SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik ben op de gevoelige plaat gelegd zo rond de 13/14 kilometer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en Yuki+Jump+Gup, ik heb jullie niet gespot![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef YUR het volgende:
Ik ben op de gevoelige plaat vastgelegd, zo rond de 13/14 kilometer:de hitte heeft wel wat invloed op het "Zeddie effect"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet er nog aardig "fris" uit ondanks de warmte!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Het was geen Zeddie-weerquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de hitte heeft wel wat invloed op het "Zeddie effect"
je ziet er nog aardig "fris" uit ondanks de warmte!
Kewlquote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )
rustiger rennen bergaf, spaart je schenen! Bewust kleinere pasjes maken vertraagt je meestal vanzelf al genoeg.quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kewl.
Heb net superlekker gelopen. Ik deed les 9 van Evy weer, omdat ik zolang niet gelopen had. En ik had na de laatste 3 minuten hardlopen nog zoveel energie over dat ik nog ruim 3 minuten heb doorgerend
.
Dinsdag ga ik les 12 nog een keer doen, daar was ik voor de vakantie gebleven.
Overigens is rennen in het donker wel een andere ervaring.
Ik had nu een iets minder vlakke route dan anders. Ik vond het dalen lastig, ik had moeite om mijn pas onder controle te houden. Herkenbaar? Tips?
Ik rende ook heel rustig voor mijn gevoel (als ik mijn Endomondo bekijk klopt dat inderdaadquote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
rustiger rennen bergaf, spaart je schenen! Bewust kleinere pasjes maken vertraagt je meestal vanzelf al genoeg.
mijn eigen ervaring is dat bij een afdaling ik altijd "te krampachtig" aan mijn pas wil vasthouden... moet mijzelf dan ook altijd herinneren om "mijn benen op te gooien" en langere passen te maken in een lagere frequentie.quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had nu een iets minder vlakke route dan anders. Ik vond het dalen lastig, ik had moeite om mijn pas onder controle te houden. Herkenbaar? Tips?
Dat had ik dus ook, dat ik veel te krampachtig met mijn pas bezig was! Jij zegt dus juist langere passen maken, en Rammelaartje kortere passenquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn eigen ervaring is dat bij een afdaling ik altijd "te krampachtig" aan mijn pas wil vasthouden... moet mijzelf dan ook altijd herinneren om "mijn benen op te gooien" en langere passen te maken in een lagere frequentie.
ik omschrijf het misschien een beetje krom maar ik gebruik de afdaling vooral om "de benen weer even los te lopen na een klim"
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
rustiger rennen bergaf, spaart je schenen! Bewust kleinere pasjes maken vertraagt je meestal vanzelf al genoeg.
dit dusquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen.
Omhoog = kleine pasjes, voorvoetlanding, actieve armbeweging.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Omg er staan gewoon finishfilmpjes bij de uitslagen van mijn wedstrijd gister.
Jezelf zien lopen is niet leuk! haha
Ik denk misschien teveel vanuit die schenen omdat ik daar zelf last van heb gehad!quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.
Overigens vandaag nog toegepast.
Van je broer moet je het hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )
Haha het ziet er niet uitquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]kon het niet laten om even te lurken
zoiets dacht ik al, die dame had inderdaad de gang er lekker inquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha het ziet er niet uit![]()
Ik lijk ook mega langzaam doordat ik net wordt ingehaald door de eerste vrouw van de 15km!
Samequote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Tijdens afdalingen zijn er erg veel mensen die remmend lopen heb ik gemerkt. Heuvelaf liet ik me gewoon gaan. Ik haalde dan ook erg veel mensen heuvelaf weer in die me heuvelop net hadden ingehaald.
ik vind het toch altijd "fascinerend" dat iedereen een "zwak" punt heeft.quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik denk misschien teveel vanuit die schenen omdat ik daar zelf last van heb gehad!
Ik vind je nog netjes en snel lopen hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha het ziet er niet uit![]()
Ik lijk ook mega langzaam doordat ik net wordt ingehaald door de eerste vrouw van de 15km!
Dank voor de tip, ga ik dinsdag proberenquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb juist geleerd tijdens loopscholing: Laat je voorover 'vallen', niet afremmen. Rechtop blijven lopen, niet naar achteren gaan hangen. Je krijgt gratis snelheid! Laat je passen maar verlengen, samenhangend met de snelheid.
Overigens vandaag nog toegepast.
Nou ja ik ben gewoon een kneus, ben enorm blessuregevoelig. Mijn schenen en mijn heup. Helaas. Ben ook echt wel eens jaloers op al die mensen die gewoon rennen zonder na te denken en nooit iets hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind het toch altijd "fascinerend" dat iedereen een "zwak" punt heeft.
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen
Mijn onderrug en (scheve) heup zijn mijn zwakke plekken. Met tennis al eens gigantisch door mijn rug gegaan, kon drie dagen nauwelijks lopenquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van mijn schenen maar als ik even iets voel dan is het gegarandeert mijn grote bilspier, en altijd in mijn linkerbeen, dat is echt mijn chocoladebeen
oke, oke... HEB je dan een mossel?quote:
Gaat goedkomenquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ga ik dinsdag proberen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, oke... HEB je dan een mossel?
*duikt weg*
Ik denk het, jij tiept het...quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, oke... HEB je dan een mossel?
*duikt weg*
Ik heb ook zoiets, als ik last heb is het eigenlijk altijd rechts. Gelukkig nog niets serieus tot nu toequote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind je nog netjes en snel lopen hoor
en wel op tijd afremmen voor de bocht....quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goedkomen
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: Stuiteren
dmtaquote:
Ik doe niet aan loopbanden, daar heb ik zo'n hekel aan! Door die dingen dacht ik eerst ook dat ik hardlopen nooit leuk zou vinden. Fietsapparaten, roeiapparaten, crosstrainers, geen probleem mee, maar de loopband, brrr. Terwijl ik buiten lopen eigenlijk hartstikke leuk vind.quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat goedkomen
Buikspieren aanspannen, snelle passen incl voeten snel naar de grond brengen. Net alsof je op een loopband loopt: Stuiteren
quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wel op tijd afremmen voor de bocht....
En evt auto'squote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en wel op tijd afremmen voor de bocht....
quote:De start van de Van Wijnen 10 EM krijgt dit jaar een bijzonder historisch tintje. De lopers van het ‘koningsnummer’ van de Rabo Bridge to Bridge worden vlak voor de start (omstreeks 11.50 uur) muzikaal uitgeleide gedaan door de Schots-Nederlandse doedelzakspeler Mac Banshee.
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.
[..]
Wat leuk!quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
De Bridge to Bridge heeft overigens vandaag overigens een letterlijke interpretatie van het woord "startschot" getoond.
[..]
oh god, ik wacht nog steeds op de sniperquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |