quote:Op zondag 9 september 2012 19:39 schreef YUR het volgende:
Eindelijk thuis van een zware Bridge to Bridge. Na een kilometer of 10 heb ik iets gas teruggenomen, want ik moest niet vergeten dat het een trainingsloop was voor me:
http://www.endomondo.com/workouts/j49xF_X90zs
Gezien de omstandigheden best tevreden en ik weet dus dat het nog sneller kan
Daarnaast heb ik een hele gezellige dag gehad!
Helden!quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef GotC het volgende:
Zo. Leuke, lange, gezellige dag. Heb echt gelachen tijdens het lopen, ben drijfnat aangekomen dankzij enthousiaste waterpostmensen die teiltjes water over me heengooiden, mensen met tuinslangdouches langs de weg..
Best tevreden nog! Alleen gewandeld als de weg omhoog ging, want ja, waarom zou ik mezelf dat in die friggin hitte aandoen?
http://www.endomondo.com/workouts/lfr013YIDpo
http://connect.garmin.com/activity/220733623
Afstand: 9,81 km (oftewel, 210 meter verder dan die 6 mijl)
Tijd: 1:06:49
Lekker!quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
HÉ. PSSSSSSSSSSSSSSSSST!!!! GEHEIMPJE!!!
http://www.endomondo.com/workouts/tIkO1z-Jij4![]()
![]()
Distance: 11.21 km
Duration: 1h:11m:23s
Avg Speed: 6:22 min/km
Max Speed: 4:50 min/km
Klote zeg!! Hopelijk morgen goed advies.quote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Kennen jullie nog die hardloper die vanmorgen weer eens 5 deed na 3 weken niet lopen ivm scheenpijn? Nou... dat had hij beter niet kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto gemaakt door Yur bij de finish![]()
Sommige mensenquote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik had trouwens nog bijna een gozer bij een waterpost een tik op zn neus verkocht...ik wilde een bekertje water aanpakken, want ik moest écht wel drinken.
Gooit die teringlijer het water in mn gezicht. Geen drinken dus
En bij de eerste waterpost kreeg ik ook al geen water. Pure bagger.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef GotC het volgende:
Leuke foto, en leuk shirtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto gemaakt door Yur bij de finish
quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef GotC het volgende:
Inclusief je "eighties"-petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto gemaakt door Yur bij de finish
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Das balen. Ik heb de eerste waterpost overgeslagen omdat ik net lekker liep, kom ik bij de tweede aan met flinke dorst is het water opquote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Ik had trouwens nog bijna een gozer bij een waterpost een tik op zn neus verkocht...ik wilde een bekertje water aanpakken, want ik moest écht wel drinken.
Gooit die teringlijer het water in mn gezicht. Geen drinken dus
En bij de eerste waterpost kreeg ik ook al geen water. Pure bagger.
ik duim voor je...quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Jumparound het volgende:
netjes hoor, 604de plek voor ondergetekende.
het uitlopen was idd een hel een heb meerdere malen overwogen om te stoppen. maar aangezien het even ver was om terug te lopen dan om door te gaan...
waar ging het mis?
niet goed en genoeg gegeten. normaal loop ik na het avond eten en 16 km is dan een "eitje". ook de waarmee speelde me parte.
maar het was serieus tof, alleen al om de aanmoedigingen die je krijgt van andere lopers als je gaat wandelen.
EN ik heb weer en past toffe fokkers ontmoet!
kortom, voor mij was het en geslaagde dag :-)
Echt, respect dat je 'm toch uitgelopen hebtquote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Jumparound het volgende:
netjes hoor, 604de plek voor ondergetekende.
het uitlopen was idd een hel een heb meerdere malen overwogen om te stoppen. maar aangezien het even ver was om terug te lopen dan om door te gaan...
waar ging het mis?
niet goed en genoeg gegeten. normaal loop ik na het avond eten en 16 km is dan een "eitje". ook de waarmee speelde me parte.
maar het was serieus tof, alleen al om de aanmoedigingen die je krijgt van andere lopers als je gaat wandelen.
EN ik heb weer en past toffe fokkers ontmoet!
kortom, voor mij was het en geslaagde dag :-)
Wij ook alquote:
Omnomnom!quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )
quote:Op zondag 9 september 2012 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een bekend gezicht, die linker...
quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Jumparound het volgende:
zien jullie dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren trouwens 20 mannen langzamer (exclusief uitvallers ;-) )
Ja!!quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef linebear het volgende:
Hij lijkt op Bartuit Big Brother (die linker)
quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef linebear het volgende:
Jamaar die ken ik nuquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja! Dat dacht ik dus ook!! Maar die rechter ook wel...
Ja! Heel erg!quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef linebear het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Woehoe!
En uiteraard wel een date voor in Zeeland gehosseld, lieve mede-Fokkers, wees niet ongerust in mijn hosselkwaliteiten!
Hehehe.quote:Op zondag 9 september 2012 20:35 schreef Jumparound het volgende:
Ik weet van niets, daar heeft mn broer nog nooit wat over gezegd...
quote:
Yuki is natuurlijk geen mossel! Dat ben ik al!quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zeeland, heb je een ekte ekte mossel gehosseld mosselhossel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |