abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 21:37:00 #151
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116580798
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:

[..]

oke, oke... HEB je dan een mossel?

*duikt weg*
:') _O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_116581729
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
voor de lopers en loopsters vandaag!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_116581859
Alle BtB en andere lopers: Super gedaan!! Het was echt warm merkte ik vanmorgen tijdens mijn rondje (15km in een kleine anderhalf uur). Dat maakt jullie prestaties des te groter!!
Stiekem hoop ik dat het volgende week bij mijn HM een dikke 10 graden koeler is ;)
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 22:01:48 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_116582558
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef GotC het volgende:

[..]

O+

Oh, en Yuki+Jump+Gup, ik heb jullie niet gespot -O-
Geeft niets, is misschien maar beter ook _O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 september 2012 @ 22:14:23 #155
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_116583375
Finland. is ook weer terug van weggeweest, alleen niet zo fit meer als ik dacht dat ik zou zijn. Heb deze zomer maand nauwelijks hardgelopen omdat het of te warm was, of het plensde of het was al weer te vroeg donker. Met dat laatste heb ik in Groningen geen probleem, maar op de weggetjes zonder licht wel.

Maar goed, de 4 mijl komt er ook aan en daar willen we ook even een leuke tijd neerzetten. Of eigenlijk: uitlopen zonder wandelen.

Dus dacht ik: he, laat ik eens even vijf km lopen, dat kan ik wel. Ehm, nou niet dus. Na een kilometer had ik het niet meer en uiteindelijk heb ik twee kilometer gelopen, niet helemaal het doel. Vond het wel vreemd, want ik heb deze zomer veel gezwommen en moest soms 10 kilometer verderop werken, wat ik op de fiets deed.

Nou ja, de eerste stappen zijn in ieder geval weer gezet. Kan misschien ook zijn omdat ik dit weekend niet helemaal fit was en de laatste tijd ook niet echt gezond gegeten heb. Overmorgen ga ik voor de drie kilometer *O*
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_116584790
Komt sneller goed dan je denkt Finland.

Ik ben in elk geval ook pitten. Ben kapot. Niet te onderschatten, dat supporteren.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 22:37:45 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_116584939
Ik heb trouwens ook de BtB gelopen vandaag :D wat een doffe ellende, maar tegelijkertijd was het ook zo'n leuke dag!

Voor mij was het een thuiswedstrijd. M'n moeder en zusje waren blijven slapen, en we vertrokken samen met de bus naar het centrum.
Alleen bij de bushalte ontdek ik dat ik m'n MP3 speler vergeten ben. Ligt nog op m'n bureau. Natuurlijk :') Ik sprint weer terug naar boven (4 hoog) om dat ding te halen. Kom ik terug, bus al weg. Goddamnit! Straks zijn we te laat voor de start van YUR en Jumparound }:|

Dus ik Mr. Guppy gecharterd, en die heeft ons tot aan de voet van de John Frost brug gebracht. Daar zo snel mogelijk overheen gelopen en toch nog op tijd gekomen om YUR en Jumparound nog even aan te moedigen *O*

Na het startschot even onze nummers opgehaald en toen wachten tot ze weer voorbij kwamen. Al vrij snel spotten we YUR, veels te snel om nog een foto te kunnen maken! Snel naar de andere kant van het parcours om nog eens te proberen.
Dit keer lukte het wel, foto's en zelfs een filmpje van een om ijsjes roepende YUR _O- Dat volgt vast nog :Y Toen nog even gaan zitten, en ook Jumparound nog gespot *O*

Daarna naar de finish en ook daar nog even voor YUR geschreeuwd om hem binnen te halen. Supergoede tijd!!

Toen was het tijd voor GotC, m'n moeder en ik om te starten. Ik zag er best tegenop, want ik weet dat ik dit soort warmte heel slecht trek. Maar dan ook echt heel slecht. Maar goed, het startschot klonk en toen waren we weg.
De eerste km ging eigenlijk best lekker. GotC en ik hadden ongeveer een gelijk tempo en dat was eigenlijk prima. De warmte viel door de schaduw van de binnenstad nog best wel mee, en ik kreeg er goede moed van.
1KM: Garmin zegt 6:36min. Is eigenlijk best oké, denk ik. Zeker met dit weer. Daar komt de Nelson Mandela brug al!
2KM: Garmin zegt 6:31min. Nice and steady :Y recht zo die gaat. Eerste drankpost, en het water is lekker. Sponsje ook :)
3KM: We lopen de uiterwaarden in, het wordt warm hier!! Maar Garmin zegt braaf 6:36min, en ik voel me best oké. Kan hier en daar wat schaduw meepakken van de bomen.
4KM: Pace is 6:44min. Prima ^O^ bij de waterpost wil ik weer een bekertje meepakken, maar het is druk en ik moet even wachten... Het bekertje wat ik krijg is halfvol, balen!!
5KM-9KM: Door het wachten bij de waterpost ben ik uit m'n ritme... Ook is alle schaduw weg en ik krijg het warm... Erg warm, hier was ik bang voor.
Als ik bij de volgende waterpost achter het net vis en alleen een gebruikte spons te pakken kan krijgen, stort ik in... Dit is te warm voor mij... Ik val stil en begin te wandelen. Het begin van het einde, blijkt... Ik kom haast niet meer op gang, en faal jammerlijk om te blijven rennen. Wanhopig probeer ik met een half droge spons nog wat af te koelen, maar de brandende zon helpt niet echt... Op m'n tandvlees ren ik steeds stukjes, maar meer dan een paar honderd meter per keer is het niet. Dan valt m'n MP3 speler ook nog ergens uit. Not helping at all!! Wat doe ik hier in godsnaam, vraag ik me diverse keren af.
Het laatste stukje: Als ik de John Frost brug afren (ja, echt!) zie ik in de berm de ambulancemotor staan die een man probeert op te lappen. Ziet er echt slecht uit :o van schrik val ik weer uit m'n ritme en daar wandel ik weer :') Dan komt er een hele grote Surinamer naast me rennen die zegt: "kom op, we gaan samen!" Ik denk, ja, let's go! Helaas valt hij na 100m alweer stil en ren ik alleen verder. Ik hoor de finish al! Bijtend op m'n tanden het laatste stukje, ik hoor de Fok!kers nog juichen *O* na de laatste bocht pers ik er nog een sprintje uit om die man voor me toch nog te verslaan.
Finish!! Gehaald!! Ik leef nog!! :%

Maar mijn god, wat verschrikkelijk slecht!! Mijn tijd is 1:16:38, ik word 422ste van de 433 dames :')

Na het uitblazen zijn me een paar dingen duidelijk geworden.
1. Ik heb een grens, en die grens is 30 graden.
2. Ik moet gaan shoppen voor een petje.
3. En ook voor een wit shirt!!

Aan de andere kant, deze dramatische race kan ik volgend kaar natuurlijk alleen maar verbeteren :) zo is het ook. Ik heb veel meer gewandeld dan me lief was, maar ik ben ook blij dat ik het gewoon gered heb zonder door de ambulancemotor van de straat te worden geplukt. Dat gebeurde ook voor me. Dat is echt erg!

Dit weer is gewoon killing, ik trek dit echt heel erg slecht. In dat perspectief was dit denk ik gewoon het hoogst haalbare, om er maar even een Churandy in te gooien, ik ben blij :)

Niet in de laatste plaats door de gezellige dag O+ we hebben namelijk nog gewacht op de start en finish van Yuki, die hebben we luidkeels naar de finish geschreeuwd. Volgens mij schrok ze er zelf een beetje van :D Daarna nog lekker met z'n allen wat gedronken, echt een perfecte afsluiting.

Dus ondanks de loop-ellende, toch een topdag!! En een leuke medaille ook, met koeien erop O+ :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, le dramah ook nog even in Endomondo _O-
http://www.endomondo.com/workouts/tx04qwOWhKw

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 09-09-2012 22:46:23 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 9 september 2012 @ 22:40:13 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116585061
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
Komt sneller goed dan je denkt Finland.

Ik ben in elk geval ook pitten. Ben kapot. Niet te onderschatten, dat hosselen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_116585253
Net les 15 gelopen, was weer lekker pittig.
Heb een stuk door het centrum gelopen maar dat is geen doen met stopichten, dat doe ik volgende keer anders.
En mijn oordopjes van mijn telefoon zijn stuk en ik had er een stel van een goedkope mp3 speler meegenomen.
Die vallen steeds uit mijn oren wat ontzettend afleid, dat ga ik ook anders doen.

http://www.endomondo.com/workouts/90441230
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_116585359
Nog even Guppy's stukje gelezen. Maar je hebt het gewoon top gedaan. Met dit weer is het soms gewoon belangrijker naar je lichaam te luisteren dan een tijd neerzetten. Geen hardloopweer. Je hebt lekker opgelet op je lijf. Goed bezig. Die tijd en zonder wandelen finishen komen een volgende keer wel.
pi_116585392
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ook dat, ook dat. ;)

Nu echt pitten.
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 22:48:14 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_116585496
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:45 schreef mosselmossel het volgende:
Nog even Guppy's stukje gelezen. Maar je hebt het gewoon top gedaan. Met dit weer is het soms gewoon belangrijker naar je lichaam te luisteren dan een tijd neerzetten. Geen hardloopweer. Je hebt lekker opgelet op je lijf. Goed bezig. Die tijd en zonder wandelen finishen komen een volgende keer wel.
Thanks :) Aan de ene kant is het zuur, omdat ik weet dat ik de afstand prima kan hebben. Maar 30 graden is voor mij echt too much. En ik wilde koste wat kost niet uitvallen of van de weg geplukt worden door de EHBO. Dan maar een stukje langzamer... En joh, ik ben niet eens laatste :D

Nog bedankt voor de support ook, super leuk O+
  zondag 9 september 2012 @ 22:50:46 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116585638
iemand nog gehoor hoeveel uitvallers er waren? want bij deze temperaturen wordt het bijna onverantwoord om een hardloopevenement te organiseren.
Al heeft het wel als voordeel dat de Mel, Britney en Pamela op het strand lagen en jullie niet voor de voeten liepen
  zondag 9 september 2012 @ 22:56:08 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116585976
ik denk voor de meesten de BtB een echte uitdaging was... afgelopen maand heb ik een paar keer bij en graad of 27 gelopen dus ik voel met jullie mee...je wilt wel sneller maar je kunt gewoon niet...

Maar als ik de verslagen zo lees is het wel een fantastische Fok-dag geweest en daar gaat het tenslotte om.
pi_116586276
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
iemand nog gehoor hoeveel uitvallers er waren? want bij deze temperaturen wordt het bijna onverantwoord om een hardloopevenement te organiseren.
Al heeft het wel als voordeel dat de Mel, Britney en Pamela op het strand lagen en jullie niet voor de voeten liepen
:W :@

@ Gup, alleen maar enorm knap dat je 'm uitgelopen hebt!

Sowieso respect voor alle lopers van vandaag! _O_
  zondag 9 september 2012 @ 23:10:32 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116586626
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:02 schreef Shravani het volgende:

[..]

guilty until proven innocent...
  Moderator zondag 9 september 2012 @ 23:12:25 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_116586717
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:02 schreef Shravani het volgende:

[..]

@ Gup, alleen maar enorm knap dat je 'm uitgelopen hebt!

Sowieso respect voor alle lopers van vandaag! _O_
Ja toch! En daarnaast, een medaille met koeien *)
pi_116586789
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja toch! En daarnaast, een medaille met koeien *)
Koetjes O+

Ik twijfel over de dtd 4 mijl.
Vind het zo lullig dat m'n loopmaatje 'm nu niet kan lopen vanwege haar blessure.
  zondag 9 september 2012 @ 23:20:12 #169
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116587038
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:14 schreef Shravani het volgende:

[..]

Koetjes O+

Ik twijfel over de dtd 4 mijl.
Vind het zo lullig dat m'n loopmaatje 'm nu niet kan lopen vanwege haar blessure.
niemand anders die met je mee wil?
pi_116587226
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niemand anders die met je mee wil?
Ja vast wel, maar tis best sneu voor m'n vriendin, hele tijd elkaar gemotiveerd gehouden en nu mag ze voorlopig niet hardlopen (enkelband gescheurd).
Vind het dan gewoon voor haar niet leuk als ik 'm wel ga lopen.
  zondag 9 september 2012 @ 23:39:27 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116587848
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Shravani het volgende:

[..]

Ja vast wel, maar tis best sneu voor m'n vriendin, hele tijd elkaar gemotiveerd gehouden en nu mag ze voorlopig niet hardlopen (enkelband gescheurd).
Vind het dan gewoon voor haar niet leuk als ik 'm wel ga lopen.
begrijp wat je bedoel maar aan de andere kant, als jij het was geweest die geblesseerd was geweest had je dan van haar verlangt dat ze niet zou gaan lopen na al het harde werk qua training?
pi_116588074
Nee ik zou dan blij zijn dat zij hem dan nog wel kon gaan lopen en komen aanmoedigen.
Maar ik kijk nog wel wat ik doe. Eerst maar slapen en morgend lekker lopen :)
Vriezer gaan ontdooien om 22.00 uur is geen handig tijdstip trouwens .
  zondag 9 september 2012 @ 23:46:07 #173
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116588131
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:44 schreef Shravani het volgende:
Vriezer gaan ontdooien om 22.00 uur is geen handig tijdstip trouwens .
_O-
pi_116590120
hmm nope hahaha!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_116590940
Wow! Respect hoor, gup! En YUr en GotC en alle anderen! Temperatuur is allesbepalend! Maar toch goed doorgezet! :*

Morgen weer naar NL, hardloopspullen mee! Ben ook nog steeds erg blij met mijn eigen mijlpaal vandaag en kan met een gerust hart gaan slapen!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')