Ik zat een beetje in tijdnood, ik las het en dacht GAUW NAAR DE LIDL!!!111!quote:Op maandag 10 september 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
[..]
Troost je, zou ook echt iets voor mij zijn* gaat dus extra goed opletten straks*
Dan heb je denk ik het andere model. Strak boven en wijder aan de enkels. Ik heb ook zo'n soort broek van decathlon, maar die is al wijder vanaf de knie.quote:Op maandag 10 september 2012 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zat een beetje in tijdnood, ik las het en dacht GAUW NAAR DE LIDL!!!111!
Hmm er staat wel een vrouwtje op de afbeelding van de verpakking .. nahja.. maakt niet uit ik vind het niet lekker zitten dus terug.. Hopelijk kan mijn stiefmams nog een capri scoren
Gaat je met gemak lukkenquote:Op maandag 10 september 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de Halve Marathon bepaald. Ik wil graag per kilometer een minuut van mijn PR af halen. 1uur48 dus!
Ik heb dat wijde modelquote:Op maandag 10 september 2012 12:32 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik het andere model. Strak boven en wijder aan de enkels. Ik heb ook zo'n soort broek van decathlon, maar die is al wijder vanaf de knie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof in jequote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Nounou, met gemak? Zo ver wil ik niet gaan hoor...
quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dat wijde model
[ afbeelding ]
Die is fijn ! en zit prima![]()
crappy snelle pic:
[ afbeelding ]
Deze zit niet lekker en gaat terug.. flubbert rond mijn enkels
Helemaal duidelijk nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kindje zo naar school en dan spring ik op de fiets richting lidl.
ja psies, ik ga me daar echt aan ergerenquote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
Een tight moet gewoon overal strak zitten
Kan niet wachten tot ik die weer aan mag doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!!quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef Shravani het volgende:
[..]
Helemaal duidelijk nu![]()
Kindje zo naar school en dan spring ik op de fiets richting lidl.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 12:43:19 ]
Ik blijf nog heus lang in m'n korte tight lopen hoor. Gewoon, omdat alle warmte dan lekker wegkanquote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
Een tight moet gewoon overal strak zitten
Kan niet wachten tot ik die weer aan mag doen
Ik ook, geen zorgenquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik blijf nog heus lang in m'n korte tight lopen hoor. Gewoon, omdat alle warmte dan lekker wegkanik heb t zowat nog steeds heet van zondag!
Ik ook welquote:Op maandag 10 september 2012 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook, geen zorgen
Maar ik hou van m'n lange tights
mongool.quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik had om 9 uur al rondje gerent omdat het zo warm zou worden
vanmiddag weer twee rondjes van 5 km, en morgen ook.
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhouden
Is toch ook primaquote:Op maandag 10 september 2012 13:07 schreef Arquero het volgende:
Ik loop natuurlijk nog niet zo lang, maar is er zo veel verschil dan met die strakke korte broeken?
Tot nu toe loop ik in een 'gewone' korte broek.
van niet hardlopen naar iedere dag 10 km kun je niet verstandig vinden. Voetbal is kort en explosief. Dit is vragen om moeilijkheden.quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Toch even voor iedereen die hier zo reageert op Silverdigger2: Toen ik hockeyde voor mijn studententijd kon ik ook probleemloos een snelle 10km lopen. Wat dat betreft aan trainingsopbouw is jullie commentaar misschien wat overtrokken.
Echter heb ik ook kritiek op zijn (onrealistische) doelen. 1 min/km eraf in zo'n korte tijd is gewoon niet realistisch, zelfs niet voor iemand met een goede basisconditie (of misschien wel JUIST NIET). Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.
En hij zal niet de eerste voetballer, hockeyer, tennisser of wat voor sporter dan ook zijn die het toch een beetje onderschat en er pijnlijk achter komt dat hardlopen toch een heel andere belasting is op je pezen en gewrichten.quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Toch even voor iedereen die hier zo reageert op Silverdigger2: Toen ik hockeyde voor mijn studententijd kon ik ook probleemloos een snelle 10km lopen. Wat dat betreft aan trainingsopbouw is jullie commentaar misschien wat overtrokken.
Echter heb ik ook kritiek op zijn (onrealistische) doelen. 1 min/km eraf in zo'n korte tijd is gewoon niet realistisch, zelfs niet voor iemand met een goede basisconditie (of misschien wel JUIST NIET). Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.
Natuurlijk gaat het soms goed, uiteraard.quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 13:17 schreef Tieske89 het volgende:
Daarnaast: hardlopen op geleende schoenen?! Nog nooit gehoord zoiets, en gezien het feit dat schoenen blessures kunnen veroorzaken zelfs dom.
quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik had om 9 uur al rondje gerent omdat het zo warm zou worden
vanmiddag weer twee rondjes van 5 km, en morgen ook.
misschien als extra informatie aangezien iedereen zo reageert, ik zaalvoetbal, veldvoetbal en doe veel aan conditietraining, heb goede schoenen weten te kunnen lenen, dus het is niet zo dat ik me benen kapot ren. ik moet alleen wennen aan lange afstanden rennen, en duurloop ipv interval kunnen volhouden
quote:Mensen die op hun voorvoeten landen, ontwikkelen hun kuitspieren enorm. Zij lopen grote kans om shin splints te krijgen, Voetballers die gaan hardlopen ook. De kuitspieren bij voetballers zijn door hun aard van sport zeer sterk ontwikkeld.
bron
Watquote:Op maandag 10 september 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het soms goed, uiteraard.
Maar om nou:
donderdag 8km
vrijdag 8km
zaterdag 8km
zondag 8 km
vandaag 2x 5 km
morgen 2x 5 km
te lopen..
Je kan me niet vertellen dat dat een goede trainingsopbouw is vanuit 0km
Ging nietquote:Op maandag 10 september 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is toch ook prima
Hoe ging de Start to Run les? Tussen alle BtB verhalen door moet dat ook nog behandeld wordenen er ging nog iemand, toch?
Iedereen spreekt vanuit eigen ervaringen, dat is zeker waarquote:Op maandag 10 september 2012 13:27 schreef Tieske89 het volgende:
Ligt maar net op wel niveau je speelt, dat ben ik met jullie eens. Ik trainde 10 uur in de week en 2 wedstrijden, dus misschien is het vanuit mij niet helemaal realistisch om naar iedereen toe te redeneren. Vind alleen het uitmaken voor 'mongool' erg ver gaan, en om te eisen dat iedereen met Evy begint te hardlopen ook. Maar ik krijg de hoon hier al over me heen dus ik zal me rustig houden hoor!
En GotC, dat is zeker geen slimme opbouw. Dat is gewoon vragen om blessures, helemaal mee eens.
dat is klote...quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ging niet![]()
Stond om kwart over 9 op het terrein van de atletiekvereniging te wachten. Stond ongeveer 70 man te wachten daar van de vereniging zelf plus weet ik veel hoeveel anderen, dus was best druk. Op het mededelingen bord stond niets vermeld en zag verder ook niets van info ofzo. Dus maar beetje staan wachten en rondkijken. Paar mensen aangesproken, maar niemand die iets afwist van str.
Op een gegeven moment ben ik even terug gelopen naar de auto om contactpersoon te bellen. Die nam niet op, dus ben ik weer teruggelopen. Toen was nagenoeg iedereen weg daar![]()
Inmiddels was het al 09.50 dus ik ben toen weggegaan en thuis gewoon rondje gaan lopen.
Vanmiddag nog maar even bellen om te vragen hoe of wat...
Nou ja zeg!! Dat is stom!! Zeker even bellen, je betaalt er toch immers voor. Ben benieuwd wat hun uitleg is.quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ging niet![]()
Stond om kwart over 9 op het terrein van de atletiekvereniging te wachten. Stond ongeveer 70 man te wachten daar van de vereniging zelf plus weet ik veel hoeveel anderen, dus was best druk. Op het mededelingen bord stond niets vermeld en zag verder ook niets van info ofzo. Dus maar beetje staan wachten en rondkijken. Paar mensen aangesproken, maar niemand die iets afwist van str.
Op een gegeven moment ben ik even terug gelopen naar de auto om contactpersoon te bellen. Die nam niet op, dus ben ik weer teruggelopen. Toen was nagenoeg iedereen weg daar![]()
Inmiddels was het al 09.50 dus ik ben toen weggegaan en thuis gewoon rondje gaan lopen.
Vanmiddag nog maar even bellen om te vragen hoe of wat...
Dit dus!quote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja zeg!! Dat is stom!! Zeker even bellen, je betaalt er toch immers voor. Ben benieuwd wat hun uitleg is.
Inderdaad, nooit! (en ook je schoenen uitlenen lijkt me geen verstandig planquote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees iets over schoenen lenen. Dat moet je toch nooit doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
quote:Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef Jumparound het volgende:
zo loop je een baggertijd op de 10 em en zo gooi je je eerste 180'er sinds jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik nou een mooiere prestatie vind, die 180 of zo'n kop er bij trekken
![]()
![]()
ik was blijquote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ik weet niet wat ik nou een mooiere prestatie vind, die 180 of zo'n kop er bij trekken
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 13:56 schreef Jumparound het volgende:
zo loop je een baggertijd op de 10 em en zo gooi je je eerste 180'er sinds jarenGoed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik heb beide shirts gekocht. En de lange dames broek. Het reflecterende hesje en de banden met lampjes. Als ik weet hoe de shirts vallen zal ik het doorgeven.quote:Op maandag 10 september 2012 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zojuist bij de Lidl geweest en heb een lang mouwen shirt voor Re, een lange mouwen shirt voor mij en een lange tight gekocht. De tight zit goed, ook niet wijd om de enkels.
Het shirt vind ik niet zo. Ik vind het vrij kort en wijd vallen. Als ik mn armen omhoog doe hangt het shirt boven mn navel ongeveer. Dat lijkt me als het koud is niet zo lekker. Ook moet ik het ritsje open doen anders kan mn hoofd er niet doorheen
Dus het shirt gaat terug. Vraag me alleen af of ik het zal ruilen voor het andere shirt (iets ander model) of dat dat hetzelfde probleem zal hebben. Heeft iemand dat paarse shirt al gekocht? Hoe is de pasvorm?
weet ik ;-)quote:
Zelf heb ik totaal niet met evy opgeblouwd. Ben niet pro of tegen evy. Iedereen is weer anders. Echter de bedoeling om even 33% sneller te gaan lopen op ook nog eens een langere afstand dat vind ik niet klopppen. Het zou kunnen hoor maar niet realistisch. Over het algemeen genomen des te langer je gaat lopen des te langzamer je wordt. Daarom zit er bij marathon en halve marathon ook aardig wat relatief kort interval werk in.quote:Op maandag 10 september 2012 13:27 schreef Tieske89 het volgende:
Ligt maar net op wel niveau je speelt, dat ben ik met jullie eens. Ik trainde 10 uur in de week en 2 wedstrijden, dus misschien is het vanuit mij niet helemaal realistisch om naar iedereen toe te redeneren. Vind alleen het uitmaken voor 'mongool' erg ver gaan, en om te eisen dat iedereen met Evy begint te hardlopen ook. Maar ik krijg de hoon hier al over me heen dus ik zal me rustig houden hoor!
En GotC, dat is zeker geen slimme opbouw. Dat is gewoon vragen om blessures, helemaal mee eens.
Thanks! Ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb beide shirts gekocht. En de lange dames broek. Het reflecterende hesje en de banden met lampjes. Als ik weet hoe de shirts vallen zal ik het doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |