Da's nog beter dan het voordeel ten opzichte van niet met een zware telefoon aan m'n arm hoeven lopen
Vind ik toch de leukste community
![]()
![]()
Ik ga ze ook allemaal in Endomondo zetten hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Haha, eerlijk is eerlijk: ik moet bekennen dat ik al mn garmin runs nog upload naar nikeVind ik toch de leukste community
maar ik bedoel eigenlijk meer dat het allemaal véél nauwkeuriger is. En nu zie ik ook m'n hartslag
Zit anders ook een aardige afwijking in je gps, als dat 3em lang gebeurt scheelt dat aardig wat meters (en dus tijd!)quote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
Da's gewoon 28 sec langzamer dan Garmin aan gaf!Terwijl ik op start heb gedrukt toen ik over de start ging en op stop toen ik over de finish kwam...
![]()
Wij hebben ook aardige verschillen gemetenquote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
. Gewoon de Garmin aanhouden
![]()
![]()
Dank je!quote:
BoksZonder naast m'n (hardloop)schoenen te gaan lopen... Ik kan wel zeggen dat ik m'n best heb gedaan. M'n fanatieke stemmetje zeurt nog wel over het wandelen, maar dat móest gewoon. Ik denk niet dat ik anders fatsoenlijk over de finish gegaan zou zijn. Ik heb zoveel mensen letterlijk zien strompelen en half om zien vallen, dat was gewoon eng.quote:Op zondag 9 september 2012 19:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Herkenbare hartslag, ik had ook zo'n soort gemiddelde+max. Een teken dat je je best hebt gedaan
Ik heb naar m'n lichaam geluisterd. Met een eindsprintje vlak voor de finish
Meters, ja. Maar tijd niet. Als ik op start druk zodra m'n voet de startlijn raakt en op stop zodra m'n voet de finish raakt... Dan kan daar niet een heel groot tijdsverschil in zitten. Die meet de Garmin gewoon, niet met GPS toch?quote:Op zondag 9 september 2012 19:08 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Zit anders ook een aardige afwijking in je gps, als dat 3em lang gebeurt scheelt dat aardig wat meters (en dus tijd!)Mee eensquote:Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben ook aardige verschillen gemeten. Gewoon de Garmin aanhouden
Zag het bij jullie ook al ja. Stomme officiële tijdsmeting
Ja ik denk domquote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meters, ja. Maar tijd niet. Als ik op start druk zodra m'n voet de startlijn raakt en op stop zodra m'n voet de finish raakt... Dan kan daar niet een heel groot tijdsverschil in zitten. Die meet de Garmin gewoon, niet met GPS toch?
[..]
Mee eens
Zag het bij jullie ook al ja. Stomme officiële tijdsmetingBlond
In procenten is een afwijking van 28 seconden op 35 minuten niet echt veel btw.
![]()
Zat ook met mijn stomme kop naar de verkeerde personal best te kijken. Ik vond het al raar.quote:Op zondag 9 september 2012 18:52 schreef Jumparound het volgende:
White cowboy, dit is de reden dat ik denk dat ik het wel degelijk kan :-)
http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Let vooral op het hoogte profiel ;-)![]()
Is ook zoquote:Op zondag 9 september 2012 19:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja ik denk domBlond
In procenten is een afwijking van 28 seconden op 35 minuten niet echt veel btw.
Voor het gevoel alleen wel
Ik baalde al licht (LICHT!) van m'n tijd van 35 minuten. Als daar dan ook nog bijna een halve minuut bovenop komt...
Maar goed, genoeg gezeurd. Ik heb gelopen, ondanks de warmte ben ik gezond over de finish gekomen en het was ontzettend gezellig!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Staat autopauze niet aan op je Garmin? Dat ie stopt met klokken als je stilstaat? Bij mij stopt ie namelijk ook wel eens als ik gewoon wandel ipv stilsta.quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is ook zoVoor het gevoel alleen wel
Ik baalde al licht (LICHT!) van m'n tijd van 35 minuten. Als daar dan ook nog bijna een halve minuut bovenop komt...
Maar goed, genoeg gezeurd. Ik heb gelopen, ondanks de warmte ben ik gezond over de finish gekomen en het was ontzettend gezellig!
Evenzogoed heb je gewoon een nette tijd gelopen. Zijn er meer die niet gelopen hebben vandaag dan wel![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zat ook met mijn stomme kop naar de verkeerde personal best te kijken. Ik vond het al raar.
Waar keek je dan?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Euh... Dat denk ik niet, want ik heb duidelijk een tijdje stilgestaan volgens m'n grafiek.quote:Op zondag 9 september 2012 19:16 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Staat autopauze niet aan op je Garmin? Dat ie stopt met klokken als je stilstaat? Bij mij stopt ie namelijk ook wel eens als ik gewoon wandel ipv stilsta.
Evenzogoed heb je gewoon een nette tijd gelopen. Zijn er meer die niet gelopen hebben vandaag dan wel
Maar zo ver ben ik de instellingen nog niet in gedoken
Kreeg net een interessant stukje door van een vriend van me: http://evateuling.blogspo(...)hardlopen-onzin.html
Normaal gesproken drink ik niet tijdens trainingen < 1 uur. Als ik overdag genoeg gedronken heb, heb ik het ook niet nodig. Alleen als het heel warm is. Zoals vandaag dus
Die garmin klopt niet joh. Eerst die datum die je niet kan invoeren. Nu dit weer. Volgens mij ben je gewoon belazerd en heb je een chinese kopie gekregen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
YUR!!quote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die garmin klopt niet joh. Eerst die datum die je niet kan invoeren. Nu dit weer. Volgens mij ben je gewoon belazerd en heb je een chinese kopie gekregen.
Nee, die geboortedatum ligt echt aan de website. En de tijdsmeting was ik zelf bij
Edit: wilde een mailtje gaan sturen naar Garmin voor m'n geboortedatum in m'n profiel. Hoeft niet meer, kon het net ineens wel aanpassen
Kennen jullie nog die hardloper die vanmorgen weer eens 5 deed na 3 weken niet lopen ivm scheenpijn? Nou... dat had hij beter niet kunnen doen![]()
![]()
Dank je!!quote:Op zondag 9 september 2012 19:23 schreef gcjoel het volgende:
Yuki: goed gelopen met die hitte hoor! En wat idioot dat mensen gewoon sponzen af gingen pakken!
Maar ik niet alleen he! YUR, Jumparound, GotC, Guppyfriend en MamaGup hebben ook super gelopen
quote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Kennen jullie nog die hardloper die vanmorgen weer eens 5 deed na 3 weken niet lopen ivm scheenpijn? Nou... dat had hij beter niet kunnen doenfuck zeg.
Hoop dat je morgen wat zinvol advies krijgt bij het SMA (daar ga je heen, toch?)♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Supersupporter!quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
Zo! Dat was leuk bij Bridge to Bridge in Arnhem!
Zo lief dat je me ging zoeken om me water te kunnen brengen
Ik was alleen al een tijdje bij de rest van de groep
Yepquote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]fuck zeg.
Hoop dat je morgen wat zinvol advies krijgt bij het SMA (daar ga je heen, toch?)![]()
![]()
Ja, hosselpoging gone wrongquote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Supersupporter!
Zo lief dat je me ging zoeken om me water te kunnen brengen
Ik was alleen al een tijdje bij de rest van de groep
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Woehoe!quote:
En uiteraard wel een date voor in Zeeland gehosseld, lieve mede-Fokkers, wees niet ongerust in mijn hosselkwaliteiten!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
I like the way you're thinkingquote:
Ik ga nu vast pizza bestellen, dan is 'ie hier als ik onder de douche vandaan kom
HÉ. PSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!! GEHEIMPJE!!!
http://www.endomondo.com/workouts/tIkO1z-Jij4![]()
![]()
Distance: 11.21 km
Duration: 1h:11m:23s
Avg Speed: 6:22 min/km
Max Speed: 4:50 min/kmJa doei.![]()
Eindelijk thuis van een zware Bridge to Bridge. Na een kilometer of 10 heb ik iets gas teruggenomen, want ik moest niet vergeten dat het een trainingsloop was voor me:
http://www.endomondo.com/workouts/j49xF_X90zs
Gezien de omstandigheden best tevreden en ik weet dus dat het nog sneller kan
Daarnaast heb ik een hele gezellige dag gehad!F means you're fucked![]()
Zo. Leuke, lange, gezellige dag. Heb echt gelachen tijdens het lopen, ben drijfnat aangekomen dankzij enthousiaste waterpostmensen die teiltjes water over me heengooiden, mensen met tuinslangdouches langs de weg..
Best tevreden nog! Alleen gewandeld als de weg omhoog ging, want ja, waarom zou ik mezelf dat in die friggin hitte aandoen?
http://www.endomondo.com/workouts/lfr013YIDpo
http://connect.garmin.com/activity/220733623
Afstand: 9,81 km (oftewel, 210 meter verder dan die 6 mijl)
Tijd: 1:06:49![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef YUR het volgende:
Eindelijk thuis van een zware Bridge to Bridge. Na een kilometer of 10 heb ik iets gas teruggenomen, want ik moest niet vergeten dat het een trainingsloop was voor me:
http://www.endomondo.com/workouts/j49xF_X90zs
Gezien de omstandigheden best tevreden en ik weet dus dat het nog sneller kan
Daarnaast heb ik een hele gezellige dag gehad!Helden!quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef GotC het volgende:
Zo. Leuke, lange, gezellige dag. Heb echt gelachen tijdens het lopen, ben drijfnat aangekomen dankzij enthousiaste waterpostmensen die teiltjes water over me heengooiden, mensen met tuinslangdouches langs de weg..
Best tevreden nog! Alleen gewandeld als de weg omhoog ging, want ja, waarom zou ik mezelf dat in die friggin hitte aandoen?
http://www.endomondo.com/workouts/lfr013YIDpo
http://connect.garmin.com/activity/220733623
Afstand: 9,81 km (oftewel, 210 meter verder dan die 6 mijl)
Tijd: 1:06:49Wat een topprestaties, allebei!
Vond het echt super leuk en gezellig met jullie, vanaf Utrecht Centraal al. Wil jullie (en Gup, familie Gup en Mossel) nogmaals ontzettend bedanken voor het gejuich en geschreeuw bij de finishen al met al voor de toffe dag
Super gedaan Yur, Jumparound (je loopt het toch maar uit en dat kost veel doorzettingsvermogen), GotC, Guppy en Yuki! Echt heel knap in al die hitte. Ik vond het langs de lijn staan soms al te warm, laat staan hardlopen. Goed gedaan. Het was wel supergezellig!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vond t ook echt super gezellig!Hadden zo'n leuke groep!
En onze supporters waren ook echt top
Ik kan overigens geen verslag geven per kmWeet het gewoon niet meer. Compleet *blanco*
Lekker bezig MoBlo!![]()
Lekker!quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
HÉ. PSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!! GEHEIMPJE!!!
http://www.endomondo.com/workouts/tIkO1z-Jij4![]()
![]()
Distance: 11.21 km
Duration: 1h:11m:23s
Avg Speed: 6:22 min/km
Max Speed: 4:50 min/kmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klote zeg!! Hopelijk morgen goed advies.quote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Kennen jullie nog die hardloper die vanmorgen weer eens 5 deed na 3 weken niet lopen ivm scheenpijn? Nou... dat had hij beter niet kunnen doen![]()
Wow, iedereen goed gedaan zeg!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto gemaakt door Yur bij de finish![]()
![]()
Ik had trouwens nog bijna een gozer bij een waterpost een tik op zn neus verkocht...ik wilde een bekertje water aanpakken, want ik moest écht wel drinken.
Gooit die teringlijer het water in mn gezicht. Geen drinken dus
En bij de eerste waterpost kreeg ik ook al geen water. Pure bagger.F means you're fucked![]()
Sommige mensenquote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik had trouwens nog bijna een gozer bij een waterpost een tik op zn neus verkocht...ik wilde een bekertje water aanpakken, want ik moest écht wel drinken.
En bij de eerste waterpost kreeg ik ook al geen water. Pure bagger.
Kijk, ik vond het heerlijk, dat water over me heen, had namelijk zelf flesjes water bij me. Maar als iemand bewust naar een bekertje grijpt, om te drinken...![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef GotC het volgende:
Leuke foto, en leuk shirtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto gemaakt door Yur bij de finish![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef GotC het volgende:
Inclusief je "eighties"-petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto gemaakt door Yur bij de finish
Das balen. Ik heb de eerste waterpost overgeslagen omdat ik net lekker liep, kom ik bij de tweede aan met flinke dorst is het water opquote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
En bij de eerste waterpost kreeg ik ook al geen water. Pure bagger.Wel nog even een plens water in mijn gezicht gegooid, maar niks onderweg kunnen drinken dus.
10 km trouwens, respect, ik hoop dat ik dat tzt ook red! Maar vooralsnog ben ik nog erg tevreden met het feit dat het me deze allereerste wedstrijd gelukt is om 5km zonder wandelpauze te lopen. Alles op z'n tijd
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
ik duim voor je...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Toffe verhalen weer! Yur en gotc ook top gelopen zie ik! (Zit nu mobiel dus als ik iemand oversla sorry maar vind het maar onhandig zo posten) volgens mij was het vandaag echt heet! Vond het gister namelijk nog wel te doen.
![]()
netjes hoor, 604de plek voor ondergetekende.
het uitlopen was idd een hel een heb meerdere malen overwogen om te stoppen. maar aangezien het even ver was om terug te lopen dan om door te gaan...
waar ging het mis?
niet goed en genoeg gegeten. normaal loop ik na het avond eten en 16 km is dan een "eitje". ook de waarmee speelde me parte.
maar het was serieus tof, alleen al om de aanmoedigingen die je krijgt van andere lopers als je gaat wandelen.
EN ik heb weer en past toffe fokkers ontmoet!
kortom, voor mij was het en geslaagde dag :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Swets, wat balen zeg
BtB lopers, wat een mooie prestaties!
Ik ga nu nog lopen, voor het eerst in het donker, ben benieuwd.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Jumparound het volgende:
het uitlopen was idd een hel een heb meerdere malen overwogen om te stoppen. maar aangezien het even ver was om terug te lopen dan om door te gaan...
waar ging het mis?
niet goed en genoeg gegeten. normaal loop ik na het avond eten en 16 km is dan een "eitje". ook de waarmee speelde me parte.
maar het was serieus tof, alleen al om de aanmoedigingen die je krijgt van andere lopers als je gaat wandelen.
kortom, voor mij was het en geslaagde dag :-)
Ik ben trots op je dat je 'm alsnog hebt uitgelopen. Toont karakter!
Volgende keer beter!
Enne, vond het ook tof![]()
![]()
Echt, respect dat je 'm toch uitgelopen hebtquote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Jumparound het volgende:
waar ging het mis?
kortom, voor mij was het en geslaagde dag :-)De omstandigheden waren ook echt loodzwaar, dus niets om je voor te schamen.
Was ook zeker tof om jou te ontmoeten, jammer dat we je achteraf niet meer gezien hebben.
Hoorde van YUR dat die vriend van je idd een spandoek gemaakt hadWat stond er uiteindelijk op?
Wij ook alquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Omnomnom!quote:
Pizza is hier ook onderweg. Mag van mij wel komen nu, honger
zien jullie dit?
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )![]()
Briljante actie![]()
![]()
Wat een bekend gezicht, die linker...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jaaaaa dat is het!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een bekend gezicht, die linker...ja! Dat dacht ik dus ook!! Maar die rechter ook wel...
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )![]()
Ja!!quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef linebear het volgende:
Hij lijkt op Bartuit Big Brother (die linker)♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef linebear het volgende:
Hij lijkt op Bartuit Big Brother (die linker)verhip!
de ander lijkt een beetje op Dexter![]()
![]()
Jamaar die ken ik nuquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja! Dat dacht ik dus ook!! Maar die rechter ook wel...
Ik weet van niets, daar heeft mn broer nog nooit wat over gezegd...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mijn verslagje volgt nog, eerst Boer Zoekt Vrouw
Ja! Heel erg!quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef linebear het volgende:
Hij lijkt op Bartuit Big Brother (die linker)![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Woehoe!
En uiteraard wel een date voor in Zeeland gehosseld, lieve mede-Fokkers, wees niet ongerust in mijn hosselkwaliteiten!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hehehe.quote:Op zondag 9 september 2012 20:35 schreef Jumparound het volgende:
Ik weet van niets, daar heeft mn broer nog nooit wat over gezegd...![]()
quote:
zeeland, heb je een ekte ekte mossel gehosseld mosselhossel?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Yuki is natuurlijk geen mossel! Dat ben ik al!quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zeeland, heb je een ekte ekte mossel gehosseld mosselhossel?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
maar even een algemene felicitatie aan iedereen die de BtB gelopen hebben...
als ik het geod begrepen heb was het ietsje pietsje zweterig.... hulde, hulde en niets dan hulde!!
Alles boven de 20 graden is warm genoeg, laat staat temperaturen boven de 25..
en de verhalen over het tekort aan water..... ongelovelijk!! vertel me nogmaals waarom ik aan grootschalige evenementen wil meedoen..
Ik ben op de gevoelige plaat vastgelegd, zo rond de 13/14 kilometer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik ben op de gevoelige plaat gelegd zo rond de 13/14 kilometer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en Yuki+Jump+Gup, ik heb jullie niet gespot![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik ben op de gevoelige plaat vastgelegd, zo rond de 13/14 kilometer:de hitte heeft wel wat invloed op het "Zeddie effect"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet er nog aardig "fris" uit ondanks de warmte!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb Jordii vermoedelijk ook gespot op die foto's....die heeft me denk ik ingehaald zo'n kilometer voor de finishF means you're fucked![]()
Het was geen Zeddie-weerquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de hitte heeft wel wat invloed op het "Zeddie effect"
je ziet er nog aardig "fris" uit ondanks de warmte!
F means you're fucked![]()
Wat een leuke foto's komen er voorbij! Echt goed gelopen iedereen. Het was net zelfs nog warm. 2 x 10 minuutjes lopen in zone 2 met 10 minuten in- en uitlopen betekent een respectabele 3,2 km bij kunnen schrijven op mijn totaal![]()
![]()
Kewlquote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) ).
Heb net superlekker gelopen. Ik deed les 9 van Evy weer, omdat ik zolang niet gelopen had. En ik had na de laatste 3 minuten hardlopen nog zoveel energie over dat ik nog ruim 3 minuten heb doorgerend
.
Dinsdag ga ik les 12 nog een keer doen, daar was ik voor de vakantie gebleven.
Overigens is rennen in het donker wel een andere ervaring.
Ik had nu een iets minder vlakke route dan anders. Ik vond het dalen lastig, ik had moeite om mijn pas onder controle te houden. Herkenbaar? Tips?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
rustiger rennen bergaf, spaart je schenen! Bewust kleinere pasjes maken vertraagt je meestal vanzelf al genoeg.quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kewl.
Heb net superlekker gelopen. Ik deed les 9 van Evy weer, omdat ik zolang niet gelopen had. En ik had na de laatste 3 minuten hardlopen nog zoveel energie over dat ik nog ruim 3 minuten heb doorgerend
.
Dinsdag ga ik les 12 nog een keer doen, daar was ik voor de vakantie gebleven.
Overigens is rennen in het donker wel een andere ervaring.
Ik had nu een iets minder vlakke route dan anders. Ik vond het dalen lastig, ik had moeite om mijn pas onder controle te houden. Herkenbaar? Tips?![]()
Ik rende ook heel rustig voor mijn gevoel (als ik mijn Endomondo bekijk klopt dat inderdaadquote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
rustiger rennen bergaf, spaart je schenen! Bewust kleinere pasjes maken vertraagt je meestal vanzelf al genoeg.). Ik zal de volgende keer letten op kleinere pasjes. Ik ga deze route wel vaker lopen, deze is namelijk helemaal verlicht en dat is wel nodig nu de dagen weer korter worden
.
Edit: van mijn schenen heb ik gelukkig nooit last, denk door het tennissen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
mijn eigen ervaring is dat bij een afdaling ik altijd "te krampachtig" aan mijn pas wil vasthouden... moet mijzelf dan ook altijd herinneren om "mijn benen op te gooien" en langere passen te maken in een lagere frequentie.quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had nu een iets minder vlakke route dan anders. Ik vond het dalen lastig, ik had moeite om mijn pas onder controle te houden. Herkenbaar? Tips?
ik omschrijf het misschien een beetje krom maar ik gebruik de afdaling vooral om "de benen weer even los te lopen na een klim"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Omg er staan gewoon finishfilmpjes bij de uitslagen van mijn wedstrijd gister.
Jezelf zien lopen is niet leuk! haha![]()
![]()
Dat had ik dus ook, dat ik veel te krampachtig met mijn pas bezig was! Jij zegt dus juist langere passen maken, en Rammelaartje kortere passenquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn eigen ervaring is dat bij een afdaling ik altijd "te krampachtig" aan mijn pas wil vasthouden... moet mijzelf dan ook altijd herinneren om "mijn benen op te gooien" en langere passen te maken in een lagere frequentie.
ik omschrijf het misschien een beetje krom maar ik gebruik de afdaling vooral om "de benen weer even los te lopen na een klim".
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
rustiger rennen bergaf, spaart je schenen! Bewust kleinere pasjes maken vertraagt je meestal vanzelf al genoeg.
Omhoog = kleine pasjes, voorvoetlanding, actieve armbeweging.
Overigens vandaag nog toegepast.
![]()
dit dusquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen.
Omhoog = kleine pasjes, voorvoetlanding, actieve armbeweging.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar RD loopt 30 km aan 1 stuk en jij bent pas bij les 12 van EvyZijn benen zijn een stuk meer gewend dan de jouwe. Als je hele grote passen maakt bergafwaarts moeten je schenen veel meer opvangen.
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Omg er staan gewoon finishfilmpjes bij de uitslagen van mijn wedstrijd gister.
Jezelf zien lopen is niet leuk! hahakon het niet laten om even te lurken
Ik denk misschien teveel vanuit die schenen omdat ik daar zelf last van heb gehad!quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.
![]()
Van je broer moet je het hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )Goed bord.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha het ziet er niet uitquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]kon het niet laten om even te lurken
![]()
Ik lijk ook mega langzaam doordat ik net wordt ingehaald door de eerste vrouw van de 15km!![]()
![]()
zoiets dacht ik al, die dame had inderdaad de gang er lekker inquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha het ziet er niet uit![]()
Ik lijk ook mega langzaam doordat ik net wordt ingehaald door de eerste vrouw van de 15km!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of dan doet je gps signaal gewoon helemaal niks meer. maar goed mijn normale rondje gelopen en daar weet ik de kilometers een beetje uit mijn hoofd.
dus rond de 8km in 45 minuten ongeveer.
was wel wat afgekoeld maar damn wat was het nog warm.
geef mij maar temperaturen onder de 20.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tijdens afdalingen zijn er erg veel mensen die remmend lopen heb ik gemerkt. Heuvelaf liet ik me gewoon gaan. Ik haalde dan ook erg veel mensen heuvelaf weer in die me heuvelop net hadden ingehaald.![]()
Samequote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Tijdens afdalingen zijn er erg veel mensen die remmend lopen heb ik gemerkt. Heuvelaf liet ik me gewoon gaan. Ik haalde dan ook erg veel mensen heuvelaf weer in die me heuvelop net hadden ingehaald.
Heb er vandaag voor gekozen om bergop te wandelen (moest aan jou denken) en bergaf lekker alles effe te laten gaan. Scheelde een boel tijd en een boel pijntjes door het afremmen.
![]()
ik vind het toch altijd "fascinerend" dat iedereen een "zwak" punt heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik denk misschien teveel vanuit die schenen omdat ik daar zelf last van heb gehad!
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind je nog netjes en snel lopen hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha het ziet er niet uit![]()
Ik lijk ook mega langzaam doordat ik net wordt ingehaald door de eerste vrouw van de 15km!![]()
![]()
Dank voor de tip, ga ik dinsdag proberenquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.
.
Nou ja ik ben gewoon een kneus, ben enorm blessuregevoelig. Mijn schenen en mijn heup. Helaas. Ben ook echt wel eens jaloers op al die mensen die gewoon rennen zonder na te denken en nooit iets hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd "fascinerend" dat iedereen een "zwak" punt heeft.
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen![]()
Mijn onderrug en (scheve) heup zijn mijn zwakke plekken. Met tennis al eens gigantisch door mijn rug gegaan, kon drie dagen nauwelijks lopenquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen![]()
. Van het hardlopen gelukkig nog nooit een blessure of pijntje opgelopen.
oke, oke... HEB je dan een mossel?quote:
*duikt weg*Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gaat goedkomenquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ga ik dinsdag proberen.
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: Stuiteren![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, oke... HEB je dan een mossel?
*duikt weg*![]()
![]()
Ik denk het, jij tiept het...quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*duikt weg*F means you're fucked![]()
Ik heb ook zoiets, als ik last heb is het eigenlijk altijd rechts. Gelukkig nog niets serieus tot nu toequote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen
Thanks!quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind je nog netjes en snel lopen hoor![]()
![]()
en wel op tijd afremmen voor de bocht....quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goedkomen
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: Stuiteren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dmtaquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe niet aan loopbanden, daar heb ik zo'n hekel aan! Door die dingen dacht ik eerst ook dat ik hardlopen nooit leuk zou vinden. Fietsapparaten, roeiapparaten, crosstrainers, geen probleem mee, maar de loopband, brrr. Terwijl ik buiten lopen eigenlijk hartstikke leuk vind.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goedkomen
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: StuiterenYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wel op tijd afremmen voor de bocht....Die zijn in mijn rondje gelukkig heel flauw
.
Ik moet het rondje nog wel een keer bij daglicht lopen, ik zie niet zo goed in het donker en zag soms te laat dat ik een weg overstak.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
En evt auto'squote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wel op tijd afremmen voor de bocht....![]()
![]()
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.quote:De start van de Van Wijnen 10 EM krijgt dit jaar een bijzonder historisch tintje. De lopers van het ‘koningsnummer’ van de Rabo Bridge to Bridge worden vlak voor de start (omstreeks 11.50 uur) muzikaal uitgeleide gedaan door de Schots-Nederlandse doedelzakspeler Mac Banshee.F means you're fucked![]()
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.
[..]![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.
[..]You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
oh god, ik wacht nog steeds op de sniperquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
na gedane arbeid....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*duikt weg*![]()
Alle BtB en andere lopers: Super gedaan!! Het was echt warm merkte ik vanmorgen tijdens mijn rondje (15km in een kleine anderhalf uur). Dat maakt jullie prestaties des te groter!!
Stiekem hoop ik dat het volgende week bij mijn HM een dikke 10 graden koeler is![]()
![]()
Geeft niets, is misschien maar beter ookquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh, en Yuki+Jump+Gup, ik heb jullie niet gespot
Finland. is ook weer terug van weggeweest, alleen niet zo fit meer als ik dacht dat ik zou zijn. Heb deze zomer maand nauwelijks hardgelopen omdat het of te warm was, of het plensde of het was al weer te vroeg donker. Met dat laatste heb ik in Groningen geen probleem, maar op de weggetjes zonder licht wel.
Maar goed, de 4 mijl komt er ook aan en daar willen we ook even een leuke tijd neerzetten. Of eigenlijk: uitlopen zonder wandelen.
Dus dacht ik: he, laat ik eens even vijf km lopen, dat kan ik wel. Ehm, nou niet dus. Na een kilometer had ik het niet meer en uiteindelijk heb ik twee kilometer gelopen, niet helemaal het doel. Vond het wel vreemd, want ik heb deze zomer veel gezwommen en moest soms 10 kilometer verderop werken, wat ik op de fiets deed.
Nou ja, de eerste stappen zijn in ieder geval weer gezet. Kan misschien ook zijn omdat ik dit weekend niet helemaal fit was en de laatste tijd ook niet echt gezond gegeten heb. Overmorgen ga ik voor de drie kilometer
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Komt sneller goed dan je denkt Finland.
Ik ben in elk geval ook pitten. Ben kapot. Niet te onderschatten, dat supporteren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb trouwens ook de BtB gelopen vandaagwat een doffe ellende, maar tegelijkertijd was het ook zo'n leuke dag!
Voor mij was het een thuiswedstrijd. M'n moeder en zusje waren blijven slapen, en we vertrokken samen met de bus naar het centrum.
Alleen bij de bushalte ontdek ik dat ik m'n MP3 speler vergeten ben. Ligt nog op m'n bureau. NatuurlijkIk sprint weer terug naar boven (4 hoog) om dat ding te halen. Kom ik terug, bus al weg. Goddamnit! Straks zijn we te laat voor de start van YUR en Jumparound
![]()
Dus ik Mr. Guppy gecharterd, en die heeft ons tot aan de voet van de John Frost brug gebracht. Daar zo snel mogelijk overheen gelopen en toch nog op tijd gekomen om YUR en Jumparound nog even aan te moedigen
Na het startschot even onze nummers opgehaald en toen wachten tot ze weer voorbij kwamen. Al vrij snel spotten we YUR, veels te snel om nog een foto te kunnen maken! Snel naar de andere kant van het parcours om nog eens te proberen.
Dit keer lukte het wel, foto's en zelfs een filmpje van een om ijsjes roepende YURDat volgt vast nog
Toen nog even gaan zitten, en ook Jumparound nog gespot
![]()
Daarna naar de finish en ook daar nog even voor YUR geschreeuwd om hem binnen te halen. Supergoede tijd!!
Toen was het tijd voor GotC, m'n moeder en ik om te starten. Ik zag er best tegenop, want ik weet dat ik dit soort warmte heel slecht trek. Maar dan ook echt heel slecht. Maar goed, het startschot klonk en toen waren we weg.
De eerste km ging eigenlijk best lekker. GotC en ik hadden ongeveer een gelijk tempo en dat was eigenlijk prima. De warmte viel door de schaduw van de binnenstad nog best wel mee, en ik kreeg er goede moed van.
1KM: Garmin zegt 6:36min. Is eigenlijk best oké, denk ik. Zeker met dit weer. Daar komt de Nelson Mandela brug al!
2KM: Garmin zegt 6:31min. Nice and steadyrecht zo die gaat. Eerste drankpost, en het water is lekker. Sponsje ook
![]()
3KM: We lopen de uiterwaarden in, het wordt warm hier!! Maar Garmin zegt braaf 6:36min, en ik voel me best oké. Kan hier en daar wat schaduw meepakken van de bomen.
4KM: Pace is 6:44min. Primabij de waterpost wil ik weer een bekertje meepakken, maar het is druk en ik moet even wachten... Het bekertje wat ik krijg is halfvol, balen!!
5KM-9KM: Door het wachten bij de waterpost ben ik uit m'n ritme... Ook is alle schaduw weg en ik krijg het warm... Erg warm, hier was ik bang voor.
Als ik bij de volgende waterpost achter het net vis en alleen een gebruikte spons te pakken kan krijgen, stort ik in... Dit is te warm voor mij... Ik val stil en begin te wandelen. Het begin van het einde, blijkt... Ik kom haast niet meer op gang, en faal jammerlijk om te blijven rennen. Wanhopig probeer ik met een half droge spons nog wat af te koelen, maar de brandende zon helpt niet echt... Op m'n tandvlees ren ik steeds stukjes, maar meer dan een paar honderd meter per keer is het niet. Dan valt m'n MP3 speler ook nog ergens uit. Not helping at all!! Wat doe ik hier in godsnaam, vraag ik me diverse keren af.
Het laatste stukje: Als ik de John Frost brug afren (ja, echt!) zie ik in de berm de ambulancemotor staan die een man probeert op te lappen. Ziet er echt slecht uitvan schrik val ik weer uit m'n ritme en daar wandel ik weer
Dan komt er een hele grote Surinamer naast me rennen die zegt: "kom op, we gaan samen!" Ik denk, ja, let's go! Helaas valt hij na 100m alweer stil en ren ik alleen verder. Ik hoor de finish al! Bijtend op m'n tanden het laatste stukje, ik hoor de Fok!kers nog juichen
na de laatste bocht pers ik er nog een sprintje uit om die man voor me toch nog te verslaan.
Finish!! Gehaald!! Ik leef nog!!![]()
Maar mijn god, wat verschrikkelijk slecht!! Mijn tijd is 1:16:38, ik word 422ste van de 433 dames![]()
Na het uitblazen zijn me een paar dingen duidelijk geworden.
1. Ik heb een grens, en die grens is 30 graden.
2. Ik moet gaan shoppen voor een petje.
3. En ook voor een wit shirt!!
Aan de andere kant, deze dramatische race kan ik volgend kaar natuurlijk alleen maar verbeterenzo is het ook. Ik heb veel meer gewandeld dan me lief was, maar ik ben ook blij dat ik het gewoon gered heb zonder door de ambulancemotor van de straat te worden geplukt. Dat gebeurde ook voor me. Dat is echt erg!
Dit weer is gewoon killing, ik trek dit echt heel erg slecht. In dat perspectief was dit denk ik gewoon het hoogst haalbare, om er maar even een Churandy in te gooien, ik ben blij![]()
Niet in de laatste plaats door de gezellige dagwe hebben namelijk nog gewacht op de start en finish van Yuki, die hebben we luidkeels naar de finish geschreeuwd. Volgens mij schrok ze er zelf een beetje van
Daarna nog lekker met z'n allen wat gedronken, echt een perfecte afsluiting.
Dus ondanks de loop-ellende, toch een topdag!! En een leuke medaille ook, met koeien erop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht, le dramah ook nog even in Endomondo
http://www.endomondo.com/workouts/tx04qwOWhKw
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 09-09-2012 22:46:23 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
Komt sneller goed dan je denkt Finland.
Ik ben in elk geval ook pitten. Ben kapot. Niet te onderschatten, dat hosselen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net les 15 gelopen, was weer lekker pittig.
Heb een stuk door het centrum gelopen maar dat is geen doen met stopichten, dat doe ik volgende keer anders.
En mijn oordopjes van mijn telefoon zijn stuk en ik had er een stel van een goedkope mp3 speler meegenomen.
Die vallen steeds uit mijn oren wat ontzettend afleid, dat ga ik ook anders doen.
http://www.endomondo.com/workouts/90441230R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Nog even Guppy's stukje gelezen. Maar je hebt het gewoon top gedaan. Met dit weer is het soms gewoon belangrijker naar je lichaam te luisteren dan een tijd neerzetten. Geen hardloopweer. Je hebt lekker opgelet op je lijf. Goed bezig. Die tijd en zonder wandelen finishen komen een volgende keer wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanksquote:Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef mosselmossel het volgende:
Nog even Guppy's stukje gelezen. Maar je hebt het gewoon top gedaan. Met dit weer is het soms gewoon belangrijker naar je lichaam te luisteren dan een tijd neerzetten. Geen hardloopweer. Je hebt lekker opgelet op je lijf. Goed bezig. Die tijd en zonder wandelen finishen komen een volgende keer wel.Aan de ene kant is het zuur, omdat ik weet dat ik de afstand prima kan hebben. Maar 30 graden is voor mij echt too much. En ik wilde koste wat kost niet uitvallen of van de weg geplukt worden door de EHBO. Dan maar een stukje langzamer... En joh, ik ben niet eens laatste
Nog bedankt voor de support ook, super leuk
iemand nog gehoor hoeveel uitvallers er waren? want bij deze temperaturen wordt het bijna onverantwoord om een hardloopevenement te organiseren.
Al heeft het wel als voordeel dat de Mel, Britney en Pamela op het strand lagen en jullie niet voor de voeten liepen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik denk voor de meesten de BtB een echte uitdaging was... afgelopen maand heb ik een paar keer bij en graad of 27 gelopen dus ik voel met jullie mee...je wilt wel sneller maar je kunt gewoon niet...
Maar als ik de verslagen zo lees is het wel een fantastische Fok-dag geweest en daar gaat het tenslotte om.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
iemand nog gehoor hoeveel uitvallers er waren? want bij deze temperaturen wordt het bijna onverantwoord om een hardloopevenement te organiseren.
Al heeft het wel als voordeel dat de Mel, Britney en Pamela op het strand lagen en jullie niet voor de voeten liepen![]()
![]()
@ Gup, alleen maar enorm knap dat je 'm uitgelopen hebt!
Sowieso respect voor alle lopers van vandaag!![]()
![]()
guilty until proven innocent...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja toch! En daarnaast, een medaille met koeienquote:Op zondag 9 september 2012 23:02 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
![]()
@ Gup, alleen maar enorm knap dat je 'm uitgelopen hebt!
Sowieso respect voor alle lopers van vandaag!
Koetjesquote:Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja toch! En daarnaast, een medaille met koeien![]()
Ik twijfel over de dtd 4 mijl.
Vind het zo lullig dat m'n loopmaatje 'm nu niet kan lopen vanwege haar blessure.![]()
niemand anders die met je mee wil?quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Shravani het volgende:
[..]
Koetjes![]()
Ik twijfel over de dtd 4 mijl.
Vind het zo lullig dat m'n loopmaatje 'm nu niet kan lopen vanwege haar blessure.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja vast wel, maar tis best sneu voor m'n vriendin, hele tijd elkaar gemotiveerd gehouden en nu mag ze voorlopig niet hardlopen (enkelband gescheurd).quote:Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niemand anders die met je mee wil?
Vind het dan gewoon voor haar niet leuk als ik 'm wel ga lopen.![]()
begrijp wat je bedoel maar aan de andere kant, als jij het was geweest die geblesseerd was geweest had je dan van haar verlangt dat ze niet zou gaan lopen na al het harde werk qua training?quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar tis best sneu voor m'n vriendin, hele tijd elkaar gemotiveerd gehouden en nu mag ze voorlopig niet hardlopen (enkelband gescheurd).
Vind het dan gewoon voor haar niet leuk als ik 'm wel ga lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee ik zou dan blij zijn dat zij hem dan nog wel kon gaan lopen en komen aanmoedigen.
Maar ik kijk nog wel wat ik doe. Eerst maar slapen en morgend lekker lopen
Vriezer gaan ontdooien om 22.00 uur is geen handig tijdstip trouwens .![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Shravani het volgende:
Vriezer gaan ontdooien om 22.00 uur is geen handig tijdstip trouwens .
Wow! Respect hoor, gup! En YUr en GotC en alle anderen! Temperatuur is allesbepalend! Maar toch goed doorgezet!
Morgen weer naar NL, hardloopspullen mee! Ben ook nog steeds erg blij met mijn eigen mijlpaal vandaag en kan met een gerust hart gaan slapen!Ja doei.![]()
na de discussie over lopers, joggers etc. etc. van afgelopen weekend.... dit maakt het er niet makkelijker op..
BtB achter de rug... op naar de DtD.
Iedereen die gister niet gelopen heeft maar wel de DtD gaat lopen, hoe staat het met de voorbereidingen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En toch durf ik geen wedstrijd te lopen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
trust your training!!quote:Op maandag 10 september 2012 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch durf ik geen wedstrijd te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi verslag Guppy.
Goed (en verstandig) dat je naar je lichaam luisterde.
En spijtig om te horen dat de organisatie grote steken heeft laten vallen.![]()
Ik zal ook eens kijken of ik nog een verslag van de dag kan geven. Here goes!
's ochtends om 9:17 zag ik 2 paar sportschoenen van de roltrap af komen op Utrecht CS. YUR en GotC, kon niet missen! Ambtenaar YUR moest nog even koffie halen en ondanks dat de trein 5 minuten vertraagd was, zat de sfeer er al meteen goed in.
In de trein heb ik me nog even geprobeerd in te houden, maar fat chance... Ik heb de oude Garmin van YUR overgenomen en mocht die gisteren in ontvangst nemen. Die MOEST ik op een gegeven moment wel uitpakken. Gelijk even een spoedcursus Garmin gekregen en voor we het wisten waren we in Arnhem.
Na enig gepruts bij een stadskaart besloten we "die andere mensen met sportschoenen" maar te volgen richting stadhuis en dat werkte best goed. Startnummer gehaald, alle medische en 'in case of emergency' info ingevuld en de chip aan onze schoenen gebonden. Ik kon me nog even omkleden in de kleedruimte en toen waren we er allemaal wel zo'n beetje klaar voor
Op naar het meetingpoint dat Guppy voor ons uitgezocht had!
Daar aangekomen voegde Jumparound zich al snel bij ons, samen met een vriend van hem die (achteraf gezien) een episch spandoek gemaakt hadYUR en Jump hebben samen nog even warmgelopen en vlak voor zij richting de start gingen voegden Guppy, Mamagup en Sistergup zich bij ons. Gezellig! Niet lang daarna volgde ook Mossel en was de groep compleet.
Zo'n 15-20 minuten na de start van de 10EM zagen we de eerste loper al voorbij komen aan de ene kant van het plein waar we zaten. Daar zijn we met z'n alleen snel heen gelopen, met al onze spullen, om YUR en Jump aan te kunnen moedigen. Na lang turen liep YUR ineens voor ons langs. Zowel wij als hij schrokken daarvan, we begonnen spontaan te juichen en schreeuwen
In de verwachting dat we Jump gemist hadden (wij dachten dat hij sneller zou lopen dan YUR), renden we gelijk naar de andere kant van het plein om daar wederom te kunnen aanmoedigen. We hoefden niet lang te wachten, want daar kwam YUR alweer aan, schreeuwend om ijsjesMijn foto mislukte enigszins
maar gelukkig hebben GotC en Gup wel foto's en zelfs een filmpje weten te maken
Later zagen we Jump nog voorbij komen. Ook voor hem hebben we flink staan schreeuwen. Daarna was het wachten tot we richting finishgebied konden lopen, om YUR en Jump naar binnen te juichen. YUR kwam aan met zo'n 1:22 op de klok. Prachtige tijd, en daar kon zelfs nog een eindsprintje bij! Hij was wel gesloopt en dat was goed te zien toen hij voorbij de finish was. We hebben nog staan wachten op Jump, maar toen hij +/- een half uur na YUR nog niet binnen was, vreesden we dat hij uitgestapt was. Uiteindelijk bleek hij 'm nog wel uitgelopen te hebben
Tijd voor GotC, Gup en Mamagup om zich klaar te maken voor de start. Jammer genoeg bleken zij niet langs het plein te lopen, waardoor ze alleen aan de finish aangemoedigd konden worden. Hierbij heb ik vroegtijdig afscheid genomen, want ook ik moest nog starten. De start stond gepland om 15:00 uur, dus om 14:40 ging ik richting het Kerkplein. Daar was in de brandende zon de warming up bezig. Om energie (en vocht) te sparen heb ik alleen een heel klein stukje ingelopen en ben ik verder zo veel mogelijk in de schaduw gebleven. Om 15:00 waren we nog niet richting startvakken gedreven. Er werd om 15:05 wel iets omgeroepen, maar niemand reageerde daarop en ik verstond het niet. Om 15:10 ging het gerucht dat de start was uitgesteldWaarom wist niemand.
Inmiddels was ik tot de ontdekking gekomen dat mijn iPod niets deed en dat ik zonder muziek moest lopenDe moed zakte me een beetje in de schoenen. Ik moest plassen, ik had dorst en ik liep rond met een niet-werkende iPod. Toen hoorde ik waarom de start werd uitgesteld: het water bij de drinkposten was op
Snel terug naar het finishgebied, waar op mijn spullen gepast werd. iPod weg, water drinken, water over mezelf heen gooien, laatste aanmoedigingen van de Fok!kers (waar ook de helden van de 6EM bij waren inmiddels), plassen en weer richting Kerkplein. Daar mochten we inmiddels het startvak in en konden we wachten op het startschot. Dat kwam uiteindelijk om 15:35 uur.
Ik stond redelijk vooraan dus hoefde niet lang te wachten voor ik over de startstreep was. Garmin gestart en weg was ik. Omdat we startten in een winkelstraat en er véél mensen door wilden, was de start erg langzaam. Ik kon eigenlijk blijven wandelen, maar ben gaan dribbelen. Aantal winkelstraten door, aangemoedigd door het publiek en daarna een wat bredere weg op.
1km: WARM!! Holy crap, niet gezond dit. Ik hoop dat ik genoeg gedronken heb. Pace die op m'n Garmin stond was geloof ik wel goed. Ik snap dat ding nog niet helemaal
Daarna: Nelson Mandelabrug. Brandende kuiten in de brandende zon. Rustig doorzetten, niet te snel willen, dat komt wel bij de afdaling. Na de afdaling was er een waterpost waar het dringen en vechten was om sponzen en waterbekertjes. Ik zag er al tegenop; bij zo'n post moet je toch even stilstaan en daarna weer in het ritme komen is moeilijk. Hoe dan ook, na 3 pogingen had ik 2 sponzen en later ook wat water en alles wat verkoeling gaf was welkom
2km: al bijna op de helft. Blij dat ik de 6EM niet gekozen heb. Hé wacht, lijkt dat nou schaduw na die bocht? Geen idee van m'n pace, ik weet eigenlijk alleen dat ik heel langzaam loop en niet veel sneller kan.
Inderdaad wat schaduw op de dijk. Dat was helaas van korte duur, en iedereen die daar liep begon te wandelen. Dat wil ik (nog) niet. Doorlopen.
Volgende waterpost: geen water meer. Doorlopen dan maar.
3km: m'n kuiten branden nog steeds en ik zie inmiddels de opgang voor de John Frostbrug. Oh oh...
Bij de John Frostbrug MOEST ik gaan wandelen. M'n kuiten stonden op ontploffen, het deed zo'n pijn! Stevig doorwandelen dan maar, niet stil komen te staan. Veel mensen wandelen op de brug. Er liep een meisje langs me met een bidon die vroeg of ik wat verkoeling wilde. Graag!! Ze spoot wat water over m'n shirt en liep verder. Bedankt!!
Bij de afdaling van de John Frostbrug begon ik weer harder te lopen. Niet te hard, want de kuiten brandden nog steeds. 4km bordje inmiddels gepasseerd. M'n pace zal wel kut zijn, maar jammer dan. Ik wilde nu alleen maar uitlopen, in welk tempo dan ook. Alleen niet meer wandelen.
Op het laatste stuk had ik wat moeite om lopers in te halen. Eén van de lopers die ik passeerde had het met zijn gezelschap over aanmoedigen omdat de namen op de startnummers staan. Hij zei: "<Yuki> kennen ze vast ook niet. Ze loopt wel goed!" Dat gaf even energie. Door de poort, op naar de finish. Ik zat er een beetje doorheen, blijkbaar toch te weinig gedronken want ik kreeg kippenvel en dat was niet van de sfeer. Ik voelde me niet lekker.
Maar daar waren de Fok!kers!! Ze schreeuwden de longen uit hun lijf en dat gaf energie. Finishgebied in, versnellen, eindsprint... GEHAALD!! 35:00:37 op mijn klok. Prima. Ik ben gezond gefinisht, en daar ging het om.
Daarna nog gezellig wat gedronken, samen met YUR en GotC in de trein weer naar huis en inmiddels al goed bijgekomen.
Top dag!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Grote steken, mja... Er waren extra waterposten geplaatst, maar blijkbaar was dat nog niet voldoende voor de hitte die er was ontstaan. Of in ieder geval waren de tanks bij de waterposten niet groot genoeg. Toch ben ik blij dat ik hem gelopen heb. Het is een mooie race, en als het volgend jaar beter weer is, beter hardloopweer that is, loop ik zeker een betere tijdquote:Op maandag 10 september 2012 06:48 schreef streamnl het volgende:
Mooi verslag Guppy.
Goed (en verstandig) dat je naar je lichaam luisterde.
En spijtig om te horen dat de organisatie grote steken heeft laten vallen.
Respect voor de btb-lopers. Ik ben blij dat ik om half 12 klaar was met lopen en linea recta naar het strand kon.![]()
Goed verslag Yukitrouwens, van jou er is ook een filmpje! Inclusief ons geschreeuw
maar dat moet ik nog uploaden. Maar nu moet ik naar m'n werk!!
Dit dusquote:Op maandag 10 september 2012 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Grote steken, mja... Er waren extra waterposten geplaatst, maar blijkbaar was dat nog niet voldoende voor de hitte die er was ontstaan. Of in ieder geval waren de tanks bij de waterposten niet groot genoeg. Toch ben ik blij dat ik hem gelopen heb. Het is een mooie race, en als het volgend jaar beter weer is, beter hardloopweer that is, loop ik zeker een betere tijdIk weet niet wat de organisatie beter had kunnen doen (behalve geen water in het gezicht van Yur gooien), ze hadden al meer drankposten gepland en dat aantal op de dag zelf nog eens verdubbeld
. Er stonden bv voor de 6EM eerst 2 gepland, vervolgens 3 van gemaakt en op de dag zelf stonden er 6. Tsja..
Gup en Yuki, topverslagenHelden!
![]()
Jij ook heldquote:Op maandag 10 september 2012 08:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dusIk weet niet wat de organisatie beter had kunnen doen (behalve geen water in het gezicht van Yur gooien), ze hadden al meer drankposten gepland en dat aantal op de dag zelf nog eens verdubbeld
. Er stonden bv voor de 6EM eerst 2 gepland, vervolgens 3 van gemaakt en op de dag zelf stonden er 6. Tsja..
Gup en Yuki, topverslagenHelden!
Over een half uur naar de huisarts voor diagnose van mijn lies. Daarna ga ik meteen ook de fysio weer bellen, die hebben me na vrijdag nog niet teruggebeld
Dat!quote:Op maandag 10 september 2012 08:22 schreef YUR het volgende:
Heel veel succes vandaag mossel en Swets!
* YUR duimt voor jullie
Zo, zelfs garmin en hartslagmeter passen in de tas, ossum!
Ja doei.![]()
Toffe foto!! Ik heb mezelf ook nog gespot op die site, op het randje van een fotoquote:Op maandag 10 september 2012 08:21 schreef GotC het volgende:
http://bit.ly/PVx2dN
Toch nog gespot!
Succes hosselmossel!
Há! Rennend!quote:Op maandag 10 september 2012 08:21 schreef GotC het volgende:
http://bit.ly/PVx2dN
Toch nog gespot!
Succes hosselmossel!
Ja doei.![]()
[quote]Op maandag 10 september 2012 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Há! Rennend!
Dat dus! De anderen wandelen, jij als een bikkel hardlopen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuke verslagen Guppy en Yuki! Respect voor jullie allemaal die gelopen hebben![]()
Hmm, er is op 7 oktober een 5 kilometer loop in Capelle. Denk dat ik me daar voor in ga schrijven.
Rondje dat ik nu meestal loop is ook bijna 5. Alleen dan proberen het helemaal rennend te doen![]()
![]()
Ik sta warempel ook rennend op de fotoquote:
Huisarts dacht aan overbelasting en dat er daardoor wat irritatie zit aan spieren en/of pezen in mijn lies. Hij heeft een verwijzing geschreven voor de fysio. Daar heb ik net mee gebeld. Morgen om 14 uur een afspraak.
over de fysio:quote:Evenals David van der Linden is ook Anton Engels geen onbekende in de hardloopwereld. Engels geldt als een van de beste fysiotherapeuten van de wereld. Hij had praktijken in Duitsland en werkte veel voor Global Sports Comminication, het managementbureau van Jos Hermens. Internationale en nationale toppers waren bij hem onder behandeling, onder wie Haile Gebrselassie.
Sinds april 2008 heeft Anton Engels een eigen praktijk voor fysiotherapie en trainingsbegeleiding GSRT in Middelburg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In ieder geval mooi dat het serieus genomen wordt mossel! En die fysio heeft wel wat ervaring zo te zienquote:Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef mosselmossel het volgende:
Huisarts dacht aan overbelasting en dat er daardoor wat irritatie zit aan spieren en/of pezen in mijn lies. Hij heeft een verwijzing geschreven voor de fysio. Daar heb ik net mee gebeld. Morgen om 14 uur een afspraak.
over de fysio:
[..]![]()
Nog complimenten voor alle lopers van gisterecht super, zeker na het lezen van die verslagen! Mooi dat jullie allemaal heel over de finish zijn gekomen!
Het is bij mij weer even passen en meten met het hardlopen, vorige week had ik een mooi plan dat ik maandag en donderdag zou lopen, maar mijn londentrip gooide dat flink in de war, dus vorige week alleen maar een lange duurloop gedaan: 15,5 km in 1:10, viel me niet tegen. Ik merk echt dat het lopen van de lange afstanden echt steeds makkelijker gaat, zat gisteravond eens mijn statistieken op endomondo te bekijken en daarin kon ik wel zien dat mijn trainingstempo voor mijn gevoel ongezien toch iets omhoog is gegaan. Een paar maanden geleden liep ik rond de 48 minuten en nu zo rond de 46,5, terwijl het voor mijn gevoel op dezelfde intensiteit is.
Ik baal nog steeds wel dat de drechtstedenloop is afgelast, had daar graag de 10 km gelopen. Nu maar eens even zoeken naar een vervangende wedstrijd. Vanavond de agenda maar eens naast de hardloopkalender leggen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ziet er wel prima uit ja, ik hou die in mn achterhoofdquote:Op maandag 10 september 2012 08:51 schreef Arquero het volgende:
Leuke verslagen Guppy en Yuki! Respect voor jullie allemaal die gelopen hebben![]()
Hmm, er is op 7 oktober een 5 kilometer loop in Capelle. Denk dat ik me daar voor in ga schrijven.
Rondje dat ik nu meestal loop is ook bijna 5. Alleen dan proberen het helemaal rennend te doen![]()
![]()
Ga straks in de lunch ook even kijken!quote:Op maandag 10 september 2012 08:56 schreef Arquero het volgende:
Heb mijn vriendin trouwens even op pad gestuurd langs de Lidl vanmorgen, voordat alles weg is![]()
Only the bestquote:Op maandag 10 september 2012 09:09 schreef YUR het volgende:
Mossel, ik denk dat je in goede handen bent
quote:Op maandag 10 september 2012 09:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga straks in de lunch ook even kijken!ik loop er zo ff langs (zit hier in de straat, handig
)
Zo, ik ben achteraf heeeeel blij dat ik gister een voorzichtig intervalloopje heb gedaan. Mijn zere benen lijken nu een stuk beter aan te voelenVanmiddag kijken of ik les 10 kan gaan doen van Evy
![]()
![]()
Ik moest me trouwens gisteravond echt inhouden om niet te gaan lopen. Het was een rustdag, maar ik had 's-avonds echt nog het gevoel dat ik wat energie kwijt moest.
Dat blijft me tot nu toe nog steeds verbazen dat je toch redelijk snel wat conditie opbouwt. Helaas is het ook zo weer weg als je niets doet. Doorgaan dus![]()
![]()
Hier sta ik ook op de foto, links op het randje. Rennend, ook nog!
http://www.actionshot.nl/p463053572/h422e8fce[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hebben ze ook damestights?quote:Op maandag 10 september 2012 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik loop er zo ff langs (zit hier in de straat, handig
)
Zo, ik ben achteraf heeeeel blij dat ik gister een voorzichtig intervalloopje heb gedaan. Mijn zere benen lijken nu een stuk beter aan te voelenVanmiddag kijken of ik les 10 kan gaan doen van Evy
![]()
Oe! Blijk ik ineens een aanvullende verzekering te hebben waarin fysiotherapie tot 750 euro is meeverzekerd!
Dat is heel fijn!quote:Op maandag 10 september 2012 10:10 schreef mosselmossel het volgende:
Oe! Blijk ik ineens een aanvullende verzekering te hebben waarin fysiotherapie tot 750 euro is meeverzekerd!![]()
![]()
hier was al het hardloopspul nagenoeg op
Heb een lange legging nog kunnen bemachtigen (de laatste) en 2x een setje reflectie voor mij en de mr. Verder was alles weg. De fietskleding trouwens nog lang niet. Blijkbaar is fietsen minder populair hier in het dorp
![]()
![]()
Zo vroeg al? Nou dan hoef ik al geeneens meer te gaan!quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
hier was al het hardloopspul nagenoeg op
Heb een lange legging nog kunnen bemachtigen (de laatste) en 2x een setje reflectie voor mij en de mr. Verder was alles weg. De fietskleding trouwens nog lang niet. Blijkbaar is fietsen minder populair hier in het dorp
![]()
Ja, en ik woon in een redelijk klein dorp.. veel lopers hier blijkbaarquote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Nou dan hoef ik al geeneens meer te gaan!![]()
![]()
Pff.. ben net ook nog langs geweest.. Er stonden toch korte herentights in de folder? Die waren iig op![]()
Wel een lange tight, fietsondershirt, langemouwenshirt en reflectorbandjes + hesjes gescoord.. Niet voor niks heen geweest..maar hoopte op de korte tight..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
ik had om 9 uur al rondje gerent omdat het zo warm zou wordenquote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zou Silverdigger nog zijn gaan rennen?
vanmiddag weer twee rondjes van 5 km, en morgen ook.
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhouden![]()
dude....really??!!quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik had om 9 uur al rondje gerent omdat het zo warm zou worden
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhouden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!F means you're fucked![]()
als ik afga op je supertijd van kortgeleden op de 10km moet dat geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet te doen zijn toch met 1h22 op de 10 mijlquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..quote:Op maandag 10 september 2012 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet te doen zijn toch met 1h22 op de 10 mijl'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat klopt wel...maar als je de omstandigheden van gisteren meerekent samen met het feit dat ik de laatste 6 kilometers bewust iets heb ingehouden...moet het kunnen!quote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..F means you're fucked![]()
ik ben er van overtuigd dat je het gaat lukken maar dan afgaande op je 10km tijd... die is bijna 2minuten sneller dan mijn 10km doorkomst tijdens mijn HM en mijn eindtijd van 1.47 dus je hebt hier heel wat spelingquote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt wel...maar als je de omstandigheden van gisteren meerekent samen met het feit dat ik de laatste 6 kilometers bewust iets heb ingehouden...moet het kunnen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik gok dat ik er komende zondag zomaar een kwartiertje langer over ga doenquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
(Al hoop ik héél stiekem op een tijd net onder de 2 uur)![]()
De 1:48 is met een pace van 5:07, wat hij gister ook deed met het 10EM en zeker gezien de omstandigheden van gister, moet het volgens mij wel te doen zijn, plus dat die 10 km er ook ruim aan voldeedquote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Potverrrrr alleen nog xs capri bij de lidldaar past mijn ene been nog geen eens in
Heb wel een lange tight gescoord![]()
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?quote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Potverrrrr alleen nog xs capri bij de lidldaar past mijn ene been nog geen eens in
Heb wel een lange tight gescoord![]()
Ging hier ook hard! Heb een lang shirt, zo'n groene, bandjes en een tight. Alleen de broek is L, dus hoop dat het niet veel te groot is. M was op. Maar het is rekstof, dus misschien valt dat wel mee!![]()
geen idee, eerst uk ophalen, straks passenquote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?![]()
![]()
Mocht iemand nog wat willen hebben van de Lidl trouwens, kan ik vanavond nog wel even kijken. Waar ik woon zijn er 2 vestigingen en 1 daarvan is redelijk rustig. Vaak blijven dat soort dingen daar liggen.![]()
Nee, ik heb een M en dat past prima. Als ik L had genomen (wat ik vaak wel nodig heb, heb maat 40/42 afhankelijk van het merk en model) was hij te wijd geweest denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?![]()
![]()
Dames hardloopbroek zit prima... prima lengte ook dus ik ben tevree
(de tight gaat terug.. ik ben niet zo van dat strakkekort broekje gaat nog maar de rest vind ik geen pan bij mezelf)
![]()
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik heb een M en dat past prima. Als ik L had genomen (wat ik vaak wel nodig heb, heb maat 40/42 afhankelijk van het merk en model) was hij te wijd geweest denk ik.
en Jump, stoere foto!![]()
Gaat er toch ook niet om dat het wel of geen pan is? Of vind je het ook niet lekker zitten?quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dames hardloopbroek zit prima... prima lengte ook dus ik ben tevree
(de tight gaat terug.. ik ben niet zo van dat strakkekort broekje gaat nog maar de rest vind ik geen pan bij mezelf)
![]()
Zit ook niet fijn.. het zit niet strak rondom de enkels.. dus alles strak en het flubbert bij de enkelsquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Gaat er toch ook niet om dat het wel of geen pan is? Of vind je het ook niet lekker zitten?
Maar die andere broek is perfect hoor! dus die hou ik...
En stiefmams is op jacht naar de Capri
edit: zie nu op de site dat die tight is het herenmodeldat verklaart misschien het geflubber rondom mijn enkeltjes
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 12:21:52 ]![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit ook niet fijn.. het zit niet strak rondom de enkels.. dus alles strak en het flubbert bij de enkels
Maar die andere broek is perfect hoor! dus die hou ik...
En stiefmams is op jacht naar de Capri
edit: zie nu op de site dat die tight is het herenmodeldat verklaart misschien het geflubber rondom mijn enkeltjes
![]()
![]()
Ik zat een beetje in tijdnood, ik las het en dacht GAUW NAAR DE LIDL!!!111!quote:Op maandag 10 september 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
[..]
Troost je, zou ook echt iets voor mij zijn* gaat dus extra goed opletten straks*
Hmm er staat wel een vrouwtje op de afbeelding van de verpakking .. nahja.. maakt niet uit ik vind het niet lekker zitten dus terug.. Hopelijk kan mijn stiefmams nog een capri scoren![]()
![]()
Dan heb je denk ik het andere model. Strak boven en wijder aan de enkels. Ik heb ook zo'n soort broek van decathlon, maar die is al wijder vanaf de knie.quote:Op maandag 10 september 2012 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat een beetje in tijdnood, ik las het en dacht GAUW NAAR DE LIDL!!!111!
Hmm er staat wel een vrouwtje op de afbeelding van de verpakking .. nahja.. maakt niet uit ik vind het niet lekker zitten dus terug.. Hopelijk kan mijn stiefmams nog een capri scoren![]()
Nou, volgens mij is het gewoon een damestight, lang dus. En helemaal strak. Al zit het idd onderaan wat losser maar dat komt bij mij ook gewoon omdat ik mega dunne enkels heb![]()
![]()
Gaat je met gemak lukkenquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!![]()
![]()
Ik heb dat wijde modelquote:Op maandag 10 september 2012 12:32 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik het andere model. Strak boven en wijder aan de enkels. Ik heb ook zo'n soort broek van decathlon, maar die is al wijder vanaf de knie.
Die is fijn ! en zit prima![]()
crappy snelle pic:
Deze zit niet lekker en gaat terug.. flubbert rond mijn enkels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof in jequote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Nounou, met gemak? Zo ver wil ik niet gaan hoor...![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat wijde model
[ afbeelding ]
Die is fijn ! en zit prima![]()
crappy snelle pic:
[ afbeelding ]
Deze zit niet lekker en gaat terug.. flubbert rond mijn enkels
Helemaal duidelijk nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kindje zo naar school en dan spring ik op de fiets richting lidl.![]()
ja psies, ik ga me daar echt aan ergerenquote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
Een tight moet gewoon overal strak zitten
Kan niet wachten tot ik die weer aan mag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!!quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef Shravani het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk nu![]()
Kindje zo naar school en dan spring ik op de fiets richting lidl.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 12:43:19 ]![]()
Ik blijf nog heus lang in m'n korte tight lopen hoor. Gewoon, omdat alle warmte dan lekker wegkanquote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
Een tight moet gewoon overal strak zitten
Kan niet wachten tot ik die weer aan mag doenik heb t zowat nog steeds heet van zondag!
Het liefst blijf ik nog even in mijn capri lopen maar eigenlijk is die nu een beetje te groot.
Dus wil ik ook snel in lange tight kunnen lopen want die past wel goed!
Volgend jaar koop ik wel een nieuwe capri![]()
![]()
Ik ook, geen zorgenquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik blijf nog heus lang in m'n korte tight lopen hoor. Gewoon, omdat alle warmte dan lekker wegkanik heb t zowat nog steeds heet van zondag!
Maar ik hou van m'n lange tights![]()
![]()
Ik ook welquote:Op maandag 10 september 2012 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook, geen zorgen
Maar ik hou van m'n lange tightsvan de Lidl ook
Ik loop natuurlijk nog niet zo lang, maar is er zo veel verschil dan met die strakke korte broeken?
Tot nu toe loop ik in een 'gewone' korte broek.![]()
mongool.quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhoudenJa doei.![]()
Toch even voor iedereen die hier zo reageert op Silverdigger2: Toen ik hockeyde voor mijn studententijd kon ik ook probleemloos een snelle 10km lopen. Wat dat betreft aan trainingsopbouw is jullie commentaar misschien wat overtrokken.
Echter heb ik ook kritiek op zijn (onrealistische) doelen. 1 min/km eraf in zo'n korte tijd is gewoon niet realistisch, zelfs niet voor iemand met een goede basisconditie (of misschien wel JUIST NIET). Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.![]()
Is toch ook primaquote:Op maandag 10 september 2012 13:07 schreef Arquero het volgende:
Ik loop natuurlijk nog niet zo lang, maar is er zo veel verschil dan met die strakke korte broeken?
Tot nu toe loop ik in een 'gewone' korte broek.
Hoe ging de Start to Run les? Tussen alle BtB verhalen door moet dat ook nog behandeld wordenen er ging nog iemand, toch?
van niet hardlopen naar iedere dag 10 km kun je niet verstandig vinden. Voetbal is kort en explosief. Dit is vragen om moeilijkheden.quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Toch even voor iedereen die hier zo reageert op Silverdigger2: Toen ik hockeyde voor mijn studententijd kon ik ook probleemloos een snelle 10km lopen. Wat dat betreft aan trainingsopbouw is jullie commentaar misschien wat overtrokken.
Echter heb ik ook kritiek op zijn (onrealistische) doelen. 1 min/km eraf in zo'n korte tijd is gewoon niet realistisch, zelfs niet voor iemand met een goede basisconditie (of misschien wel JUIST NIET). Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.![]()
En hij zal niet de eerste voetballer, hockeyer, tennisser of wat voor sporter dan ook zijn die het toch een beetje onderschat en er pijnlijk achter komt dat hardlopen toch een heel andere belasting is op je pezen en gewrichten.quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Echter heb ik ook kritiek op zijn (onrealistische) doelen. 1 min/km eraf in zo'n korte tijd is gewoon niet realistisch, zelfs niet voor iemand met een goede basisconditie (of misschien wel JUIST NIET). Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.
(Maar eerlijk is eerlijk, soms gaat het ook wel goed)
![]()
Natuurlijk gaat het soms goed, uiteraard.quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Echter heb ik ook kritiek op zijn (onrealistische) doelen. 1 min/km eraf in zo'n korte tijd is gewoon niet realistisch, zelfs niet voor iemand met een goede basisconditie (of misschien wel JUIST NIET). Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.
Maar om nou:
donderdag 8km
vrijdag 8km
zondag 8 km
vandaag 2x 5 km
morgen 2x 5 km
te lopen..
Je kan me niet vertellen dat dat een goede trainingsopbouw is vanuit 0km![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhoudenquote:Mensen die op hun voorvoeten landen, ontwikkelen hun kuitspieren enorm. Zij lopen grote kans om shin splints te krijgen, Voetballers die gaan hardlopen ook. De kuitspieren bij voetballers zijn door hun aard van sport zeer sterk ontwikkeld.
bron![]()
Watquote:Op maandag 10 september 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het soms goed, uiteraard.
Maar om nou:
donderdag 8km
vrijdag 8km
zaterdag 8km
zondag 8 km
vandaag 2x 5 km
morgen 2x 5 km
te lopen..
Je kan me niet vertellen dat dat een goede trainingsopbouw is vanuit 0km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt maar net op wel niveau je speelt, dat ben ik met jullie eens. Ik trainde 10 uur in de week en 2 wedstrijden, dus misschien is het vanuit mij niet helemaal realistisch om naar iedereen toe te redeneren. Vind alleen het uitmaken voor 'mongool' erg ver gaan, en om te eisen dat iedereen met Evy begint te hardlopen ook. Maar ik krijg de hoon hier al over me heen dus ik zal me rustig houden hoor!
En GotC, dat is zeker geen slimme opbouw. Dat is gewoon vragen om blessures, helemaal mee eens.![]()
Ging nietquote:Op maandag 10 september 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is toch ook prima
Hoe ging de Start to Run les? Tussen alle BtB verhalen door moet dat ook nog behandeld wordenen er ging nog iemand, toch?
![]()
Stond om kwart over 9 op het terrein van de atletiekvereniging te wachten. Stond ongeveer 70 man te wachten daar van de vereniging zelf plus weet ik veel hoeveel anderen, dus was best druk. Op het mededelingen bord stond niets vermeld en zag verder ook niets van info ofzo. Dus maar beetje staan wachten en rondkijken. Paar mensen aangesproken, maar niemand die iets afwist van str.
Op een gegeven moment ben ik even terug gelopen naar de auto om contactpersoon te bellen. Die nam niet op, dus ben ik weer teruggelopen. Toen was nagenoeg iedereen weg daar![]()
Inmiddels was het al 09.50 dus ik ben toen weggegaan en thuis gewoon rondje gaan lopen.
Vanmiddag nog maar even bellen om te vragen hoe of wat...![]()
Iedereen spreekt vanuit eigen ervaringen, dat is zeker waarquote:Op maandag 10 september 2012 13:27 schreef Tieske89 het volgende:
Ligt maar net op wel niveau je speelt, dat ben ik met jullie eens. Ik trainde 10 uur in de week en 2 wedstrijden, dus misschien is het vanuit mij niet helemaal realistisch om naar iedereen toe te redeneren. Vind alleen het uitmaken voor 'mongool' erg ver gaan, en om te eisen dat iedereen met Evy begint te hardlopen ook. Maar ik krijg de hoon hier al over me heen dus ik zal me rustig houden hoor!
En GotC, dat is zeker geen slimme opbouw. Dat is gewoon vragen om blessures, helemaal mee eens.. Vandaar dat jij er een positieve ervaring mee hebt.
![]()
dat is klote...quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ging niet![]()
Stond om kwart over 9 op het terrein van de atletiekvereniging te wachten. Stond ongeveer 70 man te wachten daar van de vereniging zelf plus weet ik veel hoeveel anderen, dus was best druk. Op het mededelingen bord stond niets vermeld en zag verder ook niets van info ofzo. Dus maar beetje staan wachten en rondkijken. Paar mensen aangesproken, maar niemand die iets afwist van str.
Op een gegeven moment ben ik even terug gelopen naar de auto om contactpersoon te bellen. Die nam niet op, dus ben ik weer teruggelopen. Toen was nagenoeg iedereen weg daar![]()
Inmiddels was het al 09.50 dus ik ben toen weggegaan en thuis gewoon rondje gaan lopen.
Vanmiddag nog maar even bellen om te vragen hoe of wat...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ben zojuist bij de Lidl geweest en heb een lang mouwen shirt voor Re, een lange mouwen shirt voor mij en een lange tight gekocht. De tight zit goed, ook niet wijd om de enkels.
Het shirt vind ik niet zo. Ik vind het vrij kort en wijd vallen. Als ik mn armen omhoog doe hangt het shirt boven mn navel ongeveer. Dat lijkt me als het koud is niet zo lekker. Ook moet ik het ritsje open doen anders kan mn hoofd er niet doorheen
Dus het shirt gaat terug. Vraag me alleen af of ik het zal ruilen voor het andere shirt (iets ander model) of dat dat hetzelfde probleem zal hebben. Heeft iemand dat paarse shirt al gekocht? Hoe is de pasvorm?Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nou ja zeg!! Dat is stom!! Zeker even bellen, je betaalt er toch immers voor. Ben benieuwd wat hun uitleg is.quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ging niet![]()
Vanmiddag nog maar even bellen om te vragen hoe of wat...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit dus!quote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja zeg!! Dat is stom!! Zeker even bellen, je betaalt er toch immers voor. Ben benieuwd wat hun uitleg is.
Echt te gek voor woorden.![]()
Jeetje Arquero, wat suf
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Inderdaad, nooit! (en ook je schoenen uitlenen lijkt me geen verstandig planquote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees iets over schoenen lenen. Dat moet je toch nooit doen?)
![]()
zo loop je een baggertijd op de 10 em en zo gooi je je eerste 180'er sinds jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef Jumparound het volgende:
zo loop je een baggertijd op de 10 em en zo gooi je je eerste 180'er sinds jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik nou een mooiere prestatie vind, die 180 of zo'n kop er bij trekken
![]()
![]()
![]()
ik was blijquote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ik weet niet wat ik nou een mooiere prestatie vind, die 180 of zo'n kop er bij trekken
![]()
Ecosia
quote:Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef Jumparound het volgende:
zo loop je een baggertijd op de 10 em en zo gooi je je eerste 180'er sinds jarenGoed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ecosia
Ik heb beide shirts gekocht. En de lange dames broek. Het reflecterende hesje en de banden met lampjes. Als ik weet hoe de shirts vallen zal ik het doorgeven.quote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zojuist bij de Lidl geweest en heb een lang mouwen shirt voor Re, een lange mouwen shirt voor mij en een lange tight gekocht. De tight zit goed, ook niet wijd om de enkels.
Het shirt vind ik niet zo. Ik vind het vrij kort en wijd vallen. Als ik mn armen omhoog doe hangt het shirt boven mn navel ongeveer. Dat lijkt me als het koud is niet zo lekker. Ook moet ik het ritsje open doen anders kan mn hoofd er niet doorheen
Dus het shirt gaat terug. Vraag me alleen af of ik het zal ruilen voor het andere shirt (iets ander model) of dat dat hetzelfde probleem zal hebben. Heeft iemand dat paarse shirt al gekocht? Hoe is de pasvorm?![]()
weet ik ;-)quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zelf heb ik totaal niet met evy opgeblouwd. Ben niet pro of tegen evy. Iedereen is weer anders. Echter de bedoeling om even 33% sneller te gaan lopen op ook nog eens een langere afstand dat vind ik niet klopppen. Het zou kunnen hoor maar niet realistisch. Over het algemeen genomen des te langer je gaat lopen des te langzamer je wordt. Daarom zit er bij marathon en halve marathon ook aardig wat relatief kort interval werk in.quote:Op maandag 10 september 2012 13:27 schreef Tieske89 het volgende:
En GotC, dat is zeker geen slimme opbouw. Dat is gewoon vragen om blessures, helemaal mee eens.![]()