als ik afga op je supertijd van kortgeleden op de 10km moet dat geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
Moet te doen zijn toch met 1h22 op de 10 mijlquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..quote:Op maandag 10 september 2012 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Moet te doen zijn toch met 1h22 op de 10 mijl
Dat klopt wel...maar als je de omstandigheden van gisteren meerekent samen met het feit dat ik de laatste 6 kilometers bewust iets heb ingehouden...moet het kunnen!quote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..
ik ben er van overtuigd dat je het gaat lukken maar dan afgaande op je 10km tijd... die is bijna 2minuten sneller dan mijn 10km doorkomst tijdens mijn HM en mijn eindtijd van 1.47 dus je hebt hier heel wat spelingquote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt wel...maar als je de omstandigheden van gisteren meerekent samen met het feit dat ik de laatste 6 kilometers bewust iets heb ingehouden...moet het kunnen!
Ik gok dat ik er komende zondag zomaar een kwartiertje langer over ga doenquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
De 1:48 is met een pace van 5:07, wat hij gister ook deed met het 10EM en zeker gezien de omstandigheden van gister, moet het volgens mij wel te doen zijn, plus dat die 10 km er ook ruim aan voldeedquote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is juist een tijd die ik niet zou gebruiken als vergelijking..dat betekent dat hij de laatste 5km in 26 minuten moet lopen, dus een kilometertijd van net over de 5minuten... zware opgave op dat moment van de wedstrijd..
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?quote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Potverrrrr alleen nog xs capri bij de lidldaar past mijn ene been nog geen eens in
Heb wel een lange tight gescoord
geen idee, eerst uk ophalen, straks passenquote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?
Nee, ik heb een M en dat past prima. Als ik L had genomen (wat ik vaak wel nodig heb, heb maat 40/42 afhankelijk van het merk en model) was hij te wijd geweest denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vanmiddag nog iets ligt.. ben ook op zoek naar een lange tight. Vallen ze trouwens klein?
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik heb een M en dat past prima. Als ik L had genomen (wat ik vaak wel nodig heb, heb maat 40/42 afhankelijk van het merk en model) was hij te wijd geweest denk ik.
Gaat er toch ook niet om dat het wel of geen pan is? Of vind je het ook niet lekker zitten?quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dames hardloopbroek zit prima... prima lengte ook dus ik ben tevree
(de tight gaat terug.. ik ben niet zo van dat strakkekort broekje gaat nog maar de rest vind ik geen pan bij mezelf)
Zit ook niet fijn.. het zit niet strak rondom de enkels.. dus alles strak en het flubbert bij de enkelsquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Gaat er toch ook niet om dat het wel of geen pan is? Of vind je het ook niet lekker zitten?
quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit ook niet fijn.. het zit niet strak rondom de enkels.. dus alles strak en het flubbert bij de enkels
Maar die andere broek is perfect hoor! dus die hou ik...
En stiefmams is op jacht naar de Capri
edit: zie nu op de site dat die tight is het herenmodeldat verklaart misschien het geflubber rondom mijn enkeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |