quote:Op zondag 9 september 2012 12:48 schreef junkiexp het volgende:
Goed bezig allemaal, en de mensen die zo gaan lopen succes.
Ik heb vannacht gedroomd over hardlopen, moet niet gekker worden
Hehe idd, bizar hoorquote:
quote:
Gaat goedkomen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Yur kwam voorbij bij het 6km punt rond de 31 min, Jump ongeveer 3 min later. Is erg warm en erg gezellig![]()
Ben zenuwachtig
Ik zou mezelf van kant maken, wat een schaamtequote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.
Vertel op, verslag! Ik vind het knap dat je het gedaan hebt, vooral met dit weer!quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Andere keer beter..quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Goed gedaan!quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!
Netjes! Ongeveer tegelijk met YUR gefinisht dan?quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)quote:Op zondag 9 september 2012 14:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.
Welke tijd had je zelf verwacht?
Waar ging het mis dan?quote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
1:30, ik weet dag ik dat kan lopen :-)
Hoe ging het!quote:
niet genoeg gegeten en de warmte... die warmte hakte er in als een malle!quote:
Idd wel balen dan.quote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Go MoBlo Go!quote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe ging het!
Hier lijkt de zon weg te gaan![]()
en de pijn blijft 'uit', dus wellicht om 5 uur een poging wagen...
Niet om lullig te doen hoor maar 1:30 had je aan je data te zien ook niet gered denk ik. 1:36 zou realistischer zijn. Maar wel kut in ieder geval. Onder de 1:30 was wel een mooie streeftijd geweestquote:Op zondag 9 september 2012 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik zie anders dat ie dat al een x gelopen heeft in die tijd!quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor maar 1:30 had je aan je data te zien ook niet gered denk ik. 1:36 zou realistischer zijn. Maar wel kut in ieder geval. Onder de 1:30 was wel een mooie streeftijd geweest
Gaaf! Die had ik ook nog bijna gelopen, als BtB er niet geweest was vandaag. Geboortestadquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef Griebus het volgende:
Pffff... echt warm inderdaad, deed mee aan de Markstadrun (purmerend) 4EM. Met name in het begin te hard van stapel gelopen, dat heb ik de rest van de loop moeten bezuren. En ook zo irritant is als je moet plassen! Loopt niet echt ontspannen dan![]()
4EM: tijd 37:29. En kijk die gps eens, dat zijn nog eens mooie lijntjes!
http://www.endomondo.com/workouts/90291691
Mijn god wat triestquote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef Yuki het volgende:
Zo. Bijna thuis.
Volgens m'nGarmin
heb ik m gelopen in 35:00:37. Niet de tijd die ik gehoopt had, maar al lang blij dat ik heel over de finish kwam. Heb de John Frostbrug op gewandeld, m'n kuiten stonden op ploffen en het was zo warm!
De start was 35 min later dan gepland, omdat de waterposten zonder water zaten. Ondanks extra aanvullen was er bij de tweede post voor mij al geen water meer.
Bij de eerste post was het al vechten om sponzen en water; tot 2 x toe een spons uit m'n hand gegrist door andere lopers
Gelopen zonder muziek (iPod deed niks meer) en dat was beter te doen dan ik dacht, voor de start.
Al met al een superleuke dag, de medelopers waren topen Mossel natuurlijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |