quote:Op zondag 9 september 2012 12:48 schreef junkiexp het volgende:
Goed bezig allemaal, en de mensen die zo gaan lopen succes.
Ik heb vannacht gedroomd over hardlopen, moet niet gekker worden
Hehe idd, bizar hoorquote:
quote:
Gaat goedkomen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
Yur kwam voorbij bij het 6km punt rond de 31 min, Jump ongeveer 3 min later. Is erg warm en erg gezellig![]()
Ben zenuwachtig
Ik zou mezelf van kant maken, wat een schaamtequote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
1:51, dat is ongeveer alles wat ik er over kwijt wil.
Vertel op, verslag! Ik vind het knap dat je het gedaan hebt, vooral met dit weer!quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Andere keer beter..quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Wel respect dat je het gelopen hebt met dit weer.quote:Op zondag 9 september 2012 14:37 schreef Jumparound het volgende:
Goed gedaan!quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!
Netjes! Ongeveer tegelijk met YUR gefinisht dan?quote:Op zondag 9 september 2012 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo weer thuis van B2B, eindtijd 1 uur en 22 minuten!![]()
Het was wel erg warm en afzien op de lange dijken rond Arnhem. Veel mensen konden het de laatste 4 km bijna niet meer opbrengen. Organisatie was top iig met drank en sponzen. Mooie 1e ervaring zo, dus dit smaakt naar meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |