Zat ook met mijn stomme kop naar de verkeerde personal best te kijken. Ik vond het al raar.quote:Op zondag 9 september 2012 18:52 schreef Jumparound het volgende:
White cowboy, dit is de reden dat ik denk dat ik het wel degelijk kan :-)
http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Let vooral op het hoogte profiel ;-)
Is ook zoquote:Op zondag 9 september 2012 19:13 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja ik denk domBlond
In procenten is een afwijking van 28 seconden op 35 minuten niet echt veel btw.
Staat autopauze niet aan op je Garmin? Dat ie stopt met klokken als je stilstaat? Bij mij stopt ie namelijk ook wel eens als ik gewoon wandel ipv stilsta.quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is ook zoVoor het gevoel alleen wel
Ik baalde al licht (LICHT!) van m'n tijd van 35 minuten. Als daar dan ook nog bijna een halve minuut bovenop komt...
Maar goed, genoeg gezeurd. Ik heb gelopen, ondanks de warmte ben ik gezond over de finish gekomen en het was ontzettend gezellig!
quote:Op zondag 9 september 2012 19:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zat ook met mijn stomme kop naar de verkeerde personal best te kijken. Ik vond het al raar.
Euh... Dat denk ik niet, want ik heb duidelijk een tijdje stilgestaan volgens m'n grafiek.quote:Op zondag 9 september 2012 19:16 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Staat autopauze niet aan op je Garmin? Dat ie stopt met klokken als je stilstaat? Bij mij stopt ie namelijk ook wel eens als ik gewoon wandel ipv stilsta.
Evenzogoed heb je gewoon een nette tijd gelopen. Zijn er meer die niet gelopen hebben vandaag dan wel
Die garmin klopt niet joh. Eerst die datum die je niet kan invoeren. Nu dit weer. Volgens mij ben je gewoon belazerd en heb je een chinese kopie gekregen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
Hmm... Dit is dan wel weer even jammer
Plaats: 472
Naam: Yuki
Brutotijd: 36:51
Nettotijd: 35:28
Da's gewoon 28 sec langzamer dan Garmin aan gaf!Terwijl ik op start heb gedrukt toen ik over de start ging en op stop toen ik over de finish kwam...
YUR!!quote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die garmin klopt niet joh. Eerst die datum die je niet kan invoeren. Nu dit weer. Volgens mij ben je gewoon belazerd en heb je een chinese kopie gekregen.
Dank je!!quote:Op zondag 9 september 2012 19:23 schreef gcjoel het volgende:
Yuki: goed gelopen met die hitte hoor! En wat idioot dat mensen gewoon sponzen af gingen pakken!
quote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Kennen jullie nog die hardloper die vanmorgen weer eens 5 deed na 3 weken niet lopen ivm scheenpijn? Nou... dat had hij beter niet kunnen doen
Supersupporter!quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
Zo! Dat was leuk bij Bridge to Bridge in Arnhem!
Yepquote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]fuck zeg.
Hoop dat je morgen wat zinvol advies krijgt bij het SMA (daar ga je heen, toch?)
Ja, hosselpoging gone wrongquote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Supersupporter!
Zo lief dat je me ging zoeken om me water te kunnen brengen
Ik was alleen al een tijdje bij de rest van de groep
Woehoe!quote:
I like the way you're thinkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |