Samequote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Tijdens afdalingen zijn er erg veel mensen die remmend lopen heb ik gemerkt. Heuvelaf liet ik me gewoon gaan. Ik haalde dan ook erg veel mensen heuvelaf weer in die me heuvelop net hadden ingehaald.
ik vind het toch altijd "fascinerend" dat iedereen een "zwak" punt heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik denk misschien teveel vanuit die schenen omdat ik daar zelf last van heb gehad!
Ik vind je nog netjes en snel lopen hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha het ziet er niet uit![]()
Ik lijk ook mega langzaam doordat ik net wordt ingehaald door de eerste vrouw van de 15km!
Dank voor de tip, ga ik dinsdag proberenquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.
Omhoog = kleine pasjes, voorvoetlanding, actieve armbeweging.
Overigens vandaag nog toegepast.
Nou ja ik ben gewoon een kneus, ben enorm blessuregevoelig. Mijn schenen en mijn heup. Helaas. Ben ook echt wel eens jaloers op al die mensen die gewoon rennen zonder na te denken en nooit iets hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd "fascinerend" dat iedereen een "zwak" punt heeft.
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen
Mijn onderrug en (scheve) heup zijn mijn zwakke plekken. Met tennis al eens gigantisch door mijn rug gegaan, kon drie dagen nauwelijks lopenquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen
oke, oke... HEB je dan een mossel?quote:
Gaat goedkomenquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ga ik dinsdag proberen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, oke... HEB je dan een mossel?
*duikt weg*
Ik denk het, jij tiept het...quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*duikt weg*
Ik heb ook zoiets, als ik last heb is het eigenlijk altijd rechts. Gelukkig nog niets serieus tot nu toequote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind je nog netjes en snel lopen hoor
en wel op tijd afremmen voor de bocht....quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goedkomen
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: Stuiteren
dmtaquote:
Ik doe niet aan loopbanden, daar heb ik zo'n hekel aan! Door die dingen dacht ik eerst ook dat ik hardlopen nooit leuk zou vinden. Fietsapparaten, roeiapparaten, crosstrainers, geen probleem mee, maar de loopband, brrr. Terwijl ik buiten lopen eigenlijk hartstikke leuk vind.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goedkomen
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: Stuiteren
quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wel op tijd afremmen voor de bocht....
En evt auto'squote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wel op tijd afremmen voor de bocht....
quote:De start van de Van Wijnen 10 EM krijgt dit jaar een bijzonder historisch tintje. De lopers van het ‘koningsnummer’ van de Rabo Bridge to Bridge worden vlak voor de start (omstreeks 11.50 uur) muzikaal uitgeleide gedaan door de Schots-Nederlandse doedelzakspeler Mac Banshee.
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.
[..]
Wat leuk!quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.
[..]
oh god, ik wacht nog steeds op de sniperquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
na gedane arbeid....quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*duikt weg*
Geeft niets, is misschien maar beter ookquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh, en Yuki+Jump+Gup, ik heb jullie niet gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht, le dramah ook nog even in Endomondo
http://www.endomondo.com/workouts/tx04qwOWhKw
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 09-09-2012 22:46:23 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
Komt sneller goed dan je denkt Finland.
Ik ben in elk geval ook pitten. Ben kapot. Niet te onderschatten, dat hosselen.
Thanksquote:Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef mosselmossel het volgende:
Nog even Guppy's stukje gelezen. Maar je hebt het gewoon top gedaan. Met dit weer is het soms gewoon belangrijker naar je lichaam te luisteren dan een tijd neerzetten. Geen hardloopweer. Je hebt lekker opgelet op je lijf. Goed bezig. Die tijd en zonder wandelen finishen komen een volgende keer wel.
quote:Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
iemand nog gehoor hoeveel uitvallers er waren? want bij deze temperaturen wordt het bijna onverantwoord om een hardloopevenement te organiseren.
Al heeft het wel als voordeel dat de Mel, Britney en Pamela op het strand lagen en jullie niet voor de voeten liepen
guilty until proven innocent...quote:
Ja toch! En daarnaast, een medaille met koeienquote:Op zondag 9 september 2012 23:02 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
![]()
@ Gup, alleen maar enorm knap dat je 'm uitgelopen hebt!
Sowieso respect voor alle lopers van vandaag!
Koetjesquote:Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja toch! En daarnaast, een medaille met koeien
niemand anders die met je mee wil?quote:Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Shravani het volgende:
[..]
Koetjes![]()
Ik twijfel over de dtd 4 mijl.
Vind het zo lullig dat m'n loopmaatje 'm nu niet kan lopen vanwege haar blessure.
Ja vast wel, maar tis best sneu voor m'n vriendin, hele tijd elkaar gemotiveerd gehouden en nu mag ze voorlopig niet hardlopen (enkelband gescheurd).quote:Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niemand anders die met je mee wil?
begrijp wat je bedoel maar aan de andere kant, als jij het was geweest die geblesseerd was geweest had je dan van haar verlangt dat ze niet zou gaan lopen na al het harde werk qua training?quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar tis best sneu voor m'n vriendin, hele tijd elkaar gemotiveerd gehouden en nu mag ze voorlopig niet hardlopen (enkelband gescheurd).
Vind het dan gewoon voor haar niet leuk als ik 'm wel ga lopen.
quote:Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Shravani het volgende:
Vriezer gaan ontdooien om 22.00 uur is geen handig tijdstip trouwens .
trust your training!!quote:Op maandag 10 september 2012 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch durf ik geen wedstrijd te lopen
Grote steken, mja... Er waren extra waterposten geplaatst, maar blijkbaar was dat nog niet voldoende voor de hitte die er was ontstaan. Of in ieder geval waren de tanks bij de waterposten niet groot genoeg. Toch ben ik blij dat ik hem gelopen heb. Het is een mooie race, en als het volgend jaar beter weer is, beter hardloopweer that is, loop ik zeker een betere tijdquote:Op maandag 10 september 2012 06:48 schreef streamnl het volgende:
Mooi verslag Guppy.
Goed (en verstandig) dat je naar je lichaam luisterde.
En spijtig om te horen dat de organisatie grote steken heeft laten vallen.
Dit dusquote:Op maandag 10 september 2012 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Grote steken, mja... Er waren extra waterposten geplaatst, maar blijkbaar was dat nog niet voldoende voor de hitte die er was ontstaan. Of in ieder geval waren de tanks bij de waterposten niet groot genoeg. Toch ben ik blij dat ik hem gelopen heb. Het is een mooie race, en als het volgend jaar beter weer is, beter hardloopweer that is, loop ik zeker een betere tijd
Jij ook heldquote:Op maandag 10 september 2012 08:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dusIk weet niet wat de organisatie beter had kunnen doen (behalve geen water in het gezicht van Yur gooien), ze hadden al meer drankposten gepland en dat aantal op de dag zelf nog eens verdubbeld
. Er stonden bv voor de 6EM eerst 2 gepland, vervolgens 3 van gemaakt en op de dag zelf stonden er 6. Tsja..
Gup en Yuki, topverslagenHelden!
Dat!quote:Op maandag 10 september 2012 08:22 schreef YUR het volgende:
Heel veel succes vandaag mossel en Swets!
* YUR duimt voor jullie
Toffe foto!! Ik heb mezelf ook nog gespot op die site, op het randje van een fotoquote:Op maandag 10 september 2012 08:21 schreef GotC het volgende:
http://bit.ly/PVx2dN
Toch nog gespot!
Succes hosselmossel!
Há! Rennend!quote:Op maandag 10 september 2012 08:21 schreef GotC het volgende:
http://bit.ly/PVx2dN
Toch nog gespot!
Succes hosselmossel!
Op maandag 10 september 2012 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik sta warempel ook rennend op de fotoquote:
quote:Evenals David van der Linden is ook Anton Engels geen onbekende in de hardloopwereld. Engels geldt als een van de beste fysiotherapeuten van de wereld. Hij had praktijken in Duitsland en werkte veel voor Global Sports Comminication, het managementbureau van Jos Hermens. Internationale en nationale toppers waren bij hem onder behandeling, onder wie Haile Gebrselassie.
Sinds april 2008 heeft Anton Engels een eigen praktijk voor fysiotherapie en trainingsbegeleiding GSRT in Middelburg.
In ieder geval mooi dat het serieus genomen wordt mossel! En die fysio heeft wel wat ervaring zo te zienquote:Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef mosselmossel het volgende:
Huisarts dacht aan overbelasting en dat er daardoor wat irritatie zit aan spieren en/of pezen in mijn lies. Hij heeft een verwijzing geschreven voor de fysio. Daar heb ik net mee gebeld. Morgen om 14 uur een afspraak.
over de fysio:
[..]
Ziet er wel prima uit ja, ik hou die in mn achterhoofdquote:Op maandag 10 september 2012 08:51 schreef Arquero het volgende:
Leuke verslagen Guppy en Yuki! Respect voor jullie allemaal die gelopen hebben![]()
Hmm, er is op 7 oktober een 5 kilometer loop in Capelle. Denk dat ik me daar voor in ga schrijven.
Rondje dat ik nu meestal loop is ook bijna 5. Alleen dan proberen het helemaal rennend te doen
Ga straks in de lunch ook even kijken!quote:Op maandag 10 september 2012 08:56 schreef Arquero het volgende:
Heb mijn vriendin trouwens even op pad gestuurd langs de Lidl vanmorgen, voordat alles weg is
Only the bestquote:Op maandag 10 september 2012 09:09 schreef YUR het volgende:
Mossel, ik denk dat je in goede handen bent
quote:Op maandag 10 september 2012 09:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga straks in de lunch ook even kijken!
Hebben ze ook damestights?quote:Op maandag 10 september 2012 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik loop er zo ff langs (zit hier in de straat, handig
)
Zo, ik ben achteraf heeeeel blij dat ik gister een voorzichtig intervalloopje heb gedaan. Mijn zere benen lijken nu een stuk beter aan te voelenVanmiddag kijken of ik les 10 kan gaan doen van Evy
Dat is heel fijn!quote:Op maandag 10 september 2012 10:10 schreef mosselmossel het volgende:
Oe! Blijk ik ineens een aanvullende verzekering te hebben waarin fysiotherapie tot 750 euro is meeverzekerd!
Zo vroeg al? Nou dan hoef ik al geeneens meer te gaan!quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
hier was al het hardloopspul nagenoeg op
Heb een lange legging nog kunnen bemachtigen (de laatste) en 2x een setje reflectie voor mij en de mr. Verder was alles weg. De fietskleding trouwens nog lang niet. Blijkbaar is fietsen minder populair hier in het dorp
Ja, en ik woon in een redelijk klein dorp.. veel lopers hier blijkbaarquote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Nou dan hoef ik al geeneens meer te gaan!
ik had om 9 uur al rondje gerent omdat het zo warm zou wordenquote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zou Silverdigger nog zijn gaan rennen?
dude....really??!!quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik had om 9 uur al rondje gerent omdat het zo warm zou worden
vanmiddag weer twee rondjes van 5 km, en morgen ook.
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhouden
als ik afga op je supertijd van kortgeleden op de 10km moet dat geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
Moet te doen zijn toch met 1h22 op de 10 mijlquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..quote:Op maandag 10 september 2012 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet te doen zijn toch met 1h22 op de 10 mijl
Dat klopt wel...maar als je de omstandigheden van gisteren meerekent samen met het feit dat ik de laatste 6 kilometers bewust iets heb ingehouden...moet het kunnen!quote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..
ik ben er van overtuigd dat je het gaat lukken maar dan afgaande op je 10km tijd... die is bijna 2minuten sneller dan mijn 10km doorkomst tijdens mijn HM en mijn eindtijd van 1.47 dus je hebt hier heel wat spelingquote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt wel...maar als je de omstandigheden van gisteren meerekent samen met het feit dat ik de laatste 6 kilometers bewust iets heb ingehouden...moet het kunnen!
Ik gok dat ik er komende zondag zomaar een kwartiertje langer over ga doenquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
De 1:48 is met een pace van 5:07, wat hij gister ook deed met het 10EM en zeker gezien de omstandigheden van gister, moet het volgens mij wel te doen zijn, plus dat die 10 km er ook ruim aan voldeedquote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?quote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Potverrrrr alleen nog xs capri bij de lidldaar past mijn ene been nog geen eens in
Heb wel een lange tight gescoord
geen idee, eerst uk ophalen, straks passenquote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?
Nee, ik heb een M en dat past prima. Als ik L had genomen (wat ik vaak wel nodig heb, heb maat 40/42 afhankelijk van het merk en model) was hij te wijd geweest denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik heb een M en dat past prima. Als ik L had genomen (wat ik vaak wel nodig heb, heb maat 40/42 afhankelijk van het merk en model) was hij te wijd geweest denk ik.
Gaat er toch ook niet om dat het wel of geen pan is? Of vind je het ook niet lekker zitten?quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dames hardloopbroek zit prima... prima lengte ook dus ik ben tevree
(de tight gaat terug.. ik ben niet zo van dat strakkekort broekje gaat nog maar de rest vind ik geen pan bij mezelf)
Zit ook niet fijn.. het zit niet strak rondom de enkels.. dus alles strak en het flubbert bij de enkelsquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Gaat er toch ook niet om dat het wel of geen pan is? Of vind je het ook niet lekker zitten?
quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit ook niet fijn.. het zit niet strak rondom de enkels.. dus alles strak en het flubbert bij de enkels
Maar die andere broek is perfect hoor! dus die hou ik...
En stiefmams is op jacht naar de Capri
edit: zie nu op de site dat die tight is het herenmodeldat verklaart misschien het geflubber rondom mijn enkeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |